Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
1
/
9
Prohlédnout znovu
Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
|
acz
Třináctilitrový agregát s EGR bez chlazení tvoří nejžádanější motor Volvo Trucks
|
acz
Volvo
|
acz
Snížení emisí za posledních dvacet let je z hlediska nároků na techniku motorů drastické
|
acz
TECHNOLOGIE VOLVO EURO 6
|
acz
Čtyřválec D5K Euro 6 je dostupný ve dvou výkonových variantách 154 a 176 kW
|
acz
Šestiválec D8K pracující v modelu FL těží z extrémně ploché křivky točivého momentu
|
acz
Osmilitrový agregát Euro 6 nabízí pro větší distribuční řadu FE až 235 kW (2000 N.m).
|
acz
Jedenáctilitrový agregát D11K má výhodnou charakteristiku točivého momentu
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků