Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Naftové speciály Audi ovládly závod 24h Le Mans

Audi napsalo novou kapitolu v historii závodu 24h Le Mans. Na trati vůbec poprvé triumfovaly speciály poháněné vznětovým motorem.
Zpět na článek
19. 6. 2006 00:34
19. 6. 2006 00:40
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 01:07
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 01:12
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 01:21
neregistrovaný "moula"
19. 6. 2006 01:23
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 10:08
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 17:45
neregistrovaný "665+1"
20. 6. 2006 08:32
neregistrovaný "Skyline"
19. 6. 2006 18:41
neregistrovaný "jenda"
21. 6. 2006 17:04
neregistrovaný "Marty"
19. 6. 2006 02:28
neregistrovaný "moula"
19. 6. 2006 09:01
neregistrovaný "Skyline"
19. 6. 2006 10:35
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 15:23
neregistrovaný "sr"
24. 6. 2006 14:59
neregistrovaný "G400CDI"
19. 6. 2006 07:15
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 08:03
neregistrovaný "cosworth"
19. 6. 2006 08:51
neregistrovaný "prase"
19. 6. 2006 09:01
neregistrovaný "Skyline"
19. 6. 2006 09:08
neregistrovaný "anonym"
19. 6. 2006 09:58
neregistrovaný "RS"
19. 6. 2006 10:07
neregistrovaný "Skyline"
19. 6. 2006 10:19
neregistrovaný "prase"
19. 6. 2006 10:38
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 10:37
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 10:53
neregistrovaný "Ron Jeremy"
24. 6. 2006 15:03
neregistrovaný "G400CDI"
2. 7. 2006 19:25
neregistrovaný "Juro"
19. 6. 2006 00:50
neregistrovaný "Konkurence 000."
19. 6. 2006 10:36
neregistrovaný "Ztráta"
19. 6. 2006 04:06
neregistrovaný "Humbert"
19. 6. 2006 08:47
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 6. 2006 09:25
neregistrovaný "Skyline"
19. 6. 2006 11:45
neregistrovaný "Humbert"
19. 6. 2006 13:27
neregistrovaný "Skyline"
19. 6. 2006 14:06
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 17:52
neregistrovaný "major"
19. 6. 2006 18:32
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 20:29
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 08:36
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 11:34
neregistrovaný "major"
20. 6. 2006 15:31
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 18:32
neregistrovaný "major"
20. 6. 2006 18:37
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 10:08
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 10:47
neregistrovaný "Xavier"
19. 6. 2006 10:56
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 10:39
neregistrovaný "Betelgeuze"
19. 6. 2006 10:58
neregistrovaný "Xavier"
19. 6. 2006 11:30
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 11:23
neregistrovaný "Humbert"
19. 6. 2006 12:32
neregistrovaný "Humbert"
19. 6. 2006 11:18
neregistrovaný "vladik"
19. 6. 2006 11:24
neregistrovaný "Betelgeuze"
19. 6. 2006 11:27
neregistrovaný "CIMRMANN"
19. 6. 2006 11:41
neregistrovaný "Betelgeuze"
19. 6. 2006 12:47
neregistrovaný "Humbert"
19. 6. 2006 11:33
neregistrovaný "Fik"
19. 6. 2006 11:39
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 11:49
neregistrovaný "Lovap"
19. 6. 2006 11:58
neregistrovaný "Betelgeuze"
19. 6. 2006 12:01
neregistrovaný "Betelgeuze"
19. 6. 2006 12:03
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 14:11
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 16:54
neregistrovaný "Lovap"
19. 6. 2006 20:33
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 21:07
neregistrovaný "Lovap"
19. 6. 2006 21:25
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 13:21
neregistrovaný "prase"
19. 6. 2006 13:51
neregistrovaný "mates"
19. 6. 2006 13:59
neregistrovaný "Humbert"
19. 6. 2006 14:03
neregistrovaný "prase"
19. 6. 2006 14:39
neregistrovaný "mates"
19. 6. 2006 20:35
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 14:02
neregistrovaný "prase"
19. 6. 2006 14:08
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 16:22
neregistrovaný "Elgin"
19. 6. 2006 20:37
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 15:52
neregistrovaný ".."
19. 6. 2006 17:14
neregistrovaný "Alessio"
20. 6. 2006 09:48
neregistrovaný "tRISk"
20. 6. 2006 12:49
neregistrovaný "Alessio"
21. 6. 2006 09:50
neregistrovaný "Jozki."
21. 6. 2006 23:04
neregistrovaný "moula"
19. 6. 2006 16:41
neregistrovaný "fok"
19. 6. 2006 18:24
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 21:26
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 18:26
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 20:41
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 20:45
19. 6. 2006 21:16
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 21:27
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 21:34
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 21:36
neregistrovaný "Alessio"
20. 6. 2006 08:23
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 01:14
neregistrovaný "PeterK"
20. 6. 2006 08:29
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 08:43
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 13:33
neregistrovaný "PeterK"
20. 6. 2006 15:38
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 16:47
neregistrovaný "Jarda"
21. 6. 2006 17:50
neregistrovaný "PeterK"
20. 6. 2006 16:44
neregistrovaný "Jarda"
21. 6. 2006 09:55
neregistrovaný "Jozki."
