S tými invalidmi je to asi jediná prednosť. Interiér inak jak pre dobytok, už vidím, ako ho po fajronte čistia - proste hadica a tlaková voda. Auto celkovo vyzerá jak z roku raz-dva, plus ten neskutočný motor...Vivat nová doba, vivat smog v mestách. Mimochodom - čo bezpečnosť? Tie sklápacie sedadlá by u nás neprešli ani v autobuse, tiež nevidím žiadne opierky hlavy? O nejakom tvarovaní a ergonómii sedadiel ani nehovorím, vyzerajú, akoby ich ukradli v čakárni obvoďáka...
Niečo tak odporné a odpudzujúce ako je toto "taxi" sa len tak nevidí. :no:
V době,kdy všichni nadávají na města přeplněná auty a na skleníkové plyny,chcete do new yorku nasadit několik tisíc náklaĎáků s americkým motorem,který sežere i trávu kolem cesty?
Áá evropská diesel lobby se ozvala... ;-) Přestože nám evropské automobilky už léta tvrdí něco jiného, tak tolik škodlivin jako diesel, benziňák, ani sebevětší, nevypustí do ovzduší nikdy. Právě ve městě je diesel největším zdrojem pevných částic, nečistot a smradu. A ani filtr nepomůže, ty saze tam jsou a nějak se ven dostat musí. Jinak se mi tohle auto taky nelíbí, ale je to určeno pro úplně jiný podmínky než jsme u nás (teď myslím v Evropě) zvyklí.
Mas pro sve tvrzeni jiny podklad nez svuj dojem? Mereni (na vyrobcich) nezavislych instituci tvrdi, ze filtry castic jsou velmi ucinne (samozrejme krome chvile, kdy dochazi ke spalovani castic, jenze k tomuto dochazi relativne zridka).
Jeden odkaz za vsechny:
[odkaz]
Mestská taxislužba jedine v elektrike. Jazda dlhšia ako pár kilometrov je zriedkavá, a tých povedzme 100-150 km pre výnimočné prípady by aj elektromobil mohol vpohode zvládnuť. V pauzách na stanovištiach automatické dobíjanie. A bolo by vymaľované. ;-):-)
Děs a hrůza! Klasické MPV by jistě prokázalo daleko lepší službu, větší variabilitu, komfort a to vše při menší velikosti a tím snadnější manipulaci v dopravě. I ti vozíčkáři se dají při specifickém nakonfigurování sedadel 2+1+3 pohodlně převézt s tím, že u pár větších MPV zbyde ještě něco málo místa pro bagáže za poslední řadou sedadel. Navíc teď, když má každé větší město problémy se smogem, nemá podle mě projekt taxi auta s takovou motorizací šanci. Prostě úplně mimo... ;-\
ale čo je moc to je moc! ten interiér je des a hrôza, návesy pre kone majú lepšie vybavenie...lacné koženkové sedadlá ktoré sa ani len netvária že by mohli byť pohodlné 8-s
dizajn exteriéru nehodnotím, predsa len to má byť auto na prácu takže...ale nechápem prečo by chcel byť new york zahltený obrovskými full size truckmi..? Tak mi príde že GM v patetickej snahe zachrániť si vlastnú biednu existenciu sa snaží pučiť výbehové "dodávky" kde sa len dá :no:
tak tohle se lidem v Metrokingu fakt tezce nepovedlo, pritom by stacilo upravit jen treba Forf Flex nebo Taurus ktery jsou pro 7 lidi a zadni 2 sedacky by se klidne daly demontovat a udelat tam misto pro vozickare, a pokud by nahodou vadilo ze to nejsou zrovna nejvizsi auta, tak se daj stejne upravit i Escape/Explorer/Expedition
ale uplne jejpraktictejsi na tohle je Crysler Town&Country (voyager) kterej muze mit posuvne bocni dvere a ma variabilni interier [odkaz] a na podobnou praci je pouzivaj letistni taxisluzby, navic prosti rok prijde do prodeje EV verze pro mesto idealni
Tak toto je nakoniec dobrá búda, ku všetkému v kabíne vpredu je len sedadlo vodiča, ale pravý bezpečnostný pás ostal. A takáto "novinka" sa prezentuje svetu...