25 nejčtenějších testů na Auto.cz za rok 2009
Denní zpravodajství na www.auto.cz každý týden doplňuje 3 až 5 redakčních testů. Ty nejžádanější v roce 2009 vám představujeme v tomto přehledu.
První pětku nejžádanějších testů zveřejněných v roce 2009 vlastně už znáte. Vrátili jsme je totiž pro velký úspěch - do aktuálního magazínového čísla Auto.cz.
První test v pořadí byl dosud zobrazen více než 50tisíckrát, testy z konce TOP25 byly zobrazeny přibližně 30tisíckrát.
Všechny zveřejněné testy naleznete v Magazínu Auto.cz, testy nejčastěji čtené v roce 2009 jsou v následujícím přehledu.
Nejčtenější testy na www.auto.cz v roce 2009
- Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 - Šplhoun tržní
Po mezistupni v podobě čtyřkolkových octavií vstoupila Škoda na trh kompaktních SUV. Úspěšně? - Opel Insignia 2.0 CDTi - Nové není jen jméno
Opel vyměnil reprezentaci ve střední třídě. Z Vectry se změnila v Insignii, ale signifikantní není jen změna jména. Je to vůbec Opel? - VW Polo 1,2 (51 kW): The best of VW
Je tu další smutná zpráva pro všechny odpůrce německé značky. Volkswagen s novým Polem znovu dokazuje, že umí vyrábět výborná auta. Ba co víc, nejlepší auta. Strašné. - Ford Focus Combi 1.6 Duratec vs. Škoda Octavia Combi 1.6 MPI - Když hvězdy tančí
Sny o naftových rodinných dostavnících se mnohdy rozplynou ve chvíli, kdy příjde řeč na peníze. Investice 50 tisíc do nízké spotřeby turbodieselu se jen málokteré rodině vyplatí, a tak nakonec koupí klasickou benzinovou jedna-šestku. - Škoda Superb Combi 3,6 FSI 4x4 - Parník s aurou luxusu
Novou vlajkovou lodí a nejdražším modelem v nabídce Škody je maxikombi se šestiválcovým motorem, automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Naše první zkušenosti z českých silnic jsou tady. - Renault Megane 1.5 dCi (63 kW) - Návrat mezi oblíbence
Nová generace automobilu obvykle znamená snahu přijít s něčím novým. Renault se ale v případě nového Megane vrací ke střednímu proudu. Přinejmenším, co se designu týká. Náš první test má ale ukazovat především to ostatní. - Škoda Yeti 1,2 TSI - Bude se vám líbit
Zdvihový objem motoru 1,2 TSI vypadá na první pohled podezřele, ale přímé vstřikování a turbodmychadlo z něj dělají optimální základní motorizaci. Nejen pro Yetiho! - Ford Fusion 1,4 (58 kW) vs. Škoda Fabia 1,2 HTP (51 kW) - Krabice nebo tradice?
Rozhodování mezi dvěma nejprodávanějšími malými auty na českém trhu asi podstupuje mnoho lidí. Tento test by jim to měl trochu ulehčit. - Škoda Yeti 1,8 TSI 4x4 - Benzinový Bigfoot
Ačkoliv benzinové motorizace pravděpodobně nepotáhnou prodej Škody Yeti s pohonem všech kol, vyzkoušeli jsme rovnou tu nejsilnější z nich. - Volvo XC60 T6 - Tak trochu jiné Volvo
Volvo si vydobylo záviděníhodnou image výrobce všestranných rodinných automobilů. Jak ale do této koncepce zapadá nejnovější crossover XC60? - Chevrolet Cruze 1,6 (83 kW) - Cruze Control
Vymanit se ze stínu původního Daewoo nebylo snadné, ale s Cruzem se tato etapa rozvoje korejské filiálky Chevroletu definitivně uzavírá. Českého zákazníka by nejnovější výsledek globálního vývoje GM měl zajímat. - VW Golf 2,0 TDI (103 kW) - Nejlepší Golf všech dob
Ať si říká kdo chce, co chce, ať klidně kritici Volkswagenu puknou vzteky, Golf šesté generace je skvělý a bez námitek si zaslouží korunu vládce segmentu nižší střední třídy. - Škoda Superb 2.0 TDI CR 4x4 - Všemi čtyřmi
Čtvrtá generace spojky Haldex už představuje řešení, které nemá mnoho chyb. Platí to stejné o Superbu 4x4 se silnějším turbodieselem 2,0 TDI CR (125 kW)? - Škoda Octavia 1,6 TDI - Malý, pružný. Masový?
Bude dlouho očekávaný motor 1,6 TDI s dlouho očekávaným vstřikováním Common-Rail opět tahounem prodejů Octavie? - Opel Insignia 2.0 Turbo - Omega je zpět
Opel podřídil úspěchu Insignie vše. Má úctyhodné rozměry, sportovně působící jízdní vlastnosti, jeden z nejvýkonnějších přeplňovaných dvoulitrů a design, který může snadno konkurovat hlavnímu rivalovi i dražšímu Passatu CC. - Škoda Octavia Combi 4x4 1.9 TDI - Mé drahé úspory
Jediným způsobem, jak získat u stále úsporné a solidní, i když končící motorizace 1.9 TDI šestistupňovou manuální převodovku, je koupit si ji s pohonem 4x4. Vyrazili jsme tedy na test spotřeby. Daleko. - BMW 330d - Modrá síla
Pokud budete chtít, může už teď váš dieselový bavorák splňovat emisní normu Euro 6. Jestli to představuje pro řidiče nějaké kompromisy jsme ověřovali u verze 330d. - Jaguar XF 3,0 S Diesel - Všemi deseti
Že jsou evropští novináři celí PAF z nových bavoráků není nic nového. Že se ale někdo posadí na zadek z nového Jaguaru se moc nečeká. A já na něm sedím kvůli XF 3,0 S Diesel doteď. - Škoda Octavia 1.4 MPI (59 kW) - Nejslabší bez padáku
Po čtyřech letech se vracíme k testu základní motorizace škodovácké nižší střední třídy. Jak si vede motor 1.4 MPI v Octavii? - Renault Thalia 1,2 16V (55 kW) a 1,5 dCi (63 kW) - Co víc si přát?
Malé sedany u nás sice nepatří k vyhledávaným modelům, ale pokud je spojíte s přijatelnými motory, dobře nastavenou výbavou a zajímavou cenou, zájem je velký. Své o tom ví i Renault. - Renault Megane Grandtour 1,5 dCi (78 kW) - Le Grand
Češi věří, že na velikosti zavazadelníku záleží. Megane Grandtour v tomto ohledu obstojí i ve srovnání s třídními rekordmany. Jaké je kombi nižší střední třídy, které pořídíte už za 335 tisíc korun? - Ford Kuga 2,5T (147 kW) vs. VW Tiguan 2,0 TSI (147 kW) - PowerSUV
Ten, kdo kupuje místo turbodieselu do SUV silný zážehový motor, je už obvykle fajnšmekr. Co dostanete u Fordu a Volkswagenu jsme zjišťovali během krátkého srovnání. - VW Golf 1,4 TSI (90 kW) - Manuální úspory
Volkswagen už pro Golf nabízí jen dvě atmosférické motorizace z celkových jedenácti. Nedávný test verze 1,4 TSI s výkonem 118 kW a sedmistupňovým automatem DSG tedy nyní doplňujeme o přece jen dostupnější variantu 1,4 TSI (90 kW) s manuální převodovkou. - BMW 750i - Vyhoďte šoféra
Přestože sedmičkové BMW představuje už tu kategorii aut, v níž se majitel nechává vozit, v tomto autě se bude asi lépe cítit na sedadle řidiče. Ovšem zdaleka ne jen proto, že - jak vám budou všichni tvrdit - jsou bavoráky auty "pro řidiče". - Opel Insignia Sports Tourer 1,6 Turbo - První signální
Velká kombi značky Opel vždy patřila k těm největším na trhu. Insignia přináší navíc ikonický design a jízdní vlastnosti, které jsou od klasických Caravanů na hony vzdáleny. Je to první signál lepších časů?