25. 6. 2006 20:07
neregistrovaný "Jarda"
30. 6. 2006 19:37
neregistrovaný "auto"
2. 7. 2006 17:48
neregistrovaný "MiKe924"
19. 6. 2006 00:34
OPRÁTKY DOŠLY
Tak to je poslední hřebík, tohle tu pár lidí nevydejchá. Ještě, že došly oprátky... takhle si sice okoušou i nehty na nohou... ale nakonec jim nezbyde než smeknout čapky a zvolat - BRAVO, BRAVO AUDI. Jo, velkej výsledek... a hlavně... zejtra brácho, koukej mazat do pangejtu... odstav svou šunku, zírej a salutuj - pojedou A8ky, pojedou A6ky, pojedou A4ky, pojedou A3ky, pojedou Quasimodové, pojedou Allroadi, ... jedna lepší kára, než druhá... a všechny... v naftě. Tak ne abys ráno zkoušel tu naftu pít. Není to živá voda... ačkoliv se nedivím, že tě to po dnešku napadá... Tak smekni hučku závisti, zatlač slzu prohry a pokorně, oddaně zvolej - AUDI JE KRÁL. Jo, můžeš si dát třikrát repete. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
34
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 00:40
Re: OPRÁTKY DOŠLY
vzledem k pravidlům je stále král benzín...srovnávat 4litr atmosféra a 5,5 turbem dopovaná nafta je jaksi...kur*anefér! ;-\ :no:
19. 6. 2006 01:03
Re: OPRÁTKY DOŠLY
Zkus prosím, než příště zas něco napíšeš, uvážit udržitelnost příspěvku... Nepíšem tu Alessio o tajnejch závodech tuzérů kolem Dolních Kotěhůlek ale o trochu jiné lize... Klid... Subaru chystá naftu a zkraje příštího roku má vyjet... to tě uklidní... ještě že fakt došly ty oprátky... já věděl, že to bude pro leckoho težkej ořech... :yes: P.S. Prosím, přečti si, cos napsal, podívej se na užité smajlíky... a pak požádej redakci, ať ti to vymažou... jiné řešení nevidím... říká se tomu - blamáž. Máš to zapotřebí?
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 01:07
Re: OPRÁTKY DOŠLY
blamage? ale prosímtě. Blamage je tvoje znalost pohonů 4x4, to jo, ale to, že bojoval atmosféra benzín s větřím turbodieselem je snad fakt, ne?
19. 6. 2006 01:11
Re: OPRÁTKY DOŠLY
Cítíš se být povolán hodnotit pravidla závodu? smekám... Opravdu před tvou bohorovností... nejspíš čerpanou z vedlejších výkřiků, smekám. Znalost pohonů sem netahej. Tu můžeme rozebrat jinde. Ovšem že tu budeš psát tyhle nesmysly... to se opravdu těžko chápe.
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 01:12
Re: OPRÁTKY DOŠLY
tobě to příjde fér? Benzín atmosféra o půl litru menší než diesel s turbosoustrojím?
neregistrovaný "moula"
19. 6. 2006 01:21
Re: OPRÁTKY DOŠLY
zase má ten diesel daleko větší hmotnost... včetně 4x4...
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 01:23
Re: OPRÁTKY DOŠLY
dalekovětší...několik desítek kilo, předpokládám, že už asi není z litiny...
19. 6. 2006 01:26
Re: OPRÁTKY DOŠLY
Neztrapňuj se.
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 10:08
Re: OPRÁTKY DOŠLY
>:D mistr vševěd promluvil
neregistrovaný "665+1"
19. 6. 2006 17:45
Re: OPRÁTKY DOŠLY
GTI ma IQ tykve snad ... :-) GTI , nejsi černej ? :-! (rozuměj cikan, ty sou taky dost chytrý ...) kdo má číst ty tvoje výplody, který sou uplně všude roztahaný, po tomhle vcelku dobrém serveru. Nafta je ekonomicka, ale žádný sport. viz rallye, formule atd atd ... no comment (pro hlupáka GTI)
19. 6. 2006 20:46
Re: OPRÁTKY DOŠLY
Tak především, buď slušný. Je to takové nepsané pravidlo. Co se týká nafty a sportu... no, moc vhodnej článek sis ke svému příspěvku nevybral.... >:-[] :yes:
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 08:32
Re: OPRÁTKY DOŠLY
Je to takove nepsane pravidlo, ktere ovsem GTI sam rad pripomina ostatnim, aniz by se jim ridil. Ubohe. :no:
neregistrovaný "jenda"
19. 6. 2006 18:41
Re: OPRÁTKY DOŠLY
GTI ty ses fakt kus dobryho *! Precti si prosim te, co tady celou dobu meles za * a pak si tu opratku jdi radsi najit, pac jedinej, kdo si ji tu zaslouzi, jsi ty...
19. 6. 2006 20:47
Re: OPRÁTKY DOŠLY
Zkus to příště slušně. Já za to nemohu, ža AUDU válí.
neregistrovaný "Marty"
21. 6. 2006 17:04
Re: OPRÁTKY DOŠLY
Skus benzín zvětšit na úroveń toho nafťáku, dej mu turbo, a Audi se doválelo chlapče! Vem 2 uplně stejný auta, který budou mít atmosfericky plněný motory. Jedinej rozdíl v nich bude, že jedno bude mít naftovej motor, druhý benzínovej. Postav je na start...Který vyhraje;-)? TOHLE jsou rovný podmíky! Pokud se maj někde opěvovat výhody nafťáku, tak rozhodně NE v rychlostních závodech...
neregistrovaný "moula"
19. 6. 2006 02:28
Re: OPRÁTKY DOŠLY
ano, měli udělat kategorii diesel.. ale stejně by byli celkově první...
co na tom že nemají konkurenci ? peugeot chtěl mít taky první vítězství s dieslem, ale audi to zvládlo dřív... pežot teda snad příští rok...

btw ste si jistí že limit pro turbo 3,5 litru platí pro benzin stále ? opravu má tu vyjímku jen diesel ??????????
neregistrovaný "Skyline"
19. 6. 2006 09:01
Re: OPRÁTKY DOŠLY
Jsme si jisti. Od letoska, jaka nahoda, muze mit navic ropak variabilni geometrii lopatek turba. Benzin ne. Rozdil mezi nejvetsim turbobenzinem a turbokamnama je 37% ve prospech ropy. Skutecne ferova pravidla :no:
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 10:35
Re: OPRÁTKY DOŠLY
Znova opakuji : mezi slepymi, jednooky kralem :-(
neregistrovaný "sr"
19. 6. 2006 15:23
Re: OPRÁTKY DOŠLY
to by me docela zajimalo, kdo vsechno by mel tu variabilni geometrii lopatek u benzinu :-) protoze to neni zrovna nejsnadnejsi neco takoveho udelat. Zatim to ma jenom Porsche, ne? KKK turbo rulez (Nemci jsou holt nejlepsi) :yes:
neregistrovaný "G400CDI"
24. 6. 2006 14:59
Re: OPRÁTKY DOŠLY
ty si taky PRIMITIV,ze to neni pravda,chcel by som sa stebou stretnut,nech vidim,co za hovniaka sa schovava za takymito zakomlexovanimi prispevkami
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 07:15
Re: OPRÁTKY DOŠLY
Moje rec. Jak rikam : mezi slepymi - jednooky kralem :-(
neregistrovaný "cosworth"
19. 6. 2006 08:03
Re: OPRÁTKY DOŠLY
Koukam ze zde mame dementa co postava v pangejtu pozoruje projizdejici A8 A6 A4 A3 A2 Passaty Golfy Allroady Tuaregy Tuarany a proste vsechny tyhle vyplody Wv a jeho odnozi a u toho jednou salutuje a druhou si zrejme honi vocas. Prosimte po ostatnich to nechtej protoze teto demence zde krome tebe nikdo jeste nedosahl.
