Jestli jste si mysleli, že autobazary nejčastěji odmítají vykoupit ojetá auta kvůli stočeným kilometrům, pletete se. Nejčastější důvod odmítnutí ojetiny je zcela jiný.
Auto Esa se mi s snažilo prodat Octávii s prasklým čelním sklem a když jsem na tuhle technickou závadu upozornil s usměvem mě pán prodejce nabádal k pojistnému podvodu.Tj že sklo pojistí při prodeji auta a já si jej na pojistku hned nechám vyměnit. Nakonec jsem pána informoval ,že se snaží prodat automobil s vážnou technickou vadou. Automobil jsem nekoupil a již NIKDY tohoto prodejce aut.
Preto je lepšie tam vôbec nechodiť. Moja prvá a posledná návšteva AAA bola krátka - bazár som opustil po tom, čo mi predavač ponúkal "predvádzačku" Peugeot s 32 tis. km... Mali ich tam asi 20, všetko 206 a 206 kombi. Na každom niekoľko zamaskovaných opráv laku, povymieňané plastové lišty, naimpregnované tesnenia... Ale ošúchaný volant už tak dobre neskryli, podobne nové poťahy sedadiel dávali všeličo tušiť. Takže otočka a ahoj.
Koupil jsem u nich auto ale BOHUZEL jsem zjistil az doma cca po hodine od opusteni bazaru ze mi u auta nezamikaji jedny dvere. Po reklamaci u prodejce se semnou nikdo nexhtel ani bavit ani nic resit jako bych byl nejaky odpadek ci co. Vyjadreni bylo jen ze sem si danou zavadu zpusobil sam a ze oni za nic nemuzou. Tudiz nikomu nedoporucuji tohoto prodejce aut.
Příklad precizního odhalení závad u výkupu: V brněnském Auto Esa jsem koupil jako druhé auto do rodiny Nissan Micra K12 (dovoz z Německa, přihlášeno na Auto Esa) s kosmetickými vadami (ulomený zámek u přihrádky spolujezdce, chybějící manžeta řadící páky). Startér divně vrčel, ale od německého prodávajícího byl přidán zakoupený nový + zadní díl výfuku. Na prasklou hlavu motoru jsem přišel až po třech dnech v servisu, což mě stálo 10t Kč. Auto Esa už nikdy!
Hned bych taky přidal triky autobazarů, to by bylo teprve počteníčko. V životě bych už auto v bazaru nekoupil, tu chybu jsem udělal jednou. A odmítání pro nefunkční vyhřívání zrcátek? >:D Na co si to hrajou? Má to být ukázka jak jsou pečliví a přísní při odkupu , aby zákazník dostal jen to NEJ zboží??? >:D >:D Aneb jak jsou chudáci autobazary okrádány majiteli vozů >:D
Na tuto reklamu musím reagovat. Před pěti lety jsem si chtěl koupit octavii u auto esa po 1. majiteli z Německa a sám jsem si zjistil běmem 20 minut, že auto mělo v německu šest majitelů a pochází z Francie. Tudíž nemůže mít najeto 160 tis. a auto esa, když ji koupilo to musí vědět. Samozřejmě kdo nemá přístup do německé databáze jako já, tak to nezjistí, protože auto mělo nový český TP. Když jsem to řekl prodejci, tak se smál a krčil rameny, že to není možné.. auto pak nabízeli dál. Také jsem si nechal spočítal leasing a auto jsem měl přeplatit o 120 tis., u jiného prodejce pouze o 40 tis. za stejných podmínek, nakonec jsem raději koupil za hotové a u autorizovaného prodejce škoda.
