uz coskoro a tak je nasadenie dieslov o to realnejsie,,,, ak ma byt skutocne SUV od bentliho tak v tom pripade by mi tam diesel urcite nevadil.... :yes: , prave naopak.... nemalo by velky zmysel vyrabat tazkotonazne SUV iba s benzinmi....
je asi jediná důstojná motorizace pro plánované SUV, šestihrnek by byl nepatřičný a podměrečný. Jsem zvědavý jestli to bude stejný motor, který připravuje Porsche do Cayenne.
V Evropě víme, protože diesely se nabízejí. Mimo Evropu nevíme, protože v nabídce nejsou. Takže jak říkáš, "jinde je to trochu jinak" jen proto, že v nabídce nejsou - ale to se změní.
Audi, Mercedes a BMW již prodávají v USA cca 50% svých SUV v dieselu, takže - zájem je. V Austrálii je podobný trend a Čína je jen otázkou času.
Vylučovat apriori diesely z nabídky je nesmysl.
Velké diesly ve velkých SUV nepotřebují "prokopávat buben" - ty se naftové prodávají i mimo Evropu (a nejen evropské modely..
..nicméně je to JEDINÉ místo kde velkoobjemové diesly mají smysl (dávat je do LUXUSních vozů typu Bentley Continental je fakt "svatokrádež" :-|
..díky Bohu za (zákazníky) Rolls Royce :yes::-)
Pěkně řečeno o Bently SUV - velké SUV dává smysl ............. :yes: přijde mi to dosti ujetý ale nikomu se nemá nic nařizovat nebo zakazovat, ať to zkusí prodávat, najde se myslím dost šílenců co supermastodontí káru budou chtít a zaplatí cokoli :-)
SOUHLASím že do autobusů se naftový motor hodí a TUPLEM SOUHLASím že EXP 9 F je (NEpoměřitelně) "ujetější" než kredenc (o Range Rover NEmluvě ;-)
PS: A v GENFu "nepokrytě naznačovali", že bude (fakt) DRAHÉ
Ano, myslím si, že by byli schopni udělat druhou generaci, někde kolem 400 kW, která by plnila Euro 6. Taková monstróznost by se k SUV Bentley hodila. Podle mne. Záleží, co při plánování šňupou. :-) Dlouhou dobu se tu potuluje R8 V12 TDI. A nějaká omezená nabídka Q7 by také asi prošla. Teoreticky umístění pro ten motor je. Ale nějak extra ziskové to nejspíš nebude, takže záleží na tom, jak velcí magoři to jsou.
Tak do SUV Bentley, který se snaží o okázalou nabubřelost nabubřelejší než Range by to asi sedlo, současná dosluhující generace V12 udělala obrovskou marketingovou službu i v relativně unylé Q7 (bylo by zajímavé někde zjistit prodeje) a z Bentíka by to udělalo "náfuku" number one. :-)
Kolik lidí si koupilo TUPLOVANÝ NEsmysl (nejhorší SUV na trhu - audibus Q7 a V12 místo v BENZÍNu v naftě) by mne popravdě TAKÉ ZAJÍMALO! :-)
..a myslím že slova o PRODĚLEČNÝCH velkoobjemových motorech se (mj.) týkala PRÁVĚ "nesmyslného" V12 TDi
PS: Zkuste si odpovědět na (docela důležitou) otázku: Pro KOHO by to bylo "číslo jedna"? ;-)
No právě. V8 má Touareg i Q7, i kdyby je oddělili výkonově, není to ono. Pokud chtějí tlačit diesel, tak to chce nějakou bombu, image maker. Tady záleží, odkud ten plán pochází, jestli jen testují vody, nebo jestli jsou odhodlaní atd. VW už předvedl, že je všeho schopen, když si to umane.
Když v benzínu počítají s W12 tak je jasné, že motory chtějí (důstojností=počet válců a objem) posadit jak nad novou Q7 tak Touareg. V12 diesel by bylo hezké dvojče. :-)
Ach - můj - bože :-)
PS: Sorry, milí spoludiskutující, ale FAKT (si) myslíte, že naftový motor (byť "správně" velký a se "správným" počtem válců), nebo dokonce nasazení NAFTOVÝCH motorŮ je TO (ono) po čem zákazníci Bentley "touží/šílí"? ;-)
Brrr 8-s
NEbylo by lepší (konečně) udělat "normální" BENZÍNové V12? ;-)
PS: Já myslím že se dočkáme další evoluce 4.0 - 4.2 - uvidíme co/jaké přesně V8 TDi
Něco s ním udělat (totiž) "musí" - to že je výkonově poráží obyčejný R6 3litr NEmohou (přece) nechat být..
Další evoluce V8 určitě bude, měla by mít kolem 400 koní. Nicméně si myslím, že by mohli chtít udělat pro Bentley něco víc. Přeci jen současnou V8 má v portfoliu VW Group kde co. A o litrový výkon tu vůbec nejde.
To máte jistě pravdu, ale NEvěřím že by (na jednu stranu "Strýček Skrblík" Ferdinand) dal svolení k motoru JEN pro Bentley (bude-li to jen trochu možné/únosné, bude "sdílení" od Porsche přes Lamborghini po Bentley = snad jedině že by vzali V8 od Porsche, TO by snad možná udělat "mohli"
PS: A samozřejmě že o litrový výkon nejde, tady jsou 4 litry naopak "skoro málo" :-)
asi taky nemaj moc navyber, VW piskne a Bentley musi skakat do rytmu :-) a jelikoz je u VW hlavnim zajmem diesel, tak se docela divim ze ho tam jiz nemaj davno
nemyslím si že zákazníci bentley touží po dieselech to jenom VW touží po větších prodejích a doufá že když se objeví bentley s naftou koupí si ho víc (ne)milionářů ;-)
..a TO bude "ten problém" - komerční "úspěšnost" a "kvalita" jsou dvě docela ODLIŠNÉ věci.. ;-)
..a zatímco BMW s Rolls Royce jde "nejklasičtější možnou cestou" (a přitom také slušně vydělává - naopak takový Mulsanne je spíš "propadák") tak VW "posunul" Bentley (během pár let) "o level níž" - a zdá se že hlavní priorita je KVANTITA prodejů (čímž se ale Ferdinand "mocný" Piëch ani nikdy NEtajil - že chce i Bentley vyhnat na 5000 ks ročně prohlásil hned po převzetí Bentley - což tehdy popravdě působilo skoro "absurdně"..
..no a dnes plánuje 3000 kusů ročně jen od jednoho (docela "ošklivého" SUV) modelu :-)
U toho SUV to celkem "dává smysl" (jednak je to stejná technika s audi Q7 = proč zrovna tenhle motor "vypouštět" z nabídky - pro vozy typu "audibus" naftá DÁVÁ/má smysl..
..(o hodně) HORŠÍ je to s Bentley Continental, tam to DEGRADACE "pojmu" Bentley je.. ;-\
..a uvidíme kolik % zákazníků "na to skočí" (alespoň že Rolls Royce.. :-)
PS: No však on také žádná už NEbude.. ;-)
..a (jak jsem už TEHDY psala) proč by také byl, když "smysl" má JEN ve vozech typu audibus (Range Rover) apod.
