Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

20 nejlepších aut podle čtenářů AutoBildu

David Bureš
Diskuze (132)
Mezi 20 nejlepšími vozy podle Auto Bildu převažují vozy prémiových značek, první však skončil Volkswagen Passat.

Německý Auto Bild na základě uživatelských hodnocení sestavil žebříček 20 nejlépe hodnocených aut. Majitelé v těchto uživatelských testech udělují svým vozům body v pěti kategoriích – karoserie, pohon, jízdní dynamika, komfort a faktor zábavy.

Podmínkou pro zařazení mezi nejlepší auta byl vedle samotného celkového skóre také fakt, že majitelé o daném vozidle zveřejnili aspoň 20 uživatelských testů.

Nejlépe hodnoceným autem se stalo aktuální provedení VW Passat, které z 25 testů získalo průměrné hodnocení 1,66. Uživatelé na autě ocenili prostor, všestrannost a pohodlí. Naopak jim vadí žíznivější turbodiesel, také se jim zdá uvnitř méně přehledný než předchůdce.

Na druhém místě skončilo BMW X5 první generace s průměrem 1,67. Lidem se líbí velký prostor, sportovní nastavení (na SUV), kvalitní zpracování a dobrý výhled vpřed. Na druhou stranu se jim nelíbí horší výhled vzad nebo vysoká spotřeba paliva. Problémem je také závist druhých a horší image auta.

Bronzová byla minulá generace Audi A8. Hlavním plusem tohoto velkého sedanu je luxusní výbava a komfort. Někteří majitelé pak kritizují slabou klimatizaci.

Mezi dvacítkou nejlepších aut podle uživatelských hodnocení Auto Bildu jsou hned tři generace Mercedesu-Benz E – šestá W212 (aktuální generace), devátá W211 (vyráběná mezi lety 2002-2009) a sedmnáctá W124 (vyráběná v letech 1984-1997).

U všech majitelé vychvalují komfort. W124 je občas vytýkána náchylnost ke korozi. U W211 jsou nevýhodou vysoké náklady za servis, u W212 jsou pak za studena čtyřválcové turbodiesely poněkud hlučnější.

Také BMW řady 5 má v žebříčku tři zástupce – celkově osmnáctou generaci E39 (vyráběnou mezi lety 1995 a 2004), desátou F10 (aktuální provedení) a osmou E60 (2003-2010).

E39 mívá problémy s korozí, benzinové šestiválce se zase potýkají s nedostatkem točivého momentu. Majitelé však chválí kombinaci komfortu, sportovní jízdy a prostornosti. U F10 majitelům vadí méně místa na zadních sedadlech, E60 pak trápí problémy s elektronikou.

V top twenty jsou také tři Volva – páté V60/S60, třinácté 850 a čtrnácté V70 minulé generace. V60/S60 motoristé vytýkají nepřehlednou navigaci, u V70 zase problémy s trakcí.

Názornou ukázkou, jak se mohou lišit hodnocení jednotlivých generací daného vozu, dokazuje sedmý Opel Meriva B a patnáctý VW Polo V. Předchůdci obou aut totiž skončily mezi 20 nejhůře hodnocenými auty.

Dvacátá pak skončila současná generace Škody Superb. Uživatelům se líbí cena, velkorysý prostor, komfort a spolehlivost. Naopak jim vadí design a image auta, majitelé by také ocenili větší palivovou nádrž.

Nejlepší automobily podle německého Auto Bildu
Poř.Modelprůměrná známka
1.VW Passat (B7)1,66
2.BMW X5 (E53)1,67
3.Audi A8 (D3)1,69
4.Audi A6 (C6)1,7
5.Volvo V60/S601,72
6.Mercedes-Benz třídy E (W212)1,73
7.Opel Meriva B1,75
8.BMW řady 5 (E60)1,77
9.Mercedes-Benz třídy E (W211)1,78
10.BMW řady 5 (F10)1,8
11.Audi A2 (8Z)1,8
12.Audi A4 (B7)1,81
13.Volvo 8501,82
14.Volvo V70 (II)1,83
15.VW Polo V1,83
16.VW Tiguan1,84
17.Mercedes-Benz třídy E (W124)1,85
18.BMW řady 5 (E39)1,86
19.Opel Insignia1,87
20.Škoda Superb II1,87

David Bureš
Diskuze (132)
Avatar - Katikakus
3. 5. 2012 21:59
Re: RejžoBILD
Opravdu? Vtip? Tak tos objevil novy svetadil, tusim Ameriku, vid?

Gratuluji... :yes:
3. 5. 2012 14:16
Re: Autobild uvádí
nastesti tvuj nazor neni stredobodem vesmiru a spousta jinych lidi to vidi diametralne jinak nez ty... anebo by se dalo rict, ze stejne jako ja. :-!
3. 5. 2012 10:24
Re: Autobild uvádí
Od toho jsem tam dal ten smajlík. ;-)
3. 5. 2012 09:45
Re: Autobild uvádí
Takze tys ze sebe udelal pako a muzou za to trollove?

Roberte, dnes jsi mel hodne, ale opravdu hodne, slaby den...
3. 5. 2012 09:39
Re: Autobild uvádí
Sedels nekdy v Golfu V/VI?
Mimochodem par slov ze zdejsiho testu tve modly - Civicu:
"A vnitřní prostor? Vpředu je místa relativní dostatek, s přesednutím do druhé řady sedadel ale spokojenost uvadá. Nejen že se Civic tváří zvenku jako sportovní třidveřák, zadní pasažéři mají odpovídající pocit. Místo pro kolena je lehce pod průměrem, prostoru pro hlavu se nedostává. Jistě, pár centimetrů (na výsledných 86 cm) ubrala prosklená střecha, ale i bez ní by to moc slavné nebylo."
Autorem je ACZ.

Koncernovy herky maji viceprvky a Hondy pouze lesenovku.
Ten hlinik vpredu se ti vrati, jakmile s nim vymetes po zime diru a budes si muset zaplatit novy dil...