TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!
17
/
22
Prohlédnout znovu
TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!
TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!
|
acz
Na vlně retro se musíte obejít bez otáčkoměru. Nechybí ale palubní počítač, a dokonce ani dvoustupňová kontrola trakce!
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Podélně uložený vidlicový dvouválec dává stroji duši – svéráznou a velmi charismatickou. Silou disponuje v nízkých otáčkách, vytáčet jej netřeba.
|
acz
Jediný přední kotouč nepředvádí žádné zázraky a nejednou si sáhl na dno sil
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Škoda Kodiaq 1.5 TSI stojí pod milion. A kolik dáte za plug-in hybrid?
Český tuning se nebál ničeho. Vzpomeňte s námi na křídla a mračítka!
Skoro dvojnásobný dojezd. Firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Tesla v Česku zlevnila Model 3 Highland. Stojí jen lehce přes milion
Co dělají blázni v pondělí večer? Sledují, jak se točí kardan