papíry "ze staré" se pořád dají poměrně snadno splašit. Na vete burzách jsem pár prodejců viděl. A nebo když to bude vypadat jako model, co se vyráběl před 30 lety, tak to prohnat přes veterány
Beru to jako ironii. ;-)
A to, ze Jawy vlastne nebyly spatny motorky... jednoduchy, ale spatny nebyly.
I kdyz, po pravde, CZ na tom myly s provedenim lip.
Uplnu detaily, ale lisily se.
Mel jsem jeden cas svou CZ a sluzevni Jawu, obe 250 ze stejne doby.
A bylo to dost videt. ;-)
Jednou za x stovek kilometrů zapalování, a občas přitáhnout spojku? Pokud někdo něco ladí každej druhej den, tak to není o té motorce, ale o těch rukách, který to dělají.. Nesnáším tyhle pindy, že jawka a čz jsou šroty a sype se to pod rukama, kdyby to byl takovej šrot, asi by jich tolik ještě pořád nejezdilo..
Ale ne, koupili jen pravo pouzivat jmeno.
Takze nove vyvinute Mahindra motocykly se budou jmenovat Jawa, a maji mit trochu retro design.
Dost mozna i inspirovany puvodni 250, v detailu.
Ale bude to vlastni, indicka, nova motorka.
To je cely.
Presne tak.
Ale neni to aktivita Jawy, ale Mahindry.
Jen na to chce pouzit dobre zavedene jmeno.
A urcite tam bude i nejaky vizualni odkaz.
Ale bude to fungl nova a veskrze indicka motorka.
No jezdilo se na tom, páč tu nic jinýho nebylo. Byly to xindly, co se někam plazily, ale žádná hitparáda. Imr furt něco štelovat, furt něco bez výkonu řešit...
V tej době komunista pohřbil celou plejádu nápadů a čtyřtaktní hrob vykopal dokonale A tak to dopadlo jak vidíme. Svět ujel našemu průmyslu ve vlaku, kterej už nikdo u mnoha odvětví nikdy nechytne. U fichtlů to platí dvojnásob. Materiály a technologie byly pro komouše jedovatý slovo, no a dnes to neni lepší, učňáky jsou prázdný; a ekonom, právník, kšeftař, úředník, anebo dotační odborník zde v republice nikdy nic nevymyslí...