Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Motor VW 3.2 VR6, 3.2 VR6 FSI a 3.6 VR6 FSI: Jak funguje motor policejních passatů?

Motor VR6 může být tajným tipem pro ty, kteří se obávají drahých výdajů spojených se čtyřválci 1.8 TSI a 2.0 TSI. Vůbec nejdéle žil tento šestiválec ve Škodě Superb.
Zpět na článek
22. 11. 2018 15:05
22. 11. 2018 19:17
23. 11. 2018 07:57
23. 11. 2018 20:14
23. 11. 2018 12:14
23. 11. 2018 12:54
23. 11. 2018 08:47
23. 11. 2018 09:44
23. 11. 2018 10:57
23. 11. 2018 12:13
22. 11. 2018 13:29
Přestavovače vaček
Zajímavý, že se všude dočtu, jak byly špatně řešený rozvody, ale že odcházely na 24V verzích nastavovače vaček v ceně 15k za jeden už nikde nikdo neuvádí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - speedfred
22. 11. 2018 15:05
Nebola
v Tuaregu,Phaetone náhodou iba V6 3.2L ?
Rozbalit vlákno
3
22. 11. 2018 19:17
Re: Nebola
Ne. V obou případech varianta s 206 kW.
Avatar - Dinar
23. 11. 2018 07:57
Re: Nebola
Oba začali 3,2 variantou, po fl změna na 3,6 fsi, těch 162 kW původní 3,2ky bylo v touaregu hrubě nedostatečných. ;-)
23. 11. 2018 20:14
Re: Nebola
Jasně že byla, resp. také byla - pak se tam dávala i ta 3.6.
Avatar - Uživatel_5340709
22. 11. 2018 19:46
Pobavila
mě hned v začátku myšlenka, že by tohle mohl být držák a náhrada za stejně výkonné 1,8 a 2,0 TSI a TFSI. Z estetického hlediska určitě ano, tento motor má urozeného ducha. Ale jinak nechápu jak to bylo myšleno, když máš vlastně 2 válce, 8 ventilů, 2 vstřikovače a o jeden řetěz navíc, které se můžou zakarbonovat, podpálit, přidřít, natáhout a přetrhnout úplně stejně jako v těch TSI a TFSI. :-)
Rozbalit vlákno
5
23. 11. 2018 12:14
Re: Pobavila
Ja by som sa chcel spytat, co sposobuje podpalenie ventilov? v clanku pisu ze pouzivanie 95 okt. to sposobuje, je to teda sposobene samozapalom? a ak ano, tak RJ motora meni predstih sviecky tym padom by k samozapalom dochadzat nemalo a tym padom moja otazka, co je ta prvotna pricina ktora to sposobuje?
Avatar - Uživatel_5340709
23. 11. 2018 12:46
Re: Pobavila
Pokud vím, tak příčina je v usazování karbonu na styčných plochách ventilů, následná netěsnost a postupné propalování mezery mezi ventilem a hlavou.
23. 11. 2018 12:54
Re: Pobavila
Znamena to tedy, ze pravidelnym pouzivanim 95tky + VIF od prvej nadrze (a pravidelne s kazdou nadrzou) dokazem zvratit podpalovanie?
Avatar - Uživatel_5340709
23. 11. 2018 12:59
Re: Pobavila
Mělo by to tak být. Velký vliv na to má také styl jízdy. Jízda na spotřebu a v "dieselových" otáčkách hluboce pod 2 tis. km tomu dává zabrat nejvíc.
30. 1. 2021 16:06
Re: Pobavila
JJ ja to taky tak pouzivam a obcas to musis poradne provetrat a vymect pavouky z motoru :-!
22. 11. 2018 21:40
Mám na prodej Cc 220kw
Zajímavý článek. Aspoň jsem se něco dozvěděl o svém autě, které je momentálně na prodej. Jedná se o Passat CC 3,6 220kw 4x4. Více asi zde:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - speedfred
22. 11. 2018 22:27
Re: Mám na prodej Cc 220kw
nechcem sa nejako dotknúť tvojho CC ale 16s na 200 je blbosť, možno dolu kopcom.
Avatar - Dinar
24. 11. 2018 10:23
Re: Mám na prodej Cc 220kw
To se ho určitě nedotkneš, reál pro to auto z 0 na 200 je kolem 21s. ;-)
24. 11. 2018 12:32
Re: Mám na prodej Cc 220kw
nechci se tě nijak dotknout, ale s inzercí běž do pr.d.e.l.e...
Avatar - rokyta.p
23. 11. 2018 08:47
VW a motory
Jak funguje? No a jak kdy >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 100klasek
23. 11. 2018 09:44
Dotaz
Mám tomu rozumět, že 1.8 TSI a 2.0 TSI nevydrží 300 000 km jen s výměnou oleje a filtrů? 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - bubucci
23. 11. 2018 10:57
Re: Dotaz
Některé možná jo :-) Můj 1.8TSI se dožil 101 tkm
28. 11. 2018 10:18
tohle v aute mit nechces...
tohle v aute mit nechces...
Rozbalit vlákno
1
30. 1. 2021 16:05
Re: tohle v aute mit nechces...
Ja to mam v A3 3.2 a je to pohoda nemuzu rict ani pul slova ...