No "nový" je "nový" - víme? :-)
Třeba právě tento současný je "starý" a jeho původní objem byl dokonce JINÝ - víme? ;-)
STEJNĚ tak třeba V6 3.0 HDi Bi-turbo je také jen převrtaný "starý" V6 2.7 HDi Bi-turbo - víme? :-)
S vámi že to je "marný boj"? = nejspíš ANO
Že to budete stále opakovat (i když jste takový můj příspěvek nikdy neviděl)? = nejspíš ANO
PS: A to jak souvisí "potencionální" hloupost s tím že vy stále opakujete VÝMYSL (o příspěvku který NEexistuje) - to fakt NEvím :-)
Že vás (od první chvilky) VYZÝVÁM ať ho tedy "najdete"? Nám všem ten "jakopříspěvek" UKÁŽETE? ;-)
No (to) asi ano :-)
PS: A "bubku" ze sebe možná opravdu dělám - vždyť i mně je JASNÉ že vás pravda naprosto NEzajímá ;-)
(tak CO "takhle" - VSAĎME se! Já říkám že NEexistuje - a RÁDA vám zaplatím, když ho najdete :-)
No tak to už je (evidentní) ÚTĚK (nebo ÚPRK?) od pravdy a skutečnosti.. :-)
PS: Ještě jednou si přečtěte můj příspěvek a pak vaši reakci na něj.. ;-)
..a NEvymýšejte si už! (takové NEsmysly)
To je v předmětné diskusi zcela jedno, to, že audi už nebude mít dýzlový osmiválec je jen další v řadě tvých "úspěšných" prognóz a "zaručených" informací. ;-)
Ale SAMOZŘEJMĚ že JE.. ;-)
..to jen NEumíte "zpracovávat psaný text" :-)
(aneb já NEpsala "že to bude zítra" ;-)
PS: Napsala jsem že (stejně tak jako třeba 6ti válce ve střední třídě) NEmají budoucnost a že POSLEDNÍM naftovým V8 bude možná 4.4 TDV8 v Range Rover - NE"pamatujete"? :-)
PPS: Nicméně Volkswagen připravuje "invazi" VELKÝCH SUV (příští audibus Q7 bude mít MNOHO "klonů") = tam velký naftový motor MÁ smysl - že (zřejmě) "aktualizují" starý V8 4.0 TDi a čeká jej další "evoluce" NEní překvapením (přece NEmohou nechat aby "jen" R6 3.0 měl vyšší výkon, že? ;-)
..a do těch "krabic" (jak doma říkáme SUV "obludám") se to navíc "hodí" - tolik "prognózy a analýzy" :-)
Žížala hozená na rozpálenou plotnu se bude kroutit zhruba stejně jako ty, kdykoliv ti nějakou z tvých bláboloprognóz realita rozcupuje. >:D
Podstata debat okolo V8 tdi byla v tom, že ti, kteří argumentovali její existencí v A8, touaregu atp. např. ve srovnání s MB, který s podobným motorem už nepočítá, tedy ti byli tebou poučováni, že V8 dýzl je věc zbytečná s tím, že aktuální 4,2 tdi (žádná 4,0tdi se nedělá) je jistojistě poslední dýzlovou V8kou, která v koncernu VW spatří světlo světa. A hle, v tomto článku se dozvídáme o novém V8 tdi pro současné i příští generace koncernových modelů. Jinými slovy, tetinko, jsi opět za trubičku, ovšem tvou sebereflexi nečekám, takže nic, jedeme dál. ;-)
Tak "šťastnou cestu" ;-)
- a "tetinko" a podobné si nechte pro SVÉ "blízké" (jestli nějací existují :-)
- a myslím že(např.) NEJvíc s článkem o TDV8 v Range Rover(u) jsem tady "souhlasila" JÁ
- a že vy (asi OPRAVDU) "nezvládáte POCHOPIT" psaný text (jestli jste FAKT myslel že konec naftový 8mi válců bude "do roka a do dne"), tak "to je mi LÍTO" ... (ale) ve vašem věku je to asi to jediné co se s tím "dá dělat" ;-)
Máš pěkně chatrnou paměť. Protože tys tu hlásala kraviny o tom, že žádná další V8 TDI už nebude. Žádný čaový omezení, jak se o něj snažíš teď. Ty psanej texte. :-!:no:
Má NEpěkně "chatrnou paměť"! ;-)
JASNĚ jsem psala, že "asi posledním" zůstane (tehdy celkem "novinkové") 4.4 TDV8 :-)
Jestli jste z toho "vydumal" že to bude "do roka a do dne" - to se NEdá nic dělat - já VÍM že "život" motorů bývá "nepatrně delší" ;-)
PS: Což ale NIC NEmění na "analýze" kterou udělali Mercedes a BMW když SKONČILI výrobu a vývoj V8 v naftě - která "má smysl" opravdu JEN v těch (velkých) "krabicích" ...
