Test Hondy Civicu Type R na auto.cz [odkaz] , aneb co jste chtěli o CTR vědět, ale báli jste se Kinga zeptat. >:-[] Zdá se, že jsou o kvalitách CTR přesvědčeni i jiní lidé, než Honďáci. >:D:yes:
Tak já celkem o CTR nepochybuji, v létě hodlám jít do autosalonu a jednoho Civica si objednat a snad mi ho do zimi přistaví. Nechci ale CTR, srdce by chtělo, ale peněženka ne :-) hrozně žere a já se najezdím zhruba půl na půl ve městě a mimo, takže zvažuju spíš type S, protože ta 1.8 je super motor, dostatečně výkonná, vejdu se do 1850ccm a navíc moc nežere, co chtít víc - dokonce i ta cena je nádherná, stejně vybavená Fabia II není o mnoho levnější to už je co říct. Jen váhám mezi type S a 5d ve stejné výbavě (?) za skoro stejnou cenu. Nevíš ty nebo někdo jiný, kolik je teď čekací doba? Dík.
Jinak tenhle sedan v článku taky dost :yes: ale hatch je mi trochu bližší.
S Type S jsem zatím neměl možnost, ale pokud nutně nepotřebuješ 5 dveří, asi bude lepší volba co se svezení týče. Čekací doby už se zkrátily na minimum, déle je třeba čekat prakticky pouze na 1.8 Sport, to je v Evropě největší hit, ale ani tam už to není půl roku, přesné číslo nevím. Ostatní verze už se pohybují v rozmezí pár týdnů.
Dnes jsem viděl v Praze nádherný sedan civic, bílá barva a vzadu nápis hybrid. Podle tvaru značky vzadu US verze, i oproti normálnímu sedanu se mi to zdálo nějaké větší. Je to možný že v US mají jiný model? Nebo to dělala ta bílá perlet? Mimochodem civic 5d a 3d nemusim, ale toho co jsem dnes viděl bych si dal říct :yes::yes::yes:
Po Praze skutečně jezdí jeden bílý americký CV Hybrid, taky jsem ho potkal. Je stejný jako náš sedan, liší se jen předními světlomety a zadními svítilnami. Velikost stejná, bílá zvětšuje. :-)
Krásně napsanej test....Měl jsem tu čest řídit CTR v Lipsku (sice ne tak dlouho, jak bych si představoval=nedali mi ho domů) a musím říct, že mě vyloženě šokovalo, jak se auto sbírá z téměř volnoběžných otáček...že se mi při sepnutí VTEC-u na tváři objeví úsměv oduchakuchu mi bylo jasné ještě před nasednutím, ale tohle mě dostalo.. ;-) a RADOST Z jízdy (kvůli které MILUJU Hondy) zůstala zachovaná tak jak jí znám ze svého Civica o sedm let staršího a ještě se jim jí podařilo vyšlechtit. Jen by mě zajímala přetáčivost na ubrání plynu, neměl jsem příležitost to vyzkoušet, protože vedle mě seděl technik z Hondy a v provozu bych si to stejně netroufl. Ze svojí 6.G jí znám dost důvěřně, nesrovnal bys to pro mě? ;-) z Hondaclubu vím, že máš(nebo měl) taky 6.G 3DV.... :-)
No, úplně se vším nesouhlasím, ale obecně je vystihnutý velmi dobře. :yes: CTR přetáčivost při ubrání plynu vůbec nezná. Co konkrétně chceš porovnat s 6G? Je to nebe a dudy. ;-) Vývoj nezastavíš, je to rozdíl dvou generací a navíc sportovní verze. :-)
konkrétně tu přetáčivost...což jsi právě udělal ;-) dík.. porovnávat CTR s mojí kočkou by nemělo smysl :'-( bohužel.. Co ti na ní konkrétně nesedělo? (kromě výhledu dozadu) >:D
Ty mi urcite reknes, proc Honda s takovym sportovnim potencialem nedela urcity mnozstvi modelu s hnanym zadkem. Sakra, nerikej mi, ze by to neumeli a ty auta by nebyly jeste lepsi nez tohle.
Japíci u Hondy jsou extrémně konzervativní, jediné zadokolky u Hondy byly malé otevřené roadstery, v šedesátých letech S600 a S800, na začátku 90. let na ně nepřímo navázal Beat a tehdy přišlo i supersportovní NSX. A koncem století S2000. Dokonce i Civic byl od začátku předokolka, na rozdíl třeba od Fiesty nebo Corolly. Honda s nimi měla doma i ve světě obrovský úspěch, protože se tak nějak dají použít stejně dobře celý rok a co si budeme povídat, za ty roky je dokázala vypiplat, takže je dokáže sladit i se sportovními motory. Začátkem 90. let je opepřila aktivním natáčením zadních kol a systémem aktivního přenosu točivého momentu (takový chytřejší LSD) a teď skočila s špičkového 4x4. Takže auta s pohonem zadních kol byla vždycky okrajovou záležitostí a RWD je vyhrazen pouze specifickým sportovním autům,což je určitě škoda.
:-! Tak tahle kára vipadá fakt dodře,nejen proto,že to je sedan,má taky skvělej kit a slušivej spojler.Tyhe prvky dodávaj agresivnější vzhled,anavíc vipadá dost agilně,snad tam bude měkčí podvozek,ale jen decentně,aby se to v zatáčkach napřechylovalo a drželo to pěkně u země.Doufám ,že takovejch aut bude vznikat čím dál víc,nejen na bázi Hondy.Taky bych chtěl vědět co na to řikaj fanoušci Nissanu,protože tahle káraje dost vostrá,i když na bilou se hledí spíš s nudou.Málem bych zapoměl na disky,s těma se vívojáři moc neodvázali.Ale jinak jak řikám tohle je dobrej tah.