Spis by tam mohli jit vojaci makat a hlidat prubeh stavby zaroven. Hezky do terenu, ne si honit *** na stabech.
Jinac me potesilo, jak se na to krasne nasly penize, zase jeden uspech k lepsim zitrkum. Lesy vydelavaji dobre. Vyvazi se to za hranice za lepsi ceny, tudiz pily v cechach nemaji do ceho riznout. Ceny dreva samo stouply i u nas. Kdo ma malou/stredni pilu a driv se mu vedlo, to muze dneska zabalit a jit na pracak.
motoristé platí stále víc do státní kasy a kam ty peníze tečou? Dálniční známka bude za rok za 2000. Benzín bude ještě víc zdaněný, protože se opět zvedne DPH, 40 korun za litr na konci roku bude realita. Vyhodit zbytečně miliardy za Pandury nebo Gripeny, na to peníze máme. Ale aby se začaly konečně opravovat, ne pouze hnusně lepit naše silnice, na to peníze nejsou. Ty záplaty co se dnes používají vydrží maximálně půl roku, potom je tam díra zase. Klasika - do díry naprská maník trochu směsi, hodí na to lopatu štěrku a jede na další. Ani nevymete z výtluku písek a hlínu, jen tam udělá hrb.
Kdyby to jednou pořádně opravili jako se to dělalo za komárů, vydržely by záplaty desítky let. To znamená výtluk vyfrézovat, vyčistit, natřít asfaltem, zaválcovat, zabrousit. Přesně takhle se pořád ještě opravují i nejmenší silnice v Německu. Záplata je potom rovná, jakoby tam ani výtluk nebyl. Taky v Německu před zimou ošetřují silnice speciálním roztokem, aby do nich nevsakovala voda a netrhal je mráz - prevence je levnější než opravy.
Proč to u nás sakra nejde? Kdo práci našich silničářů kontroluje?