Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Na D47 se bude bourat, nejnovější měření prokázalo více než 900 vad

Dálnici D47 provázejí od samotného začátku problémy. Nejnovější měření zaznamenalo 900 vad za jediný rok!
Zpět na článek
30. 10. 2013 21:05
30. 10. 2013 21:13
31. 10. 2013 08:45
31. 10. 2013 06:45
31. 10. 2013 08:47
31. 10. 2013 08:59
31. 10. 2013 13:16
31. 10. 2013 15:30
31. 10. 2013 19:25
31. 10. 2013 09:01
31. 10. 2013 13:22
31. 10. 2013 13:54
31. 10. 2013 19:33
31. 10. 2013 23:13
1. 11. 2013 00:41
1. 11. 2013 11:45
30. 10. 2013 21:25
Avatar - flyboyeda
30. 10. 2013 18:41
Laciný dvakrát placený
Vytunelovaný 10x placený
Rozbalit vlákno
3
30. 10. 2013 19:03
Re: Laciný dvakrát placený
Taky si měl možnost se na tom přiživit ;-)
30. 10. 2013 19:54
Re: Laciný dvakrát placený
Nemel blbosti... a dokud mas cas, tak emigruj. Teda pokud umis i neco jineho, nez jen blbe kecat :-!
30. 10. 2013 20:05
Re: Laciný dvakrát placený
já??
30. 10. 2013 19:28
Jak to zpívá Jarek..?
Pražští úřednici, běžte do p...ele,
nám dálnicu staví synci z Izraele :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
30. 10. 2013 22:14
Re: Jak to zpívá Jarek..?
No to právě bohužel nestaví, díky blbovi Špidlovi :no:
Stavíme si jí sami, takže je násobně dražší a nesrovnatelně pozdějc. Jo zlatý český ručičky >:-[]
Teď eště zbourat D8 u Libochovic a postavit jí znova jinudy >:D
Avatar - aproximus
30. 10. 2013 21:05
D47
byl zcela zbytečný předražený trucprojekt moravskoslezských politických mafiánčíků z obou stran spektra.
Rozbalit vlákno
15
30. 10. 2013 21:13
Re: D47
Přínos dálnice je neoddiskutovatelný.. když to vezmu kolem a kolem, tak to mám z Nuselského mostu do mého bydliště asi 3 křižovatky a 400 km :-)
31. 10. 2013 08:45
Re: D47
Nebo nastoupíš na Florenci a jedeš dvě zastávky busem, že? >:D
Avatar - Dinar
31. 10. 2013 06:45
Re: D47
Hm, tak D47 je zbytečnost, jak pak ale vysvětlit, proč je na ní v úseku Lipník - Ostrava o 20% vyšší hustota provozu než na D5. Ta je taky zbytečná, truckprojekte?
Avatar - aproximus
31. 10. 2013 08:47
Re: D47
a těch dvacet procent jsi vzal kde? D5 je úplně něco jiného, tam žádná jiná cesta z prahy do bavor není, kdežto u D47 máš od Bělotína R48 plus dvakrát napojení ostravy přes R58 a R56. D47 nejvíc pomohla dostavba na polské straně a napojení na katowickou aglomeraci, jinak by to byla dálnice duchů.
31. 10. 2013 08:59
Re: D47