..a další "autobusech" a pod. v OSOBNÍM voze "budocnosti" prostě NEeeee
..a u MERCEDESu asi ví proč dokonce ukončili vývoj "skorohotového" V6 Bi-CDi 245 kW
PPS: Je SKVĚLÉ že příspěvky (když je to nutné) či celé diskuze se DAJÍ DOHLEDAT, že? :-)
NEvím, ale možná jste SE "popsal docela dobře" :-)
PS: Že takový příspěvek (který si mi snažíte "vnutit") NEexistuje, NIKDY NEexistoval a tedy NELZE ani dohledat je FAKT ;-)
..stejný jako že se to budete snažit tvrdit asi "navěky"
PPS: Stejně jako vše o naftových 8mi válcích (nebo si FAKT a OPRAVDU myslíte, že Mercedes a BMW jsou "tak mimo" že NE"zvládnou" vyrobit dieslový V8? :-)
Když přitom jejich benzínové V8 ty od audi válcovaLY a válcuJÍ? ;-)
Jak množstvím tak výkony? :-)
Ještě "kousíček" a ta poslední věta na vás bude SEDĚT jak poklička na hrnec..
..a že si VYMÝŠLÍTE kvaviny (ať o přímém vstřiku a přeplňování nebo tohle) - a NEjste schopen to doložet - to opravdu VÍM :-)
PS: A jestli svému NE"soustředěnému čtení" snad doopravdy "věříte" - MĚL byste si SÁM dohledat, ZNOVU (v klidu) přečíst ... a pak stačí napsat "sorry"
No, tohle už je sporák na maximum. >:-[] Tak, hezký víkend, teta. ;-)
P.S. Vím, že některé nuance českého jazyka ti unikají, tak jen na vysvětlení, oslovení, teta (zvláště při neskloňovaném, teta, místo, teto) nemá s příbuzenským vztahem nic společného, je to lehce pejorativní oslovení osoby ženského pohlaví.
I to "teta" si nechte ... viz výše ;-)
PS: Vi(dí)m že vám MNOHÉ nuance unikají - proto mi to b.bé oslovení také VADí, víme? :-)
PPS: Ale jinak NÁPODOBNĚ
(hezky o víkendu MÁ být ;-)
Výkonem, efektivností a spotřebou to diesel vyhrává na celé čáře. Proč by si tam teda nemohli bouchnout diesel?
Koneckonců, jeden V12 diesel už by tu byl, stávající V8 diesel je super motor s překvapivě dobrým zvukem. A jak už se již dalo slyšet na YouTube u A5 TDI s upraveným výfukem, zní to sakra dobře.
Závěr: Nemám z toho strach, a nemusí mít strach ani zákazníci :yes:
A5ka má jen R4 a V6.
Třílitrové biturbo by bylo myslím důstojný i pro Bentley, i když pravděpodobnější je nějaká nová verze 4.2 V8. To je rozhodně exkluzivní motor i do lepší společnosti.
To z toho došla řeč >:D.
Tak sama si dokážeš představit, že jízda ve tvém citroenu C5 3,0 HDI by vždy byla na komfortnější úrovni, kdyby utlumili tvůj motor na 150 kW při 3000 ot než kdyby jsi tam měla tu 2,2ku se stejným výkonem při 4000 ot.
NEmyslím.. ;-)
..ono už těch jeho 177 kW je "utlumená" verze (v plné má 202 kW/600 Nm) - takže je fakt "těžce pohodový" (motor s "rovnější" křivkou točivého momentu abyste "pohledal" :-)
To je skutečně "těžce pohodový" motor, těch 177kW se, po přesednutí z čehokoliv (a klidně i auta o třídu výše) osazeného třílitrovým šestiválcem o obligátním výkonu kolem 180kW, jeví tak neskutečně vydechle, že to vypadá, jako by se nějakých třicet koní šlo zrovna napást.
202kW verze v XF je na tom dynamicky prakticky shodně s 530d, ten motor je prostě klasický hdi, nejede. ;-)
Bože to JE ale "kvavina" :-|
(VYMÝŠLEJTE si alespoň "trochu na úrovni"
PS: (aktualizujte data a) Vyzkoušejte "modernější" verzi s 8mi stupňovou ZF ;-)
..a srovnávací testy s audi A6 3.0 TDi 180 kW (bi-turbo mají až od začátku letošního roku) asi znáte :-)
Těžko vést debatu s někým, kdo má například plnou hubu audi, aniž by za posledních x let nějakým audi jel, tedy vyjma A4 2,0tdi, na základě kteréžto skutečnosti se zde pouští do sáhodlouhých dišputací. To, co říkám je fakt, taková A4 3,0tdi je oproti C5 V6 HDI raketa na kolech, XF i s novou převodovkou stačí ve své 202kW verzi na 530d, ačkoliv papírově rozdíl 20kW, 535d nebo A6 biturbo jsou dynamicky jinde, tam je těch 20+ kW znát velmi citelně.
A co se vymýšlení týká, na to tu máme tebe. ;-)
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
hm no len aby sme sa v blizkych desiatich rokoch nepozerali na to ako RR konci vyrobu a ide do vecnych lovist resp pod VW >:-[] na druhej strane BMW by urcite robilo kroky aby to tak nebolo
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
..ale NEbude.. ;-)
..RR (rsp. jeho zákazníci) je "příliš jinde" :-)
PS: Někdo holt "ctí kvalitu" (a tradice) a někdo kva... se jmenuje Ferdinand Karl Piëch..
..a jde mu HLAVNĚ až JEDINĚ o MNOŽSTVí (v čemž má - kupodivu - docela HODNĚ fanoušků...že? ;-)
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
No stále ještě jsou NEJvětšími výrobci 8mi válců na světě.. :yes:;-)
..a NEcpou (jinak výborný 4.4 TDV8) do limuzín - je to motor pro (velký těžký) Range Rover (a do takového typu vozu diesel má/dává smysl - a vždy tam "nějaká byla" :-)
Naopak nafta ve voze Bentley Continental (a vyřazení motorové ultraklasiky V8 6,75) je REVOLUCE (ale taková "spíš komunistická" - řekla bych JÁ :-|
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Jsem ráda, že jsme se (alespoň na něčem) SHODLi :yes::-)
PS: Přiznám že NEvím co by tam mohlo být za problém (TDV8 je de facto V6 3.0D + 2 válce ... tedy ono tam toho je jinak VÍC - motor je i "laděn" HODNĚ jinak, nicméně z 3litru OPRAVDU VYCHÁZí ... a "velikostně" by to také NEměl být problém..
..myslím že reálně spíš NEní "třeba" silnějšího naftového motoru než má "starý" V6 202 kW/600 Nm
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
W12 (místo klasického "poctivého" V12) NEtleskám ani v obyčejnějších autech.. ;-)
..škoda že VW udělalo "zbytečný" V12 naftový místo v BENZÍNu
PS: VR6 + VR6 (které se mi kdysi líbilo/bylo sympatické ve VW Corrado) = W12 mne moc NE"bere" :-)
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
(také) viz níže ;-)
PS: Také jste (snad) "měl rád" VW VR6? :-)
No u mne se "kladný vztah" tím že "jsou dva pohWomadě" NEposílil.. ;-)
..od té doby jsem (snad) "popošla" o kousek dál.. :-)
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Co se tdv8 týká, dle mého bude problém spíš se zástavbou ve smyslu příliš velkého krouťáku na zadních kolech, než se zástavbou do motorového prostoru. Jestliže je v XJ dýzlová V6, navíc jako nejprodávanější motorizace, není důvod, aby nepoužili V8, když ho mají, tedy důvod je, ale určitě ne z ranku těch, o kterých píšeš ty, to je spíš na pousmání. Každopádně uvidíme jak to dopadne po příchodu AWD, osobně tipuju, že se v XJ se čtyřkolkou TDV8 objeví.
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Tak problém OBŘÍHO točivého momentu by teď asi mohl "být vyřešen" ...
..ale já (spíš) tipuji že se NE-objeví (opět "o €"? :-)
(abych vysvětlila - a na to jste možná také narazil - opakovaně můžete narazit na články že "naftové šílenství" mezi manažery je maličko na "ústupu"/že také chtějí něco JINÉHO než "chrochtáky" (byť si dnes toto označení už tolik NEzaslouží). Něco jako "vkus" je věc nevyzpytatelná a osobně si myslím že právě (malému "chudému") JAGu jakésy "vlny" zájmu vyšly téměř IDEÁLně = tím myslím že včas nabídl nabídl dieslové V6 Bi-turbo a nyní přichází s novým V6 kompresor - a vypadá to že by se opět mohl "trefit" do samého začátku "trochu jiné/změněné" poptávky...
