Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Naftové zbrojení: Renault vede s 2.0 dCi (127 kW)

Renault loni na podzim představil nový motor 2.0 dCi, který doplní a později nahradí starší agregáty hned v několika modelových řadách. Známe již také české ceny.
Zpět na článek
28. 1. 2006 15:51
neregistrovaný "ricardito"
28. 1. 2006 15:55
neregistrovaný "cul"
28. 1. 2006 15:56
neregistrovaný "Impreza"
28. 1. 2006 19:38
neregistrovaný "richie"
28. 1. 2006 20:11
neregistrovaný "jaroo"
29. 1. 2006 11:58
neregistrovaný "Manga"
29. 1. 2006 14:35
neregistrovaný "Ezechiel"
29. 1. 2006 18:29
neregistrovaný "jaroo"
29. 1. 2006 20:51
neregistrovaný "anonym"
30. 1. 2006 11:45
neregistrovaný "ACE"
30. 1. 2006 17:17
neregistrovaný "jaroo"
31. 1. 2006 11:01
neregistrovaný "IT"
28. 1. 2006 20:12
neregistrovaný "ricardito"
30. 1. 2006 12:38
neregistrovaný "Ghostyx"
28. 1. 2006 19:50
neregistrovaný "benQ"
28. 1. 2006 19:06
neregistrovaný "asa"
28. 1. 2006 19:42
neregistrovaný "performer"
31. 1. 2006 11:34
neregistrovaný "IT"
28. 1. 2006 20:14
28. 1. 2006 20:24
neregistrovaný "jaroo"
28. 1. 2006 21:14
neregistrovaný "jaroo"
28. 1. 2006 23:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 1. 2006 11:00
neregistrovaný "jaroo"
30. 1. 2006 09:47
neregistrovaný "Jarus"
30. 1. 2006 17:30
neregistrovaný "jaroo"
29. 1. 2006 13:43
neregistrovaný "ZZ"
29. 1. 2006 18:00
neregistrovaný "ZZ"
29. 1. 2006 18:59
neregistrovaný "ZZ"
29. 1. 2006 20:21
neregistrovaný "ZZ"
29. 1. 2006 21:21
neregistrovaný "ZZ"
29. 1. 2006 21:39
neregistrovaný "ZZ"
30. 1. 2006 00:25
neregistrovaný "empi"
30. 1. 2006 00:27
neregistrovaný "empi"
29. 1. 2006 09:19
neregistrovaný "petrumr"
29. 1. 2006 16:55
neregistrovaný "Aviatik"
31. 1. 2006 11:38
neregistrovaný "IT"
29. 1. 2006 18:43
neregistrovaný "dCi"
30. 1. 2006 07:09
neregistrovaný "ultra"
30. 1. 2006 11:05
neregistrovaný "Laguna2000"
31. 1. 2006 10:33
neregistrovaný "ultra"
31. 1. 2006 11:42
neregistrovaný "IT"
31. 1. 2006 13:19
neregistrovaný "Laguna2000"
31. 1. 2006 14:59
neregistrovaný "IT"
30. 1. 2006 17:27
neregistrovaný "jaroo"
31. 1. 2006 09:08
neregistrovaný "ZP"
30. 1. 2006 21:13
neregistrovaný "Juraj"
31. 1. 2006 08:26
neregistrovaný "JardaBar"
31. 1. 2006 10:28
neregistrovaný "ultra"
31. 1. 2006 11:46
neregistrovaný "IT"
neregistrovaný "ricardito"
28. 1. 2006 15:51
Je to pecka,ale...!
Bude to určitě špičkovej motor.DCIčka od Renaultu byla vždy dobrým nářadím!Nějakých 173 koní je opravdu porce.Jen mě zaráží ten točivý moment"jen"360Nm!To je průměr!Toyota 177PS a 400Nm!A jsme zase u toho!Japonci! :yes:
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "cul"
28. 1. 2006 15:55
Re: Je to pecka,ale...!
no jo, ale toyota to má z 2,2l objemu, když se to laicky přepočte, vyjde to skoro stejně. Jojo dCi je klasa!
neregistrovaný "Impreza"
28. 1. 2006 15:56
Re: Je to pecka,ale...!
Pravda, japonsti kluci umi. Tady me akorat malinko znervoznuje ta vytrvalost v pouzivani soucastek Bosch :no: :no: :no:
neregistrovaný "richie"
28. 1. 2006 19:38
Re: Je to pecka,ale...!