neregistrovaný "prase"
19. 6. 2006 08:51
Re: OPRÁTKY DOŠLY
>:D >:D >:D :yes: jo jo, já to tady říkám pořád >:D
neregistrovaný "Skyline"
19. 6. 2006 09:01
Re: OPRÁTKY DOŠLY
>:D :yes: :yes:
neregistrovaný "anonym"
19. 6. 2006 09:08
Re: OPRÁTKY DOŠLY
:yes:
neregistrovaný "RS"
19. 6. 2006 09:58
Re: OPRÁTKY DOŠLY
Kromě infantilních nadávek jste se chlapci na moc nezmohli :no:
neregistrovaný "Skyline"
19. 6. 2006 10:07
Re: OPRÁTKY DOŠLY
Ja jsem se dokonce zmohl jen na smajliky, protoze mi ta reakce pripadala naprosto presna (vzhledem k vylevum GTI v poslednich dnech, ktere hranici Jedlickovym ustavem) a pobavila me. A na co ses zmohl ty?
19. 6. 2006 20:49
Re: OPRÁTKY DOŠLY
Když tak zjisti co je Jedličkův ústav... sice mě poctivě čteš, jak vidím, ale zase mé texty nechápeš... za to ovšem já odpovědnost nenesu.
neregistrovaný "prase"
19. 6. 2006 10:19
Re: OPRÁTKY DOŠLY
hele oč lepší než my je pan nedotknutelný GTI se svými prostituty, zoufalci apod... navíc svojí bezmeznou láskou k VW a opovržením vůči všemu made in asia si o takové příspěvky vyloženě říká
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 10:38
Re: OPRÁTKY DOŠLY
presne trefne a VWystizne :-)
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 10:37
Re: OPRÁTKY DOŠLY
Smarja panno. Kterej to je ???
neregistrovaný "Ron Jeremy"
19. 6. 2006 10:53
Re: OPRÁTKY DOŠLY
>:D :yes: :yes: :yes: :yes: Tleskám! >:-[] Napsal jsi to i za mě. :yes:
neregistrovaný "G400CDI"
24. 6. 2006 15:03
Re: OPRÁTKY DOŠLY
NAVRH pre ADMINA,bloknut GTI-ho,nema tu co robit,hoci aky clanok-GTIho stupidne prispevky,jeho VW a prihluple narazky na všetko ostatne,ano Demokracia hej ale nie OBTAZOVANIE,GTI spametaj sa uz!!!!!!
neregistrovaný "Juro"
2. 7. 2006 19:25
Re: OPRÁTKY DOŠLY
Nafta patri do traktora-truba a nie do osobneho auta a uz vobec nie do zavodaku, vsak aj preto z nich lezie dym ako keby isli na drevene uhlie,ako pred 100 rokmi. To sa uz vobec nebudeme bavit o sounde motora. Tak sa zobud ked zacnes znova hykat nad naftovym nezmyslom.......
neregistrovaný "Konkurence 000."
19. 6. 2006 00:50
Na druhé R-10 vyměnili co se dalo
dojela s obrovskou strátou na 3. místě?? Prostě žádná konkurence!!Aspon si dokázali že to ujedou >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ztráta"
19. 6. 2006 10:36
Re: Na druhé R-10 vyměnili co se dalo
Z! Příště se zeptej paní učitelky...
neregistrovaný "Humbert"
19. 6. 2006 04:06
DIESEL POWER
Slusi se poblahoprat vitezi. Casy, ktere zajizdeli v beznych kolech, byly srovnatelne s casy nejlepsich kol souperu. Priznam se, ze jsem ocekaval jejich trumfy jinde. Ted nema cenu brecet nad nastavenim parametru jednotlivych skupin. Tymy o nem vedely urcite dopredu, ale bylo videt, ze nekteri dali prednost osvedcenym a casem proverenym motorum. Po letosnim roce urcite dojde k par zmenam. Ja bych z tohoto viteztvi nedelal zas takovou udalost. Uz pred 2 lety na Le Mans krouzil naftak a i v jinych soutezich se nafta pouziva (nejen na soutezich v orbe ;-) ). Navic tato kategorie prototypu (LMP1) je jen takova tresnicka na dortu, davam prednost dortu a GT vozum. GTcka aspon na pohled pripominaji auta. Jejich motory odpovidaji daleko vice tomu, co dostanete v "beznem >:D " seriovem AM DBR9, Corvette, Porsche. Tezko si clovek jedouci v 1.4TDi Fabii muze o sobe myslet, ze ma neco spolecneho s R10, to ovsem uz tolik neplati o GT3 RS, Corvette. V cem me Audi R10 zklamaly, byla spotreba nafty. Cekal jsem lepsi dojezd na nadrz. 16 kol? Diesel Lola (2004) jich ujela 19 :-O . Voditkem muze byt pocet zastavek v boxech - 08.Audi (27 zastavek), 17.Pescarolo (32), 64.Corvette (25) a to je 7 litrova atmosfera... Osobne se tesim na pristi rok. Jsem zvedavej, jestli nepohnou limity pro jednotlive kategorie. Doufam, ze uvidim vice DIESEL POWER vozu. Uz ted mame jisteho Peugeota :-) :yes:
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 6. 2006 08:47
Re: DIESEL POWER
Njn, Corvette. Zázrak na 4 kolech. :-) :yes:
neregistrovaný "Skyline"
19. 6. 2006 09:25
Re: DIESEL POWER
Jasne, ze o limitech vedeli, ale ja uz jsem to psal do prvni diskuse - vylobovalo si je Audi (nove VGT) a jedinou tovarni konkurenci pro vitezne Audi byl jejich tymovy kolega, tomu rikam rovnocenna konkurence. Obecne jsem proti michani jablek s hruskama, protoze to vzdycky jedna strana "odnese". Staci zustat u Le Mans a podivat se, jake melo sance Porsche pote, co se vypsaly limity, umoznujici start Viperum. Stacilo nastavit limity jinak a zadny Viper by se na Le Mans neobjevil, protoze by nikdo jiny motor nevyvijel. Stejne tak SBK (ctyrvalce vs. dvouvalce) a dalsi. Jsem pro jednotne limity a kazdy at s nimi nalozi, jak umi. Pri vhodnem nastaveni limitu pro hybridy by to mohl pristi rok vyhrat nejaky Lexus s biturbo dvanactivalcem a sadou baterek a opravdu bych chtel videt, jak by mistni audi vwanatici reagovali.
neregistrovaný "Humbert"
19. 6. 2006 11:45
Re: DIESEL POWER
Limity, hmmm - to bude vecny boj. Vim, ze jsme o tom jiz psali pod minulym clankem. Nerikam, ze to je 100% koser. Ale mam zavody typu LeMans, Rally, Dakar radeji, nez OctaviaCup. Nechce se mi to ted moc hledat, ale zajimalo by me, o kolik se lisi vuz formule1 od kategorie LMP1, LMP2. Jen tak pro zajimavost bych postavil jeden na start pristiho Lemans. Jasne je to uplne jine pojeti, motory nejsou stavene na tak velke najezdy kilometru. Ale i ve F1 se bude delka zivotosti motoru prodluzovat, tak by se nejaky tym mohl zviditelnit takovou akci.
neregistrovaný "Skyline"
19. 6. 2006 13:27
Re: DIESEL POWER
V F1 jsou limity pro kazdeho stejne, ve WRC taky - mas pocit, ze tam neni dostatecna ferova konkurence? Proste velikost motoru stejna pro benzin i ropak a hotovo, stejne tak jednotne limity emisi na silnice a bude zase o neco dychatelneji, kazdy den se nekde pobliz objevuji nacipovane traktory s cernou clonou jak pri pozaru ropneho vrtu. /// Ad F1 na Le Mans - bez sance, motory male, vydrz mala. Ani MotoGP specialy nejezdi vytrvalostni zavody, na to je potreba uplne jina konstrukce...
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 14:06
Re: DIESEL POWER
Presne tak. Kdyz metr, tak jeden :-)
neregistrovaný "major"
19. 6. 2006 17:52
Re: DIESEL POWER
Rozdiel medzi moderným dieslom a moderným benzínom v kvalite splodín nemáš šancu spoznať, takže tá poznámka a čierncyh kúdoloch dymu je úsmevná. NOx produkujú aj benzíny a produkciu CO a HC majú vyššiu ako nafta. :-) No a v F1 sa nafta používať nesmie. Och, aká nespravodlivosť!
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 18:32
Re: DIESEL POWER
fakt ne. NOx je u ropáka hooodně větší, promiň
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 20:29
Re: DIESEL POWER
Aaaaaaaaaaaa dalsi vysokoskolak :-)
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 08:36
Re: DIESEL POWER
Aha, a tos cetl kde? V prospektu folksvagnu? Zjisti si limity a emise, nez neco placnes - cerny dym zpusobuji saze a ty ma benzin v sotva zjistitelnem mnozstvi, pritom prave saze vyrazne prispivaji k vzniku rakoviny. Doufam, ze vsichni cipari na rakovinu pochcipou, cerny dym se pri razantnim seslapnuti plynu vali z pomerne hodne TDi. Bud nejezdis autem, nebo sam cipnuty traktor vlastnis a v tom pripade zmar s tebou. :no:
neregistrovaný "major"
20. 6. 2006 11:34
Re: DIESEL POWER
Moderný diesel má filter pevných častíc. :-) A v Eure 5 sú na pevné častice rovnaké požiadavky na diesel aj benzín s priamym vstrekom spaľujúci chudobnú zmes: 0,005 g/km (Euro 4 pre diesel: 0,025 g/km).
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 15:31
Re: DIESEL POWER
Kolik modernich dieselu u nas jezdi? Kolik nacipovanych traktoru s TDI ma filtr pevnych castic?
neregistrovaný "major"
20. 6. 2006 18:32
Re: DIESEL POWER
To už ale nie je argument proti dieslovým motorom v nových autách.
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 18:37
Re: DIESEL POWER
No ono to s tim filtrem neni az tak ruzovy jak se na snazej nabulikovat :-(
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 10:08
Re: DIESEL POWER
Corvette má sedmilitr? V závodní verzi?
neregistrovaný "Xavier"
19. 6. 2006 10:47
Re: DIESEL POWER
6991ccm V8 600k, 745Nm...
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 10:56
Re: DIESEL POWER
jo aha, to je GT1 :-) Tak to je ovšem jiná třída než LPM1 (nebo jak se to jmenuje)
neregistrovaný "Betelgeuze"
19. 6. 2006 10:39
Re: DIESEL POWER
Tak předem, díky za jeden z mála objektivních a emocemi nezatížených příspěvků. Velmi trefné shrnutí, zvláště zvláště ta pasáž 1.4 TDI vs. GT3RS :yes: ;-) Samozřejmě se připojuju s gratulací vítězi, zaslouží si jí. Závod jsem sledoval na galaxii a průběžné výsledky na netu a rovněž jsem si všimnul "malých" dojezdů R10 (taky sem si vzpomněl na Tebou zmiňovanou Lolu). Mno, co se dá dělat, zdá se že dieselů na LM uvidíme více a více (příští rok Peugeot), je jen otázkou jak se s tím popere konkurence a hlavně pravidla. Ale, pánové (a dámo), to hlavní na konec- RUKU NA SRDCE - jestli jste někdo sledoval, můžete s čistým svědomím říct že se vám Vašemu uchu lahodí zvuk závodního (uff) dieselu? Myslím že to nemůže říct nikdo...př záběrech z vozů R10 mi ten zvuk rval uši...první asociace..prostě diesel lokomotiva (třída 780)... 8-s
neregistrovaný "Xavier"
19. 6. 2006 10:58
Re: DIESEL POWER
Souhlas a ke gratulaci se pripojuju... prece jen je to poprve. Jen maly detalil: Pescarolo (5.0 V10, 640k, 615Nm, 930kg) vs. R10 (5.5 V12 TDI, 650k, 1100Nm, 925kg) - taky vam to nepride jako moc slavne vitezstvi? ;-\
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 11:30
Re: DIESEL POWER
Tak tak :-(
neregistrovaný "Humbert"
19. 6. 2006 11:23
Re: DIESEL POWER
:-) Nemam pristup ke galaxii ;-\ , takze jsem byl odkazan na net. Neco jsem slysel na radiolemans.com (oni snad meli stanoviste nekde primo u drahy - strasnej rambajz; take stacili odchytavat lidi z jednotlivych tymu pro rozhovor). Podle moderatoru to byl vyrazny zvukovy rozdil (Audi vs. Pescarolo). Zvuk - uz jsme si za tech par desetileti zvykli na poradny otacky sportovnich benzinaku. To nafta nema. Kazdy ma holt neco.
neregistrovaný "Humbert"
19. 6. 2006 12:32
Re: DIESEL POWER
Jeste ke zvuku. Letos se merila hlucnost vozu, data se predaji tymum a od pristiho roku tady mame limit na max hlucnost :-| . ( =
neregistrovaný "vladik"
19. 6. 2006 11:18
RADA
neví náhodou někdo jakou technologii motory audi používají jestli "PD" nebo "comon rail" (asi se to píše jinak ;-) ) díky za odpověď
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Betelgeuze"
19. 6. 2006 11:24
Re: RADA
Je to common rail, 1600 bar.
neregistrovaný "CIMRMANN"
19. 6. 2006 11:27
Re: RADA
Nevim proč tam teda pořád cpou tdi když už to tdi dávno není
neregistrovaný "Betelgeuze"
19. 6. 2006 11:41
Re: RADA
Nezapomínej na marketingovou auru těhle tří kouzelnejch písmenek ;-)
neregistrovaný "Humbert"
19. 6. 2006 12:47
Re: RADA
[odkaz] az 2,940 bar. Kratky popis R10.
neregistrovaný "Fik"
19. 6. 2006 11:33
Nadopovany taxik na steroidech
Takze gratuluji Audi ke vsemu jinemu, jen ne ke slavnemu vitezstvi. Skoda ze je Pescarolo neporazil, to by si panove z vlkohradu rvali posledni zbytky vlasu z plesi. Audi ma obrovske stesti, ze vlastne jezdi bez regulerni konkurence - preci jen je to jedina znacka, ktera se Le Mans ucastni... Kde je Porsche, Jaguar, Nissan, Toyota, Mercedes ??? Proc ma Audi uz 6 vitezstvi a v podstate se na ne moc nenadrelo... Doufam, ze na tom meli aspon filtr pevnych castic, aby divaci nahodou nedostali rakovinu plic :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 11:39
Re: Nadopovany taxik na steroidech
:-)
neregistrovaný "Lovap"
19. 6. 2006 11:49
bez titulku
Tak, tak, prototypyuž nie sú to čo bývali. Veď je tam v podstate jediný továrenský tím! Tie blbé pravidlá by mali zmeniť na jednoduchšie - napr.: hmotnosť 1000 kg. A to je všetko. Či by to poháňal atmosférický 14l 27-valec, alebo 0,5 l superhyperturbo, wankel, hybrid, turbochrocht alebo reaktor a palivo nech je tiež aké chcú - benzín, mazut, alkohol, metán a iné plyny alebo antihmota :-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Betelgeuze"
19. 6. 2006 11:58
Re: bez titulku
Ne, to se nedá vydržet... >:D >:D >:D
Ještě mě napadla taková myšlenka-kdyby se mezi palivo započítala krom antihmoty i antipatie, TDI už bysme se na okruzích nezbavili... ;-) Takže, zachovejme jasnou a konstruktivní mysl... ;-)
neregistrovaný "Betelgeuze"
19. 6. 2006 12:01
Re: bez titulku
Ještě jsem zapomněl dodat: "Jistě, Spoku" >:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 12:03
Re: bez titulku
"Pane čechove, rychlost hyperrychlost šest." "Da." >:D
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 14:11
Re: bez titulku
Pokud bys dal jako jediny limit napr. 1000 kg, tak by se pri zavode pomlatili. Dovedes si predstavit kam by se v honbe za vykonem a rychlosti dostali ???
neregistrovaný "Lovap"
19. 6. 2006 16:54
Re: bez titulku
No a? Pokiaľ si dobre pamätám, tak Porsche vyvinulo 917 pre Can-Am s výkonom nejakých 800 - 1000 koní a pomlátili sa? Nepomlátili :-) A ešte by som odstránil tú nezmyselnú šikanu v Hunaudieres - síce sa tam dosahovali moc vysoké rýchlosti, ale boli hlasi, že to bolo jediné miesto, kde si mohol jazdec "relatívne" oddýchnuť.
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 20:33
Re: bez titulku
Pockej. Tady se nebavime o nejakych 800-1000 koniku. Jestlize z benzinovyho 1,5 l moturku dokazali pred x lety vydolovat s tehdejsi technologii cca 1300 kobylek, kolik by to asi bylo dneska bez omezeni ??? I kdyby nechali nejaky 4 litriky, motorari by to nadopovali na buhvi kolik. V tom bych videl uskali "bezlimitnich" pravidel. Podle me samotny vahovy limit nic neresi.
neregistrovaný "Lovap"
19. 6. 2006 21:07
Re: bez titulku
Zasa takých vysokých výkonov sa nebojím, má to obmedzenia - napr. schopnosť pneu taký výkon vôbec preniesť na cestu, životnosť motora, prevodovky a pod na 24 hod. Mne ide najmä o to aby tie pravidlá boli jednoduché a dlhý čas nemenné aby mohli súťažiť rôzne koncepcie a tak...
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 21:25
Re: bez titulku
Presne tak. V tom se shodnem. Jenze nejjednodussi cesta je nejspis pres objem motoru a pripadne restrikce na nem. Ale v ramci zachovani spravedlnosti by ropaci mely mit bud samostatnou kategorii nemichanou s benzinama, nebo stejny zadavaci podminky. A to zde nebylo :-( Tot vse.
neregistrovaný "prase"
19. 6. 2006 13:21
OTÁZKA PRO GTIho
GTI, kdo přišel v Evropě v novodobější historii jako první s přímovstřikovým vznětovým čtřválcem?
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "mates"
19. 6. 2006 13:51
Re: OTÁZKA PRO GTIho
FIAT? A co dostanu, jestli jsem se trefil?;-)
neregistrovaný "Humbert"
19. 6. 2006 13:59
Re: OTÁZKA PRO GTIho
Na zadek >:-[] , ta otazka nebyla pro tebe. (a je to dobre?)
neregistrovaný "prase"
19. 6. 2006 14:03
Re: OTÁZKA PRO GTIho
>:-[] :yes:
neregistrovaný "mates"
19. 6. 2006 14:39
Re: OTÁZKA PRO GTIho
:-( No jo, ja se az ted poradne podival a zjistil, ze jsem ze sebe udelal GTIho :no: Tak teda do me a nalozte mi aspon 25 na holou;-)
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 20:35
Re: OTÁZKA PRO GTIho
25 na holou nebude potreba. Myslim, ze tim svym prehmatem ses potrestal az az :-)
neregistrovaný "prase"
19. 6. 2006 14:02
Re: OTÁZKA PRO GTIho
SPRÁVNĚ!! >:D :yes:
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 14:08
Re: OTÁZKA PRO GTIho
GTI se odstehoVWal :-) Neni po nem ani VWidu ani slechu :-) A to mi dluzi par odpoVWedi :-)
neregistrovaný "Elgin"
19. 6. 2006 16:22
Re: řešite blbosti
vim veleke kulove o motorech ale vemte si za přiklad motor 1,9l. Benzin atmosfera s vicebodem nepřimim a to same nafta vicebod nepřimý (tedy do komurky) nic nevim ale tusim kdo bude na tom lip..... a ted co to nove bawo s přímim vstřikem pod vysokym tlakem samozřejme benzinu, zajjimalo by me jak by dopadl motor stejne technologie v nafte.... srovnavejte turbo s turbem přimej vstřik s přimim vstřikem vysokej tlak s vysokym..... ps promeno geometrii lopatek v benzinu mel lotus ve sve V8 (Espritu) pardon že narusuju diskusi
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 20:37
Re: řešite blbosti
Nenarusujes. Od toho jsme tu my :-) .....jinak ale souhlasim. Kdyz srovnas srovnatelne, vysledek je jednoznacny. O tom snad nema cenu vest debatu :-)
neregistrovaný ".."
19. 6. 2006 15:52
Re: řešite blbosti
precti si ve svetovem lexikonu -wikipedia, co vsechno prineslo audi jako prvni seriove na trh. zacne to prvnim vzduchem chlazenym dieslem (1944) pres pozinkovanou karoseriii po 4x4 - ktery vsechny velke automobilky odsoudili jako nerealizacni blbost. V 1972 prinesli GTE Einspritzmotor pred golfem
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 17:14
Re: řešite blbosti
>:D 4x4 Quattro přišlo do série v roce 1980. Subaru na něm řádí od roku 1972 ;-)
neregistrovaný "tRISk"
20. 6. 2006 09:48
Re: řešite blbosti
nejsem si jist, ale Audi prece nebylo prvni 4x4 a Subaru take ne, ale byla to jaksasi (Britska?), posleze ne dvakrat uspesna, znacka.
neregistrovaný "Alessio"
20. 6. 2006 12:49
Re: řešite blbosti
bavímes eo první velkosériové výrobě...před tím to měly gazíky pro armádu...ale to nebyly velkosérie
neregistrovaný "Jozki."
21. 6. 2006 09:50
Re: řešite blbosti
A Jensen FF ho pouzil v 1965-66. ;-)
neregistrovaný "moula"
21. 6. 2006 23:04
Re: řešite blbosti
ale ne v COUPE, audi přišlo s timhle do seriovejch osobních aut !!!! v offroadech už to blyo dávno dávno... ale do osobáku to nikdo nedokazal dát konsktrukčně , a ani v tom neviděli budoucnost...
audi si navíc vybralo výhodnou ukázku ... RALLY...
neregistrovaný "fok"
19. 6. 2006 16:41
pomocka pre fanusikov GTIho
[odkaz] :-)
try out
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 18:24
Re: pomocka pre fanusikov GTIho
výborný! :yes:
19. 6. 2006 20:53
Re: pomocka pre fanusikov GTIho
:-) :-) :-) :-) Smekám... a v pokoře se klaním :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 21:26
Re: pomocka pre fanusikov GTIho
To uz se tu pouziVWa :-) Nekdo to sem dal na jiny diskusi :-)
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 18:26
bez titulku
Tak diesel vyhrál le-Mans????? tak to už může být i v Subaru, co říkáte... ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 20:41
Re: bez titulku
Dockas se, neboj :-) ........ jen doufam, ze ho daj do tech spravnejch (Forester ci Tribeca) a ze neprijde do Imprezy :-( :-(
19. 6. 2006 20:45
Re: bez titulku
Příští rok na to můžeš skočit... Jestli to bude boxer, a že asi ano... už se těším, jak tu budeš psát, že vibracema se ani neuděláš... jako v GURU TDI :-)
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 21:16
Re: bez titulku
no, on je boxer právě výborný v tom, že vibrace jsou někde mezi čtyřválcem a šestiválcem, je tichý (bez plynu) a málo se ošívá...proto to bude zřejmě jeden z nejkultivovanějších dieselů na trhu, uvidíme. každopádně spolupráce s TTToyotou a její zkušenosti s D-CAT určitě přinesou ovoce...říkám, uvidíme ;-)
neregistrovaný "Jarda"
19. 6. 2006 21:27
Re: bez titulku
Ted jsi tomu dal proVWokatere :-)
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 21:34
Re: bez titulku
proč? fůze TTToyoty a Subaru byla pro Subaru výborná věc. Nejlepší technologie a ohromný kapitál se vždycky hodí. O Subaru nemám strach. Ani s dieselem ne. :-)
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2006 21:36
Re: bez titulku
ech...pardon:no, on je boxer práVWě VWýborný VW tom, že VWibrace jsou někde mezi čtyřVWálcem a šestiVWálcem, je tichý (bez plynu) a málo se ošíVWá...proto to bude zřejmě jeden z nejkultiVWoVWanějších dieselů na trhu, uVWidíme. každopádně spolupráce s TTToyotou a její zkušenosti s D-CAT určitě přinesou oVWoce...říkám, uVWidíme a druhý : proč? fůze TTToyoty a Subaru byla pro Subaru VWýborná VWěc. Nejlepší technologie a ohromný kapitál se VWždycky hodí. O Subaru nemám strach. Ani s dieselem ne.
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 08:23
Re: bez titulku
:-)
neregistrovaný "PeterK"
20. 6. 2006 01:14
Rovnosť šancí
Gratuľujem Audi. Fandím tejto značke už dlhší čas a nie kvôli TDI a nie len v Le Mans. Takže som rád i keď moju radosť trocha kazí "iba" 2. miesto S. Leob-a, ktorý by si to 1. určite zaslúžil tiež (mimochodom prečo niesu nikde okrem výťazov spomenutí aj ostatný jazdci - veď nejde len o autá). Podľa mňa, si Audi tie roky výťaztiev zaslúžilo a nemyslím, že by boli bez konkurencie a už vôbec že by vyhrali nezaslúžene. A ako som už spomínal inde ide o technický pokrok takže nasadenie TDI neberiem tak tragicky. Riešenie pravidiel o motoroch bude vždy ošemetná záležitosť a určite ich tvorcovia vedia o tom viac a sú kompetentnejší ako mi všetcia tu. Rozdielne triedy sú fajn, ale o čom by boli tie závody. Ak by chcel niekto vyhrať stačí spraviť niečo iné a pretekať vo vlastnej skupine sám. To by už bol súboj. Nikde to tak nefunguje. Síce aj v Dakare sú benzínové triedy a dieslové (aspoň sa mi tak zdá) ale výťaz je len jeden. A LMP1 a 2 sú práve o tom + vyskúšať niečo nové a to že to audine vyšlo hneď na prvýkrát a nebálo sa nového si zaslúži úctu. Pre klasikov je tam trieda GT. Pravidlá sú stanovené ako kompromis a limiti považujem za správne. Skupina B v rally bola fajn, ale bola už prehnaná ešte pred ozajstným použitím technológie z F1. A nechcem aby to dopadlo podobne aj inde.
+ Rozdieli medzi pescarolo, audi a napr. corvette sú tiež veľké nemožno sa čudovať počtu odjazdených kôl na jedno natankovanie. Spotreba je len jedna vec. Druhou je váha, taktika, objem palivovej nádrže, pravidlá medzi kategóriami (corvette) a iné. Takže by som nejasal nad výkonmi corvette nad TDI a už nie v tomto prípade. Treba porovnať porovnaateľné ako tu už niekto spomínal i keď v inom kontexte. Ten zvuk trápi aj mňa, ale človek nikdy nevie ťo prinesie budúcnosť. Prínos pre šport i pre vývoj to je a to je to hlavné. + pozri ten nárast sledovanosti (boj "zlo" vs. "dobro"/nafta vs. benzín) >:D
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 08:29
Re: Rovnosť šancí
Mozna, ze to bude tim, ze jsem za ta leta odvykl slovenskemu jazyku, ale prekladam si to dobre jako ze kdyby se sjednotila pravidla na stejnou uroven, ze by to uz nebyly zavody ??? Pravidla jsou stanovena jako kompromis a ROZDILNE limity povazujes za spravne ??? Rozumim tomu dobre ??? Pokud ano, tak mohli "kompetentni tvurci" rovnou urcit, ze ten a ten bude pro letosni sezonu vitez a hotovo :-(
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 08:43
Re: Rovnosť šancí
"Rozdielne triedy sú fajn, ale o čom by boli tie závody. Ak by chcel niekto vyhrať stačí spraviť niečo iné a pretekať vo vlastnej skupine sám" ----- ale vzdyt to se prave stalo, Audi ma svou tridu, ktera nema s konkurenci nic spolecneho! Jen si tu tridu udelalo jako nadstavbu, takze mohli vyhrat v absolutni klasifikaci. Stejne jako pred par lety Viper, ktery ale v pohode vyhraval o tridu niz.
neregistrovaný "PeterK"
20. 6. 2006 13:33
Re: Rovnosť šancí
Vždy sa nájde kto medzeru (alebo príležitosť) v pravidlách využije a audi sa to podarilo hneď. A to treba oceniť. Výkonové rozdieli nie sú také veľké ako by sa dalo predpokladať pri porovnaní typov motorov. Ano 1300Nm je výrazne viac než má pescarolo ale diesel je ťažší a väčší čo znamená aj náročnejšie použitie a tiež má viac komponentov a ani turbo nieje najspoľahlivejšia vec na svete. Plus tie časi sú takmer zhodné a pescarolo skončilo druhé s nie tak veľkou stratou. Veď si len porovnaj V10 a V8 v F1. Napriek tomu že sú slabšie sú rýchlejšie kvôli menším rozmerom, váhe a nižšie položenému ťažisku. Každý sa tu môže rozhodnúť akou cestou pôjde, veď sú to prototypy (LMP1 a 2). Audi vyhralo v Le Mans nie prvý krát a asi vedia ako to chodí a mali aj lepšiu taktiku. Pamätám sa keď túto triedu vyhrali BentleyBoys (prvé tri priečky) a nikto to nekomentoval slovami že mali jazdiť vo vlastnej triede. Dnes je výťaz ropa s Audi zajtra treba znova benzín s Porshe (dúfam). A k tým prekladom - myslel som to tak, že tie pravidlá sú zjednotené už teraz kompromisom v parametroch rôznych typov motorov o čom netreba pochybovať. Lobing tam určite bol aby sa mohla použiť nová technológia aj s novými úpravami, ale že by tým audi získalo taký náskok, že by nemal konkurenciu? To sa máme vracať k starým technológiam len preto, že je to v pravidlách už niekoľko rokov. Turbo s premenlivými čo ja viem čími je už aj v benzínových motoroch (nové 911 turbo) a pri jeho použití v Le Mans tie pravidlá znova trochu upravia. Alebo chcete preteky "veteránov" - nech žije rozvod OHV? Audi to tentokrát vyšlo aj s naftou. Stačila by jedna chyba, alebo závada aj na tom prvom audi a už by sa kričalo ako dostala nafta nafrak. Napríklad nikto nekričí že aston má 6L V12 a corvette 7l V8 a to sú tiež rozdieli, ktoré zavážia a zanikajú rovnaké šance. Minulý rok tak aston prevalcoval všetkých v kategórii, ale doplatil na nespoľahlivosť (keď sa engemu a spol. minulo palivo a bol na prvom mieste).