PS: naftové V8 patří do (audi)"busů" typu Range Rover apod., do LUXUSní limuzíny opravdu NEeee ;-)
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Tohle tvrzení je neudržitelné, jak to, o příklonu manažerů zpět k benzinu, tak to o nevhodnosti dýzlové V8 do limuzíny.
- příklonu manažerů (říkejme raději kupců lux segmentu) k benzinu neopdpovídají prodeje, u značek, které dýzly nabízejí, je jejich převaha zřejmá. (a to i u XJ jakkoliv má mnohem zajímavější motorizace než je V6d)
- jakou logiku má prohlášení, že V8d do limuzíny nepatří, když se do nich běžně montuje V6/R6 d? To víš asi jen ty sama. Každopádně, ti co V8d nemají, se snaží vyvíjet lepší verze šestiválců, aby je nad ty "ekonomické" dýzlové varianty limuzín mohli postavit, viz. 750d například, MB také pracuje na své víceturbové variantě 3,0d, kterou dostane nová S-klasse. Co tu tvrdíš, je kravina, V8d je pro limuzínu z hlediska vhodnosti mnohem žádoucnější, logičtější než nějaká čtyřválcová 250cdi například. Jinými slovy tvé argumenty jsou jen odrazem tvých pocitů, přání a sympatií k jednotlivým značkám. A jak říkám, podle mého ti to jaguar s příchodem awd do xj předvede sám.
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Já jen opakuji co jsem četla (se můžete dočíst i vy) + NEzastírám že MNE osobně by to docela "potěšilo" (naftové a 4kolkové "masové šílenství" se už trochu "zvrhlo" :-)
Co VÁM příjde "neudržitelné" na tom že když už do LUXUSní limuzíny V8 (jsou na VELKÉM "úsptupu") tak "rovnou" benzín, než naftu...?
PROČ myslíte že majitelé Rolls Royce NEchtějí naftu? Protože PROČ
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Nemluvíme o Rolls Royce, řešíme limuzíny lux. segmentu, konfekci, zase to ženeš někam jinam, svůj názor na naftu v Bentley jsem napsal. Ostatní je jen přání otcem myšlenky, podobně jako se před pár lety tvrdilo, že SUV jsou na ústupu, lidé se od těch užraných krabic odklánějí, no realitu vidíme všichni.
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Ok, tak MNE "těší" že zákazníci RR naftu NEchtějí (zatímco těm od Bentley nyní "přichází do nabídky").
Ok, tak když vezmeme luxusní limuzíny "o třídu níž" (S, LS, 8, 7, XJ), tak i tam bohužel 8mi válce "upadají" a KDYŽ už někdo chce V8 (= o to uspořit pár korun mu asi spíš NEjde), tak MNOHEM "zajímavější" je sáhnout u rovnou po BENZÍNOVÉ verzi (klidně po novém V8 4.0 TSi od vwaudi ;-)
Ok, to že se psalo že "SUV budou na ústupu" a v reálu docela "frčí" je opravdu FAKT.. :-)
..který tedy NEchápu (a to mám na srovnání myslím vůbec NE špatnou "krabici" - což ale jen POTVRZUJE můj názor, že lidé NEvybírají "dle kvality" ... a to (zdaleka) ne jen auta :-)
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Starou belu degradace. Nějakýho maníka (který nechtěl ani zaboha o dieselu v RR nebo B slyšet) posadíš do Bentley s dieselem a on ani nepozná, že je ve voze diesel - kvůli V8, kvůli naladění motoru, kvůli odhlučnění motoru.
Zvenku to taky nikdo nepozná. Takže to vlastně bude jedno jestli benzín nebo diesel. Skutečně nevím, jestli bude někdo porovnávat (v této třídě) spotřebu ale třeba může hrát roli dojezd, kdo ví?
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Myslím že i dojezd je celkem "podružný"...
..tedy já také nemám ráda vozy s doslova MALÝM dojezdem, ale "VELKÝM autům s VELKÝM motorem" většinou "odpovídá" i nádrž = tam bych "problém" NEviděla..
PS: Pochopitelně to (i ve velmi dobře odhlučněném voze) POZNÁTE jak zevnitř (to "zvenku" ani nebudu komentovat..