Tohle a pecka? Určite to bude stejne poruchova sracka jako 2.0dci 110kW kde se sralo uplne vsechno (turba, vstriky, cerpadlo...,dokonce i prevodovka a spojka ktera je stejna jako 1.9dci a nezvlada). A Japoncici? Tech 177 koni je asi lucnich koniku ktery nejedou, na 320D to nema. Navic Avensis je auto tak maximalne pro nemecke duchodce... Uvidime co 2.0 TDI 125kW, zatim je ve ctyrvalcich motorove spicka 320D, v sestivalcich 535D a v osmivalcich A8 4.2TDI :-!
neregistrovaný "jaroo"
28. 1. 2006 20:11
Re: Je to pecka,ale...!
..no nevie..ja uz mam druhu lagunu a motor ide jak cumel..)
neregistrovaný "Manga"
29. 1. 2006 11:58
Re: Je to pecka,ale...!
U frantíků je to kus od kusu, ta naše už má třetí turbo a najeto 170Kkm... :-) Nemluvě o (ne)kvalitách Laguny jako takové...
neregistrovaný "Ezechiel"
29. 1. 2006 14:35
Re: Je to pecka,ale...!
nase laguna 1.9 dCi, rok stara, najeto 49tis km, zatim naprosta spokojenost, tak pohodlne auti jsem jeste nezral ;-)
neregistrovaný "jaroo"
29. 1. 2006 18:29
Re: Je to pecka,ale...!
..presne tak..) ..jedina chyba je, ze nerobia stvorkolky..))
neregistrovaný "anonym"
29. 1. 2006 20:51
Re: Je to pecka,ale...!
..ja uz mam druhu a som velice spokojny..zatial najlepsie co som mal..ale uz je cas na stvorkolku..tak mi bude luto za nou..
neregistrovaný "ACE"
30. 1. 2006 11:45
Re: Je to pecka,ale...!
Jde o to jesli ti taky někdo vysvětlil jak se s turbem jezdí a co vyžaduje, pokud to nevíš, můžeš brzo vodrovnat jakýkoli turbo.
neregistrovaný "jaroo"
30. 1. 2006 17:17
Re: Je to pecka,ale...!
..a ako prosim ta sa s turbom jazdi a co vyzaduje??? ..nieco som uz pocul..ale neviem, co z toho treba brat vazne..aby som mu nahodou este viac neuskodil..
neregistrovaný "IT"
31. 1. 2006 11:01
Re: Je to pecka,ale...!
Jestli to nebude uživatelem.Ta turba jako v Laguně(výrobce turba)používá polovina produkce EU.Kdo studené turbo nehoní(netočí motor co to dá),po dlouhé zátěži nechá 1 minutku na volnoběh a používá předepasané oleje,pak problém vyloučen,pokud není výrobní vada,ale ta může být kdekoliv.Mezi turbem a Lagunou není žádná souvislost. :-!
neregistrovaný "ricardito"
28. 1. 2006 20:12
Re: Je to pecka,ale...!
Věřím,že by pro Toyotu nebyl problém 200 koní.O kolik je 320D rychlejší 0-100?0,2s!To je Toyota pomalá?Konečně vyndej ruku z toho nočníku cos dostal od německýho strýčka a piš rozumně ;-) .
neregistrovaný "Ghostyx"
30. 1. 2006 12:38
Re: Je to pecka,ale...!
Nech se léčit magore...! Nevíš co tady plácáš. A s tím tvým TDI se nech vycpat. >:-[]
neregistrovaný "benQ"
28. 1. 2006 19:50
Re: Je to pecka,ale...!
mozno je len umelo znizeny kvoli prevodovke, ktora viac nezvlada...a casom urcite pridu s novou prevodovkou a vacsim vykonom
neregistrovaný "asa"
28. 1. 2006 19:06
bez titulku
koukám, že špičkový vznětový motor od renaultu na vw foru nikoho nezajímá, vsadím se, že kdyby tu byl článek o novém dvoutaktním dvouválci od VW tak jsou tu desítky příspěvků :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "performer"
28. 1. 2006 19:42
další karcinogení nesmysl
kdy už bude nafta alespoň za 50Kč/l?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
31. 1. 2006 11:34
Re: další karcinogení nesmysl
Pánovi bych jenom připomenul,že spotřeba nafty v osobních autech je zanedbatelný zlomek světové produkce.Většinu nafty spotřebují nákladní automobily,užitkové(autojeřáby např.),busy,stavební a zeměď.stroje(samochodné),traktory,někter… lokomotivy,remorkerty,armáda...takže s výkřiky o ceně bych brzdil-ono by se ta cena započítala do nákladů.Těch pár tisíc služebních osobáků na naftu v ČR náklady neudělá,že jo.Ekonomika střední školy,tipuji. >:-[] Miluji fanatiky. >:D
28. 1. 2006 20:14
NAFTOVEJ KOVBOJ
má na růžích ustláno... každou chvíli vylepšenej motor, vyšší krouťák, lepší dusítka do uší... to benzíňák... ten holt musí zaplatit víc u benzínky, zato pak na silnici přede jak kočička. P.S. Renault lehce přezbrojil... bylo načase.
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "jaroo"
28. 1. 2006 20:24
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
..na akom dCi-cku si uz jazdil?)
28. 1. 2006 21:06
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
...pppproč se ptáš... pssst ;-)
neregistrovaný "jaroo"
28. 1. 2006 21:14
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
..mam taky pocit, ze na dobrej nafte si este nesiel..(
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 1. 2006 23:02
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
Já na takový, co má zvuk jako benzíňák taky ještě nejel. :-) A GTI to popsal dobře. Turbodiesely teď vylepšujou skoro každý měsíc. Asi je pořád co na nich vylepšovat. >:-[]
neregistrovaný "jaroo"
29. 1. 2006 11:00
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
..a mozmo len prichadzju na to, co je lepsie, a preto sa jej venuje viac pozornosti..))
neregistrovaný "Jarus"
30. 1. 2006 09:47
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
To preto, ze dobra nafta neexistuje
neregistrovaný "jaroo"
30. 1. 2006 17:30
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
..to mi je luto, ze mas taky nazor.. :-(
neregistrovaný "ZZ"
29. 1. 2006 13:43
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
Benzín už není nutně dražší než nafta... Na mnoha pumpách je cena stejná. A už byla i doba, kdy byl diesel dražší, než natural.
29. 1. 2006 17:53
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
Asi ti neřekli, že benziňák sice přede jak kočka, ovšem má zpravidla vyšší spotřebu... takže šofér pak platí u pumpy víc...
neregistrovaný "ZZ"
29. 1. 2006 18:00
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
Asi ti neřekli, že benzíňák a nafťák mají stejně velkou nádrž. Nějak nechápu spojitost se spotřebou a placením za stejné množství paliva nafty a benzínu. >:D Ty ale asi myslíš, že benzíňák k tý pumpě jezdí častěji, co? Jen ses špatně vyjádřil... Těžkej oběd? ;-)
29. 1. 2006 18:29
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
Nějak ti nerozumím, píši že benziňák sice u pumpy platí víc... přece snad chápeš, co tím mám na mysli... - zapoj mozek... ;-)
neregistrovaný "ZZ"
29. 1. 2006 18:59
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
Nauč se vyjadřovat. U pumpy platí stejně... ;-\
29. 1. 2006 20:17
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
To není o špatném vyjadřování... to je o obtížném chápání. Trénuj mozek. Čti dobrý knihy.
neregistrovaný "ZZ"
29. 1. 2006 20:21
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
Ráno vstaň, ohol se, oblékni, skoč někam na základní školu, hezky popros paní učitelku, ona ti ty počty už vysvětlí. Bude mít na tebe celý den. Děcka mají prázdniny, tak se ti to snad za celý den podaří pochopit. :yes:
29. 1. 2006 21:07
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
Dík. Zejtra ne, to budu dlouho spát. Až pozejtří. Nakonec, možná bys to tu moh´podrobně vysvětlit ty, ne? Pak by sis to po sobě přečet´a konečně pochopil můj horní příspěvek. :yes:
neregistrovaný "ZZ"
29. 1. 2006 21:21
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
Myslíš ten, že má benzín větší spotřebu a tudíž víc platí u pumpy? >:D >:D :yes:
29. 1. 2006 21:32
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
Jo, přesně ten... určitě ti to pomůže... když si to vysvětlíš. >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
29. 1. 2006 21:39
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
Určitě >:D Možná že zase tobě pomůže to matematické opáčko. Není to poprvé, co sis tady podsek` větev díky chabým znalostem elementární matematiky 8-s
29. 1. 2006 22:14
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
Nejsi nemocný?
neregistrovaný "empi"
30. 1. 2006 00:25
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
Mozna to musis GTImu vysvetlit trochu vic polopaticky (nazorny priklad neni spatny napad), ono starsi mozku to nekdy dele trva ;-). Ikdyz kdovi ... vsak znas ta slova o udrzeni a opusteni myslenky :-)?
neregistrovaný "empi"
30. 1. 2006 00:27
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
... starsimu ...
neregistrovaný "petrumr"
29. 1. 2006 09:19
bez titulku
Srovnávat Toyotu s Renaultem-to je jasný,že Toyota má ten motor lepší a ta cena té Laguny to je snad vtip?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Aviatik"
29. 1. 2006 16:55
Motor krásnej,
nafty uz jsou vysoce vymakaný, to všechno je známá pravda. Ale ta vymakanost je přímo úměrná složitosti agregátu, o ceně teď pomlčme. Chci jen říci: co si dneska opraví průměrně zdatný automechanik na moderním autě, když mu v Rusku, nebo na Ukrajině řekne NEJEDU ? 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
31. 1. 2006 11:38
Re: Motor krásnej,
Jako zážehový motor a jeho příslušenství jsou jednoduché?Třeba přímý vstřik benzínu+turbo k tomu?Ale no tak... :-!
neregistrovaný "dCi"
29. 1. 2006 18:43
špička
Tedy, měl jsem 1,9dCi 120k a dosud jsem nejel s žádným dieselem, který by měl kultivovanější chod a celkově na řidiče působil uživatelsky příjemnějším dojmem (srovnáváno se srovnatelnou konkurencí). Tenhle nový motor mě velmi láká k opětovnému přesednutí na naftu. P.S.: Ten točivý moment je, jak se nahoře někdo divil, opravdu limitován převodovkou. Je to podobné jako čtyřválce VW s DSG a 350Nm. A stejně jako VW již finišuje se zvýšeným dimenzováním této převodovky, Renault u těch svých také nespí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ultra"
30. 1. 2006 07:09
zadnej renault...
je to tak, ridil jsem dohromady 5 renaultu, zadnej nejel dobre. treba megane, kdyz mel 1.4, mel sem pocit, ze tam je 1.2, kdyz mel 1.6, bylo to lepsi, ale nic moc. pak scenic 1.9 dCi, klepaní a vibrace, tech jsem si uzil az az, ale dynamika? cizi pojem... a laguna? komfort na jednicku, rizeni trochu necitlive a razeni trochu gumove, ale ten motor. pry 2.0... mel jsem pocit, ze bud to auto vazi 2 tuny, nebo tam mam nejakou pridusenou 1.8... desne to zkazilo jinak vesmez pozitivni dojmy... a tak neverim, ze treba tenhle motor 2.0 dCi bude lepsi. podle mne bude mit do nejlepsi konkurence porad daleko a vypada to opet na sedivy prumer.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Laguna2000"
30. 1. 2006 11:05
Re: zadnej renault...
Tiez som isiel na Laguna II 1.8 a je to hroza, slabe a lenive. Na take auto treba turbodiesel. Skus sa odviezt v Lagune 1.9 dCi, klepanie alebo vibracie su tam neznamy pojem. U Scenica a Megane je to ine, tam je ten motor velmi slabo utlmeny, podobne ako pri Skodovke Octavii TDI. Zavisi od triedy auta, pri strednej triede sa uz snazia aj zabezpecit nejaky komfort..
Ako nestranny a objektivny majitel starej laguny 1.9 dCi, Ti mozem zarucit ze kultivovanejsi, tichsi a komfortnejsi prejav ako dCi motor som nevidel u konkurencie v ktorej som jazdil- Peugeot 406 HDI, VW (Octavia)TDI... zaroven ale mozem potvrdit ze dCi v Meganovi je podobne neprijemny ako TDI v Octavii, vibracie, dunenie, klepot..
Tento novy motor musi byt super, rad by som ho vyskusal.
neregistrovaný "ultra"
31. 1. 2006 10:33
Re: zadnej renault...
no tak treba laguna II je hezke auto, ale co s tim udelal facelift, to je dost hrozne. ten predek byl tak originalni, ta dira pred chladicem byla chic, ted je to nic moc. vazne se bojim, co udelaj jako novou lagunu. mne u tech nevejsich aut od renaultu opravdu chybi trocha vic dynamiky. ze umej hrany a jejich dramaticke zlomy a pruniky, to vime, ale treba avantime uz byl vic sporty nez to co ted delaj.
neregistrovaný "IT"
31. 1. 2006 11:42
Re: zadnej renault...
