Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Může stát Lada z osmdesátých let milion? Může! A na prodej je v USA...

Lada VFTS Sport patřila v osmdesátých letech k hvězdám závodních tratí v tehdejším východním bloku. Ve Spojených státech amerických se i proto jedná o raritu, za níž si její majitel nechá pořádně zaplatit.
Zpět na článek
9. 2. 2017 10:23
9. 2. 2017 11:17
9. 2. 2017 12:18
9. 2. 2017 10:23
Lada
V us je to vlastne Special european import. Ale aj tak verim, ze v cene je zahrnuta aj rocna permanentka k cvokarovi.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
9. 2. 2017 11:17
Re: Lada
Lada se ofiko prodávala v Kanadě, takže většina Lad co jsou v USA pochází odtamtud.
9. 2. 2017 12:18
Re: Lada
Akoze Lada made in usa? Cant believe it man. Je to pre amikov import, lenze si to hosi bazarovi splietli s medom alebo lambom pri stanovovani ceny.
Avatar - Barrichello
9. 2. 2017 12:27
Lady v Exotických zemích
Když už sme u těch Lad v zemích kde byste je nečekaly, tak malý přehled

Austrálie
v letech 84-96 cca 15-20 tis kusů, převážně Nivy a Samary

Brazlíile
v letech 90-97 bylo prodáno přes 30 000 ks Lad. nejvíc 2105; 2104, Samara a Niva

Británie
v letech 1974-97 prodáno přes 350 000 ks

Kanada
Od roku 1979 do roku 1998 prodávala Lada v Kanadě cca 12 tis aut ročně. Takže jen pro vaši představu se tam prodalo cca 250 tis aut

Turecko - cca 170 tis ks prodáno od 80.let

Další země
Německo, Francie, Kolumbie, Costa rica, Kuba, Chile, Ekvádor, Finsko, Jamajka, Portugalsko 86-2002; Švédsko, Trinidad a Tobago, Egypt
Rozbalit vlákno
1
11. 2. 2017 19:56
Re: Lady v Exotických zemích
to na prodejní úspěch opravdu nevypadá.
Avatar - KANKUNEN
9. 2. 2017 13:12
To někoho zajímá? Žigul pro pohár
přátelství a míru. Na špičkový soutěžní vůz té doby tato srágora ztrácela 400 koní.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barrichello
9. 2. 2017 13:23
Re: To někoho zajímá? Žigul pro pohár
Ten 500 konový špičkový speciál stál hádám asi tak 10x tolik. Tady v Metalexu vzali sériovej žigul, sundali s z toho nárazníky, vyházeli vnitřek, dali tam klec a nutné vybavení pro závod, rozšířily blatníky, převrtali motor, dali jinou převodovku, zavšení a brzdy a hurá.

Kolik to asi mohlo stát >:D
Avatar - KANKUNEN
9. 2. 2017 14:13
Re: To někoho zajímá? Žigul pro pohár
Dobře , že už je ta doba pryč a Fabia R5 je top i v evropské konkurenci.
11. 2. 2017 20:06
Re: To někoho zajímá? Žigul pro pohár
100 000,- Kčs bez daně pro jezdce I. výkonnostní třídy a pro ZO AMK Svazarmu, když dostali povolení. Jinak nebyla na prodej.
Někdy kolem roku 1980, Lada 1600 MTX A2-1600. Postavena podle homologace 21015. Karoserie 21011 + motor 2106.
Jo a nic se nepřevrtávalo, jiná převodovka je také nesmysl. Ta homologace ze SSSR byla závazná. U okruhových vozů Lada docházelo pří otáčkách nad 8000 k roztržení litinového setrvačníku, ale homologace neumožňovala použití jiného materiálu.
11. 2. 2017 19:54
Re: To někoho zajímá? Žigul pro pohár
kde by se v Zemích míru a přátelství vzal soutěžní vůz světového formátu, když po silnících jezdilo to co jezdilo? Žigul byl v podstatě vrchol všeho snažení, ale ani jeho úprava nebyla bez problémů. Na spoustu dílů byly potřeba valuty/devizy a s těmi byl problém.
Navíc v ČSSR se veškeré dění na okruzích odehrávalo ve třídách od 1000 do 1600. V soutěžích od 600. To na žádné výkony nebylo.