Motory pro formuli 1: Bude to pořádná revoluce
6
/
11
Prohlédnout znovu
Motory pro formuli 1: Bude to pořádná revoluce
Motory pro formuli 1: Bude to pořádná revoluce
|
acz
Jednotka PU106A Hybrid Power pro monopost Mercedes-Benz F1 W05. Firma Petronas, sponzor týmu, jí vyvinula palivo přímo na míru – ještě nikdy v historii prý motoráři a petrochemici nepracovali v tak úzké součinnosti.
|
acz
Změny nastaly také v oblasti pneumatik, které opět dodá značka Pirelli. Pláště jsou nyní těžší: přední o 200 a zadní o 250 gramů, vepředu jsou navíc výrazné změny v dezénu.
|
acz
Shell nově vyvinul přes 50 různých receptur závodního benzinu V-Power. Jestliže ale loni f rma na každou VC vozila asi 7500 litrů PHM, letos to bude zřejmě méně.
|
acz
Pohonné ústrojí leží v monopostu extrémně nízko. Mezi ním a jezdcem je pak vertikálně orientovaná palivová nádrž.
|
acz
Abarth
|
acz
Každý jezdec smí v sezoně beztrestně použít max. 5 pohonných jednotek. Jejich vývoj je v průběhu šampionátu zakázán. Výkon samotného šestiválce Renault Energy F1 je okolo 600 koní (441 kW). Jednotka je vybavena mezichladičem stlačeného vzduchu.
|
acz
MGU-K generuje třikrát vice tepla než kers v jednotkách V8
|
acz
Renault V6 Turbo (vlevo) byl v letech 1977-86 nasazen k celkem 482 závodům, v nichž získal 20 vítězství a 50 pole position. Výkon postupně šplhal ze zhruba 520 až na drtivých 1200 koní!
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre