Diskuse

Nejčastější triky, které při prodeji používají majitelé ojetin

18.6.2017

Jestli jste si mysleli, že autobazary nejčastěji odmítají vykoupit ojetá auta kvůli stočeným kilometrům, pletete se. Nejčastější důvod odmítnutí ojetiny je zcela jiný.

 

  • 00 Reagovat !

    foto MGRR

    MGRR 18.06.  21:55

    Oškubat prodávajícího i kupujícího, půjčka, ověření :)

    Ovcí je tolik, kolik tam prodají aut. Všichni samozřejmě spokojený :-) Myslím ten nejmenší bazar, i ten druhý.
  • 22 Reagovat !

    foto pandora

    pandora 18.06.  21:58

    vw v krizi

    co si kdo koupí to má,já si také koupil auto od esa a jsem zatím spokojený....
  • 61 Reagovat !

    foto Too7

    Too7 18.06.  22:03

    Auto Esa

    Auto Esa se mi s snažilo prodat Octávii s prasklým čelním sklem a když jsem na tuhle technickou závadu upozornil s usměvem mě pán prodejce nabádal k pojistnému podvodu.Tj že sklo pojistí při prodeji auta a já si jej na pojistku hned nechám vyměnit. Nakonec jsem pána informoval ,že se snaží prodat automobil s vážnou technickou vadou. Automobil jsem nekoupil a již NIKDY tohoto prodejce aut.
    • 23 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 19.06.  00:54

      « Re: Auto Esa

      Tak to tě mohu ujistit, že jejich největší konkurent tě klidně pošle na silnici s mnohem závažnějšími vadami, aniž bys byl upozorněn.
      • 41 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 19.06.  12:52

        « Re: Re: Auto Esa

        A to má byť akože ospravedlnenie prasáckeho prístupu predajcu?
        • 43 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 19.06.  13:14

          « Re: Re: Re: Auto Esa

          Jaké ospravedlnenie? Jen na základě své zkušenosti říkám, že v Áčkách mají prasácký přístup taky a možná ještě horší.
          • 20 Reagovat !

            foto traveldrive

            traveldrive 19.06.  13:22

            « Re: Re: Re: Re: Auto Esa

            Áno, ak chceš niekoho ospravedlniť, ukážeš prstom na iného, že je ešte horší. Presne tak to vyznelo.
            • 42 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 19.06.  13:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Auto Esa

              Tak to vyznělo špatně. Nemám důvod někoho ospravedlňovat, v ESA jsem nikdy nebyl. Zato AAA mi sebralo asi 5 let života.
              • 20 Reagovat !

                foto traveldrive

                traveldrive 19.06.  13:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auto Esa

                Preto je lepšie tam vôbec nechodiť. Moja prvá a posledná návšteva AAA bola krátka - bazár som opustil po tom, čo mi predavač ponúkal "predvádzačku" Peugeot s 32 tis. km... Mali ich tam asi 20, všetko 206 a 206 kombi. Na každom niekoľko zamaskovaných opráv laku, povymieňané plastové lišty, naimpregnované tesnenia... Ale ošúchaný volant už tak dobre neskryli, podobne nové poťahy sedadiel dávali všeličo tušiť. Takže otočka a ahoj.
          • 00 Reagovat !

            foto PetrStary

            PetrStary 21.06.  18:34

            « Re: Re: Re: Re: Auto Esa

            No tak to máš asi blbé zkušenosti s áčkama, protože já od nich mám dvě auta a musím zaťukat, že zatím v pohodě
  • 50 Reagovat !

    foto Zoop182

    Zoop182 18.06.  23:37

    Auto esa

    Koupil jsem u nich auto ale BOHUZEL jsem zjistil az doma cca po hodine od opusteni bazaru ze mi u auta nezamikaji jedny dvere. Po reklamaci u prodejce se semnou nikdo nexhtel ani bavit ani nic resit jako bych byl nejaky odpadek ci co. Vyjadreni bylo jen ze sem si danou zavadu zpusobil sam a ze oni za nic nemuzou. Tudiz nikomu nedoporucuji tohoto prodejce aut.
    • 30 Reagovat !

      foto Scoutik

      Scoutik 19.06.  07:15

      « Re: Auto esa

      Příklad precizního odhalení závad u výkupu: V brněnském Auto Esa jsem koupil jako druhé auto do rodiny Nissan Micra K12 (dovoz z Německa, přihlášeno na Auto Esa) s kosmetickými vadami (ulomený zámek u přihrádky spolujezdce, chybějící manžeta řadící páky). Startér divně vrčel, ale od německého prodávajícího byl přidán zakoupený nový + zadní díl výfuku. Na prasklou hlavu motoru jsem přišel až po třech dnech v servisu, což mě stálo 10t Kč. Auto Esa už nikdy!
  • 52 Reagovat !

    foto vabis

    vabis 19.06.  00:06

    kecy

    Kecy >:D Vykupuje se pouze to, co pak nasledne sypne. Zda je v kufru mrtvola nebo to jen nefunguje je uplne jedno ;-)
    • 32 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 19.06.  06:10

      « Re: kecy

      :yes: nefunkcní vyhřívaní zrcátka jako důvod odmítnutí je dobrej vtip.
  • 21 Reagovat !

    foto defender110

    defender110 19.06.  06:26

    Haha

    Hned bych taky přidal triky autobazarů, to by bylo teprve počteníčko. V životě bych už auto v bazaru nekoupil, tu chybu jsem udělal jednou. A odmítání pro nefunkční vyhřívání zrcátek? >:D Na co si to hrajou? Má to být ukázka jak jsou pečliví a přísní při odkupu , aby zákazník dostal jen to NEJ zboží??? >:D >:D Aneb jak jsou chudáci autobazary okrádány majiteli vozů >:D
  • 41 Reagovat !

    foto Michal80

    Michal80 19.06.  07:47

    Podvodníci u Auto Esa

    Na tuto reklamu musím reagovat. Před pěti lety jsem si chtěl koupit octavii u auto esa po 1. majiteli z Německa a sám jsem si zjistil běmem 20 minut, že auto mělo v německu šest majitelů a pochází z Francie. Tudíž nemůže mít najeto 160 tis. a auto esa, když ji koupilo to musí vědět. Samozřejmě kdo nemá přístup do německé databáze jako já, tak to nezjistí, protože auto mělo nový český TP. Když jsem to řekl prodejci, tak se smál a krčil rameny, že to není možné.. auto pak nabízeli dál. Také jsem si nechal spočítal leasing a auto jsem měl přeplatit o 120 tis., u jiného prodejce pouze o 40 tis. za stejných podmínek, nakonec jsem raději koupil za hotové a u autorizovaného prodejce škoda.
  • 30 Reagovat !

    foto Ludek-II

    Ludek_II 19.06.  08:24

    A co stát ?

    Fascinuje mě úžasná péče státu o to, jestli si kazím zdraví kouřením /ze kterého má ale taky pěkné prachy/ a tady je oblast, kde by se mohl a dokonce měl ten pečovatelský a otcovský stát realizovat a...ticho po pěšině. Proč novináři nezašli na ministertsvo dopravy a min. obchodu ? Krádeže, podvody a legalizování vraků, které se vypouští do provozu = mohou někoho i zabít je pro společnost nebezpečnější než to, že si někdo v kuřácké hospodě zapálí u piva. Hospodám se jako nekuřád mohu vyhnout, vraku "po důchodci" těžko.
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 20.06.  11:27

      « Re: A co stát ?

      Nejde tolik o to, že ničí své zdraví (to by je mohli úplně zakázat), jde o to, že ničí zdraví i lidem okolo sebe a navíc je tím smradem obtěžují (alespoň některé, někomu to asi nevadí). To není jen o hospodách.

      Jinak souhlasím. Policie a předpokládám i ČOI by se měly víc snažit.
  • 51 Reagovat !

    foto honzafi

    honzafi 19.06.  09:19

    Maškaráda

    Komedie k popukání, jak se jedni z nejhorších podrazáků v branži snaží tvářit, jak jsou dobří...

    Nevykoupí akorát auto s takovou vadou, kterou by museli draho opravovat a nebo která by se blbě maskovala.

    Kšeftaři potřebují šrot, co vykoupí za pár šušňů, aby po vyleštění a pár šméčkách byl chytákem na blbce. Nejlépe dovoz z ciziny, kdy není zde známá servisní historie ani skutečné km.

  • 17 Reagovat !

    foto topten

    topten 19.06.  09:37

    naftaky budu brzo neprodejny

    v EU zabiji emise z naftaku přes 11tis lidi rocne
  • 01 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 19.06.  10:07

    Auto ESA neumí ani správně podat inzerát

    natož aby něco kontrolovali.

    Aneb Oktávia 2,4 s logem Chevrolet [odkaz]

    >:D >:D >:D
    • 10 Reagovat !

      foto CrankyDude

      CrankyDude 19.06.  10:41

      « Re: Auto ESA neumí ani správně podat inzerát

      Nepochopil jsem.
      A ani tohle jsem nepochopil "Vozy značky Kia se k nám do autobazaru Auto ESA dostaly až z Jižní Koreje, kde automobilka začínala jako výrobce jízdních kol."
      :-!
      • 01 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 19.06.  12:21

        « Re: Re: Auto ESA neumí ani správně podat inzerát

        To víš borci no, pletou si HHR a Oktávku >:D Ony ty auta sou si tak podobný a ta oranžová se stříbrnou taky :-)

        Já tam byl 2x, naštěstí sem si tam nic nekoupil a snad větší komedie jak AAA, tam sem byl taky 2x. Taky sem naštěstí nic nekoupil ani neprodal.

        Pohádkáři, podvodníci, slibotechny a kecálisti.
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 19.06.  13:23

      « Re: Auto ESA neumí ani správně podat inzerát

      V AAA zase neumí inzerát smazat, takže si koupíš auto a o půl roku později ho vidíš v nabídce.
      • 40 Reagovat !

        foto Odan

        Odan 19.06.  14:55

        « Re: Auto ESA neumí ani správně podat inzerát

        To je proto, aby si člověk mohl neustále připomínat, jakej byl před půlrokem bIbec.
      • 10 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 19.06.  15:11

        « Re: Re: Auto ESA neumí ani správně podat inzerát

        To je snad schválně ne? To jsou volavky, které veskutečnosti ani nemají a jen tě mají natáhnout do bazaru... kamarád takhle letěl na údajně 4kový Mondeo za 100 tisíc celej říčnej..... když jsem mu rikal, že se mi to nezdá, rikal ze jsem hloupej.... pak večer volal, že to bylo trojkový a fotka byla jina >:D
  • 31 Reagovat !

    foto -Teddy-

    _Teddy_ 19.06.  11:06

    PR-kecy...

    Dalsi clanok, ktory ma presvedcit ovce, ze ojazdene auta mozu dobre kupit len u bazarovej mafie. Sukromni predajcovia ich napospol chcu vsetkych osklbat, ale zato autobazar, to je v podstate dobrocinny podnik, ktory na kazdom aute preraba!
  • 10 Reagovat !

    foto rmt

    rmt 19.06.  13:06

    filtr pevnych částic

    Jak poznaji při vykupu auta chybějící nebo provrtany filtr?
  • 21 Reagovat !

    foto cert

    čert 19.06.  14:08

    ...se dívím,že se někdo diví.

    Ehm, auta, která jsou v pořádku, se prodávají v rámci rodiny, příbuzných a známých. A když to čistě náhodou nikdo z nich nevezme, tak si to bazarista nechá pro své známé. Na plac v bazaru jde jen o to, co je taková herka, že o ní bývalý majitel už nechce ani slyšet. A atˇ se přihlásí, kdo prodal do bazaru auto bez závad. Rád bych takovou bílou vránu na dálku pozdravil. :-)
    • 10 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 19.06.  15:13

      « Re: ...se dívím,že se někdo diví.

      My prodali 3 taková auta..... v okolí to nikdo nechtěl, vše do 40 tisíc km najeto od nova...
      • 10 Reagovat !

        foto Ludek-II

        Ludek_II 19.06.  17:38

        « Re: Re: ...se dívím,že se někdo diví.

        Haha a jezdil jsi s tim jen do kostela, co ?
        • 20 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 19.06.  19:41

          « Re: Re: Re: ...se dívím,že se někdo diví.

          Tak nějak... jezdili s tím rodiče, moc toho nenajedou.... všechna auta takhle prodávali.... na některé jsou tady i recenze, jestli neveříš ;)
    • 20 Reagovat !

      foto Th0r

      Th0r 19.06.  15:27

      « Re: ...se dívím,že se někdo diví.

      Já. Mazdu 3, 2.0l, minulá generace, v tu dobu dva roky stará, najeto cca 30 000 km. Takže záruka a top stav. Přes inzerát jí nikdo nechtěl, tak jsem se nechal ukecat v AAA. Za týden byla pryč..... Je to asi tři roky.
      • 00 Reagovat !

        foto cert

        čert 19.06.  15:48

        « Re: Re: ...se dívím,že se někdo diví.

        Jak jsem slíbil, tak plním. Oběma pánům uctivé pozdravení.:-)
        A kdyby byl příští rok k mání z očí do očí nějaký nepřeplňovaný benzín od 1,6 výše v menším hatchbacku do najetých 70.000 km, tak bych měl zájem. Ideálně tříleté nebourané pětidvířko Suzuki Sfift 1,6 dosluhující generace.
        • 14 Reagovat !

          foto Ludek-II

          Ludek_II 19.06.  17:39

          « Re: Re: Re: ...se dívím,že se někdo diví.

          Oba pani te vedou za nos. Chtel bych videt inteligenta, co si koupi auto na rok.
          • 10 Reagovat !

            foto Reco

            Reco 19.06.  18:34

            « Re: Re: Re: Re: ...se dívím,že se někdo diví.

            Dufam, ze svoje tvrdenie vies aj niecim podporit.
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 20.06.  11:41

            « Re: Re: Re: Re: ...se dívím,že se někdo diví.

            U Ozzmana to určitě nebylo na rok. Ne každý holt najede 20+ tisíc za rok. Táta dnes najede možná pět, zrovna se porozhlíží po novém autě a deset let si ho asi nechávat nebude. Měl by se snad podle tebe na auta vykašlat? Jeho bratr je na tom podobně a nové koupil loni. Na druhou stranu, táta většinu aut zvládl nabourat, zboural i jedno moje (i když to byla snad jediná nehoda, kterou sám zavinil), takže nelze říct, že by je prodával bez závad (typicky je prodal hned poté). :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Niemand

      Niemand 20.06.  00:34

      « Re: ...se dívím,že se někdo diví.

      Ja som tam chvel predať auto v dobrom stave, Dôvod bolo, že som chcel aby bolo preč kým pôjdem prihlasovať nové. Ale nakoniec som nepredal, lebo ma dokázali dokonale znechutiť.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 20.06.  09:36

      « Re: ...se dívím,že se někdo diví.

      já prodal dvě takové, taky byly do 3 neděl prodaný :-)

      Další dvě sem prodal takhle do soukromejch rukou přes bazos a sauto
    • 00 Reagovat !

      foto ikoptak

      ikoptak 20.06.  14:23

      « Re: ...se dívím,že se někdo diví.

      Bez závad, se serviskou a s palivem skoro na polovině. Jediná závada z mé strany bylo o 5.000km přetažená vyměna rozvodů.
  • 30 Reagovat !

    foto driver111

    driver111 19.06.  16:37

    Nazdarbazar

    Jednou jsem se nechal ukecat - Auto nikdo zrovna z rodiny ani známých nepotřebavol a z ESA pořád otravovali, ať jim dovezu ukázat auto O1 v tdi, které jsem dal na inzerát - auto ve špičkovém stavu s jasnou historií, jakýsi nákupčí tvrdil, že za to dostanu to co chci, no já sice věděl, že to bude míň, ale zase by to bylo rychle vyřešené. Dovezl jsem to k nim,převzal si to nějaký nákupčí a šli jsme to projet ,byl z toho docela paf, že tam auto v takovém stavu dlouho neměli, chodil potom s měřákem laku jak trotl kolem auta a vyjeveně mi říká - to nebylo bourané a já mu na to: Já vím! Přišlo mi to jako by tam neměli v životě nebourané auto, pak mě nechali čekat jako blbce venku před kanclem a začal se bavit s kolegou, který vzápětí přišel a začalo divadlo hodný a zlý polda, které ti dva sehráli do stadia, že hledali fakt pí.viny, že mi za to dají polovinu toho co jsem požadoval, to jsem je chtěl slušně poslat do pr.dele, ale to za mě udělala manželka a hodně neslušně a jeli jsme domů a já si říkal, jaký jsem kr.ten, že jsem tam vůbec jezdil, no v podstatě jsem to stejně tušil, jak to dopadne. Následně jsem auto za dva dny prodal chlapíkovi přes ten inzerát co jsem stále měl na webu za cenu, kterou jsem požadoval a ještě mi pán řekl, že původně chtěl nějakou slevu. ale když si to projel a prohlídl u svého mechanika, tak že by se styděl o tu slevu požádat. No a za 14 dnů mi zase volali z Auto ESA, že jestli to auto ještě mám,že by o něj měli zájem - tak jsem je posla do pr.ele, že se chovali jak * a dělali ze mě blbce a auto už je dávno pryč. A to jsem ten inzerát smazal hned po prodeji. Navíc jsem měl kamaráda co zrovna tady u těch dělával v brně (dříve Erocar) a ten mi přesně řekl, co nastane a nemýlil se. chápu, že bazar musí vydělat, že cena výkupní musí být nižší, než je v inzerci, ale co je moc to je příliš. Příště mě do takového bazaru nikdo nedostane ani heverem. >:D Ale zase další zkušenost >:D
  • 30 Reagovat !

    foto Marekx

    Marekx 19.06.  19:03

    kouzelníci

    Proč se nezeptali rovnou "odborníků" z AAA, jsou totiž poslední nadějí všech, kteří se chtějí zbavit pojízdného šrotu a pak, jak také krásně umějí čarovat s jejich výbavou >:D
  • 31 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 19.06.  20:10

    Moje zkušenosti

    Já v áčkách jednou koupil, a bylo to vcelku ok. Musel jsem se dohadovat, ale dostal jsem super podmínky a auto (mondeo) ve finále vydrželo doma rekordně dlouho.
    Prodával jsem Fabii po dědovi za 105tis., přijel jejich výkupčí ke mě domů, do dvaceti minut vysázel 100tis., bez zbytečných řečí, ideální prodej.
    Jel jsem se do brněnské pobočky jednou podívat na Mazdu 6, hned u pultíku mi řekli, že byla bořená, že na ní cosi blbě funguje, perfektní přístup.
    Když to shrnu - jedno auto jsem tam koupil, jedno prodal, na jiná auta jsem se tam byl koukat vícekrát a i když mě párkrát naštvali, nemůžu mluvit o žádným vyloženým podrazu nebo něčem jiným, než tvrdým, ale korektním obchodování.
    Pointa - záleží na konkrétních lidech, prodavačích.
    Jejich obchodní praktiky z modelu "Klondike" zákonitě musely přejít do modelu "Evropa", i když pořád jen východní. Kdyby zůstaly u Klondiku, nikdo by k nim už nechodil.
    • 30 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 20.06.  00:23

      « Re: Moje zkušenosti

      Škoda, že nemám zkušenost podobnou. Naštvali mě prakticky už po telefonu, kecy typu "tohle auto jsem chtěla pro dceru, opravdu moc pěkné" (tak určitě). Také potvrzovali, že budou v rámci akce zimní pneu zdarma, resp. pak že zimní už má a dostanu letní. Auto bylo na olítaných letních a nedostal jsem nic, jen minimální slevu. Nákup samotný už komentovat nebudu, sám jsem to pěkně podělal...Jen dodám, že bez problémů neproběhlo ani samotné sepsání smlouvy. Jo a u pultíku tvrdili, že na auto je zrovna rezervace a mají ho převážet (zajímavé, stálo jim tam možná i měsíce, žádná populární značka, a najednou rezervace). Jediná pozitivní věc byla jimi sjednaná výhodná pojistka.
      • 10 Reagovat !

        foto Niemand

        Niemand 20.06.  00:37

        « Re: Re: Moje zkušenosti

        Rezervácie a prevozy. Krásna téma slovenských ačok. To by jeden neveril aké je ťažké zastihnúť zaujímave auto na pobočke. To je len samé daj stovku a mi ti ho sem prevezieme...
    • 20 Reagovat !