Fascinuje mě úžasná péče státu o to, jestli si kazím zdraví kouřením /ze kterého má ale taky pěkné prachy/ a tady je oblast, kde by se mohl a dokonce měl ten pečovatelský a otcovský stát realizovat a...ticho po pěšině. Proč novináři nezašli na ministertsvo dopravy a min. obchodu ? Krádeže, podvody a legalizování vraků, které se vypouští do provozu = mohou někoho i zabít je pro společnost nebezpečnější než to, že si někdo v kuřácké hospodě zapálí u piva. Hospodám se jako nekuřád mohu vyhnout, vraku "po důchodci" těžko.
Nejde tolik o to, že ničí své zdraví (to by je mohli úplně zakázat), jde o to, že ničí zdraví i lidem okolo sebe a navíc je tím smradem obtěžují (alespoň některé, někomu to asi nevadí). To není jen o hospodách.
Jinak souhlasím. Policie a předpokládám i ČOI by se měly víc snažit.
Komedie k popukání, jak se jedni z nejhorších podrazáků v branži snaží tvářit, jak jsou dobří...
Nevykoupí akorát auto s takovou vadou, kterou by museli draho opravovat a nebo která by se blbě maskovala.
Kšeftaři potřebují šrot, co vykoupí za pár šušňů, aby po vyleštění a pár šméčkách byl chytákem na blbce. Nejlépe dovoz z ciziny, kdy není zde známá servisní historie ani skutečné km.
Nepochopil jsem.
A ani tohle jsem nepochopil "Vozy značky Kia se k nám do autobazaru Auto ESA dostaly až z Jižní Koreje, kde automobilka začínala jako výrobce jízdních kol." :-!
To je snad schválně ne? To jsou volavky, které veskutečnosti ani nemají a jen tě mají natáhnout do bazaru... kamarád takhle letěl na údajně 4kový Mondeo za 100 tisíc celej říčnej..... když jsem mu rikal, že se mi to nezdá, rikal ze jsem hloupej.... pak večer volal, že to bylo trojkový a fotka byla jina >:D
Dalsi clanok, ktory ma presvedcit ovce, ze ojazdene auta mozu dobre kupit len u bazarovej mafie. Sukromni predajcovia ich napospol chcu vsetkych osklbat, ale zato autobazar, to je v podstate dobrocinny podnik, ktory na kazdom aute preraba!
Ehm, auta, která jsou v pořádku, se prodávají v rámci rodiny, příbuzných a známých. A když to čistě náhodou nikdo z nich nevezme, tak si to bazarista nechá pro své známé. Na plac v bazaru jde jen o to, co je taková herka, že o ní bývalý majitel už nechce ani slyšet. A atˇ se přihlásí, kdo prodal do bazaru auto bez závad. Rád bych takovou bílou vránu na dálku pozdravil. :-)
Já. Mazdu 3, 2.0l, minulá generace, v tu dobu dva roky stará, najeto cca 30 000 km. Takže záruka a top stav. Přes inzerát jí nikdo nechtěl, tak jsem se nechal ukecat v AAA. Za týden byla pryč..... Je to asi tři roky.
Jak jsem slíbil, tak plním. Oběma pánům uctivé pozdravení.:-)
A kdyby byl příští rok k mání z očí do očí nějaký nepřeplňovaný benzín od 1,6 výše v menším hatchbacku do najetých 70.000 km, tak bych měl zájem. Ideálně tříleté nebourané pětidvířko Suzuki Sfift 1,6 dosluhující generace.
U Ozzmana to určitě nebylo na rok. Ne každý holt najede 20+ tisíc za rok. Táta dnes najede možná pět, zrovna se porozhlíží po novém autě a deset let si ho asi nechávat nebude. Měl by se snad podle tebe na auta vykašlat? Jeho bratr je na tom podobně a nové koupil loni. Na druhou stranu, táta většinu aut zvládl nabourat, zboural i jedno moje (i když to byla snad jediná nehoda, kterou sám zavinil), takže nelze říct, že by je prodával bez závad (typicky je prodal hned poté). :-)
Ja som tam chvel predať auto v dobrom stave, Dôvod bolo, že som chcel aby bolo preč kým pôjdem prihlasovať nové. Ale nakoniec som nepredal, lebo ma dokázali dokonale znechutiť.
Jednou jsem se nechal ukecat - Auto nikdo zrovna z rodiny ani známých nepotřebavol a z ESA pořád otravovali, ať jim dovezu ukázat auto O1 v tdi, které jsem dal na inzerát - auto ve špičkovém stavu s jasnou historií, jakýsi nákupčí tvrdil, že za to dostanu to co chci, no já sice věděl, že to bude míň, ale zase by to bylo rychle vyřešené. Dovezl jsem to k nim,převzal si to nějaký nákupčí a šli jsme to projet ,byl z toho docela paf, že tam auto v takovém stavu dlouho neměli, chodil potom s měřákem laku jak trotl kolem auta a vyjeveně mi říká - to nebylo bourané a já mu na to: Já vím! Přišlo mi to jako by tam neměli v životě nebourané auto, pak mě nechali čekat jako blbce venku před kanclem a začal se bavit s kolegou, který vzápětí přišel a začalo divadlo hodný a zlý polda, které ti dva sehráli do stadia, že hledali fakt pí.viny, že mi za to dají polovinu toho co jsem požadoval, to jsem je chtěl slušně poslat do ***, ale to za mě udělala manželka a hodně neslušně a jeli jsme domů a já si říkal, jaký jsem kr.ten, že jsem tam vůbec jezdil, no v podstatě jsem to stejně tušil, jak to dopadne. Následně jsem auto za dva dny prodal chlapíkovi přes ten inzerát co jsem stále měl na webu za cenu, kterou jsem požadoval a ještě mi pán řekl, že původně chtěl nějakou slevu. ale když si to projel a prohlídl u svého mechanika, tak že by se styděl o tu slevu požádat. No a za 14 dnů mi zase volali z Auto ESA, že jestli to auto ještě mám,že by o něj měli zájem - tak jsem je posla do pr.ele, že se chovali jak * a dělali ze mě blbce a auto už je dávno pryč. A to jsem ten inzerát smazal hned po prodeji. Navíc jsem měl kamaráda co zrovna tady u těch dělával v brně (dříve Erocar) a ten mi přesně řekl, co nastane a nemýlil se. chápu, že bazar musí vydělat, že cena výkupní musí být nižší, než je v inzerci, ale co je moc to je příliš. Příště mě do takového bazaru nikdo nedostane ani heverem. >:D Ale zase další zkušenost >:D
Proč se nezeptali rovnou "odborníků" z AAA, jsou totiž poslední nadějí všech, kteří se chtějí zbavit pojízdného šrotu a pak, jak také krásně umějí čarovat s jejich výbavou >:D
Já v áčkách jednou koupil, a bylo to vcelku ok. Musel jsem se dohadovat, ale dostal jsem super podmínky a auto (mondeo) ve finále vydrželo doma rekordně dlouho.
Prodával jsem Fabii po dědovi za 105tis., přijel jejich výkupčí ke mě domů, do dvaceti minut vysázel 100tis., bez zbytečných řečí, ideální prodej.
Jel jsem se do brněnské pobočky jednou podívat na Mazdu 6, hned u pultíku mi řekli, že byla bořená, že na ní cosi blbě funguje, perfektní přístup.
Když to shrnu - jedno auto jsem tam koupil, jedno prodal, na jiná auta jsem se tam byl koukat vícekrát a i když mě párkrát naštvali, nemůžu mluvit o žádným vyloženým podrazu nebo něčem jiným, než tvrdým, ale korektním obchodování.
Pointa - záleží na konkrétních lidech, prodavačích.
Jejich obchodní praktiky z modelu "Klondike" zákonitě musely přejít do modelu "Evropa", i když pořád jen východní. Kdyby zůstaly u Klondiku, nikdo by k nim už nechodil.