Vůbec bych se nedivil, kdyby na tom šuntu vydělali naopak mafiánčníci z práglu z obou stran spektra. Myslím, že by tam ti pepíci měli přijít místo té chybějící drtě.
Avatar - WinDiesel
31. 10. 2013 13:16
Re: D47
Ty jistě myslíš takové ty naplavené pražáky-mafiány, co obsadili víceméně všechny funkce jak v Práglu, tak ve sněmovně a senátu???
V čele se současným primátorem, který mluví tak krásně po moravsky ....... >:D
31. 10. 2013 15:30
Re: D47
No tak príma, tak to se v Praze konečně začne mluvit česky... >:D
Avatar - Ronault.
31. 10. 2013 19:25
Re: D47
Bože, vaše dětinské problémy, jestli kradou pražáci nebo moraváci... kradou všichni, když můžou bez rozdílu původu.
Avatar - Dinar
31. 10. 2013 09:01
Re: D47
Loňská statistika ŘSD, a ta zmíněná R48 v úseku mezi Lipníkem a Hranicemi byla komunikací s vůbec nejvyšší hustotou provozu v ČR. Samozřejmě, že D47 "pomohlo" napojení na polskou A1 (jakkoliv loňská data v tom nemůžou hrát takovou roli, protože Poláci dokončili napojení teprve letos), právě pro tohle plánované napojení vede kudy vede, že. Ty ostatní R58 a R56 jsou nepodstatné, to jsou místní spojnice, nezapomeň, že se pohybuješ v aglomeraci s milionem obyvatel, to je jako bys řekl, že D8 je zbytečná, když se do Prahy dá dojet po D1 z druhé strany. Obecně problém pindání o "předálnicování" Moravy oproti Čechám plyne z pouhého pohledu na mapu aniž by byla brána v potaz hustota osídlení resp. provozu.
Avatar - WinDiesel
31. 10. 2013 13:22
Re: D47
No ono by se asi mělo vzít v potaz, že Praha se středočeským krajem jaksi má ještě větší hustotu osídlení, ale Prahu nemůžeš nijak objet, tedy od jihu na sever. A i ze západu na východ severním směrem.
Jak Plzeň, tak Brno a samozřejmě Ostrava i Olomouc mají kompletní dálniční obchvaty. Mimochodem, většina těch Poláků, co projede D47 nebo R48 (tam mají na výběr) se potom * na Prahu a zahušťují tam provoz.
Ty pindy mají tedy velice reálný základ.
31. 10. 2013 13:54
Re: D47
Taky je potřeba se dívat na dálniční síť nadnárodně a ne jen čechy-morava.
D47 (dnes D1) je součástí transevropského spojení sever-jih a silnice 48 je v dost nevyhovujícím stavu. Navíc se postavil Hyundai v Nošovicích a v Mošnově se rozrůstá průmyslová zóna u letiště, takže bude ještě narůstat nákladní doprava.....
Mimochodem, ani Brno ani Olomouc ještě nemají kompletní obchvaty (části jsou ve výstavbě, části jen ve výhledu....)
Avatar - Ronault.
31. 10. 2013 19:33
Re: D47
Brno taky nemůžeš objet severo jižním směrem a že provoz po s.č. 43 je taky hustý.

