Motor VR6 může být tajným tipem pro ty, kteří se obávají drahých výdajů spojených se čtyřválci 1.8 TSI a 2.0 TSI. Vůbec nejdéle žil tento šestiválec ve Škodě Superb.
Zajímavý, že se všude dočtu, jak byly špatně řešený rozvody, ale že odcházely na 24V verzích nastavovače vaček v ceně 15k za jeden už nikde nikdo neuvádí.
mě hned v začátku myšlenka, že by tohle mohl být držák a náhrada za stejně výkonné 1,8 a 2,0 TSI a TFSI. Z estetického hlediska určitě ano, tento motor má urozeného ducha. Ale jinak nechápu jak to bylo myšleno, když máš vlastně 2 válce, 8 ventilů, 2 vstřikovače a o jeden řetěz navíc, které se můžou zakarbonovat, podpálit, přidřít, natáhout a přetrhnout úplně stejně jako v těch TSI a TFSI. :-)
Ja by som sa chcel spytat, co sposobuje podpalenie ventilov? v clanku pisu ze pouzivanie 95 okt. to sposobuje, je to teda sposobene samozapalom? a ak ano, tak RJ motora meni predstih sviecky tym padom by k samozapalom dochadzat nemalo a tym padom moja otazka, co je ta prvotna pricina ktora to sposobuje?