Motor 2.0 HDi se stal na sklonku 90. let prvním francouzským dieselem s technologií vstřikování common-rail. Co nabízí a jak je na tom se spolehlivostí?
Dle dokumentace v Service Boxu Peugeot mám v P407 2,0 Hdi motor s označením DW10BTED4, RHR, který splňuje emisní předpis EURO 5. Část VIN kodu je ...36ERHF...Takže těch variant je asi více než zmiňované v článku....
206-tku s HDI 2.0 66kw si kedysi kupil jeden moj spoluziak ( boze to bola zavist >:D aj ked dnes uz netusim preco.. pretoze voci nasej vtedajsej felde mi to prislo ako miniauto bez kufra )... neskor presedlal na C3 1,6 HDi s 80kw ( male delo v plnke ) ktory mal skoro az dodnes ( ale tu mal furt nieco s tym a tak uz radsej dodizloval ) ... no a dnes uz jazdi benzinom .. predosla honda civic 1,8.... a konecne sa za jazdy aj usmieva .. benzin je benzin ( alebo mozno za to moze aj logo honda ) :yes:
Cenzura? Ještě ve čtvrtek jsem měl více kladných, než záporných palců... Nicméně - i kdybyste se upalcovali, na pravdivosti toho mého tvrzení to nic nezmění. :-!
Provozoval jsem před nějakou dobou Citroen C5 s motorem DW12BTED4, fenomenální auto a motor. Sice to proti mercedesu E moc nechtělo zatáčet, ale zase to jezdilo za 6,5L. Bylo v tom ticho a jelo to jak to pověstné "píchlé prase". Za celou dobu s tím nic nebylo.
Tak samozřejmě je to dané koncepcí, ale ta C5 to dávala extrémně najevo. Nejspíše to bylo ještě zvýrazněno tím, že to v podstatě byl liftback (v poslední generaci čistokrevný sedan). Kombi vyšší střední třídy se zadním pohonem je proti tomu prakticky ideálně vyvážené vozidlo. Éčko kombi je o 150kg těžší než sedan a většina té hmotnosti je vzadu.
Nojo, to by ses totiz obcas musel svizt normalnim autem, abys pochopil, ze ten citron byl krap. A nepis nic o tom hybridnim Geely, nebo cim to jezdis.
A proboha, hlavne noc nepis o stary A4 s multitronikem. Ale uz je asi pozde..:)
Já to na autě vyřešil olověnou deskou. Když jsem byl v tom, rovnou jsem celý rodině upravil kola, velkej olověnej ingot dole v rámovym trojuhelníku u středu. Starší holka teď jezdí v zatáčkách až kilo, a ještě se jí snížila spotřeba (míň papá a je taková celá skromnější). Ještě ko*** musim upravit, má těžiště zbytečně vysoko.
Přesně. Krásnej, chytrej, vtipnej, sečtělej, empatickej, distingovanej, abnormálně fyzicky disponovanej v oblasti zakončení močové trubice.. a ještě chudej. Peklo.
Existuje zaměstnání pro krásný, chytrý, vtipný, sečtělý, empatický, distingovaný, abnormálně fyzicky disponovaný v oblasti zakončení močový trubice [odkaz] v tom filmu měli profíci z oboru Porsche a Ferrari atp. ;-)
Práce a zábava v jednom = ideál :yes::-)
Taky to tak mám = i když z toho je jen Toyota hybrid >:-[]
ja uz som na stage2: odrezal som strechu aj so stlpikmi a vyhodil sedacky, takze vsetci sedime pekne na podlahe, a tesime sa ako sa ta nasa fabia junior bezpecne zaradi na dialnici do premavky.
To už mi přijde moc, taky jsem o tom přemejšlel.. ale pak jsem si to v Malování nasimuloval a vyšlo mi, že by to auto jezdilo až moc rychle = furt bych musel brzdit a žralo by to kotouče a destičky.
Spíš mě napadlo sundat kola, to by těžišti taky dost pomohlo.
Presne tak, niet nad poctive sadze. Na taketo "poctive" motory mam v priemere stastie v podstate kazdy den pri parminutovej ceste do prace - vzdy jedno jedno,dve auta predomnou. Rovnomerne rozdelene medzi TDI a HDI, okrajovo aj TDCi. Dym bud cierny alebo priam sivy ako popol (jaj pardon, to bol vlastne Golf TDI, asi 4.gen). Vonku 30st, chlapec v slnecnych okuliaroch si vetra vsetkymi 4 oknami a tym za nim ostava iba vnutorny okruh. Niet nad poctive Euro3...
Článek je o motorech s Euro4/5 né 3. Příště jdi plakat za majitelem ať si dá auto do pořádku. Nebo jezdit imrvére na vnitřní okruh, jak se tu stále traduje. :-!
Ahoj,rád bych poprosil o článek o dalším skvělém francouzskem dieslu-2.0dCi(pokud možno i s obrazky-jak vypada a funguje chlazeni a dochlazovani turba,egr,vyv.hridele atd.)předem díky