Motor Mercedes-Benz OM 471 Euro 6 - Řadový eintopf
5
/
10
Prohlédnout znovu
Motor Mercedes-Benz OM 471 Euro 6 - Řadový eintopf
Mercedes-Benz
|
acz
Blok šestiválce je velice kompaktní
|
acz
Palivové čerpadlo vyvine tlak 160 MPa, k navýšení až na 210 MPa dochází až ve vstřikovačích
|
acz
Uspořádání agregátu vykazuje velice přesně využití všech volných koutů
|
acz
Uspořádání agregátu vykazuje velice přesně využití všech volných koutů
|
acz
Krátký píst s malou vodicí plochou přináší minimální třecí odpory
|
acz
Vačková hřídel je vyráběna s přesností na 2 mikrometry
|
acz
Vozíky se po lince pohybují automaticky, k magnetickému vedení využívají drát zalitý do podlahy
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!