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 15:38
Re: Rovnosť šancí
Naprosto mimo. Mezeru v pravidlech je dulezite vyuzit, nicmene VYTVORIT SI MEZERU za nic chvalyhodneho nepovazuju. /// Diesel je tezsi? Dival ses na limity? Vzdyt vahovy limit pro diesel je jen asi 40 nebo 50 kg navic! To je podle tebe rozdil, znevyhodnujici diesel? Ale no tak! /// Vracet se ke starym technologiim - to si delas srandu, ze? Vytvoreni neferovych pravidel je podle tebe krok kupredu? Ale vzdyt je to presne NAOPAK - kdyby byly limity stejne, muselo by na tom traktoru Audi sakra zapracovat, aby mohli vyhrat. Takhle se jim naopak umoznilo vyhrat i bez tech technologii, jen diky vyssimu objemu a dalsim upravam v pravidlech. Zamysli se nad tim. ;-\
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 16:47
Re: Rovnosť šancí
100 % souhlas :-)
neregistrovaný "PeterK"
21. 6. 2006 17:50
Re: Rovnosť šancí
V určitých ohľadoch máš pravdu a tú ti neberem. Ale trocha sa zamysli aj nad tým, že čo ak tie pravidlá a limity sú viac menej dobré a audi na tom aute zapracovalo rovnako tvrde a dobre ako na výťazných audinách sezón minulých. Ďalej tá váha motoru - je pravda, že audi je celkovo ešte ľahšie než napr. pescarolo, ja som hovoril o ťažisku a to je kľúčové pre jazdné vlastnosti, rýchlosť v zákrutách a podobne kde zatiaľ nafta benzínu nemôže váhovo konkurovať. A istotne by sa našlo mnoho ďalších faktorov ako je aj to palivo, alebo množstvo súčiastok. NIE som zástanca nafty, ale ani odporca a odcudzovať len preto, že sa výsledok a nasadenie nafty do Le mans niekomu nepáči je zcestné. Ak náhodou niekto relevantne dokáže, že audi teraz vyhralo naozaj len kvôli pravidlám tak svoje slová vrátim späť. Ale domnienky a iba samé "trepanie" o podvodoch a lobingu len aby audi vyhralo bez úsilia sú o ničom = iba hľadanie výhovoriek prečo benzín. Veď úvidíme narok čo dokáže audi proti porsche ak sa ich nové auto nasadí aj na Le mans v európe a mie amerike. A možno sa pochlapí niekto iný, že by konečne pescarolo s Leob-om? Ak vidím niekde problém tak nie v pravidlách, ale v dedostatočnej konkurencií zo strany iných veľkých výrobcov.
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 16:44
Re: Rovnosť šancí
Vracet se ke starym technologiim ???? ....zcela jiste ne. Akorat ze srovnani objemu turboropak turbobenzin 1:1 neni navrat ke starym technologiim, ale spravedlnost. A to je rozdil :-)
neregistrovaný "Jozki."
21. 6. 2006 09:55
Re: Rovnosť šancí
Zrovnavanie objemu pri diesly a benzine tiez nie je spravodlive. Benzin je kvalitnejsie palivo ako nafta (nafta bola vzdy ako "odpad" pri vyrobe benzinu) a preto sa tento "hendikep" nahradi objemom.
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 20:07
Re: Rovnosť šancí
Ja nesrovnavam benzin s naftou. Jen tvrdim, ze by meli mit bud svuj samostatny zavod a nebo by meli reflektovat na stejny zadavaci podminky. Bez ohledu na to, jaky druh pohonu pouziji.
neregistrovaný "auto"
30. 6. 2006 19:37
ste tu samí profici
Niektorí z Vás nevedia prehtnúť že audi je so svojími TDI jednotkou. No čo že má iné pravidla objemu ako benzín. Odborníci ako vite má diesel vačšiu hmotnosť a hlavne aké sú otačky, pružnosť... a mnoho ďalších techn. výhod oproti dieselu. vraví vám to vôbec niečo? Skúste zmerať diesel pred pár rokmi s benzínom, samozrejme dnes je to inak, ale nie u športových áut. Takže odbornici traba dať klobuk dole a uznať technický pokrok audi!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "MiKe924"
2. 7. 2006 17:48
Re: bez titulku
Porsche by mělo postavit další bestii jako 917/30 nebo Ferrari 512LM, který by roztrhali ty traktory od Audi na cucky...Závodní auto na brikety mi přijde fakt komický.
Když někdy předjede nějakej mamlas v bůhvíkolikalitrový turbopetrolejce moji Porsche 924, tak je mi to totálně jedno. Mejch 125 koní jed dneska na silnici průměr, ale aspon si nešpinim auto od sazí ani nikomu za mnou když na to šlápnu. A taky se o žádnym dehtovym motoru nedá říct že by měl charakter a styl narozdíl od boxerů od Porsche, točivých motorů Ferrari, benzíny od BMW s nádherně jemnym chodem, nesmrtelnám 2,3Turbo od Saabu...