Ostrava má který obchvat? Ostrava je max. protkána D47, ale obchvat není, jen staré čtyřproudovky z dob socialismu, viz Rudná. Ale Ostrava je trochu jiný případ.

Ti co jedou po D47 nebo R48 a jsou to tedy Poláci, tak jedou v drtivé většině přes Brno na Vídeň, do Německa mají svou lepší dálnici a ti ze západnějších částí PL mířící do CZ jedou např. od Wroclavi na Hradec.

R48 není dálnice, od Bělotína k Rychvalticím je 90 km/h, chybí svodidla, pak je pár km k F-M, který je ve špičce velmi často ucpaný a pak pár km do Polska. R48 je krapet lepší okreska.

A jak píše brzda, dálnice musíš brát nejen dle hustoty, ale taky dle jejich prvotního účelu - dálkové přepravy, bez spojení aglomerace Ostrava s Prahou to prostě nelze.

Lokálně jsou zácpy kolem větších měst ve špičce všude, obchvat neobchvat, viz Brno
31. 10. 2013 23:13
Re: D47
To je lež. Středočeský kraj s Prahou dohromady mají hustotu osíldení někde pod 220 lidí/km2. Moravskoslezský kraj má 227. Ovšem to jaksi nejde pragocentristům pod nos, takže se to "zatajuje". A radši ani nemluvím o tom, že kolem Prahy není široko daleko nic, ale 50 km od hranic MS kraje je třímilionová hornoslezská aglomerace (kdo si myslí, že se nás Polsko netýká, je slepý/hloupý/Němec).
Takže když to shrnu, onen argument z hustoty zalidnění ve skutečnosti dává nejvyšší prioritu právě MS kraji.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2013 00:41
Re: D47
Jako správnej pragocentrista vim že Praha má hustotu osídlení přes 2 a půl tisíce obyvatel. A neznám pražáka kterej slaví že severojižní dálniční tah přes republiku vede přes Václavák, takže klídek ostravaku :-)
1. 11. 2013 11:45
Re: D47
A jako kovaný pragocentrista neumíš číst, ani logicky myslet. Praha je město - tudíž ji samu o sobě z principu nelze v hustotě zalidnění srovnávat s ostatními kraji. Proto i uživatel WinDiesel, na kterého jsem reagoval, mluvil o Praze SE STŘEDOČESKÝM KRAJEM. Tvrdil, že tyto dva kraje (jako logický celek srovnatelný s jinými kraji) mají větši hustotu osídlení, než MS kraj. A to není pravda, na což jsem s konkrétními čísly upozornil.

P.S. Nauč se česky.
P.P.S. Věř mi, že většině obyvatel této země i většině mezinárodního tranzitu je úplně u rekta, kudy v Praze vede nejkratší spojnice D1 a D8.
Avatar - vabis
30. 10. 2013 21:25
to je překvapení
Že je D47 jeden echt brajgl věděli místní už během stavby, kdejaký nízký vedoucí najednou ze dne na den Maserati či novostavba pro děcka, člověk si nemusí dát ani dvě a dvě dohromady aby věděl že to nemohlo být jen tak. Na problémy upozorňovali už teenageři co tam chodili pomáhat, věta "hoši nahažte tam kameny ať nejde vidět, že pod tím není žádný beton" patří už ke koloritu. Sondy ze stavební fakulty co našly pražce a suť v základech ukázaly ještě lepší výsledky. Propad a vlny na Ostravě ještě před otevřením jsou už jakýsi standard. Ale opět nikdo za nic nemůže, všichni spokojeni, welcome in czech ;-\ Jak to říkal Dryml, krást můžeš jak chceš, jen na všechno musíš mít papír.

PS: prezident Janukovič letí nad Kievem v helikoptéře a říká, podívej synku, tady ta rafinerie mi patří. Podívej tento cukrovar mi patří. Toto nádraží mi patří. A tento obchoďák patří tobě. A tamdle ty paneláky taky tobě. Zábavní park zase mě. A synáček povídá, tati, jak to tak vypadá, u nás tady pracujem asi jen my dva >:D
Rozbalit vlákno
3
31. 10. 2013 06:50
Re: to je překvapení
dobrej >:D :yes:
31. 10. 2013 09:28
Re: to je překvapení
Miroslav Kalousek: "Nemůžeme trestat úspěšné" :-!
1. 11. 2013 01:57
Re: to je překvapení
Na tohle jedině zákon o prokázání původu majetku. A všechno získané z korupčních peněz bez pardonu zabavit, hned by bylo dost peněz na všechno. Takhle se zloději jen smějí protože jim nikdo nakradené nezdaněné prachy nezabaví. Mě fascinuje ta jejich drzost - kdejakej úředník s oficiálním platem někde kolem průměru jezdí do práce autem za 2 mega a bydlí v baráku odhadem za 10. Kdejaký lobbysta bez oficiálních příjmů má majetek v řádu stamilionů. Nikomu to nepřijde divný, nikdo to neřeší.
A pokud je stavba takto zfušovaná, nenese za to náhodou odpovědnost stavební dozor?