Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: MTM Audi TT: v patách 911

Kupé TT v úpravě firmy MTM využívá různé výkonové verze dvoulitru TFSI, na vrcholu pak stojí přeplňovaný šestiválec.
Zpět na článek
10. 10. 2006 16:10
neregistrovaný "Tibby"
10. 10. 2006 16:11
neregistrovaný "Tibby"
10. 10. 2006 16:48
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
10. 10. 2006 17:03
neregistrovaný "Tibby"
10. 10. 2006 17:09
10. 10. 2006 17:28
neregistrovaný "Lancer"
10. 10. 2006 17:30
11. 10. 2006 10:23
neregistrovaný "ZZ"
11. 10. 2006 10:25
neregistrovaný "Tibby"
10. 10. 2006 16:59
anonym
10. 10. 2006 17:06
10. 10. 2006 17:32
neregistrovaný "jipka"
10. 10. 2006 20:51
neregistrovaný "Pata"
10. 10. 2006 18:20
10. 10. 2006 21:46
neregistrovaný "dzonnek"
10. 10. 2006 22:25
10. 10. 2006 19:39
neregistrovaný "Mikes"
11. 10. 2006 13:52
neregistrovaný "VDC"
10. 10. 2006 19:44
16. 10. 2006 12:10
neregistrovaný "RS4"
10. 10. 2006 21:53
neregistrovaný "OZZY"
11. 10. 2006 14:46
neregistrovaný "Kappa"
11. 10. 2006 10:42
neregistrovaný "tuningmann7"
neregistrovaný "Tibby"
10. 10. 2006 16:10
Mno..
Volswagen TT nebude v patách 911-tky nikdy, ani kdyby měla na čtyřikrát přeplňovaný šestnáctiválec. Výkon není všechno.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Tibby"
10. 10. 2006 16:11
Re: Mno..
'šmarjá, tolik chyb.. Volkswagen, ne Volswagen. A "kdyby mělo", ne "kdyby měla". Mea Culpa.
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
10. 10. 2006 16:48
Re: Mno..
Od kdy TTčko vyrábi VW? >:D
neregistrovaný "Tibby"
10. 10. 2006 17:03
Re: Mno..
Vyrábí. Stejně jako Superba. Nebo León. Nebo Veyron. Je to všechno lidové vozidlo.
10. 10. 2006 17:09
Re: Mno..
Co to píšeš? To jako VOLVO, Jaguar, Aston Martin jsou nějaké Fordky? Nevykoupal ses dneska ráno v burčáku?
neregistrovaný "Lancer"
10. 10. 2006 17:28
Re: Mno..
Ja shodou okolnosti ano... Proto se dnes drzim zkratka... >:D
neregistrovaný "ZZ"
11. 10. 2006 10:23
Re: Mno..
Volkswagen TT >:D :yes: Myslím, že typickým představitelem majitelů tohoto auta byla slečna na Dni sportovních aut v Mostě. V pitlane troubila, tůrovala motor a celkově působila dost nervózním dojmem, holt nadrženost na okruh - chápu.. Moje pochopení se však rozplynulo v momentě, kdy jsem viděl její výkon na trati >:D ;-\ 8-s :no: peetcha no ;-)
neregistrovaný "Tibby"
11. 10. 2006 10:25
Re: Mno..
Nekřivdi jí jen proto, že to byla bloncka z bronzem ze solária. To TT holt NEJEDE, tak byla nucena nechat se zesměšnit i obyčejným WRX-em (ne STI)... ;-)
anonym
10. 10. 2006 16:59
super kára
>:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
10. 10. 2006 17:06
ACH
Razantní nadpis článku. Tady musím lehce zaprotestovat. Být v patách 911ce... tohle prostě já přijmout nemohu. Nemohu. TT v té červené dobře vypadá, dobře i pojede. Ovšem pánové... 911, PORSCHE 911, to je snad jiné číslo, jiný svět, jiný vesmír. Nezbývá než tiše doufat ve změnu nadpisu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "jipka"
10. 10. 2006 17:32
Re: ACH
souhlas
neregistrovaný "Pata"
10. 10. 2006 20:51
Re: ACH
jj, moje slova :yes:
10. 10. 2006 18:20
foukačka
Zajímavé čtení, jen co je pravda. Jen se mi zdá divný, že když z dvoulitru dostanou 220kW, tak ze 3,2 litru "jen" 250. Holt kompresor hodně dá, ale i si dost vezme. Proč tam taky nepoužijí turbínku???
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "dzonnek"
10. 10. 2006 21:46
Re: foukačka
Kompresor je nesrovnatelně lepší a kdyby chtěli tak dostanou mnohem více ale asi kvůli výkonové křivce aby byla plochší...
10. 10. 2006 22:25
Re: foukačka
No tak já bych to tak jednoznačně neviděl. Kdyby ten kompresor byl o tolik lepší, tak by ho určitě montovalo víc výrobců... Ale jak jsem už psal, má dost velkou vlastní spotřebu, třeba u MB byl dřív (možná je ještě furt) šestiválec s objemem okolo 3 litrů s kompresorem. Celkem to dávalo něco přes 200 kW. A ten kompresor žral 44kW... 8-s
neregistrovaný "Mikes"
10. 10. 2006 19:39
632KW
Jestli ze dvou 1.8T dostali 632KW tak sou to fakt machři.. To by znamenalo z jednoho 1,8 litru velkýho motoru s turbem 316KW!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "VDC"
11. 10. 2006 13:52
Re: 632KW
A vis, ze jo? >:D
Avatar - Pjenkava
10. 10. 2006 19:44
Jéžiš...
Tady někomu uniká, že tohle auto už neni Volkswagen. Ani Audi. To jsou jen využité základy pro extrémní úpravu. Vyždímat z dvoulitrového čtyřválce 200 kW neni jen tak. Ale zásluhu na tom nemá ani Audi, ani Volkswagen. Autor je MTM. A srovnávat tuningové auto se sériovým je taky nesmysl. Srovnejte si tohle vytuněné Audi (250 kW) s vytuněným Porsche 911 (690 kW). To je teprv nepatřičné srovnání. Tohle auto je Audi(Volkswagen) - MTM TT. ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS4"
16. 10. 2006 12:10
Re: Jéžiš...
Nechci odepírat hochům od MTM jejich zásluhy, ale ten motor (2,0 TFSI) je koncipován na výkony okolo 200 kW, verze se sériovým výkonem 220 kW bude na trh uvedena v příštím roce.
neregistrovaný "OZZY"
10. 10. 2006 21:53
Tak jak je to kluci?
Jiné číslo, jiný svět a jiný vesmír s červenou barvou (nejen)a pro mne hlavně jiná dimenze než traktor nebude nikdy nic jiného, než made in Maranello.
A to nezmění ani Tvá božská 911. O tom si můžeme chlapče povídat až do álelújá. >:D >:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kappa"
11. 10. 2006 14:46
Re: Tak jak je to kluci?
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "tuningmann7"
11. 10. 2006 10:42
paráda
Nové audi TT je nádherné, vyzéra velmy dynamicky . nepatrý medzi najrýchlejšie športové autá ale keby že si mám vybrať zo športových tak si vyberem audi TT.
Rozbalit vlákno
0