Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
3
/
9
Prohlédnout znovu
Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
|
acz
Třináctilitrový agregát s EGR bez chlazení tvoří nejžádanější motor Volvo Trucks
|
acz
Volvo
|
acz
Snížení emisí za posledních dvacet let je z hlediska nároků na techniku motorů drastické
|
acz
TECHNOLOGIE VOLVO EURO 6
|
acz
Čtyřválec D5K Euro 6 je dostupný ve dvou výkonových variantách 154 a 176 kW
|
acz
Šestiválec D8K pracující v modelu FL těží z extrémně ploché křivky točivého momentu
|
acz
Osmilitrový agregát Euro 6 nabízí pro větší distribuční řadu FE až 235 kW (2000 N.m).
|
acz
Jedenáctilitrový agregát D11K má výhodnou charakteristiku točivého momentu
|
acz
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák