brácho. VW přikládá do kotle. Pokud pamatuješ slávu původního SCIROCCA :yes: třeseš se jak ratlík už teď. Nove SCIROCCO :yes: to je výzva přímo pro tebe. Dělo za 600 tyček... tak sebou hoď, ať ti ho nevyfoukne kámoš... fronta bude dlouhá. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
A smutny je, ze ten predpokladam, krasny design, budou urcite ve velkem kazit gycovym tuningom. To zas budou behat malomestacke ozruty... A opet po 20-ti letech, bude puvodni a zachovaly kus i navzdory mnoha vyrobenym kusum, neco tak vzacnyho, jako je to dnes napr. pri Skode 120 GLS z obdobia 76 - 10/79... To pisem schvalne, protoze navzdory te pomerne zaostale koncepce uz tehdy, to byl celkem vkusnej design, ktory dnes zuacina byt zajimavy.
Je pravda, ze takova kara proste chybi, v 70/80tkach jich byli mraky Scirocco, Capri, Alpine, Renault TL 16, Manta, 110R, Garde, Rapid, pak zustalo akorat Corado a Calibra, tak by se mohla konkurence taky s necim vytasit, jak fordy nemusim, tak nakej zmensenej mustang na podvozku z Focusu, kterymu by se rikalo Capri MK.5 by byla super kara a uvidime, jak dopadne to VW >:-[]
Ty máš ale starosti... Kdyby to tak udělali, tak jim veřejně poděkuju... umíš si představit tu klasu, mít tam krásný kličky na okna... Nic mi ty elektrický čudle neřikaj... tobě ano? A naopak... zvedat kličkou oknou a pak ucítit odpor tesnění a dotáhnout je na doraz... to je o něčem...
No. Ruku na VW srdce, tohle auto bude určené sociální vrstvě, která zrovna ty pěkně vysoustružené kličky asi neocení. Každopádně si umím představit, že do aut určených na zábavu, na ježdění výhradně v létě by takový kličky šly úplně krásně - stahuješ jen na začátku a na konci "výletu". :-)
Napadlo někoho, že by mohli dělat ovládání oken pomocí kličky jako páky. Netočilo by se s ní, ale měla by tři polohy. Normálně by byla "zaparkovaná" v té prostřední a ztlačení směrem vpřed by se okno začlo spouštět a naopak. Do současných retro vozů by to myslím bylo stylové... ;-)
To je napad k nezaplaceni, nebo-li dat to do jednoho auta, za pet let na tom pojede polovina mainstreamu! Jestli je tu nekdo z MB, tak si bud jisty, ze se to casem objevi v nejakem konceptu! :yes:
Jinou odpověď jsem od tebe ani nečekal, od toho samého GTI, které zde hájilo, že když auto, tak raději menší, ale v plné výbavě, včetně elektriky na oknech ;-) Jsi prostě v názorech nekonzistentní, tím pádem nevěrohodný. ;-) Škoda, ten co tu vzývá chlapy a bejky je jen bábovka, to bych nečekal. ;-)
Jsi podivný... Škoda, že ten, co se snaží tu stylově psát se chová jako slon v porcelánu ;-) P.S. Ano, obě polohy jsou mé názory a já v tom rozháranost nespatřuji. Nějak ti to nejde...
Prosím tě, co to sem taháš za moudra, prostě ti něco nesedlo a myslíš si, že všichni to musí vědět ? Vyrovnej se s tím, že ne vše bylo, je a hlavně bude podle tebe. Nebuď stále tak sebestředný ;-)
Pokud mě pamět neklame, tak Corrado je zmetek. Vento se na prvni pokus nepovedlo, tak z toho vznikla maloseriovka Corrado :-) Podobny osud ma myslim Ford Cougar alias pokus o Mondeo. A Corrado, to byla zatracene dobra kára, i dnes dokáže oslnit. :yes:
Scirocco je legenda... vyrábělo se od cca 1974 do 1992... Někdy kolem 1988 se rozeběhla paralelně výroba Corrada, ta skončila někdy v 1995... Scirocca se vyrobilo velké množství... Corrado tak úspěšné nebylo. VW asi sází na původní legendu... Jo, Scirocco III... to je to, co nás čeká :yes:
OT: Brácho, tohle bych fakt nečekal - Lexus si možná výšlápn
[odkaz] IMHO to moc reálný není, auto větší a luxusnější než LS600h mi v současné době přijde jako utopie.. ale na druhou stranu mám pocit, že Marko říkal něco o tom, že to Lexus fakt plánuje.. co vy na to?
Jasně si pamatuji ,že jsem měl nad postelí prospekt-plakát jasně modrého Scirocca na hliníkách s modrýma doplnkama v interiéru a se tady zprofanovanejma červenejma písmenama GTi na masce... MOC MOC gut kárka. pak i Corrado -super. Bravo VW moc pěkný auto přesně odpovídající své době...ještě dnes ,když vidím Corrado je designově nadčasové ,teda až na interiér-předkem u země,nakrčené,elegantní zadeček :yes:
Tak Scirocco začínalo s 1.3 mám pocit v první generaci. A končilo s 1.8GTI co mělo 129PS což byl na tu dobu hodně dobrý motor a uměl se pěkně vytáčet. Jsem taky zastánce továrního vzhledu vozidel kdyžtak už max nějaké pěkné kola ale toť vše.
Tak uvidíme s čím se Šíro vytáhne teď bo 1.3 by bylo zoufale málo..ale takove motory co byly v 80 tých letec v passatech tam asi nebudou. Začínalo to na 2.0l a to byl 5ti válec a končilo s 2.2l taky 5ti válec. ten má zvuk..neuvěřitelné! 5ti válce opět zpět! No ale dost nostalgie:-)
K tomu Corradu to vycházelo podvozkově z Golfu II což nebylo sportovní auto ale Golf v jiném kabátku. Uvidíme co dostane za podvozek tohle. Asi opět Golf což je škoda že tomu neudělají nějaký jiný podvozek sportovně laděný...
mělo by být spíš uvedeno jako nástupce Corráda, ne? to bylo na podvodku golfu a kategorie by taky odpovídala. mám pocit, že Shiroco (nebo jak se to píše), bylo na podvozku tehdejšího Pola.