Alternátorem, takto získaná energie se ukládá v akumulátoru. Díky tomu, že se více dobíjí odpadní energií, se může alternátor odpojovat např. při akceleraci, kdy zatěžuje motor a odebírá mu výkon.
Fyzika se nedá ošidit. Rekuperace nezachrání to, co sežere velká čelní plocha či akcelerace až třítunového Multivanu. Mám verzi se 132kW (DSG, Haldex) a už to mi připadá jako výkon na mezi nebo spíše lehce pod ní. S 84kW to houby jede. Navíc spotřeba velmi záleží na stylu jízdy. Z Budějovic do Prahy jsem schopen jet při dodržování všech limitů za 7,5 l/100km ale taky můžu jet Praha - Brno, držet si 150 km/h a skončit na 12 l/100 km.
Což dynamiky, ale hlavně bezpečnosti. Zeptej se třeba takového Klaudia, jak jezdí auta na těch úsporných nízkoodporových pneumatikách. Myslím, že to byl právě on, kdo je zkoušel a málem ho vytrestaly. Já bych si s tím hazardovat nedovolil, protože dnes není problém dostat se do situace, kdy takové obutí s nízkým valivým odporem a zároveň také nižší adhezí bude tím důvodem, proč auto skončí mimo silnici.