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Od někoho, kdo v každém druhém příspěvku zmiňuje dvanáctiválec, by mi přišlo logické zatleskat, zruší-li výrobce V8 namísto V12, zvláště při informacích, kterých se nám dostává, typu, McLaren nepočítá s V12 apod. Jenže problém je v tom, že Bentley má "cosi" společného s největším nepřítelem lidu jménem Piech, proto budeme číst, bla, bla, Bentley je tuctovka, tohle dělá špatně, tamto ještě hůř, to takový RR nebo Bristol. Jinými slovy, tu svou špičku nosu máš velmi daleko z dohledu. ;-)
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
No a ono na tom moc "logického" přitom NEní...
..zatímco původní RR i Bentley motor V8 6.75 je "totální klasika" a "motorový skvost", tak VW VR6+VR6 (teď v druhé generaci už "použitelný") je "nouzová konstrukce" = aby se vešla do karoserie Continental GT ... VELKÁ škoda :-|
Prostě i Bentley postupně přechází kompletně na VW techniku ... to pro fanouška aut žádné "HURRÁ" opravdu NEní (nicméně úspora nákladů při vývoji - 5 technicky stejných velkých SUV se stejnými motory - to EVIDENTNĚ bude VELIKÁ :yes:
PS: A jestli bez mých komentářů NEjste (ani) schopen rozeznat "jak to dělá Bentley" a "jak to dělá RR" a udělat si z toho závěr - tak to je (fakt) "zlé" ;-)
PPS: Bristol je něco ZCELA jiného - to jen "pro pořádek"
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Asi jiný osmiválec. Představ si, že počet válců má nepřímý vliv na ztráty. A dnes je to všechno o snižování spotřeby. Pokud nemají ve své špičkové limuzíně V12 dnes, tak je zajímavé, že o něm uvažují do budoucna, kdy spíš budou ubývat.
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
No VWaudi má ale dnes jen DVA "lepší" motory - (zdá se že docela povedený) V8 4.0 TSi (a nemyslím že by vyvíjeli další - tenhle bude "napříč značkami" - samozřejmě "odlišený" naladěným výkonem) a inovované VR6+VR6=W12
..myslím že s tím si "vystačí" napříč portfoliem..
(i když dnes by možná mohli "šlohnout" BENZÍNové V8 u Porsche.. ;-)
"Uvažují o V12"? (přiznávám že) asi nejsem "v obraze" :-|
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Také prodává levnější auta v nižších třídách. Výjimečný byl Maybach, hlavně ke konci výroby. RR má prodeje příliš velké na to, abych si dovolil mluvit o výjimečnosti. Sekají to jak Baťa cvičky. V tom nejvyšším patře limuzín je dnes snad jediným výjimečným vozem Pullman. Toho když potkám, tak je to malý svátek.
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Hodně. Ono to záleží od toho, jak často jezdím do města. Popřípadě, když nejsem doma, ve kterém městě jsem. Doma většinou potkávám Dropheady a Coupé. Nejvíc RR potkáš tam, kde jsou celebrity. Kdyby je ve finančním sektoru řada lidí nepovažovala za nechutně okázalou monstróznost, tak je nejspíš vídám mnohem častěji. To bylo plus Maybachu, ten tyhle negativní emoce nevzbuzoval.
Jak říkám, Bentley prodává levnější auta v nižších třídách. Téměř kde jeden začíná, tam druhý končí. Při takových prodejích není pro mne výjimečným ani jedno.
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Co to je "hodně"? ;-)
NE že by ve Wien občas nějaký nebyl k zahlédnutí, ale pokud nebydlíte ... nemluvíte o "správné" části Londýna, tak v Evropě nějak NEvím... :-)
PS: No Ghost už TAKové (asi myslíte "negativní") emoce NEvzbuzuje - a jaká bude "cupka" Ghost (jestli se tak tedy bude jmenovat) jsem HODNĚ zvědavá..
..a "pánbůhdíky" že tam "nic NEvymýšlí" a nafta (a jiný motor než klasický V12) NEhrozí :yes::-)
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Když se budu pohybovat ve městě, tak za den RR potkám pětkrát určitě. I kdyby jen jednou, není to nic, co bych nevídal pravidelně. Na setkání s Pullmanem v běžném provozu by mi stačily prsty na rukou. Kolik RR prodá letos aut? 4000? To není výjimečné.
