Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Návrat legendy. Motocykly Jawa se opět budou vyrábět!

Stroje z dílny Jawa se v Indii díky licenci vyráběly již v minulosti, a to pod značkou Yezdi. Nyní se Jawy do Indie vrátí díky automobilce Mahindra.
Zpět na článek
27. 10. 2016 13:36
27. 10. 2016 13:54
27. 10. 2016 14:04
27. 10. 2016 16:19
27. 10. 2016 18:03
27. 10. 2016 18:53
27. 10. 2016 20:45
27. 10. 2016 22:51
28. 10. 2016 07:01
28. 10. 2016 12:52
30. 10. 2016 10:04
30. 10. 2016 10:09
12. 6. 2017 22:46
Avatar - Panamira
27. 10. 2016 13:36
Pravěk.
Nynější sortiment budou vyrábět ještě i v třetím tisícletí. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 13:54
Jawa
Melo sem ji jako kluk
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
27. 10. 2016 14:04
Mám
dojem, že prodat se do EU mohou jako sada dílů, jen si to doma dáte dohromady.
Rozbalit vlákno
2
27. 10. 2016 16:19
Re: Mám
Ale už nepřihlásíš ...
Avatar - eLzyx
27. 10. 2016 18:03
Re: Mám
papíry "ze staré" se pořád dají poměrně snadno splašit. Na vete burzách jsem pár prodejců viděl. A nebo když to bude vypadat jako model, co se vyráběl před 30 lety, tak to prohnat přes veterány
Avatar - Fána
27. 10. 2016 18:53
navrat legendy
Krásné a spolehlivé stroje. Velká škoda že naši havlistyčtí komedianti nechali náš průmysl rozkrást.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ja Prvni 123
27. 10. 2016 19:18
Re: navrat legendy
O čem to mluvíš?

Jawu zabilo voperování srdce Evropy do * Sovětského svazu - masivní odběr stejných motorek do téhle říše způsobil, že svět utekl.

To "šokující" na tom je, že v této říši jsou dodnes kývačky vrcholem technického pokroku a většina lidí nemá ani na ně.
Avatar - Hittman
27. 10. 2016 19:36
Re: navrat legendy
Kvalitních strojů si umí vážit.
Avatar - Ja Prvni 123
27. 10. 2016 22:41
Re: navrat legendy
Beru to jako ironii.
;-)
A to, ze Jawy vlastne nebyly spatny motorky... jednoduchy, ale spatny nebyly.
I kdyz, po pravde, CZ na tom myly s provedenim lip.
Uplnu detaily, ale lisily se.
Mel jsem jeden cas svou CZ a sluzevni Jawu, obe 250 ze stejne doby.
A bylo to dost videt.
;-)
Avatar - speedfred
27. 10. 2016 22:51
Re: navrat legendy
No spoľahlivé ako spoľahlivé. Furt bolo treba niečo nastavovať.
30. 10. 2016 11:34
Re: navrat legendy
Jednou za x stovek kilometrů zapalování, a občas přitáhnout spojku? Pokud někdo něco ladí každej druhej den, tak to není o té motorce, ale o těch rukách, který to dělají.. Nesnáším tyhle pindy, že jawka a čz jsou šroty a sype se to pod rukama, kdyby to byl takovej šrot, asi by jich tolik ještě pořád nejezdilo..
Avatar - Barry Lyndon
28. 10. 2016 02:37
Re: navrat legendy
ortel nad naším průmyslem vynesli gotwaldovšktí komedianti v únoru 1948. Vše co následovalo (a stále následuje) je jejich zásluha!
Avatar - dokopy
27. 10. 2016 20:45
..
Veľmi tomu nerozumiem. Chcú vyrábať staré modely - veteránov, alebo nový model, niečo na spôsob Harley Davidsona, ktorý má tiež osobidý dizajn?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ja Prvni 123
27. 10. 2016 22:51
Re: ..
Ale ne, koupili jen pravo pouzivat jmeno.
Takze nove vyvinute Mahindra motocykly se budou jmenovat Jawa, a maji mit trochu retro design.
Dost mozna i inspirovany puvodni 250, v detailu.
Ale bude to vlastni, indicka, nova motorka.
To je cely.
Avatar - dokopy
28. 10. 2016 07:01
Re: ..
Škoda, Jawa možno zahodila príležitosť vyplniť voľný segment trhu - motocykel pre úžitok, nie pre zábavu.
Avatar - Ja Prvni 123
28. 10. 2016 12:52
Re: ..
Presne tak.
Ale neni to aktivita Jawy, ale Mahindry.
Jen na to chce pouzit dobre zavedene jmeno.
A urcite tam bude i nejaky vizualni odkaz.
Ale bude to fungl nova a veskrze indicka motorka.
30. 10. 2016 10:04
Nedávno
Je to asi tak 20cet let co se Jawy z Číny prodávaly v Německu pod značkou Xinfu. Dokonalá kopie kejvačky.
Rozbalit vlákno
0
30. 10. 2016 10:09
Oprava
Xingfu pod tím to je tady [odkaz] ,ale asi se dělalo víc typů co jsem ted tak brouzdal.
Rozbalit vlákno
0
12. 6. 2017 22:46
Klumprty
No jezdilo se na tom, páč tu nic jinýho nebylo. Byly to xindly, co se někam plazily, ale žádná hitparáda. Imr furt něco štelovat, furt něco bez výkonu řešit...
V tej době komunista pohřbil celou plejádu nápadů a čtyřtaktní hrob vykopal dokonale A tak to dopadlo jak vidíme. Svět ujel našemu průmyslu ve vlaku, kterej už nikdo u mnoha odvětví nikdy nechytne. U fichtlů to platí dvojnásob. Materiály a technologie byly pro komouše jedovatý slovo, no a dnes to neni lepší, učňáky jsou prázdný; a ekonom, právník, kšeftař, úředník, anebo dotační odborník zde v republice nikdy nic nevymyslí...
Rozbalit vlákno
0