Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nástupce Opelu Vectra zřejmě dostane nové jméno

Šéf General Motors Europe připustil, že nástupce Vectry již neponese toto jméno. Očekávaná novinka, která bude dalším z nástrojů renesance značky, by se měla pod značkou Saturn prodávat také v USA a jako Buick ji budou znát v Číně.
Zpět na článek
2. 8. 2006 09:19
neregistrovaný "sepo"
2. 8. 2006 09:29
neregistrovaný "blue.sun"
2. 8. 2006 10:52
neregistrovaný "l"
2. 8. 2006 09:33
neregistrovaný "briza"
2. 8. 2006 09:43
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 13:08
neregistrovaný "stará Blažková"
3. 8. 2006 14:45
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 09:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 8. 2006 09:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 8. 2006 13:03
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 19:13
neregistrovaný "Alessio"
2. 8. 2006 09:37
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 10:26
neregistrovaný "Vlado"
2. 8. 2006 10:30
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 12:51
neregistrovaný "NIcKON"
2. 8. 2006 13:10
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 13:21
neregistrovaný "NIcKON"
2. 8. 2006 13:33
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 14:15
neregistrovaný "NIcKON"
2. 8. 2006 14:19
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 11:17
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 11:05
neregistrovaný "Alu"
2. 8. 2006 13:07
neregistrovaný "Dinar"
2. 8. 2006 13:48
neregistrovaný "briza"
2. 8. 2006 15:12
neregistrovaný "sepo"
2. 8. 2006 16:15
neregistrovaný "Franta"
2. 8. 2006 17:05
neregistrovaný "Cape"
2. 8. 2006 17:06
neregistrovaný "Cape"
2. 8. 2006 17:13
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 17:19
neregistrovaný "Cape"
2. 8. 2006 17:22
neregistrovaný "Cape"
2. 8. 2006 17:37
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 17:55
neregistrovaný "Cape"
2. 8. 2006 18:08
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 18:14
neregistrovaný "Cape"
2. 8. 2006 18:24
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 18:47
neregistrovaný "Cape"
2. 8. 2006 19:17
neregistrovaný "Alessio"
2. 8. 2006 18:10
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 18:15
neregistrovaný "Cape"
2. 8. 2006 18:48
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 17:06
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 22:21
3. 8. 2006 08:49
neregistrovaný "Cape"
3. 8. 2006 09:43
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 10:40
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 14:23
neregistrovaný "Lib"
3. 8. 2006 16:04
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 22:41
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2006 08:20
neregistrovaný "DOG"
3. 8. 2006 08:59
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 09:26
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 09:44
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 09:57
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 10:14
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 09:28
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 09:32
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 09:44
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 10:02
neregistrovaný "Dinar"
3. 8. 2006 10:21
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 11:26
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 14:23
neregistrovaný "P911T"
3. 8. 2006 11:31
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 11:45
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 11:52
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 11:56
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 12:13
neregistrovaný "Dinar"
4. 8. 2006 00:22
neregistrovaný "Alessio"
3. 8. 2006 23:24
neregistrovaný "Gnomes"
29. 12. 2006 19:01
neregistrovaný "Losos"
neregistrovaný "sepo"
2. 8. 2006 09:19
e
mne sa niak nepacia tie licencne vyroby jedneho auta pod troma znackami ... ani tie koncernove spojenia ... zacinaju byt tie auta bez identity rovnake platformi rovnake motory technika ... len znacka alebo kasna ina...ja viem ze to znizuje naklady ... ale ;-\
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "blue.sun"
2. 8. 2006 09:29
Re: e
Snižuje to náklady, ale každá generace auta je zase dražší a dražší než ta první.
neregistrovaný "l"
2. 8. 2006 10:52
Re: e
To aby vznikalo miesto na dalšie a dalšie modely aut... ;-\
neregistrovaný "briza"
2. 8. 2006 09:33
Tak tomu se ani nedivim
Po tom kam to Opel s Vectrou dotahl od (v te dobe) nadhernem designu prvni generace po ten soucasny hnus uz muze spolehat tak akorat na zmenu jmena. ;-\
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 09:43
Re: Tak tomu se ani nedivim
Budoucí generace bude překvapení, to jsem si jist.
neregistrovaný "stará Blažková"
3. 8. 2006 13:08
Re: Tak tomu se ani nedivim
Každá nová generace je překvapení, to si můžeš být jist ;-)
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 14:45
Re: Tak tomu se ani nedivim
;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 8. 2006 09:34
GM se ještě pořád drží
Prodeje v USA za červenec 2006: GM: 410 332 kusů. Toyota: 241 826. To je to vedení? >:D :-) :-) Pár lahůdek, meziroční srovnání červenec 2006 oproti červenci 2005: Chevrolet Corvette +55,2%, Chevrolet Impala +59,6% !!! Chevrolet Malibu +25,2%, Chevrolet Monte Carlo +43,9%, Pontiac G6 (Epsilon auto shodné s Vectrou, Aurou, Malibu) +80,5% !!!Pontiac GTO +65,1%, Chevrolet HHR (konkurent PT Cruiseru) +249,6%, Hummer H1 +21,9%, Hummer H3 +24,1% :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 8. 2006 09:40
Re: GM se ještě pořád drží
Meziročně Ford -34%, DaimlerChrysler -35%, GM -4%. GM je docela jistě mediální otloukánek, nikdo nemá tolik článků v médiích o problémech v americkém automobilovém průmyslu, ale je na čase se probudit. GM je v současnosti to nejvýkonější a nejlepší. Japonské značky získaly bez fleet sales mírnou většinu. Ale psalo se někde, že za to nikdo nemůže míň než GM? To sotva. GM je zlý dinosaurus...Chryslera kapitálově vlastníme a Forda máme každý druhý v garáži. Pche, kam se na ně hrabe nějaké korejské Chevy...
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 13:03
Re: GM se ještě pořád drží
Užil sis alespoň tu masturbaci? ;-)
neregistrovaný "Alessio"
2. 8. 2006 19:13
Re: GM se ještě pořád drží
>:D
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 09:37
ZA ZMĚNU JMÉNA
bych se přimlouval. O nástupci Vectry toho zatím moc nevíme: ale podle mě je tohle Lehmann show vzdáleno realitě více než je zdrávo. Určitě je to nějaký budoucí Saturn s dodělaným znakem Opelu... Myslím že nová generace bude mít tvary připomínající koncept Insignia. Tohle vypadá příliš usedlé a od nynější Vectry se to moc neliší. Nový model bude asi vypadat jinak a bude překvapením
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vlado"
2. 8. 2006 10:26
To nie je dobry napad
Neviem ci je to dobry napad.VW nazvy aut nemeni uz vyse 30 rokov a urcite mu to neuskodilo,prave naopak
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 10:30
Re: To nie je dobry napad
VW názvy nemění? Derby/ Jetta/ Vento/ Bora/ Jetta ;-) . V případě budoucí Vectry bych se přimlouval za změnu názvu: mohlo by se třeba oživit jméno Ascona, ale ani ta Insignia nezní špatně... Vectru už mají lidi zafixovanou jako takové designově neslané nemastné auto (díky generaci od r.2002)
neregistrovaný "NIcKON"
2. 8. 2006 12:51
Re: To nie je dobry napad
Malá oprava - nástupce Derby je Polo Classic, nikoliv Jetta, která s ním byla současně. Btw, na americkém trhu se Jetta jmenovala a jmenuje pořád stejně (tedy pokud vím). A jména ostatních modelů se zase tak často neměnila, což se o Opelu rozhodně říct nedá.
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 13:10
Re: To nie je dobry napad
já myslím že změna jména je dobrá věc. Auto pak začíná doslova od píky nezatížené předsudky z minulosti. Co se týká toho Derby, máš pravdu pouze v tom že to byl sedan 2/4 dv na bázi Pola. Nároky na prostor rostly a sám výrobce v roku 1984 prohlašoval Jettu na podvozku Golfu II za následníka modelu Derby... Tedy malý sedan. Polo Clasic bylo jen krátkým návratem stupňovité zádě do malých vozů, nikoliv pokračovatelem.
neregistrovaný "NIcKON"
2. 8. 2006 13:21
Re: To nie je dobry napad
Změna jména - souhlasím je to dobrá věc. Taky se potom od nového modelu nečeká tolik (pěkný příklad je Corolla, kam ji to dotáhlo, vidíme všichni). Ad Derby - nepamatuju se, co koncern prohlašoval v roce 1984, asi to máš nastudované, věřím Ti. Ale nechápu, proč mluvil o Jettě II jako o následníkovi Derby, když existovala daleko bližší Jetta na základě Golfu I. Resp. to považuju za další marketingovou pololež, jakých koncern produkoval a produkuje bezpočet. O významu slova pokračovatel tu filozofovat nebudeme, jestli souhlasíš.
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 13:33
Re: To nie je dobry napad
souhlas: ta Corolla je dobrý příklad... Co se týká té Jetty: Myslím že ta druhá generace měla nahradit oba zmiňované modely Derby/Jetta I a soustředit tak zájem zákazníků o malý sedan pouze na jeden model... Dnes hojně užívaná praxe (Vectra/Omega, Mondeo/Scorpio).
neregistrovaný "NIcKON"
2. 8. 2006 14:15
Re: To nie je dobry napad
Myslím, že tak nějak to bude :yes: Kdybych chtěl rýpat, tak bych možná ještě popřemýšlel, zda to nemělo něco společného s hojením prodejního debaklu Audi 50/VW Derby.
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 14:19
Re: To nie je dobry napad
>:-[] :yes:
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 11:17
Re: To nie je dobry napad
Pokud se auto radikalne zmeni je nacase zmenit i nazev. Nebo pokud byla predchozi generace mega pruser. Kdyz to napasuju na Ford, jak by se ti libilo, kdyby byl Focus Escort?
neregistrovaný "Alu"
2. 8. 2006 11:05
Proč?
To samý auto a tři značky. Saturn pro USA ještě skousnu, ale Buick pro Čínu mi příjde divočina. Moc to nechápu. Jak je to s tou naší Škodovkou, prodává v Číně jako VW, nebo ne?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Dinar"
2. 8. 2006 13:07
Re: Proč?
Zatím jako Škoda, ale co není může být.
neregistrovaný "briza"
2. 8. 2006 13:48
Re: Proč?
Ja ten Buick pro Cinu celkem chapu. Buick je tradicni americka znacka, na kterou Cinane uslysi. S podobnou motivaci byl podle mne na nas trh uveden Daewoolet, tedy pardon, Chevrolet. ;-\
neregistrovaný "sepo"
2. 8. 2006 15:12
Re: Proč?
Daewoolet >:D >:D >:D dobre
neregistrovaný "Franta"
2. 8. 2006 16:15
Na jmene nezalezi
U soucasne Vectry na jmene nezalezi - jak uz kdosi psal, ta soucasna nema moc spolecneho z designove povedenymi Vektrami z minulosti. A zvlaste kdyz ta nova vypada jako Passat s trochu pozmenemou maskou ...

Mne je to sumafuk, auto se celkem libi, hlavne at vyzenou toho designera interieru poslednich Oplu, to mi fakt nesedi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cape"
2. 8. 2006 17:05
Nove Mondeo v akcii
Caute toto video som vygooglil tak sa s vami podelim
;-)
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Cape"
2. 8. 2006 17:06
Re: Nove Mondeo v akcii
hmm..htm tagy tu nefunguju8-s tak este raz : [odkaz]
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 17:13
Re: Nove Mondeo v akcii
s tou bandáží bych to tipnul tak na Lagunu I, ale ty poslední dva snímky se mi zamlouvají. Jsem zvědav na finální provedení
neregistrovaný "Cape"
2. 8. 2006 17:19
Re: Nove Mondeo v akcii
To aj ja.Nasiel som aj viac roznych obrazkov ako by mohlo nove mondeo vyzerat.tu je jeden : [odkaz]
neregistrovaný "Cape"
2. 8. 2006 17:22
Re: Nove Mondeo v akcii
No tento sa mi pozdava viac : [odkaz] ;-) :yes: avsak uvidime kde bude realita
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 17:37
Re: Nove Mondeo v akcii
myslím že ten první odkaz je realitě hodně blízko... Ford je teď ale kapku usedlý- to chce nějaký šok... Jakým přelomem byla kdysi Sierra... Zajímavé bylo i faceliftované Mondeo I, nebo můj oblíbenec největší: Scorpio II. Nebo takový Ka... Teď je to takové bez nápadu. Dobré, ale jaksi ;-\
neregistrovaný "Cape"
2. 8. 2006 17:55
Re: Nove Mondeo v akcii
hmm...ja by som s tebou nesuhlasil.pre mna bol tym prelomom New Edge :yes: desing.A myslim ze to bola ta spravna cesta.Od Focusu I su to podla mna designovo vydarene auta ( ciernou ovcou je Fusion ;-) )
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 18:08
Re: Nove Mondeo v akcii
s Fusionem souhles, ale ten New Edge nějak vyměkl... Focus 1 byl fajn, ale u aktuálního Mondea se už drželi zpátky- to je trochu škoda. Je mě jasné že v této třídě se bůhvíjaké experimenty netolerují, ale nějaká emotivnější podoba by neškodila...
neregistrovaný "Cape"
2. 8. 2006 18:14
Re: Nove Mondeo v akcii
To je pravda...mondeo ma konzervativnejsi kabat..je to determinovane klientelou pre ktoru je urcene.No mne sa nove modely pacia.Focus II sa mi nejak nepozdaval.Ale dnes ked ho vidim vedla jednotky tak musim uznat ze ma nieco do seba a cim dalej viac sa mi paci.A S-max :yes: ;-)
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 18:24
Re: Nove Mondeo v akcii
Na Focusu II je zajímavé to- že je širší jak Mondeo. Je to takový otesánek. Mě ale moc nebere. Nepopírám jeho kvality ale prostě tam není ten šmrnc. Ten S-Max- no nevím. Jako zásah do černého to beru, ale tyhle auta vesměs moc nemusím.
neregistrovaný "Cape"
2. 8. 2006 18:47
Re: Nove Mondeo v akcii
Jasne to je individualne ;-) Pre mna ten smrnc Focus II ma :-) Jedno z mala mainstream aut za ktorymi sa na ulici otocim
neregistrovaný "Alessio"
2. 8. 2006 19:17
Re: Nove Mondeo v akcii
z toho dýchá inspirace z lexe
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 18:10
Re: Nove Mondeo v akcii
:yes: :yes: I v ty bunde to auto vypada dobre! Tesim se na nej!;-)
neregistrovaný "Cape"
2. 8. 2006 18:15
Re: Nove Mondeo v akcii
Tak sme dvaja ;-)
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 18:48
Re: Nove Mondeo v akcii
Kdepak dvaja, je nas mnohem vic. Vic nez se vubec zatim vyrobilo novych Apostolu! ;-) :yes:
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 17:06
Re: Nove Mondeo v akcii
díky :-)
2. 8. 2006 22:21
VECTRAGA
Počátkem devadesátých let to byl blesk z nebe - Vectra... dokonalej kočár... do toho Calibra... a po nocích sis ještě nechával zdát o Mantě... Jo, jo, to je přesně ten OPEL, kterej dnes bouchá tu zoufalou Vectru. Tak adie... Vectro. Věřím, že se Opel zatřese a vypustí krakena. Je načase... neboť vyrábět to na sklad nevede nikam. Je tu jeden velkej problém ve středním mainstreamu... a tím je Apoštol. Protože. Mondeo to zkusí s "kosmickým" designem á la Iosis... a to není v tomto segmentu toužená cesta fandů... Apoštol totiž vyfouk´to nejlepší z moderního designu aut, co se vyfouknout dalo. Žádnej kosmos, klasika... nadpozemská klasika. Dnes nelze vyrobit jinej střední mainstream, než-li tak, že se vymezí vůči Apoštolovi... a vymezovat se vůči dokonalosti... to je velmi těžké. Můj tip - Mondeo bude až trojkou, tedy za Apoštolem a novou Vectrou. Do stylu příštích let ovšem může promluvit nová Laguna... Mondeo bude přesně tím, čím je i dnes... autem, které tě neurazí, výborně povozí, ale zároveň autem, které nemá jedinou křivku, nad níž by ses po večerech zamýšlel, která by tě provokovala, která by tě přitahovala... Je přesně takové, jako je Focus... příliš jednoduché. Pokud jsi byl alespoň jednou v Louvru... uspokojení tvému oku přinést může velmi obtížně. Narozdíl od Fordu, zvládl Opel nižší střední (Astra) na jedničku... tak proto se můžeme domnívat, že nastane postupné střídání na druhém a třetím stupni mezi těmi nejlepšími. Osobně to vítám... nesu v sobě stále Nejen Vectru I, Calibru, Mantu, ale i Omegu :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Cape"
3. 8. 2006 08:49
Re: VECTRAGA
Ja som v Louvri bol a novy focus sa mi aj ked priznavam po pociatocnych rozpakoch paci. ;-) nenazval by som jeho krivky jednoduche , staci sa poriadne pozriet.Design a jeho posudzovanie je samozrejme cisto subjektivne.No a ja mam po veceroch venujem inym krivkam >:-[] ;-)
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 09:43
Re: VECTRAGA
:yes: já si také myslím, že Opel zmobilizuje všechny síly a nástupce Vectry bude oním bleskem do střední třídy... Ta Astra- jak píšeš- naznačuje cestu jasně. Co se Fordu týká, já myslím že nové Mondeo nebude Iosisu podobné ani pod plachtou. Podle mě zůstane Iosis jenom konceptem a realita se bude ubírat směrem, který v odkazu ukázal cape (to kombi). Budoucí Laguna je otázkou... Aby opět Renault zarputilou snahou po avantgardě ji neposlal do kytek... Snad to dobře dopadne. Myslím že do segmentu by mohl výrazněji promluvit i budoucí nástupce C5. Očekávám návrat Citroenu ve velkém stylu... ;-)
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 10:40
Re: VECTRAGA
Jo,jo... citroen vaří...
neregistrovaný "Lib"
3. 8. 2006 14:23
Re: VECTRAGA
Vectra A není špatná (a motor C20NE, to byl ale povedenej kousek) ale Bčko po faceliftu byl prostě vrchol série, C a C facelift mají sestupnou (prudce) tendenci. Mám doma katalog z 97ho a je tam Astra F, Omega B, Vectra B a Calibra. Designově pekný pokoukání, to u stávajícího katalogu nehrozí ani omylem :no: V té době to byl ještě Opel ve smyslu designu exteriéru a interiéru. Palubovka z Bčka je hodně individuální (nekulatý budíky, ovládání oken u šaltpáky, velkej displej s BC a rádiem vedle budíků apod), to si splést nejde. Oproti tomu Astra G/H a Vectra C - to už je konfekce
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 16:04
Re: VECTRAGA
C20NE :yes: to je držák jak se patří... Ale hlavně ten zátah odspodu- to už se dneska nenosí (bohužel). Mám takový dojem že někteří motoráři by měli občas přesednout do něčeho z té doby, aby si osvěžili paměť... Jinak samozřejmě Opel s příchodem Astry G započal velice impotentní období. Ale už si uvědomil co se děje, což naznačuje nová Astra, Corsa, Zafira atd. Věřím na návrat ve velkém stylu :yes:
neregistrovaný "Marko"
2. 8. 2006 22:41
OT: FORD ASI PREDAVA JAGUAR!!!!!!!!
