Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Multimediální rozhraní MMI také pro volkswageny?

Libor Zezulka
Diskuze (11)
Armádu tlačítek v dražších modelech značky Volkswagen v budoucnu možná nahradí multimediální rozhraní MMI převzaté z sesterského Audi.

Studie Eco Racer, kterou Volkswagen představil na autosalonu v Tokiu, není pouze zajímavou ukázkou toho, co lze vymáčknout s minimální spotřebou z motoru 1.5 TDI, ale také přehlídkou technologií, které se mohou v budoucnu objevit v nových volkswagenech. Oku pozorného čtenáře jistě neuniklo, že na středovém tunelu sídlí otočný ovládací prvek rozhraní MMI, jež známe z sesterských modelů Audi (MMI se objevilo také v studii Concept R).

Co nám chce tímto Volkswagen říci? Je velmi pravděpodobné, že se multimediální rozhraní přenese v brzké době alespoň do dražších volkswagenů, v nichž nahradí některá tlačítka. Tento postup, tedy že se nová technologie nejdříve prezentuje ve vozech jedné značky a následně se přenese do dalších značek koncernu, použil Volkswagen například u převodovky DSG nebo motorů FSI.

Libor Zezulka
Diskuze (11)
28. 10. 2005 14:33
Re: ČUDLÍKOVÝ SVĚT
Tady už jsi za hranicí dobrého vkusu...
28. 10. 2005 14:33
Re: bez titulku
To je fakt, včera jsem jel v Saabu 9-5, tak to jsem mrkal, kolik možnejch tlačítek se dá vtěsnat na tak malej prostor. To mě ale neosloví. Jinak, když jsme u Saaba, tak měl dokonalá sedadla. Absolutně. P.S. jedu Nokii - perfektní ovládání. Mám už asi 6tou a ani jednou jsem nemusel číst manuál (číst umím).
28. 10. 2005 13:40
Re: ČUDLÍKOVÝ SVĚT
Cením, že řadíš VW ke konkurenci mezi BMW a MB... P.S. Co AUDI... znáš? ;-)
28. 10. 2005 13:10
ČUDLÍKOVÝ SVĚT
Čudlíky... jo, to je chlapskej svět... Ale aby mě tu nenapadly feministky... No, v autech je dobře, že se počet čudlíků snižuje. Rozhodit čudle, to umí báječně VW. A teď se počet ještě bude zmenšovat. Fajn. Přeci jen, auto je od toho aby se s ním jezdilo s radostí... a ne s mindrákem, že nevím, co mám zmáčknout dřív. Jedna prestižní automobilka prej prodává prestižní model a dodává k němu prestižní manuál na 800 stran. Tak to bych jim ten manuál i s autem hodil na jejich prestižní hlavu... Bravo VW :yes: