Volkswagen TT >:D:yes: Myslím, že typickým představitelem majitelů tohoto auta byla slečna na Dni sportovních aut v Mostě. V pitlane troubila, tůrovala motor a celkově působila dost nervózním dojmem, holt nadrženost na okruh - chápu.. Moje pochopení se však rozplynulo v momentě, kdy jsem viděl její výkon na trati >:D ;-\ 8-s:no: peetcha no ;-)
Nekřivdi jí jen proto, že to byla bloncka z bronzem ze solária. To TT holt NEJEDE, tak byla nucena nechat se zesměšnit i obyčejným WRX-em (ne STI)... ;-)
Razantní nadpis článku. Tady musím lehce zaprotestovat. Být v patách 911ce... tohle prostě já přijmout nemohu. Nemohu. TT v té červené dobře vypadá, dobře i pojede. Ovšem pánové... 911, PORSCHE 911, to je snad jiné číslo, jiný svět, jiný vesmír. Nezbývá než tiše doufat ve změnu nadpisu.
Zajímavé čtení, jen co je pravda. Jen se mi zdá divný, že když z dvoulitru dostanou 220kW, tak ze 3,2 litru "jen" 250. Holt kompresor hodně dá, ale i si dost vezme. Proč tam taky nepoužijí turbínku???
No tak já bych to tak jednoznačně neviděl. Kdyby ten kompresor byl o tolik lepší, tak by ho určitě montovalo víc výrobců... Ale jak jsem už psal, má dost velkou vlastní spotřebu, třeba u MB byl dřív (možná je ještě furt) šestiválec s objemem okolo 3 litrů s kompresorem. Celkem to dávalo něco přes 200 kW. A ten kompresor žral 44kW... 8-s
Tady někomu uniká, že tohle auto už neni Volkswagen. Ani Audi. To jsou jen využité základy pro extrémní úpravu. Vyždímat z dvoulitrového čtyřválce 200 kW neni jen tak. Ale zásluhu na tom nemá ani Audi, ani Volkswagen. Autor je MTM. A srovnávat tuningové auto se sériovým je taky nesmysl. Srovnejte si tohle vytuněné Audi (250 kW) s vytuněným Porsche 911 (690 kW). To je teprv nepatřičné srovnání. Tohle auto je Audi(Volkswagen) - MTM TT. ;-)
Nechci odepírat hochům od MTM jejich zásluhy, ale ten motor (2,0 TFSI) je koncipován na výkony okolo 200 kW, verze se sériovým výkonem 220 kW bude na trh uvedena v příštím roce.
Jiné číslo, jiný svět a jiný vesmír s červenou barvou (nejen)a pro mne hlavně jiná dimenze než traktor nebude nikdy nic jiného, než made in Maranello.
A to nezmění ani Tvá božská 911. O tom si můžeme chlapče povídat až do álelújá. >:D >:D >:D:yes:
Nové audi TT je nádherné, vyzéra velmy dynamicky . nepatrý medzi najrýchlejšie športové autá ale keby že si mám vybrať zo športových tak si vyberem audi TT.