Dnes som nemal moc casu (ako v poslednom case vseobecne), takze sa ospravedlnujem ak som niekomu vo vcerajsich prispevkoch nestihol odpovedat. Ten cas co mam venujem radsej tomuto prispevku. FORD zaznamnava straty (vacsie nez sa cakalo) a straty jeho luxusnej divizie PAG sa tiez prehlbuju. Bill Ford Jr. je vraj pod obrovskym tlakom, aby aj tak odvazny plan Way Forward este pritvrdil. Do koncernu bol prizvany poradca Kenneth Leet aby sa "pozrel" na stratove operacie Fordu. Prvym na rade je....JAGUAR! Na priamu otazku o predaji Jaguaru odpovedal hovorca Fordu (bez toho aby to kategoricky vylucil, tak ako to robili doteraz): "V TEJTO CHVILI, k tomu nemame co oznamit...." Formulacia tej vety je velavravna... ;-\ Tie informacie vypustil Financial Times, New Yor Times a su z uzkeho okruhu vedenia FoMoCo...
Rozbalit vlákno
14
2. 8. 2006 23:21
Re: OT: FORD ASI PREDAVA JAGUAR!!!!!!!!
No... to jsou smutné zprávy...
neregistrovaný "DOG"
3. 8. 2006 08:20
Re: vectra
myslim ze ked zmenia meno tak zmena dizajnu bude fakt radikalna - ja predpokladam dizajn blizky studie INSIGNIA ktora mala velky ohlas a nic z nej nevzislo (zatial) Inak dizajn navrhol Martin Smith ktory siel do fordu a urobil IOSIS aka new mondeo (mne sa paci - ide len o to ako ho osekaju)...som zvedavy co dalej s JAGUARom
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 08:59
Re: vectra
Huh... se nabízí otázka: KOMU???
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 09:26
Re: vectra
:-( :-( :-( :-( Zadny dobry zpravy.
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 09:44
Re: vectra
možná na to Scorpio přece jenom dojde... ;-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 09:57
Re: vectra
To by bylo to posledni co by mi vadilo. Jen se bojim, ze zase nekdo udela rozhodnuti, ktere bude velmi kratkozrake. U Jagu je to uz tradice (viz F1) :-(
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 10:14
Re: vectra
podle mě je velice pravděpodobné že tak stane (ten prodej). Vůbec většinu britské klasiky si koncerny přehazují jak horký brambor... Vůbec žádná menší značka pod křídly megakoncernu nemůže volně dýchat: Časem bude jenom paběrkovat ze společných platforem a zkončí to úplnou ztrátou identity.
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 09:28
Re: vectra
Tak co, budeme chlapi??? Koupime to? Ricardo, Fik, Yaroukh, Micina a dalsi, zatreste prasatkama!;-)
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 09:32
Re: vectra
Neboooooj, Francois s Jean-Pierrem si už brousí franky >:-[] ;-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 09:44
Re: vectra
Dostanou dotaci z EU, zavedou v Jagu ozdravny program - 3 denni pracovni tyden, 5 hodinovou pracovni dobu a ruzne jine francouzske speciality?;-)
neregistrovaný "Dinar"
3. 8. 2006 10:02
Re: vectra
A teď si představ, že bys nasedl do Jagu, otočil klíčkem a ozvalo se "Bonžůrr Mesijé"...fujtajxl hrozná představa, motoristické legendy hrdého Albionu se obrací v hrobech. >:D
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 10:21
Re: vectra
Tak dneska se ode me palcu vzhuru nedockas. Tahle predstava je hrozna!!! Pokud by Jag mluvil stejne jako Laguna, tak uz bych daval jen blijici smajliky :-( Koupi to Rusaci a bude konec vsemu :no: Pak se bude ozyvat "zdrastvuj molodec..." Dneska je teda den :no:
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 11:26
Re: vectra
>:D Pořád vedle jak ta jedle... Čína nebo Korejci...
