Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Definitivní podoba sériového Mitsubishi Lancer Evolution X pro japonský trh

Automobilka Mitsubishi Motors představila své dva nové modely, které se na domácím trhu objeví už brzy.
Zpět na článek
27. 4. 2007 11:16
neregistrovaný "honza"
27. 4. 2007 11:22
neregistrovaný "dada.zak"
27. 4. 2007 11:25
anonym
27. 4. 2007 12:58
27. 4. 2007 11:22
neregistrovaný "jonky"
27. 4. 2007 11:28
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 11:46
neregistrovaný "Mirek-607"
27. 4. 2007 12:01
27. 4. 2007 12:11
neregistrovaný "jonky"
27. 4. 2007 12:18
27. 4. 2007 12:24
neregistrovaný "jonky"
27. 4. 2007 12:57
27. 4. 2007 15:53
neregistrovaný "156 driver"
27. 4. 2007 17:27
neregistrovaný "LMo"
27. 4. 2007 17:30
neregistrovaný "LMo"
27. 4. 2007 13:51
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 14:28
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 14:39
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 14:46
27. 4. 2007 15:30
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 15:37
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 15:41
27. 4. 2007 15:45
neregistrovaný "ZZ"
29. 4. 2007 02:55
anonym
27. 4. 2007 15:44
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 15:51
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 16:04
27. 4. 2007 16:05
27. 4. 2007 16:07
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 16:11
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 16:21
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 16:25
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 16:36
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 16:38
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 16:42
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 16:44
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 16:48
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 16:52
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 17:03
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 18:51
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 16:54
27. 4. 2007 17:07
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 17:17
27. 4. 2007 16:03
27. 4. 2007 16:13
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 16:22
27. 4. 2007 16:06
27. 4. 2007 16:11
27. 4. 2007 16:26
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 16:29
27. 4. 2007 16:39
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 16:42
27. 4. 2007 15:45
27. 4. 2007 18:27
neregistrovaný "jenda"
27. 4. 2007 14:38
30. 4. 2007 11:46
anonym
27. 4. 2007 11:38
27. 4. 2007 12:06
neregistrovaný "jonky"
27. 4. 2007 13:42
neregistrovaný "Umierneny"
30. 4. 2007 11:47
anonym
27. 4. 2007 11:42
neregistrovaný "pekki"
27. 4. 2007 13:08
neregistrovaný "skl"
27. 4. 2007 11:47
neregistrovaný "maaara"
27. 4. 2007 12:06
neregistrovaný "Rommon"
27. 4. 2007 12:06
27. 4. 2007 15:59
neregistrovaný "M.B"
30. 4. 2007 11:52
anonym
1. 5. 2007 17:24
neregistrovaný "M.B"
27. 4. 2007 12:47
neregistrovaný "Donald"
27. 4. 2007 13:38
anonym
27. 4. 2007 12:58
neregistrovaný "jonky"
27. 4. 2007 13:07
neregistrovaný "vokos"
27. 4. 2007 15:58
anonym
27. 4. 2007 13:19
neregistrovaný "Aleš tuner"
27. 4. 2007 13:21
neregistrovaný "seremed"
27. 4. 2007 13:24
neregistrovaný "jonky"
27. 4. 2007 16:00
neregistrovaný "M.B"
27. 4. 2007 14:26
neregistrovaný "FRS"
27. 4. 2007 14:56
neregistrovaný "m.koular"
27. 4. 2007 15:11
neregistrovaný "pe3k"
27. 4. 2007 15:28
neregistrovaný "kkbo"
27. 4. 2007 16:01
neregistrovaný "M.B"
27. 4. 2007 16:33
neregistrovaný "RobMayth"
27. 4. 2007 20:05
anonym
27. 4. 2007 20:08
neregistrovaný "RobMayth"
29. 4. 2007 21:56
anonym
30. 4. 2007 12:06
anonym
27. 4. 2007 17:05
neregistrovaný "Richie"
27. 4. 2007 20:23
27. 4. 2007 20:46
neregistrovaný "Petrik"
28. 4. 2007 07:25
28. 4. 2007 09:59
neregistrovaný "petrt"
28. 4. 2007 12:45
anonym
28. 4. 2007 12:51
neregistrovaný "Mirek-607"
28. 4. 2007 14:23
28. 4. 2007 14:28
28. 4. 2007 11:11
29. 4. 2007 10:49
neregistrovaný "tomin"
29. 4. 2007 19:50
29. 4. 2007 20:45
neregistrovaný "Frantik"
29. 4. 2007 22:40
neregistrovaný "pe3k"
12. 5. 2007 10:02
neregistrovaný "sword2"
30. 4. 2007 07:48
neregistrovaný "medik"
30. 4. 2007 16:48
neregistrovaný "Ondra"
neregistrovaný "honza"
27. 4. 2007 11:16
hmmm
Je vidět inspirace BMW, ale jinak nádhera. Myslim, že impreza bude mít docela problém.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "dada.zak"
27. 4. 2007 11:22
Re: hmmm
Nevím, jestli u BMW, ale každopádně vypadá moc hezky. A na rozdíl od Imprezy nevypadá jako tuning korejského auta z první poloviny devadesátých let. :-)
anonym
27. 4. 2007 11:25
Re: hmmm
spíš tam cítím inspiraci u volva (před. světla) a Alfa (zadní světla), ale to je mimo mísu, je to prostě Pan EVO :-)
Avatar - SpiderJ
27. 4. 2007 12:58
Re: hmmm
CO to tam kouříš? >:D jaký BMW? >:D
neregistrovaný "jonky"
27. 4. 2007 11:22
krasavec
chjo, proč sem se líp neučil.... :-(
Škoda že nejsou uvedeny tech. data a foto
interieru.....
to zrychlení je teda brutal.... 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 11:28
Koule
Tak to má koule :yes: U zadku je fakt patrná inspirace Seatem / Alfou ale i tak to vypadá moc hezky a agresivně. I civilní verze je velmi podařená. Přeju mu hodně úspěchů :yes:
Rozbalit vlákno
50
neregistrovaný "Mirek-607"
27. 4. 2007 11:46
Re: Koule
A co takhle žralokem - Galantem (a taky dalšími starými Mišáky). Zadek je Alfe trochu podobný, to jo... Jinak se mi fakt moc líbí, jen ty rozmery a hmotnost...
27. 4. 2007 12:01
Re: Koule
Všichni tu na to čekáme, tak tu neplácej nesmysly o inspiraci Seatem, Alfou či tvojí tříkolkou. Jestli je tam nějaká inspirace, pak v předku, a to je na velkou pochvalu, po letitém Galantovi... Tehdy, když tu ten elegantní žralok brázdil silnice, jsi ovšem ty ještě tahal za sebou na provázku kačera. To jediné omlouvá tvou neznalost a velmi zaslepenou odvahu tu psát o inspiracích.
neregistrovaný "jonky"
27. 4. 2007 12:11
Re: Koule
koukám dle tvé reakce, že jsi krapet hysterický, ne?
Podobnost tam jasná je, ale nikde není psáno , že to okoukali ;-)
V každym případě je to nej nej nej auto (osobní názor)
27. 4. 2007 12:18
Re: Koule
Na výplody ZZ nelze reagovat jinak. Asi neznáš jeho znalosti... ty ostatně tu nezná nikdo :) Žádná podoba tam není... nebo, já ji tam alespoň nevnímám. Možná mají podobné žárovky :-) :yes:
neregistrovaný "jonky"
27. 4. 2007 12:24
Re: Koule
ZZ neznám, soudim dle jeho a tvé reakce....
Já tam taky lehce vnímám podobné zmiňované rysy, ale to není podstatný...spíš mě zarazila první reakce, že tam někdo cítí inspiraci z BMW, to už je pořádný haluz, bych řek 8-s
27. 4. 2007 12:57
Re: Koule
:-) to nemusíš brát vážně.
neregistrovaný "156 driver"
27. 4. 2007 15:53
Re: Koule
pozri zadné svetlá na Brere, ak neuvidis inspiraciu/podobu, pouzi visin ;-)

inak, evo sa vazne podarilo :yes:
neregistrovaný "LMo"
27. 4. 2007 17:27
Re: Koule
Podľa mňa je to mimoriadne vydarený dizajn. Predok má samozrejme určitú podobnosť s nádherným žralokom Galandom (myslím z roku 1998-2003?). Ale na tých fotkách (v striebornej farbe) mi tá mriežka chladiča trochu pripomína aj najnovšie modely Audi. Zadok je typická Alfa. Ešte raz hovorím - tento Lancer je veľmi pekné auto. ...Takých keby bolo viac!!! :yes:
neregistrovaný "LMo"
27. 4. 2007 17:30
Re: Koule
Pardon, myslel som na "tých fotkách v tmavom".
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 13:51
Re: Koule
Mě to připomělo Sigmu, ještě teď si mlhavě vzpomínám, jak jsem ji před snad 15ti lety okukoval.
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 14:28
Re: Koule
Copak? Špatná sekaná k obědu, blbe? Nasaď si brejle, otrapo a přestaň se třepat v předsmrtné křeči >:D :no:
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 14:39
Re: Koule
Tímto projevem se nepochlapíš. :no:
Avatar - Ricardo
27. 4. 2007 14:46
Re: Koule
Mám dojem že nám všem tady něco dlužíš... nechtěl bys konečně vysvětlit jak je to s kvalitou vs spolehlivost?