Jen bych doplnil,že když to auto člověk řídí,nějak neřeší,jak vypadá maska,ale to je můj typický konzumní přístup k Laguně2 se starou maskou a je mi ukradená i ta...Zajímá mne zbytek auta a ten je v pohodě. ;-)
neregistrovaný "Laguna2000"
31. 1. 2006 13:19
Re: zadnej renault...
Suhlasim ze najnovsia Laguna 2 facelift je horsia ako povodna Laguna 2. Ta mala svoju osobitu tvar, jedinecnu a sympaticku. Tento novy face je len klonom masky Megane 2, cim znehodnocuju pocit z Laguny. Je to hnusny trend ktory aplikuju aj ine automobilky (peugeot, vw, toyota, seat...) ze tie masky predne su skoro rovnake. Auta sa lisia len velkostou, je to smutne ze aj renault na to skocil..
Aj tak je nejkrajsia laguna ta ktoru mam ja Laguna 1, facelift.. :-)
neregistrovaný "IT"
31. 1. 2006 14:59
Re: zadnej renault...
Já si naopak myslím,že je fajn,když má automobilka pro ni typickou masku,ale je pravda,že je problém,aby byla hezká. Renault je příkladem nezvládnuté,Citroen naopak zmáklé,jednoduché 2 lišty se šípem a dobrý. Nebavím se o M-B,BMW,Alfa,to jsou skvosty.Dokonce Škodovka ji má asi lepší než Renault=je totálně mimo. :no:
neregistrovaný "jaroo"
30. 1. 2006 17:27
Re: zadnej renault...
..no neviem.. ;-\ , ja uz mam druhu lagunu..obe 1.9 dCi..ta prva bola slabsia a mala 5 stupnovu prevodovku..motor nic moc..a menilo sa na nej turbo..potom sa rozbila a kupil som si tu so silnejsim motorom a 6 stupn. prevodovkou..a tento kusok sa vazne vydaril..zatial najlepsie co som mal..(passat a nova astra)..motor ide jak cumel..ziadne "klepaní a vibrace"..maximalna spokojnost.. :-) a pokial ide o bezpecnost, tak u mna jasna jednotka..zazil som na vlastnej kozi..
neregistrovaný "ZP"
31. 1. 2006 09:08
Re: zadnej renault...
Neviem o akom Scenic-u pises, ale mam 1,9TDCi 120K, ale tichsi a kulturnejsi motor vratane komfortu podvozku som uz dlho nezazil. Pred tymto autom som mal 407 2,0HDi, Novy Focus 136K(to bol hlucny, i ked velmi silny motor - Peugeot). Ak je nieco klepac a hlucne, tak zaiste VW TDi !!!
neregistrovaný "Juraj"
30. 1. 2006 21:13
Lexus je najlepsi, len aby trochu povirastol
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JardaBar"
31. 1. 2006 08:26
nerozumim ..
Rozumite tomu nekdo? "Zajímavostí je, že sací a výfukový ventil jsou vždy proti sobě, takže každý z vačkových hřídelů ovládá jeden sací a jeden výfukový ventil, což je uspořádání, které usnadní výměnu směsi ve válci." Copak je tomu u jinych motoru jinak??? Ja nevim, nejak tomu nerozumim ...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ultra"
31. 1. 2006 10:28
Re: nerozumim ..
to opravdu nejak divne, ale asi je to tak, jak to mely prvni diesely s primim vstrikem od oplu: proti sobe byly dva saci ventily v ose napric k ose hlavy a podobne vedle nich taky oproti sobe vyfukove ventily rovnez v ose napric k ose hlavy. pak je mozne aby jedna vackova hridel pohanela vzdy nad jednim valcem jeden saci a jeden vyfukovy ventil. nebo jinak: saci ventily jsou normalne v jedne rade a maji svou hridel a vyfukove v druhe rade a taky maj svou hridel, tady je usporadani ve smeru osi hlavy nasledujici: saci, vyfukovy, saci vyfukovy atd. a stejne tak druha rada.
neregistrovaný "IT"
31. 1. 2006 11:46
Re: nerozumim ..
Prostě tu větu blbě napsali.Naproti sobě jsou 2 sací a vedle 2 výfukové,viz ten Opel už před nějakými 7-8 lety. :-!
anonym
13. 11. 2007 15:04
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj…
krása
Rozbalit vlákno
0