neregistrovaný "P911T"
3. 8. 2006 14:23
Re: vectra
doporucuji navstivit GT3000.com a stahnout posledni 2 videa - nemaji chybu!!! >:D :yes:
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 11:31
OT: Saab 9-5
musím to napsat. Byl jsem veliký odpůrce faceliftu spáchaném na Saabu 9-5. Po velice příjemném osobním setkání ale na něj mám jiný pohled. Začíná se mi líbit! A to tak že velmi :-) :yes: . Dlouho sem stál a díval se na ten předek s těma chromovýma brýlema, a myslím že jsem k němu našel cestu... Je velice, velice charismatický :yes: Je prostě zvláštní- vyvolává rozporuplné reakce. Je to zkrátka typický Saab... Motor 2.3T 162kW je severský motor se vším všudy- masivní odezva v každém režimu, navíc ten zvláštně temný sound :-) :-) . Nikdy bych neřekl že na něj tak změním názor. Verze před modernizací se mi líbila, ale tahle se mi líbí snad ještě víc. To auto má neuvěřitelný charakter. Trochu jsem v rozpacích nad třírameným volantem, ale to je tak asi jediná výtka. Chce to ale správnou barvu: podobná je vidět na TipCars [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 11:45
Re: OT: Saab 9-5
Barva zajímavá... ten předek... já ho viděl zatím jen jednou v potisměru... a to mě tedy neuchvátil... No... zajdu se na něho podívat. Jinak... styl 9-5... je roky dokonalá dokonalost.
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 11:52
Re: OT: Saab 9-5
Ten nynější model mě teda začíná brát nehorázným spůsobem... :-) . Začínají mě dokonce napadat věci-ze kterých by moje peněženka nebyla zrovna nadšená... >:D
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 11:56
Re: OT: Saab 9-5
>:D Je to velmi potentní auťák. Klasa.
neregistrovaný "Dinar"
3. 8. 2006 12:13
Re: OT: Saab 9-5
Latentně potentní, celkově >:-[] , ale přece jen ty obroučky :-(
neregistrovaný "Alessio"
4. 8. 2006 00:22
Re: OT: Saab 9-5
GTI, OT:...už jsi jel v Subaru? :-) V pořadníku je Subaru před Saabem, nezapomeň ;-)
neregistrovaný "Gnomes"
3. 8. 2006 23:24
*
Bohuzial pouzivame znacku Opel roky ako firemne auto od najmenšej po najvacsiu. Sme odbornici na tuto znacku, je nas niekolko desiatok, ktori v tom musime denne sediet. Bez vynimky sa vsetci zhodujeme v porovnani s produktom inych renomovanych dodavtelom je to auto odpad!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Losos"
29. 12. 2006 19:01
VECTRA C
Zdravim, nemůžu se nezastat Vectry C. Teda hlavně proto, že jí mám. Asi design není taková oční lahůdka, jako byla generace B ale časem se Vám začne líbit. Osobně mně fascinuje předek. Na zadku měli ještě designeři pracovat. Co je pro mě nejdůležitější je to, že si auto na parkovišti hned poznam a že jich tam nestojí mraky (sbohem Oktáfko f kombíku a f tédéíčku) dále pak bezpečnost a vnitřní prostor. Na interiér si taky musíte chvíli zvykat, ale pak poznáte, že je úžasně propracovanej a velmi elegantní. Jedinou výtku mám a to jsou praskající žárovky. A vlastně ESP by mělo jít vypínat.
Rozbalit vlákno
0