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 15:30
Re: Koule
Psal jsem to už předtím. Kvalita je pouze nadstřešující pojem, zahrnující nejen pojmy spolehlivosti, životnosti, obnovitelnosti, provozuschopnosti, udržovatelnosti, aj. Ale i pojmů přímo nesouvisející s teorií spolehlivosti, a matematickou statistikou, jakožto znaky přímo ovlivňující rozhodování zákazníka, př. je servis, design, ergonomie, podpora prodeje, nabízené portfólio modelů a příslušenství, záruční a pozáruční podmínky atd. Samozřejmě sem spadají i jiné oblasti kvality, které zde nezmiňuji. Nad tím vším je pojem kvalita. Prohlásit o něčem, že je kvalitnější tedy znamená, že ona věc disponuje v průměru vyššími hodnotami, všech sledovaných znaků, než posuzovaná protistrana. Toliko v krátkosti vysvětlený pojem. O věcech zde uvedených nemíňím více neodborně polemizovat.
PS: Jinak ten dojem máš pouze ty, já nikomu nic nedlužím, o to více, když někdo není sto si samostudiem rozšířit svůj obzor a vyjadřuje se způsobem nehodným objektivní, rovné a odborné diskuze.
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 15:37
Re: Koule
"podpora prodeje, nabízené portfólio modelů a příslušenství, záruční a pozáruční podmínky atd." ... jo? Takže když mi u Dacie uvaří lepší kávu, tak prodávají "kvalitnější" vozy? Nebo když u VW nabídnou větší škálu modelů, tak jsou zase více "kvalitní"? Napsal jsi to krásným "odborným" jazykem, ale už jsi se moc nezamyslel na obsahem, kterej ti sfoukne i takovej neodborník na kvalitu jako jsem já, ty kvalitní chytrolíne >:-[]
Avatar - Ricardo
27. 4. 2007 15:41
Re: Koule
Tak, tak. Úroveň prodeje a servisu je věc velice proměnlivá a s kvalitou auta nemá žádnou souvislost. To už se týká image, stejně jako šíře nabídky. A image, jak uzná každý soudný člověk, se nerovná kvalita 8-s
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 15:45
Re: Koule
Nebo délka záruky >:D To tu asi KIA nabízí kvalitnější auta než Mercedes (no, to možná i jo) >:-[] A v tomhle sledu by pak prodávané vozy v USA, kde jsou obecně delší záruky, byly kvalitnější, než ty prodávané v Evropě. Jo, FX nám to hezky vysvětlil :yes: ;-)
anonym
29. 4. 2007 02:55
Re: Koule
áááá, mistní blb srovnává Mergla s Kiou, k tomu není co dodat.........
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 15:44
Re: Koule
Ano, jak jsem to napsal, tak to je. Ber to jako axiom. Že tomu nerozumíš, je jen tvoje chyba. O tom co jsem psal, se dá napsat několik tlustých knih. Vše se posuzuje jednotlivě, jinou váhou bodů a výsledek je celkem jasný. Normálně uvažujícímu člověku musí být jasné, že v takto krátkém příspěvku, nemůžu detailně popsat celý problém kvality. Jen nějaký ZZ v tom vidí kafé, uvařený u Dacie. Nemá smysl se dále rozepisovat, ty si to stejně vyložíš podle sebe - blbě. :no:
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 15:51
Re: Koule
Filozofii sis zjevně do samostudia nezařadil :-) Tu tvou "úvahu" jsem jen dohnal ke krajnosti a na tom ti ukázal tu nesmyslnost, kam až jsi zašel. Neříkám, že je to celé špatně, jen ti ukazuji slabiny. Tím ti pomáhám se nad tím ještě jednou zamyslet a učinit tak z tebe lepšího člověka. Měl bys mi poděkovat. ;-)
Avatar - Ricardo
27. 4. 2007 16:04
Re: Koule
Filozofii raději nevyhatuje, ještě by se mohl obhajovat metodou "falizifikace" ;-) >:D
Avatar - Ricardo
27. 4. 2007 16:05
Re: Koule
oprava "falzifikace" :*)
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 16:07
Re: Koule
Chlapče, děkovat není za co. Akorát vidím, že ty nejsi schopen absolutně žádné sebereflexe. Problému kvalita nerozumíš a v každém příspěvku to dáváš najevo. Jen se tady "jako" snažíš honit triko tím, že označíš předešlé příspvěky za pouhý tebou zmanipulovaný tok informací, kterým nepřikládáš absolutně žádnou váhu. Mě si tím dokázal jediné. Nejsi schopen odborné diskuze na dané téma, které se evidentně dotýká oblastí, které jsou pro tebe španělskou vesnicí. Ale co, ty jsi přece nad věcí, na vše máš svůj zaručeně správný názor a přes to nejede vlak.
PS: S tebou končím, kvůli pseudofilozifickým kecům sem nechodím.