      foto Niemand

      Niemand 20.06.  00:31

      « Re: Moje zkušenosti

      Tak to tam bud pracuješ, alebo máš jedného známeho čo sa k tebe správa slušne.
      Moja skúsenosť je taka, že vyvolávajú z rôznych čísel ako keby si predával posledné auto na svete s tým, že ho súrne potrebujú pre záujemcu, aj keď im povieš, že nechceš predávať cez bazár tak sa tým nenechajú odradiť. Nakoniec som sa nechal presvedčiť cenou čo ponúkli. Tak, že obhliadka u mňa. Na druhý deň, že to je možné len pri autách čo majú pár tisíc. Dohodli sme si termín výkupu, ale na ten oný zvysoka... A ja nemám na nich celý deň. Ani keď som tam bol sám, tak sa nevedeli na auto pozrieť do pol hodky. Na druhý deň opäť bombardovanie telefonátmi, že lepšie je prísť hneď ráno. To sa ukázalo ako dobrý nápad hlavne preto, že som si cez tie papierové dvere vypočul zaujímavý telefonát nejakého vedúceho s vedúcimi všetkých SK pobočiek. A dával im kapky za to, že majú vykupovať autá čo sa tam dlho nezdržia. Už len preto som bol zvedavý, že čo mi povedia na moju Imprezu. Chlapík sa auto prebehol. Po technickej stránke bolo úplne v poriadku. Pri meraní laku som mu nadiktoval aj diel čo mu vyšiel v tolerancii. Auto malo servisku z autorizáku, posledné razítko týždeň staré(chcel som si byť istý tým čo predávam) a až na pár kozmetických vád mu nič nebolo. Po pol hodine v kancli na môj podnet vyliezol a povedal mi cenu o 2000EUR nižšiu ako do telefónu. S odôvodnením, že auto je síce OK, ale tieto autá sa nepredávajú.
      Potom som sa dozvedel, že cena by sa dala navýšiť keby som mal komplet servisnú históriu. Tu mi technik zo Subaru poslal do druhého dňa, ale to už ich história nezaujíma a cena bola o 300 nižšia. Auto som nakoniec predal súkromne za 8 dní za cenu o 1000 vyššiu ako ich najlepšia ponuka. Ako poľahčujúca okolnosť je skutočnosť, že výkupca v predajni kde som kupoval nové bol ešte väčší chrapúň.
      Ale inak poznám par lúdi čo tam predali rozpadajúce sa módne herky a spravidla tie auta aj išli rýchlo preč. Takže obchod bežal a zákazník nech si poradí.
      • 10 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 20.06.  05:59

        « Re: Re: Moje zkušenosti

        Možná jsem měl vážně štěstí, nevím.
        • 10 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 20.06.  11:02

          « Re: Re: Re: Moje zkušenosti

          Niekedy aj motyka vystrelí. Alebo výnimka potvrdzujúca pravidlo?
  • 00 Reagovat !

    foto Bedrich39

    Bedrich39 26.06.  21:33

    Je to o štěstí...

    Nevím no, já pokaždé co jsem pořizoval ojetinu z autobazaru vždy jsem byl spokojen, asi je to o štěstí a nebo taky o člověku jak moc se zajímá jak na tom vůz byl a je. Jsou tací co koukají jak vůz vypadá a hned kupují kdežto jsou mnohem důležitější věci než jen vzhled vozu na to auto nejezdí...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Pražané psali prosebné dopisy: Bojovali tak za lidská práva

Pražané psali prosebné dopisy: Bojovali tak za lidská práva

Na den lidských práv 10. prosince bojovali Pražané za práva utlačovaných psaním. V rámci celosvětové kampaně…

Hanka Zagorová v plné kondici: Známe tajný scénář vánočního koncertu

Hanka Zagorová v plné kondici: Známe tajný scénář…

Už v úterý se legendární Lucerna rozezní hity Hanky Zagorové (71). Zpěvačka má za sebou první zkoušku vánočního…

 

iSport.cz

Bergerova pohádka v Hradci: Nechtěný, záplata, bitka a gól Plzni

Bergerova pohádka v Hradci: Nechtěný, záplata, bitka…

Jan Berger do Hradce většinou přijde, až když je hodně zle, při řádění marodky, kdy hodně hráčů chybí. Letos to…

SESTŘIHY: City vyhrálo derby a má rekord, Arsenal zachránil bod v závěru

SESTŘIHY: City vyhrálo derby a má rekord, Arsenal…

Vítězné derby, náskok 11 bodů na čele a nový rekord anglické Premier League mají fotbalisté Manchesteru City po…

 

Reflex.cz

Prezidentský kandidát Hannig: Uprchlíci si za německé dávky užívají v Česku, díky bohu za Zemana

Prezidentský kandidát Hannig: Uprchlíci si za…

Současné hlavě státu fandí, do prezidentské volby přesto jde. Hudební producent Petr Hannig by se prý choval…

Zakážeme kradnutí konečně v Ústavě, anebo se bude v Česku krást vesele dále?

Zakážeme kradnutí konečně v Ústavě, anebo se bude v…

Firemní právníci hnutí ANO připravili další novelizaci naší normy norem, tedy Ústavy ČR. Poté, co se nepodařilo…