ale na netu jsem minuly tyden nasel, ze znacky plati do dubna, bez sluvka "vcetne". Nicmene verim, ze minulou stredu, kdy jsem jel uz prezuty, by PCR pochopila, ze ve vice nez 10st C ma letni pneumatika lepsi prilnavost nez zimni.
kdyby jen 10 stupnu, i do Pece kde jsou dva useky, jeden 5km zacina pred Svobodou a druhej pak nekde pred Peci, jsem ted o vejkendu jel us na letnich prave proto ze i v Peci us neni na silnici po snehu ani pamatky a nicit si zimni kola pri 20.5 stupnich fakt nehodlam, to tem poldum radsi ujedu :-)
"Chceme tak vyjít vstříc dopravcům i ostatním motoristům. Při současném vývoji počasí by docházelo ke zbytečnému opotřebení zimních pneumatik,“ uvedl ministr dopravy Petr Bendl.
Kdyby chtěli vyjít vstříc motoristům, tak to opíšou od Němců (§2 odst. 3 pravidel silničního provozu):
"U motorových vozidel je nutno přizpůsobit výbavu povětrnostním podmínkám. K tomu náleží zejména odpovídající obutí a nemrznoucí prostředek v ostřikovačích."
Bohužel jsme ale v Česku, kde je řidičská kultura asi sto let za opicema a tím pádem 200 let za Německem. Bohužel tohle by u nás myslím všemožně obcházelo, je to škoda že český národ je v některých ohledech tak blbej. :'-(
Neznám žádný jiný stát, kde se musí napsat "Zde se kontroluje dodržování zákonů," aby bylo možno jejich dodržování legitimně sledovat (tím narážím na značky vymezující úseky měření rychlosti a na nutnost nahlásit inspekci předem).
A co boty? Minimální tloušťka polstrování 11, 4378 mm, minimální hloubka vorku 8,3679 mm s hřeby vystupujícími z podrážky v rozmezí 1,16874 - 1,16873 mm. V případě, že se nevejdete do předpisů musíte koupit nové.