Škoda, že nemám zkušenost podobnou. Naštvali mě prakticky už po telefonu, kecy typu "tohle auto jsem chtěla pro dceru, opravdu moc pěkné" (tak určitě). Také potvrzovali, že budou v rámci akce zimní pneu zdarma, resp. pak že zimní už má a dostanu letní. Auto bylo na olítaných letních a nedostal jsem nic, jen minimální slevu. Nákup samotný už komentovat nebudu, sám jsem to pěkně podělal...Jen dodám, že bez problémů neproběhlo ani samotné sepsání smlouvy. Jo a u pultíku tvrdili, že na auto je zrovna rezervace a mají ho převážet (zajímavé, stálo jim tam možná i měsíce, žádná populární značka, a najednou rezervace). Jediná pozitivní věc byla jimi sjednaná výhodná pojistka.
Rezervácie a prevozy. Krásna téma slovenských ačok. To by jeden neveril aké je ťažké zastihnúť zaujímave auto na pobočke. To je len samé daj stovku a mi ti ho sem prevezieme...
Tak to tam bud pracuješ, alebo máš jedného známeho čo sa k tebe správa slušne.
Moja skúsenosť je taka, že vyvolávajú z rôznych čísel ako keby si predával posledné auto na svete s tým, že ho súrne potrebujú pre záujemcu, aj keď im povieš, že nechceš predávať cez bazár tak sa tým nenechajú odradiť. Nakoniec som sa nechal presvedčiť cenou čo ponúkli. Tak, že obhliadka u mňa. Na druhý deň, že to je možné len pri autách čo majú pár tisíc. Dohodli sme si termín výkupu, ale na ten oný zvysoka... A ja nemám na nich celý deň. Ani keď som tam bol sám, tak sa nevedeli na auto pozrieť do pol hodky. Na druhý deň opäť bombardovanie telefonátmi, že lepšie je prísť hneď ráno. To sa ukázalo ako dobrý nápad hlavne preto, že som si cez tie papierové dvere vypočul zaujímavý telefonát nejakého vedúceho s vedúcimi všetkých SK pobočiek. A dával im kapky za to, že majú vykupovať autá čo sa tam dlho nezdržia. Už len preto som bol zvedavý, že čo mi povedia na moju Imprezu. Chlapík sa auto prebehol. Po technickej stránke bolo úplne v poriadku. Pri meraní laku som mu nadiktoval aj diel čo mu vyšiel v tolerancii. Auto malo servisku z autorizáku, posledné razítko týždeň staré(chcel som si byť istý tým čo predávam) a až na pár kozmetických vád mu nič nebolo. Po pol hodine v kancli na môj podnet vyliezol a povedal mi cenu o 2000EUR nižšiu ako do telefónu. S odôvodnením, že auto je síce OK, ale tieto autá sa nepredávajú.
Potom som sa dozvedel, že cena by sa dala navýšiť keby som mal komplet servisnú históriu. Tu mi technik zo Subaru poslal do druhého dňa, ale to už ich história nezaujíma a cena bola o 300 nižšia. Auto som nakoniec predal súkromne za 8 dní za cenu o 1000 vyššiu ako ich najlepšia ponuka. Ako poľahčujúca okolnosť je skutočnosť, že výkupca v predajni kde som kupoval nové bol ešte väčší chrapúň.
Ale inak poznám par lúdi čo tam predali rozpadajúce sa módne herky a spravidla tie auta aj išli rýchlo preč. Takže obchod bežal a zákazník nech si poradí.
Nevím no, já pokaždé co jsem pořizoval ojetinu z autobazaru vždy jsem byl spokojen, asi je to o štěstí a nebo taky o člověku jak moc se zajímá jak na tom vůz byl a je. Jsou tací co koukají jak vůz vypadá a hned kupují kdežto jsou mnohem důležitější věci než jen vzhled vozu na to auto nejezdí...