Uvnitř nového S60 prý můžeme očekávat kvalitu německých prémiových značek. To je ale jako honit se za zlatým pokladem Eldoráda. Přelud pár infantilních žurnalistů z plátků jako je AutoBlij a jemu podobné. Není totiž dost dobré barvy na to, aby dohnala říšské etalony. Černá je u konkurence ponurá a lacině působící. Šedivá je nudná a taky lacině působící. Krémová či dokonce hnědá odporuje evropským kulturně-estetickým zvyklostem. Bílá se snadno zašpiní. To jisté etalony mají plasty měkké na omak a příjemné na oliz. Navíc při intenzivnějším oblizu i výtečně chutnají. Výrobce varuje, že dokonce mohou obsahovat stopy arašídů. Navíc spáry jsou odměřené na šířku vlčího chlupu. A ty barvy! Černá je najednou aristokratická, šedá nestárnoucí a účelná, bílá pak velmi luxusní. Krémová je odvaz hodný medaile. Varování: při psaní tohoto příspěvku byla použita barviva E346, E286, E289, E110 a umělé sladidlo E390. Pokud se do kontaktu s ním dostaly i vaše oči, vypláchněte je vlažnou vodou a vyhledejte neprodleně lékaře.
Uz sa stalo, nerob si z toho nic, aj ja som smutny ze ked urver dvere na amerike tak je to tym storom a ked ti klucka mercedesu ostane v ruke tak si potom velmi nesikovny. A potom to tvrdenie AutoCar: "Nie je to BMW!" Ked som sa pozrel na tu retus skor by som povedal: Nie je to Pontiac, len to tak dobre vyzera!
Passátní téma, passátně zpracované ... no, taky je passat, teda pattek Když jsme tedy u toho lízání, tak mám taky jeden příspěvek ... tedy vlastně nemám. Teda mám... ale není publikovatelnej. Vlastně poblikovatelnej je..., ale ne tady. Takže příspěvek mám, ale nenapíšu ho. P.S. Prodávaj prej nafukovací... na příslušnejch místech cukrovaný sladidlem. Umělým. To neberu. Ani nafukovací, ani umělý sladidlo. I dyž to umělý sladidlo... ale lepší je med. Teda nesmí bejt zcukernatělej. Ten med.
Souhlasím s názory uvedenými v tomto článku a zároveň bych se chtěl autora tohoto článku zeptat, o co opírá ten pojem "kvalita německých prémiových značek", když je veřejným tajemstvím, že s trochou nadsázky drtivá většina německých aut tráví víc času v servisu než na silnicích. Já mám pocit, že kvalita by měla být určována životností a spolehlivostí a ne materálem palubní desky, výkonem, nebo spárami mezi dveřmi.
Dobrý den, já myslím, že v tomto případě jde právě o kvalitu zpracování, tedy hlavně interiéru. Na posouzení životnosti a spolehlivosti jsou tu různé (ne)závislé organizace.
Ja vol, kfalita zpracování. Jako třeba jedni známí, kteří si koupili fungl novej transportér, aby jim už při cestě ze showroomu přestala fungovat celá palubní deska a ze stropu začaly odpadávat různý plastový dílky. Jinýmu člověku kterýho znám pro jistotu u rok starýho Vita spadnul ten strop celej. Heil deutsche wagen :-D
Nepřijde mi logické (ikdyž je to možná pravda??), že by mělo přijít nejprve S60, které je z té trojice služebně nejmladší... Uvěřil bych spíš pořadí S80, pak V70 a nakonec S60... Ale uvidíme, o generaci dřív ani S60 nebylo, byla Volva V70 a S70... Kdo ví, jak to bude, ale už se těšim, Volva jsou super
A čo v Autocar-e vedia o Volve? Veď po modernizácii V70 a novej C70 musí prísť S80. Veď aj novú V8 im Yamaha vyvynula do XC90 a S80.
Ešte šťastie, že majú tak chytrých čitateľov, čo im zasielajú tie blbosti.
Asi na budúci týždeň prídu s tým, že im nafotil čitateľ z Etiópie, ako tam testujú nový zamaskovaný kombajn od Bentley.