Diskuse

Nejhodnotnější automobilové značky: Toyota, Mercedes, BMW

3.8.2005

Nejnovější žebříček švýcarské ratingové firmy Interbrand hodnotí nejlépe značku Coca-Cola, z automobilek je nejvýše Toyota. Volkswagen opět ztratil, menší pokles zaznamenalo Porsche a Honda. Audi, BMW a Nissan rostou.

 

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Tempesti" [193.86.243.XXX] 03.08.2005  10:52

    NIC NENÍ NEMOŽNÉ

    Toyota je taky nejspolehlivější,lidi už nechtěj nespolehlivý krámy
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "tt" [84.47.67.XXX] 03.08.2005  17:23

      « Re: NIC NENÍ NEMOŽNÉ

      tak si sadni do Yarisu a naser si
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Tempesti" [193.86.243.XXX] 04.08.2005  08:24

        « Re: NIC NENÍ NEMOŽNÉ

        I v tom nacionalistickym německu je Toyota nejoblíbenější a to si vážně nemyslím,že by tam všichni jezdily v yarisech
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "anonym" [62.177.106.XXX] 03.08.2005  18:36

      « Re: NIC NENÍ NEMOŽNÉ

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Marko" [84.16.34.XXX] 03.08.2005  11:07

    Merc vs. VW

    Vcera som pisal v inom clanku o chorobe Mercedesu a VW, ktora sa vola "Vsetko". Obe znacky sa bezhlavo pustaju od polovice 90. rokov do zaplnania akejkolvek produktovej medzery. Dosledkom je strata charakteru znacky, co sa potom moze odrazat (aj odraza) v podobnych prieskumoch a asi aj vo vnimani casti zakaznikov. Ekonomicke tazkosti a krivajuca kvalita su pravdepodobne len dalsim sprievodnym znakom prilisneho rozmachu. A co s tyka straty VW: Situacia , kedy sa mainstreamovy vyrobca nasilu tlaci do premium-class je vnimana logicky horsie, ako ked sa Mercedes snazi vyrabat male premiove auta. Je to asi "lahsi" sposob ako "zblbnut" svoju klientelu. Aj ked fakticky je to rovnako zle, pretoze ak Mercedes strati svoju povest najsilnejsej premiovej znacky v (ne)prospech BMW strati urcite viac, ako VW, ktory si vymeni v ramci mainstreamu (resp. jeho radoby sub-premie) miesto s inym porovnatelnym vyrobcom.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ciello" [80.188.246.XXX] 03.08.2005  11:15

      « Re: Merc vs. VW

      ..myslím že děláš v marketingu... protože jsi jednoznačně popsal marketingovou "smrt" nebo hřích značky.. takže já s tebou naprosto souhlasím... Ale každopádně je zajimavé vidět absolutní nadvládu US-značek... A co vychází již ze zmíněných trendů tak první vlaštovku z "ne-japonské" asie... kterých zřejmě bude přibývat...
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Tom" [86.132.206.XXX] 03.08.2005  11:28

        « Toyota today tomorrow...

        TOYOTA Forever...Staci sa pozriet do F1 nie zadlho tam bude kralovat tiez...Big is Japan.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "ciello" [80.188.246.XXX] 03.08.2005  11:36

          « today tomorrow... Raikonnen

          tohle nemá zase tak moc co dělat s kvalitou výrobku... tady se mluví o "značce".. jasně kvalita je důležitá, ale bez dobrýho jména, vjemů a jejich podpory nic nenadělá.... Co bys řekl, které značce češi nejvíce důvěřují v oblasti třeba kuchyňských spotřebičů nebo obchodních řetězců.. nebo nizozemci automobilce, či němci zubní pastě...
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "pepa" [172.181.239.XXX] 03.08.2005  19:22

          « Re: Toyota today tomorrow...

          no nevim uz je tam hodne dlouho rocne investuje 2xtolik co ferrari a zatim nic. Pred nedavnem prestehovali cele vyvojove centrum do nemeckeho kolina a nasadili evropske ing., japonci sami osobe jsou totalne nekreativni a vsecho jen kopiruji.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Marko" [84.16.34.XXX] 03.08.2005  11:34

        « Re: Merc vs. VW

        Ano, kvoli podnikatelskemu prostrediu, investiciam do vyvoja / vyskumu (spolupraca medzi praxou a univerzitami), ale zrejme aj kvoli uplne opacnemu dopadu svetovych vojen na ekonomiky USA a Europy je len logicka ta prevaha US znaciek. Aj ked je trochu zaujimave, ze US-autoznacky nemaju nejaku velku hodnotu, co je asi dosledkom toho, ze sa dlhe desatrocia sustredili prakticky iba na domaci trh a neneboli globalnymi hracmi (vynimka ten Ford). A korejske Hyundai a LG? Za par rokov tu tabulku zacnu "demolovat" cinske a indicke znacky.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "ciello" [80.188.246.XXX] 03.08.2005  11:56

          « Re: Merc vs. VW

          ..je to taky tim ze asiate jsou hodne ucenlivi a trpelivi... takze krucek po krucku stoupaji... a podivej na image LG... jen rostou, maji cim dal lepsi vyrobky a prevazna vetsina naroda ani nevi ze jsou z Koree... a v tom je ta jejich sila a sila budovani znacky....
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Marko" [84.16.34.XXX] 03.08.2005  12:06

            « Re: Merc vs. VW

            ....LG to je maly zazrak....ked sa vychodoazijske a predovsetkym korejsky trh zmietal v druhej polovicke 90. rokov v krize, nikto by vtedy nebol vsadil ani deravy gros na nejaku aususovu znacku LG. A dnes? O cca. 8 rokov neskor mlati na trhoch veleslavnu Sony hlava nehlava. Ukazuje to jednak to co Ty hovoris, ze tazisko uspechov sa bude z pozvolna presuvat do tohto regionu (co je zla sprava ako pre USA, tak hlavne pre nas), jednak to ako zavratne rychlo sa dnes meni situacia.
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "pepa" [172.181.239.XXX] 03.08.2005  19:39

              « Re: Merc vs. VW

              no nevim, jak kdyz jsem si kupoval kdysi kvalitni elektronicke vyrobky jako dual, grundig nebo blaupunkt tak nam vydrzeli 20roku, samsung TV jsem za 4 roky uz 2x musel vymenit podobne dopadla moje lednicka od LG za 3roky odesla, podobne vyrabeji i amici svoje whirpool pracky, pekny desing jen po 2letech zacnou plesnivet za 8 odejde motor. Je jasne ze kvalitni produkty museli skrachovat protoze prisel turecky Beko nebo asijsky samsung a zaval prodavat svoje Televize o polovinu levneji
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "Lonestarstate" [85.70.203.XXX] 03.08.2005  19:43

                « Re: Merc vs. VW

                Máme pračku i ledničku už roky a nic neplesniví a ani jedna porucha. Jo a jmenují Whirlpool, nikoliv Whirpool. Možná jsi koupil padělek.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "Honza" [195.47.33.XXX] 05.08.2005  09:57

                  « Re: Merc vs. VW

                  Tak to se raduj. Znám kolem sebe dost lidí co přišli, že jim odešla lednice, pračka a když jsem se zeptal na značku tak říkali jen jednu - Whirlpool. Jinak zajdi do krámu, kde prodávají co největší sortiment značek a zeptej se co ti doporučují ohledně spolehlivosti za spotřebiče. Když neuslyšíš o Whirlpoolu, tak se na něj zeptej a uvidíš reakce prodejce. Když jsem si kupoval pračku, tak první doporučení bylo Siemens a když horem plněnou tak AEG, Electrolux. Paní vedle mne si htěla koupit Whirlpoolku a i když byla o 5000,- dražší než ta od AEG, tak jí prodejce přemlouval ať si koupí AEG, protože na Whirlpool mají jednu reklamaci za druhou. Při tom si myslím, že by pro něj bylo lepší prodat pračku dražší. To platí i o lednicích, ale tam bych kupoval Liebher nebo jak se to píše.
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    neregistrovaný: "tamin" [82.99.132.XXX] 05.08.2005  10:00