Ghost je rozhodně lidovější, ale designový jazyk je to podobný. Je to prostě okázalé. U Maybachu šlo o to, že splynul, lidé si kolikrát ani nevšimli, že projel okolo. Nicméně už jsem měl tu smůlu potkat pár Maybachů, které prošly rukama šíleného tunera. Na zvracení.
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
No když to berete takhle, kolikrát jste potkal (třeba) Bristol? :-)
Ale jinak samozřejmě souhlas, že (výrazná úprava Mercedes) Pullman je "vzácnější"
"Již" 4 tisíce? No tak to na "řešení bez kompromisů" a JEN s klasickým benzínovým V12 je docela VELMI "pěkné" číslo - nicméně Bentley je (od té doby co je majitelem Volkswagen) naplánovwán jako VÝRAZNĚ větší "masovka" - a menší motory a plánovaná nafta jsou toho důkazem. Ostatně (jak jsem již řekla) Ferdinand se tím ani nijak "netají" - dokonce to presentuje jako "plus" (nevím jak vy - já NEeee ... mně je až VÝRAZNĚ "bližší" přístup jaký zvolilo BMW s Rolls Royce
A ano "vytuněný" Maybach jsem (bohužel) měla také možnost vidět ;-)
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Záleží, jak porostou. Může to být i víc (řekněme 4500). Bentley by se měl pohybovat kolem 8-9 tisíc. O Bentley si člověk může myslet, co chce, ale Continental GT, Mulsanne? Mně se ta auta líbí.
Osobně mám limit pro výjimečné asi takovýhle (orientačně): 100 kusů ročně na model; 500 kusů ročně na automobilku; pokud nejde o opravdu dlouhodobou výrobu (třeba 30 let), tak by celkový počet vyrobených kusů neměl být větší než 1000 u daného modelu. A pak zvláštní kategorie pro ty opravdu hodně výjimečné, kolem 5-10 kusů ročně (tedy řekněme 10-20x menší limity než pro výjimečné). Nad tím už stojí prakticky jen kusovky.
Také na mě dělá velký dojem, když si to auto nemůžu koupit jako housku na krámě, jen proto, že na něj mám peníze. To by podle mne mělo patřit k exkluzivním vozům. A to třeba u Pullmana dnes platí. Musíš mít pořádné reference, aby ti jeho nákup Daimler schválil.
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Continental GT je opradu "chic" (a v téhle generaci - no spíš po důkladném faceliftu - je prý už i "ok"). Mulsanne NEvím - ten proti RR nějak "nemá šanci" ... v čemž se (kupodivu) shoduji i s "názorem trhu" :-)
NEznám moc (TAKHLE "náročných") zájemců o vůz (a ani moc takových automobilek/modelů - já si z nich zvolila BRISTOL ;-)
Já "pravidla výjímečnosti" (trochu) znám - ale pro to není třeba HODNĚ, ale vskutku SAKRA HODNĚ (dlouhodobě vlastněných/utrácených) peněz (víc než si většina (všichni) místních diskutujících dovede představit (i když vy asi ano.. :-)
..aneb až dostanete nabídku na černou kartu - máte (pomalu) šanci ;-)
Re: Na rozdíl od Rolls Royce je Bentley řadovka...
Řekl bych, že Mulsanne má k mému srci blíž než Ghost. Ale každý na to jde trochu jinak. Rozhodně platí, že bych dal přednost chladné propracovanosti Mercedesu před aristokracií. Radši si budu "vozit zadek" v masážním kanapi, než si hrát s retro výdechy klimatizace.
Řada lidí si auta jako Phantom kupuje, aby se předvedla. Tenhle druh exkluzivity hledají trochu jiné typy. A tím úplným vrcholem je coachbuilding. Tedy auto na zakázku. Viděl jsem Maybacha, za kterého majitel dal v přepočtu kolem 90 milionů korun. To už se člověk pohybuje v cenové relaci zakázkových aut. Na to ale potřebuješ být velký individualista, automobilový nadšenec a slušně bohatý člověk.