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 16:11
Re: Koule
Opakuješ stále to samé, jak kdyby to byla převratná novinka :-) Už jsem se ti před dvěma dny přiznal, že jsem kvalitu nestudoval a že se nechám poučit a ty s tím teď přijdeš jak s novinkou >:D Místo toho, abys oponoval to "kafe" a "záruku u KIE" tak rozebíráš mě. Je vidět, že to téma máš fakt v malíku. Ale ono odpovědět na něco konkrétního chce trochu víc, než přepsat odstaveček ze skript, co? >:D :no:
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 16:21
Re: Koule
Oponoval, to bys ovšem musel umět číst. Pokud už chodíš do práce (o čemž pochybuji) a pokud má tvá firma certifikován QMS, tak jistě víš, že existuje něco jako hodnocení dodavatelů. Tam je praktická ukázka toho, jak QMS hodnotí dodavatelskou kvalitu. (předepsáno je toto hodnocení, ovšem mnozí hodnotí i jiné oblasti) Je tam několik kritérií, každé ma SVOU bodovou stupnici a možný počet dosažených bodů pro KAŽDÉ kritérium jinak. Přestaň tedy bazírovat na jednom (dvou) pojmu "kafe" a "záruku u KIE" a otevři oči. Svět není plochý jak se zdá, stejné je to i s oblastí kvality.
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 16:25
Re: Koule
Ne číst neumím a už vůbec neumím psát. PS: Chceš poslat moje osvědčení interního auditora, kašpare? Přestaň mi tu vykládat o kvalitě, když to máš jen nadřený a z praxe nevíš nic. ;-) ale machrovat tě bavilo, co? :no: A teď se vrať k samostudiu a zkus najít odpovědi na to kafe a záruku. Jinak tu budeš dál za frajírka, co máchá prázdný plky. ;-)
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 16:36
Re: Koule
Osvědčení ze školení interního auditora? A to si myslíš že něčím disponuješ? Abych tě uvedl do do reality. Toto "osvědčení" v rozsahu asi 8h prospaných na židličce a posléze dojití si pro papír, tě neopravňuje vůbec k ničemu. Osvědčení pouze dakládá to, že jsi proškolen dle normy ISO 19011 (nikoli řady 9000 - kvality), že asi víš, jak klást otázky a to pro jakýkoli systém. Je to něco takového, že dostaneš pas, ale to, že vlastníš pas ještě neznaméná, že umíš automaticky jazyk země, do které se s pasem dostaneš. O systému jako takovém, jeho fungování víš stále kulový. Opět dokazuješ, jaký jsi "odborník", aspoň to vám na kurzu mohli říct.
PS: Pošli mi prosím jméno školitele, dost možná se dobře známe. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 16:38
Re: Koule
Umíš krásně opisovat. Alespoň v něčem jsi dobrý. Stále se vyhýbáš tomu kafíčku :-)
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 16:42
Re: Koule
Pošli mi to jméno lektora, ať vím, kam si tě mám zařadit. Nejdřív něco slíbíš a pak, když zjistíš, jakou do nebe volající kravinu jsi napsal, tak utíkáš. Kafé jsem vysvětlil dostatečně, troufám si říct, že i Ricardo pochopil, pokud ty ne, hold smůla.
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 16:44
Re: Koule
Vůbec. Stále čekám na ten tvůj rozbor ;-)
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 16:48
Re: Koule
Napiš mi jméno lektora, já ti obratem vysvětlím ten zbytek. Pokud ne, jsi jen hádávý póvl a tím to tedy ukončím.
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 16:52
Re: Koule
Nevidím jediný důvod, proč by to nyní mělo býti obráceně. Ty jsi zatím neodpověděl na zcela konkrétní věc. Až se tak stane, tak dostaneš odpověď ty.
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 17:03
Re: Koule
Tedy zcela jasná odpověď: Když mi u Dacie uvaří lepší kafé, tak to znamená, že u kolonky např. "vaření kafé" nadkolonce prostředí prodejce, nadkolonce dealer, v další nadkolonce prodej, přiřadím např. 10b z z 10 maximálních u vaření kafé, v celkové stupnici hodnocení produktu 0-1000b. Tolik hodnocení. Teď to jméno a můžeš přidat i společnost, která osvědčení vydala. Pokud ani to neuděláš, už se fakt nemáme o čem bavit.
neregistrovaný "ZZ"
27. 4. 2007 18:51
Re: Koule
Budeš se muset spokojit s FSC a panem Fryšárem.
Avatar - Ricardo
27. 4. 2007 16:54
Re: Koule
Na netu se ego mastí líp než v reálném světě, že? :no:
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 17:07
Re: Koule
Ale Ricardo, nejde o leštění ega, já tady napsal fakta. To, že je někdo neumí vzít na vědomí, to více vypoví o něm, než o mne.
Avatar - Ricardo
27. 4. 2007 17:17
Re: Koule
Jasně FX, napsals svůj pohled na věc. To chválím :yes: Ale vyžadovat jméno lektora a hned druhým dechem naznačit to jsi možná ty?
Avatar - Ricardo
27. 4. 2007 16:03
Re: Koule
Když někde v autorizovaném servise dělá lempl tak je to úplně jiná kapitola než kvalita VOZU. Často ani není v moci majitele servisu to ovlivnit. Kdybys věděl jak to chodí v této oblasti (to není výtka!), tak bys i věděl jak je např. obtížné sehnat kvalitního autoelektrikáře.
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 16:13
Re: Koule
Opět pánové, já o voze, vy o koze. Vás zajímá především část kvality. Vy si ji označíte za "kvalitu vozu" (označujte ji prosím dále jako mechanickou kvalitu vozu) a tím to pro vás končí. Dobře, beru na vědomí. Mnozí producenti automobilů už také pochopili nové pojetí kvality a posunuli se na její nové vnímání, vy ještě ne.
Avatar - Ricardo
27. 4. 2007 16:22
Re: Koule
Možná, ale má to jiné pohnutky než vztah k zákazníkovi. Ale nebudu tady brečet, každý obor má svoje.
Ještě ke "kvalitě" prodejní a servisní sítě: kupci v menších městech nestojí o standardizovaný palác ale o férového člověka, tak říkajíc "z lidu".
27. 4. 2007 16:06
Re: Koule
Nahoře jsi to napsal správně. Nemusíš se podivovat nad tím, že tomu ZZ nerozumí. Ten nerozumí nikdy a ničemu. Poznáš brzy sám, co je to za numero. Mozkově menstruuje, to myslím nejvěrněji odráží jeho myšlénkové pochody ;-) :yes:
Avatar - Ricardo
27. 4. 2007 16:11
Re: Koule
My víme, kvalita VW = jeho image
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 16:26
Re: Koule
Nesmysl, aspoň si z toho nedělejte srandu, když se vám někdo snaží něco vysvětlit.
Když si koupím Ferrari, tak očekávám nejen perfektní přístup prodejce, servis a samozřejmě mechanickou spolehlivost vozu ale i řádnou porci image. To vše osobně ohodnotím slovy "kupuji ferrari, kupuji kvalitu". Zhruba tak bych to napsal. Prosím slovíčkaření se zdržte, do vašich myšlenkových pochodů nevidím.
Avatar - Ricardo
27. 4. 2007 16:29
Re: Koule
A já řeknu "mám Ferrari, kvalitní sporťák, jen ten prodejce je na prd asi ho vyměním" nebo "mám Ferrari, kvalitní sporťák a s prodejcem jsem naprosto spokojený" :-)
neregistrovaný "FX"
27. 4. 2007 16:39
Re: Koule
Asi stejně jako já víš, že koupě Ferrari nění o tom, dojít si s kufrem peněz do autosalonu pro auto. Ferrari velmi dobře ví, kdo jejich vozy prodává a má to "kvalitně" ošéfované. ;-) :yes:
Avatar - Ricardo
27. 4. 2007 16:42
Re: Koule
To připouštím. Zatím jsem žádné nekupoval (bohužel) tak jsem si to hned neuvědomil. Ale v tom případě to je špatný příklad
Avatar - Ricardo
27. 4. 2007 15:45
Re: Koule
Laik se diví, odborník by možná žasnul... V některých věcech s tebou sohlasím ale celé to podepsat nemůžu. PS: samostudium provozuju, jen teď obor "kvalita" není na pořadu dne.
neregistrovaný "jenda"
27. 4. 2007 18:27
Re: Koule
Sorry že se mezi vás pletu chlapi, ale jak vidím, tak anonymita internretu leckomu dává přímo orlí křídla. Takovej Švihák Lázeňský tu má aj svoji fotku. Pravda, ten se fakt nemá zaco stydět. ZZ by měl hodit to super osvědčení, i já jsem na něho zvědavý, když to tu slíbil, tak se asi nemá zač stydět. Go Go! :yes:
Avatar - Ricardo
27. 4. 2007 14:38
Re: Koule
Vím, že italské vozy ti moc nevoní. Zkus ale překonat odpor a porovnat si fotky zádě Lanceru a Alfy. Inspirace tam, ale to není ostuda. Naopak inspirovat se v detailech od designových skvostů je oboustranně přínosné ;-) :yes:
anonym
30. 4. 2007 11:46
Re: Koule
Já teda nevím jak vy, ale inspirace Itálií u Lancera Evo není v designu, ale hlavně v tom, co není vidět - koncepce - motor, převodovka, trakce, motormanagement, atd. Jen bych upozornil na takovou "maličkost", že to auto vyšlo právě z Italů made by Alfa/Lancia Integrale a až poté se řadou vývojových (evolučních) kroků Japonci dostali dále (na rozdíl od Subaru, kteří celý vývoj museli absolvovat ve vlastní režii a díky tomu jim celkem dlouho trvalo, než se někam dostali). Takže hledat podobné linky světel, když motor, převodovka a diferáky jsou v mnoha partech zaměnitelné, je směšná demonstrace blbosti. A hlavně - bavit se u Lancera Evo o designu je pitomost sama o sobě. Tohle je opravdický auto, naprostý technický vrchol v oblasti komerčních vozů. Na design a image ať si hrajou nákupní tašky nebo snobroady, který jsou morálně zastaralý už ve chvíli, kdy na ně dealeři sepisují objednávky.
27. 4. 2007 11:38
evo
preco by sa zrovna u EVA mali inspirovat nejakym bezpohlavnym Seatom alebo luxusnym sedanom Alfy?to je uplne mimo.proste robili agresivny predok,k tomu urobili zadok.podoba sa nerovna inspiracia.
ale podla mojho nazoru UZ to nie je ono,pretoze VI vyzerala ze prave prisla z rally,a to sa mi na nej pacilo.ked na dvere nalepis nalepku s cislom,nerozoznas od pretekara..proste pecka.nove verzie uz nie su take nasilnicke:(
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "jonky"
27. 4. 2007 12:06
Re: evo
je pravda , že nový EVO krapet "zcivilnělo"....
ale je to pecka pecková....
neregistrovaný "Umierneny"
27. 4. 2007 13:42
Re: evo
Preco? Lebo vo vychodnej azii sa pozeraju na europsky design ako na modlu. A vsetci do jedneho tam beru inspiraciu z europskych vozidiel.
anonym
30. 4. 2007 11:47
Re: evo
Co se zkusit zamyslet nad tím, zda to, co je na autě vidět je opravdu to nejdůležitější?
neregistrovaný "pekki"
27. 4. 2007 11:42
to je divne
A proc to ma na kazdem kole jinou pneumatiku?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - SpiderJ
27. 4. 2007 13:00
Re: to je divne
...třeba to líp pojede >:-[]
neregistrovaný "skl"
27. 4. 2007 13:08
Re: to je divne
a mozno je to kus prichystany na okruh, asi potom lepsie zataca do jednej strany >:-[]
neregistrovaný "maaara"
27. 4. 2007 11:47
Skvělé
Vypadá to naprosto perfektně!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rommon"
27. 4. 2007 12:06
<b class="smile14"><b>:yes:</b></b>
Pěkné, povedené, má to styl, má to tvar! Už se těším, až to pojede na rallye.
Rozbalit vlákno
0
27. 4. 2007 12:06
DÉMANT ZÁŘÍ
Slává. Zdařilo se. Stopa minulosti, navázání na předky. Přísný pohled, velmi dominantní výraz zádi :yes: dokonale vyvážený profil, nezaměnitelná, osobitá, a velmi imponující tvář... V této velikostní kategorii se zdařil takřka malý zázrak. BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "M.B"
27. 4. 2007 15:59
Re: DÉMANT ZÁŘÍ
aj boha mário....takovej zadek kdyby měla moje mladá.... >:-[] :yes: :yes: :yes:
anonym
30. 4. 2007 11:52
Re: DÉMANT ZÁŘÍ
...přísný pohled, dominantní výraz zádi...chudáci u Mitsubishi. Místo řešení trakce, kinematiky nebo regulace přeplňování se bude už i u těhle aut řešit design.
Jak ještě hluboko lze klesnout...
neregistrovaný "M.B"
1. 5. 2007 17:24
Re: DÉMANT ZÁŘÍ
takže ošklivější káčátko Subaru Impreza pojede lépe,protože je hnusný? >:D
neregistrovaný "Donald"
27. 4. 2007 12:47
výsledek souboje
Tak jsem zvědav jak nám dopadne srovnání "nového" eva a prapodivné "nové" imprezy.O designu se asi nemá cenu bavit.Zatímco mitsubishi se nám posunulo zase někam dál a pěkně "zbrutálnělo",tak u subaru se sice taky designově "posunuli",ale nikdo pořádně neví a ani nechápe kam.Ale jízda... tam jsem zvědav.Oba rivalové byli +- vyrovnaní,ale ted mám pocit,že subo lehce získá.Tam,kde vždy dominovali (hodně zatáček,nahoru dolu) by mohlo mít náskok STI díky kompaktnějším rozměrům hatbacku a asi i nižší váze.Přeci jen rozměry a hlavně váha nového Eva mi už nepřijdou "ideální" pro silniční verzi soutěžního auta.Každopádně jen tipuju a jsem zvědav až bodou proti sobě v nějakém testu.A velký dík do japonska,že pořád pouštěj tyhle dravce na silnice.
Rozbalit vlákno
1
anonym
27. 4. 2007 13:38
Re: výsledek souboje
Nevim kde beres fakta o vaze, navic nevim o tom ze by impreza mela mit neco jako !sekvenci!, tim padem EVo zatim vede pokud nebode moc tezke, pro mne je to favorit. Pokud nepride Focus RS s 400PS, jak se rika ;)

JO momentalnej se tezsi STi
Avatar - SpiderJ
27. 4. 2007 12:53
Moje milá Imprezo
Moje milá Imprezo, píšu Ti, protože už Ti nejsem věrný a nebudu, dokud se sebou něco neuděláš. Dneska jsem se na netu seznámil s jednou šarmantní kočkou. Klidně Ti řeknu jméno, říká si EVA X... Na rozdíl od Tebe ví, co se chlapům líbí a jak jim učarovat už jenom z fotografie. A tak v mých snech pro Tebe zůstane jen místo pro vzpomínky na doby, kdy jsem nemohl usnout s myšlenkou na tvá dozlatova opálená kola, plné tvary tvých vyboulených lemů a sání na kapotě.Tenkrát jsi byla kočka a já snil o tom, jak jednou budeš u benzínky ruinovat moje konto a budeme se spolu prohánět krajinou. ;-) Dnes místo v mém snu zaujala jiná. Je dravější, originální, svá. Někdo tu o ní řekl, že vypadá jako BMW, Seat, nebo Alfa. Společného snad má jen vyzývavý výraz, který mne láká ke hrátkám u kterých zmizí kredit na CCSce a body z konta rychleji, než bys řekl evodeset... Ty nic z toho nemáš. Proto Ti píšu, abys skočila honem rychle do fitka a něco se sebou udělala. Pak možná budeme zase spolu v mém snu. Jen Ty a já. Snad začneš žárlit. Tvůj SpiderJ
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "jonky"
27. 4. 2007 12:58
Re: Moje milá Imprezo
:yes: ...dobrá práce s kusem pravdy ;-)
Avatar - SpiderJ
27. 4. 2007 15:21
Re: Moje milá Imprezo
díky ;-)
27. 4. 2007 12:58
Re: Moje milá Imprezo
:-) :-)
neregistrovaný "vokos"
27. 4. 2007 13:07
Re: Moje milá Imprezo
moc pekne napsano.. :yes: ;-)
27. 4. 2007 14:09
Re: Moje milá Imprezo
:yes: ;-)
anonym
27. 4. 2007 15:58
Re: Moje milá Imprezo
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Aleš tuner"
27. 4. 2007 13:19
dobry
To auto se povedlo ale cekal bych vic toho lancer eva a ty zadni svetla bych udelal jinak ale good chvalim :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "seremed"
27. 4. 2007 13:21
auto dobrý....
..škoda že je tak hnusný ;-\
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "jonky"
27. 4. 2007 13:24
Re: auto dobrý....
>:D ...páteční smysl pro humor a nebo fábie před domem??? ;-)
neregistrovaný "M.B"
27. 4. 2007 16:00
Re: auto dobrý....
spíš ta fábka
neregistrovaný "FRS"
27. 4. 2007 14:26
hezky Lancer
Vypada skvele :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m.koular"
27. 4. 2007 14:56
a je to tady...
... myslím si, že EVO X bezpochyby zastínilo Imprezu... tohle fáro ji absolutně převálcuje. Kluci v Subě by se měli zamyslet a něco s tím udělat... GO EVO GO!!! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pe3k"
27. 4. 2007 15:11
kraaasa
konecne je tu :))) dlho som na nho cakal a vyzera super.. co sme uz videli skor.. ale som zvedavy ako bude jazdit uz evo IX bolo spicka tak som zvedavy na test X :))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kkbo"
27. 4. 2007 15:28
ach ten hlinik
jedine, coho sa v pripade noveho eva obavam, je hlinikovy motor. dufam, ze sa to nebude sypat..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "M.B"
27. 4. 2007 16:01
Re: ach ten hlinik
když se nebojí kluci od micubiši,tak se nemusí bát nikdo
neregistrovaný "RobMayth"
27. 4. 2007 16:33
TAK TOHLE NE!
Tak tohle je uz onicem je to beznej sedan a postrada neco co meli jeho predchudci!pos jizdni strance to bude opet urcite kvalitni ale po strance designu sem na rozpacich :-( skoda
Rozbalit vlákno
4
anonym
27. 4. 2007 20:05
Re: TAK TOHLE NE!
Jsem rád, že to někdo vidí stejně jako já. Nemůžu říct, že je ošklivý, ale spíš mě zklamal konečný výsledek vzhledem k tomu, jak nadějně to vypadalo na skicách a prototypech.
neregistrovaný "RobMayth"
27. 4. 2007 20:08
Re: TAK TOHLE NE!
presne tak!kouzlo starsiho designu uz je pryc a nastupuji ty nove vzezreni jakoby z jine dimenze zkratka uz to neni ono a k autu urcenemu pro rally zavody to uz neni to prave orechove ;-\
anonym
29. 4. 2007 21:56
Re: TAK TOHLE NE!
S designem studie zvané CONCEPT X nezbývá než souhlasit s názorem, že byla hezčí hlavně co se zadní části týče. Ikdyž vlastním jak ho nazýváte "žraloka" a jsem tvrdým stoupencem Mišáků, jako bych vzadu viděl odporného Itala. O spolehlivosti se tady bavit nebudu, protože celý koncern VW už mi přijde jako Italiano berto čerto nebo žabožrouti, snad ten Citroën je drží nad vodou.
anonym
30. 4. 2007 12:06
Re: TAK TOHLE NE!