                    « Re: Merc vs. VW

                    no nejlepší pračka je gorina.To ti můžu dosvědčit
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    neregistrovaný: "Lonestarstate" [85.70.203.XXX] 05.08.2005  10:50

                    « Re: Merc vs. VW

                    Tak já ti nebráním kupovat němce. Ale my u nás doma k tomu nemáme nejmenší důvod. Žádný poruchy. A to nepoužíváme Calgon.
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "j.matrix" [195.146.134.XXX] 04.08.2005  19:09

                « Re: Merc vs. VW

                no ale ked si kupis blaupunkt dnes tak sa ti tiez rychlo poserie.dnes uz nemci vyrabaju spotrebnu elktroniku ktoru treba menit,aj nase pracky sa uz nevyrabaju lebo dakedy hocijaka tatramatka vydrzala 15rokov.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Micek" [84.42.131.XXX] 03.08.2005  11:38

    Q

    to je myšleno jako koncerny, nebo jako značky zvlášť
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Marko" [84.16.34.XXX] 03.08.2005  11:40

      « Re: Q

      ..ako znacky zvlast. Koncerny...tam by v relativnej aj absolutnej hodnote bolo v prvej 10. viac automobiliek. Napriek problemom urcite GM, Ford.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Micek" [84.42.131.XXX] 03.08.2005  11:57

        « Re: Q

        dik
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Yaroukh" [212.158.129.XXX] 03.08.2005  12:20

        « Re: Q

        jestli je to pravda (jsi si tim jisty?), tak tedy me mile prekvapilo, ze je Ford takhle vysoko
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "ja" [137.56.40.XXX] 03.08.2005  12:29

          « Re: Q

          Asi to tak bude, kdyz je v tabulce zvlast VW a Audi, napriklad...
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Yaroukh" [212.158.129.XXX] 03.08.2005  17:37

            « Re: Q

            pravda; jsem trubka :o)
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Marko" [84.16.34.XXX] 03.08.2005  12:30

          « Re: Q

          Som si tym isty . Ak by tam boli koncerny, nabeton by tam musel byt GM. Naviac ak si pozries tu tabulku, je tam zvlast VW a zvlast Audi. Naviac, hovori sa jasne o znackach - a ten pojem je jasne definovatelny. A inak nez, koncern.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "ciello" [80.188.246.XXX] 03.08.2005  13:54

          « Re: Q

          nejde tu o koncern nebo jakékoliv uskopení ale o značku jako takovou... Tzn, že firma která dělá několik produktů pod jiným jménem tak se hodnotí jen jméno produktu... Tady není měřená důvera v koncern ale jen samotnou značku - "jméno"... o to je to zajímavější a konkrétnější... Třeba Tissot patří firmě Swatch a obě jsou hodnoceny zvlášť...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "radio" [213.180.32.XXX] 03.08.2005  14:32

    CHRIS BANGLE

    zajímavý je ten jediný postup v žebříčku nahoru - BMW. sice po pomalu, ale za to jistě, jistým krokem, žádné nebezpečné, vratké, skoky. myslím, že rodina Quandtu si může poprávu užívat úspěchu, odejití neúspěšného Píčesrýdra, prodej Roveru a spojení nového vedení mktg BMW a toho kladiváře Bangle bylo opravdu šťastné.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Driver M" [85.132.180.XXX] 03.08.2005  14:36

      « Re: CHRIS BANGLE

      Jediný postup??? Co třeba ta TOYOTA
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "radio" [213.180.32.XXX] 03.08.2005  15:28

        « Re: CHRIS BANGLE

        máš pravdu, ale síla značky Toyota (a vím, že je hodnocena jen Toyota) je dána, ať už chceš nebo ne, i vědomím spojení s Lexusem. a navíc je to značka mainsteamová, takže když se podíváš na další kritéria pro stanovení pořadí vedle síly značky je úspěch a postup prémiové značky cenější, alespoň pro mne
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "pepa" [172.181.239.XXX] 03.08.2005  19:31

          « Re: CHRIS BANGLE

          schremp totalne zdemoloval mercedes nakupem nesmyselmych veci jako vyrobcu letadel, mitshubishi, smart nebo i chryslera ktery museli dlouho sarnyrovat a tim se prestat koncentrovat na vlastni vyrobu. Doufam ze novy manager se vzpamatuje a zvedne automobilku tam kam patri podobne jak se podarilo u bmw a porsche. Asijske kopie jsem nikdy nemel rad, pocitam ze za 20roku budeme nosit "asisas" a nadavat jake sroty vyrabi adidas
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "check it out" [62.204.246.XXX] 03.08.2005  21:19

            « Re: CHRIS BANGLE

            Adidas vyrábí v Asii... Stačí se podívat na cedulky...
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Michal" [85.70.8.XXX] 07.08.2005  22:53

            « Re: CHRIS BANGLE

            Nevím do jaké miry existuje spojitost mezi automobily a obuví v intencích této diskuze. A s těmi kopiemi bych byl také opatrný. Pokud se TOYOTY týče, nemyslím, že by se jednolo o automibilku, která by si v kopiích libovala. Podle mého názoru je to jedna z nejprogresivnějších automibilek vůbec a do budoucna se spíš ona stané vzorem.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Marko" [84.16.34.XXX] 03.08.2005  14:52

      « Re: CHRIS BANGLE

      ...a naviac tu je (este stale) aj pomerne rozumna modelova strategia - ktora este ide rozvijat. O nutnosti toho RFK, kt. bude na IAA soom sice neni presvedceny, ale na Z9 sa uz tesim... Teda BMW su stale sportove auta, bez nejakych "kompaktnych priestorovych zazrakov", 4dv. coupe, barbie-roadsterov, atd...
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Micek" [84.42.131.XXX] 03.08.2005  16:14

        « Re: CHRIS BANGLE

        ano Z9 ááááá
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "anonym" [62.177.106.XXX] 03.08.2005  18:34

    bez titulku

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Paul" [82.209.59.XXX] 03.08.2005  21:46

    Deutschland, Deutschland...

    Deutschland, Deutschland über alles, über alles in der Welt... Toto mě napadá při shlédnutí tržních hodnot automobilových značek. Polovina z deseti výše zmíněných jsou Němci. A je tam i mnoha zatracovaný VW. Ano, kvalita se vždy prosadí sama... Alles gute
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ciello" [80.188.246.XXX] 04.08.2005  09:21

      « Re: Deutschland, Deutschland...

      ..nemáš pravdu...
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 03.08.2005  22:42

    LIMONÁDU NEPIJU

    "Váha značky" poměřovaná schopností generovat synergycké efekty (kdybych aspoň věděl co to znamená ) je jedna věc. Druhá věc je, že mám nejraději dobře chlazenou "Plzeň". Cola, byť ze sedmého schodu mě neinspiruje... Přece se tu nemůžeme radovat, že je nějaká automobilka hodnocená o pár procentních bodíků lépe než jiná... Tohle pro rozhodování, zda je 911ka dobrá či ne nemá vůbec žádnou vypovídací hodnotu. Tyhle žebříčky si sestavuji pro vlastní použití výhradně sám... Třeba v automobilkách bych dal bez zaváhání na první místo... ale to vlastně není důležité
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "anonym" [213.151.217.XXX] 03.08.2005  22:54

      « Re: LIMONÁDU NEPIJU

      Ta prva veta znamena...setrit pomocou vytvarania modularnych platforiem, konstrukcnych celkov, alebo napriklad aj vyuzivania jednotnych nakupnych kanalov. Inak vcelku suhlas, ze rebricky podobneho druhu si vytvara vpodstate kazdy sam. Lenze....ked treba vyjadrit hodnotu znacky vo financnom svete je potreba takychto vstupov. A ony asi istym sposobom odrazaju nejake vnimanie. A blbe?/dobre? je ze aj taketo veci vplyvaju na znacku...
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Marko" [213.151.217.XXX] 03.08.2005  22:55

        « Re: LIMONÁDU NEPIJU

        ten anonym som ja...nejak to vypadlo
        • 00 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 04.08.2005  00:39

          « Re: LIMONÁDU NEPIJU

          Jasně... chápu.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "ciello" [80.188.246.XXX] 04.08.2005  09:30

            « JÁ VLASTNĚ NEPIJU VŮBEC

            ..ta plzeň... to jo..!! jinak teda.. každej má svůj žebříček.. to je jasný.. jenže když několik těch žebříčků (osobních) dáš dohromady, tak ti vyjde tento souhrn.. Vždy je to trochu pokřiveno vnímáním lidí resp. jak vnímají reklamu+služby+kvalitu atd... K mému překvapení, v česku třeba lidé důvěřují značkám, který jsou hodně překvapivé.. např u domácích spotřebičů to je Eta.. nebo banka - Česká spořitelna... a můj žebříček to není... Protože ani Kaufland nepovažuju pro mě za značku, které bych mohl věřit..
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Lonestarstate" [85.70.203.XXX] 04.08.2005  09:15

      « LIMONÁDU PIJU

      A to já zase piju. První pětice značek totálně americká. Úspěch, pokrok, kvalita. Dny Evropy jako světové jedničky skončily po první světové a kdo si to nechce přiznat, má o problém navíc, protože nemůže začít s tím něco dělat.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "free" [195.113.106.XXX] 04.08.2005  15:28

        « Re: LIMONÁDU PIJU

        říkám to nerad ale máš pravdu stačí se podívat na poměr lidí kteří po VŠ jdou podnikat US/evropa/CR.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "anonym" [212.90.227.XXX] 05.08.2005  09:13

        « Re: LIMONÁDU PIJU

        Máš pravdu.Neštěstí Evropy je, že do obou válek se nechala vintrikovat zvenčí, aby ztratila svoji pozici. Všichni ví , kdo na tom měl zájem.Co že to hlásal starý pan Ford?
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Lonestarstate" [85.70.203.XXX] 05.08.2005  10:52

          « Re: LIMONÁDU PIJU

          Svoje konspirační teorie si nech. Žádné vmanévrovávání nebylo. Ledažeby nebyli Evropani svéprávní. Za bordel a obě světový si může jen a jen Evropa a její politika appeasementu. Ostatně, že do poslední chvíle dává přednost krvavému míru před radikálním řezem dokazuje i ve válce proti teroru.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "anonym" [212.90.227.XXX] 05.08.2005  15:03

            « Re: LIMONÁDU PIJU

            Zapomeň. Veškeré dění se točí okolo peněz. Kdo je ovládá, má demokratickou pravdu, a může klidně protiprávně po světě věznit 70tisíc lidí a v Číně krákorat o lidských právech.Co je krvavý mír nevím, ale vím co je okupace.Ale tady jde o auta a ne o osobní ambice nějakých politických šašků.Ford ale určitě věděl co tím myslí.
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Lonestarstate" [85.70.203.XXX] 05.08.2005  15:06

              « Re: LIMONÁDU PIJU

              V každé zemi by si našel sympatizanty nacismu. H.Ford jím byl. Důležité je převažující mínění v zemi. ps: vážně si myslíš, že všechno je jen o penězích? že nikdo není motivován strachem či pocitem spravedlnosti?
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "anonym" [213.235.128.XXX] 05.08.2005  18:14

                « Re: LIMONÁDU PIJU

                Ve spravedlnost jsem věřil tak v mateřské školce, a potom s přibývajícím věkem mne ta víra víc a víc opouštěla.Nejsem nacista, nenávidím je a ani Ford jím nebyl, ale to je otázka mediální masáže veřejnosti.Rád bych v dnešní době poznal něco co je nezávislé na penězích, snad jen věrnost psa.Myslíš, že dnes je silnejší motivace pocitem strachu nebo spravedlnosti, či výší úplatku.Ale jsem rád, že zatím jsou i takový lidé jako ty, mající ideály.Přeju ti v životě hodně štěstí, ať se ti daří prosazovat spravedlnost bez naražených úst.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "prekladys" [83.208.95.XXX] 05.08.2005  19:45