Ty jsi asi aspirant na titul Blbec roku. Tvrzení "...sem tvrdým stoupencem Mišáků, jako bych vzadu viděl odporného Itala" dokazuje, že jsi nic nepochopil a nic nevíš. Zkus se s tímto názorem pochlubit u Mitsubishi, ať se ti pracovití hoši taky někdy pobaví. Možná se budeš divit své hlouposti, až ti řeknou, že z toho "odporného Itala" právě vyšli... ;-) (Ne designově, já píšu o autech, ne o image nebo designu.)
neregistrovaný "Richie"
27. 4. 2007 17:05
Lepsi ....
nez subaru impreza (nova) :yes: :yes: :yes: jinak krasne auto
Rozbalit vlákno
0
27. 4. 2007 20:23
DEJA VU GALANT
Bravo Mitsu! Po dlhej dobe znovu diamant :yes: Krasna predna cast s odkazom na zraloka - Galant :yes: Vysoka, robustna bocna linia ako znak sily, kvality a bezpecnosti :yes: A sexy zadok - to sa chlapom paci ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petrik"
27. 4. 2007 20:46
Pneu??
Proč má EVO na každém kole jinou gumu? Je to nějaký nový vynález Mitsubishi?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - davy
28. 4. 2007 07:25
X: sem s ni!
Uz aby tu byla...Ta cervena ji tak slusi, ze bych ji snad vymenil v tomto pripade za mou barvu nejoblibenejsi, tedy cernou:-) (Ktera je samozrejme nejnepraktictejsi a navic opticky zmensuje auto, ale zase je to elegantni:-))
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "petrt"
28. 4. 2007 09:59
Re: X: sem s ni!
Černá je super, hlavně když jsou hezká kola. Teda hlavně ne chrom. Ale ted si jeden můj známej pořídil IX v oranžové s černým křídlem a deflektory a to je taky paráda. Jenže furt je to jenom sedan, škoda že nevyráběj i kupátko...
anonym
28. 4. 2007 12:45
Re: X: sem s ni!
kupe neee... stratilo by to ten sarm a jedinecnost.. je dost kupatok co jazdia dobre.. ale ziaden sedam co jazdi ako evo (vo svojej triede)
neregistrovaný "Mirek-607"
28. 4. 2007 12:51
Re: X: sem s ni!
Hlavně aby to šlo homologovat pro rally, tak to musí být cestovní vůz - tj. 4 místný ;)
Avatar - davy
28. 4. 2007 14:23
Re: fotky
Tak treba takhle?:-) [odkaz]%20IX%20FQ-40… a [odkaz]%20IX%20FQ-40… Hod nekam oranzove IX, to jsem jeste nevidel. Docel pekne bylo EVO VII Tommi Makkinen, take v ornazove, navic se seriove zvysenym vykonem....
Avatar - davy
28. 4. 2007 14:28
Re: fotky
spatne to tu linkuje, resp. reze odkazy:-/ Tak jinak: [odkaz] a [odkaz]
28. 4. 2007 11:11
EVO
EVOluce :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
29. 4. 2007 07:52
Osvědčení interního auditora.. ZZ
Chci taky vědět jméno lektora.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tomin"
29. 4. 2007 10:49
Skoro amerika
:-! Tak tohle auto vipadá dost ostře v porovnání s imprezou.Bude to takovej american cars s rally prvky.Ze předu je jako Galant,ale ze zadu jako Mazda 3.Přesto je to originál jak se patří,přesně to je směr,kterým by se měli WRCéčka ubírat(sedany,který řežou zatáčky dveřma napřed)Fakt super kára.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Frantik"
29. 4. 2007 20:45
Objednám
Objednám si poslední klasickou imprezu co příjde do republiky. Modrou, žejo. Byl jsem jí dycky věrnej, a budu. Možná mě budou předjíždět s micákem zprava či zleva, jo, ale já miluju jen mojí imprezu! Tolik mi dala, že ji nemohu opustit..., a novou mladší nechci. Je mladá, krásná a blbá.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pe3k"
29. 4. 2007 22:40
FOTKY INTERIERU EXTERIERU REALL..
Zdravim tak tuna na tomto linku su fotky interieru - exterieru a este si ho mozte k tomu aj kupit .. co to ti AMICI nemaju :)) //cgi.ebay.com/…s/2008-Mitsubish
Rozbalit vlákno
0
29. 4. 2007 22:42
FOTKY INTERIERU EXTERIERU REALL..
zdravim tak tuna su fotky a este si to mozte aj kupit :))
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sword2"
12. 5. 2007 10:02
Re: FOTKY INTERIERU EXTERIERU REALL..
dík super foto,škoda že tam nie sú aj výkony motora...inak cena je neuveriteľná....452 476,47 SKK to som zvedavý kolko bude u nás...?:no: :'-(
neregistrovaný "medik"
30. 4. 2007 07:48
VYMĚKLO
Oproti konceptu to dost vyměklo. Škoda!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ondra"
30. 4. 2007 16:48
Pneu
Nazdárek, všimli jste si, ze na obrazku cervene EVO ma na jedné straně jiné pneu než na té druhé? Že by to byl snad záměr?? Černá varianta pak má na předním kole obuté směrové pneu obráceně... Jestli to je fakt oficiální materiál, snad by se tohle nemělo stávat, co myslíte?
Rozbalit vlákno
0