                  « Re: LIMONÁDU PIJU

                  netrap se tím, lonestarstate dospěje, chce to zkušenost ... historickou, a tu ani on ani amíci zatím nemají
                • 00 Reagovat !

                  foto GTI

                  GTI 05.08.2005  22:45

                  « Re: LIMONÁDU PIJU

                  Co se takhle podepsat... nebo se bojíš i svých myšlének
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    neregistrovaný: "anonym" [212.11.107.XXX] 06.08.2005  14:27

                    « Re: LIMONÁDU PIJU

                    Svých myšlének se nebojím, ale jen jednou jsem se vyjádřil, a nechci pokračovat v diskuzi.Nejsme svébytný národ vlastních názorů. Vždy jsme byli a budeme jen pochlebovači, lokajové.O autech se tady diskutovat a poučit celkem dá. Ale tady jsme sklouzli na tenký led, kde si nemůže být nikdo 100% jistý, že se s ním zrovna on vyrovná nejlepším a správným způsobem.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "jirka" [85.70.129.XXX] 04.08.2005  16:33

      « Re: LIMONÁDU NEPIJU

      Jen doplněk. Synergie = spolupůsobení (síly, energie), součinnost, spolupráce (jedinců, organizací). Zde nejspíš ve smyslu efektů společného vývoje, nákupu, výroby. To jsou ekonomické efekty takříkajíc prvoplánové. Posléze se někdy dostaví efekt popotáhnutí slabšího z partnerů na vyšší úroveň, jak ve smyslu technickém a ekonomickém, tak hlavně společenském.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "em" [195.49.188.XXX] 04.08.2005  10:13

    Automobilka Hertz???

    Nie je náhodou "Hertz" požičovňa automobilov???
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Jenda" [57.66.66.XXX] 04.08.2005  10:42

      « Re: Automobilka Hertz???

      Ano, a nejen automobilu, ale i stavebniho nacini (mozna, ze jeste vic veci pujcujou - sikla by naka kocka na vikend + auto samozrejme) - a to me tesi, protoze odebiraj stavebni techniku od nas
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Smutný Krampol v bolestech: Zdrtil ho verdikt lékařů! Co mu zakázali?

Smutný Krampol v bolestech: Zdrtil ho verdikt…

Jiří Krampol (80) už delší dobu bojuje s velkými bolestmi v kolenou, kvůli kterým nemůže skoro už ani chodit.…

Těhotná Mesarošová měsíc před porodem: Přibírá do krásy!

Těhotná Mesarošová měsíc před porodem: Přibírá do krásy!

Přestože jí do porodu zbývá ještě měsíc, Dominika Mesarošová (32) už svému chlapečkovi založila rodinné album. A…

 

iSport.cz

Chvátal odešel do Olomouce: Ve Spartě někdo nechtěl, abych dostal šanci

Chvátal odešel do Olomouce: Ve Spartě někdo nechtěl,…

Tři a půl roku patřil Spartě, která si jej vyhlédla už jako 18letou naději. Juraj Chvátal (22) však v letenském…

Čecha se dotknul posměšný tweet, psal o hodnotách. Bayer se omluvil

Čecha se dotknul posměšný tweet, psal o hodnotách.…

Brankáře Arsenalu Petra Čecha se dotklo, že si fotbalový klub Bayer Leverkusen na sociálních sítích udělal…

 

Reflex.cz

Bílá duha: Fascinující přírodní úkaz známý především z mrazivých koutů naší planety

Bílá duha: Fascinující přírodní úkaz známý především…

Je to jeden z nejkrásnějších přírodních jevů. Bílá duha se na obloze ukazuje vzácně. Vzniká, když sluneční…

Když u komunistů frčí Klaus: Marta Semelová „jede dál“

Když u komunistů frčí Klaus: Marta Semelová „jede dál“

Víkendový hrdý pochod Prahou si pro sebe - ostatně jako každý rok - ukradli hlavně extremisté. V ulicích Prahy…