Podívej se na tyto články a kdo všechno pod nimi chybí ... Nejen GTI, ale i všichni jeho přicmrdávači.
Bohužel, už se z toho stala klasika tohoto webu. Kdysi se tady dalo opravdu rozumně podiskutovat a něco hodnotného se i dozvědět. Dnes je tady partička d...ů, kteří si myslí, že mají patent na rozum a můžou tady všechny urážet a nutit jim jen tu svou pravdu ... Hlavně, že se naklikává a byznys se točí!
P.S. Stejně mám podezření, že jsou tady zdvojené nicky a jistí jednodušší jedinci se tak ukájejí vícekrát ... ;-\
GTI ma patent na rozum, ale ty asi ziadny rozum nemas, ked si este nepochopil, ze GTI vas sem vsetkych chodi provokovat a vy mu na to vzdy skocite. >:-[]
Co je patent a co je rozum nemůže obrblb s nickem DRBNUTY a fotkou snad největšího slovenského nácka současnosti chápat a rozumnět, takže je s podivem, že pochopil, jak si tady GTI dělá s jeho ostatních spřízněnců dobrý den.......
S takovým příspěvkem hledej bezmozka v odrazu vodní hladiny...Máš nějaký problém s pochopením psaného slova?Passat je prostě oblíbený..je nutné tu kvůli tomu plivat zlý sliny? :no:
Ja nemam problem s Passatem, ale s konkretnim clovekem ktery si rika GTI a zejmena s povsechnou urovni jeho commentu. A jak je videt, nejsem ani zdaleka sam. ;-\
Je to vubec clovek, anebo to je jen bot, jehoz zdrojovy kod 24h denne proleza weby o autech a pokazde jak zaznamena "VW" tak napise "Bravwo" ?
Mi to je uplne jedno, kdo se postavi nebo nepostavi za neci commenty, za to si clovek jednak nic nekoupi a navic podle Gaussovy krivky pravdepodobnosti nejakych 85% prispevatelu na kazdem webu jsou lidi podprumerni, prumerni anebo jen velmi lehky nadprumer ...to posledni myslim ani zdaleko nebude tvuj ani GTIho pripad, A ke vsemu mam dost silny pocit, ze jsi troll. To neni ani tak o inteligenci, jako spise o zlomyslnosti. Hadat se jenom proto, abych se hadal...sorry, to neni muj styl.
No vidíš, a GTI je rozhodně přispěvatel silně nadprůměrný - ať už kvantitou, vytříbeností stylu, nebo celkovým charismatem. Na tebe holt zbyl ten průměr či podprůměr - ale nic si z toho nedělej, takových je nás většina. Podle tvého slohu vidím, že jsi na učňáku neměl zrovna pověst knihomola, takže si ani nemusíš moc zvykat.
Neber si to osobně, ale ty s tím, jak mu lezeš do * zrovna své inteligenci (jak tady jossalito neustále propaguješ) moc nepřispíváš, a obraz si tu taky moc pěkný neděláš.
Sleduju tvé komenty a nedivím se tomu, jak tě RobertForb nazvaz.
Jak říkám, nic osobného, pouze objektivní postřeh.
A tvůj příspěvek k Favoritu v článku 20 nejhorších aut je ukázkou idiotství nejhoršího ražení. No ono si stačí kouknout na tvůj profil a tvoje auto a člověk ví, s kým má tu čest - blb se projeví vždycky a takřka bleskově. A tví přimrdávači?
Srnada je, jak si vás tady ten GTI vodí na provázku a až mu závidím, jak se musí královsky bavit nad vaši stupiditou. Přitom si myslíte, jak jste mu to nanadali. Tahle představa baví i mně.....
Předpokládám, že víš, že Merkelové golf se už prodal, a to za 10 165 EUR. První aukci eBay zrušil, protože vítězný kupec byl z falešného účtu. Nesmíš moc dát na zprávy z novinek.cz a takového bahna...
ta sprava bola aj tu na auto.cz ...ale tak uprimne, myslis si ze je to normalne dat tolko prachov za take auto? ty by si tolko dal? aj keby si tych 10 000€ zarabal mesacne? :-|
je to vsude stejne, jakmile nekde vznikne nejaky verejny web, kde se sleze rekneme vic jak 50 lidi, tak jediny vysledek je, ze se to chce vsechno pomlatit navzajem vlivem par blbecku, kteri musi jen trollovat. Jako nevim, tohle ma byt web o autech, nikoliv propagandisticky platek VW, co z toho dela GTI a parta jeho nohsledu, pokud to teda neni on sam pod ruznyma nickama.
Ja v tom prehledu 20ti aut zaregistroval minimalne 7 vyrobcu, z toho 3 byly od koncernu VW. Samotne BMW bodovalo napriklad 4x a melo srovnatelne umisteni jako Audi (taky 4x), zatimco VW tam byl 3x, Mercedes 3x, Opel a Volvo 2x a Skoda 1x.
Vydedukovat z toho, ze vsechno je jen PASSAT a ostatni je zumpa muze fakt jen dusevni ubozak typu GTI a na tom si trvam. A vsem co mu pricmrndavaji (pokud to neni vice nicku z jedne IP) "gratuluju" k tomu, ze pres jejich slinty se clovek nedoklika v diskuzi k tem ostatnim lidem, jejichz prispevky tu ma cenu cist.
Nerikam , ze s nima zrovna musim souhlasit, ale precist si je muze mit cenu.
Narozdil od bezduchych a otrepanych BraWVo ...
nepřiblblejší tabulky roku. Výplývá z nich, že koncern dělá nejhorší a zároveň nejlepší auta Polo x Passat a ten kdo nemá hlavu prázdnou jako Topr 90210, tak mu dojde vypovídací hodnoty tabulek.
Antikoncernový závěr zní: tuto tabulku už stačil koncern zmanipulovat. ;-)
no, to tezko. Osobne me prekvapuje ta MB w124, auto z poloviny 80 let a dodnes ho tam lidi cpou. Jako, bylo to neskutecne dobre auto, velke, pohodlne, naprosto bezporuchove, servisovatelne v garazi, ale z dnesniho pohledu ...socialni holobyt. Stredni trida, kde nebyly ve standardu zkraje ani bagly a s klimou jich bylo prodano jako safranu .... to je panecku pravek. Lidi to hodnoti jako super kocar, ale dneska by si to uz nikdo nekoupil. I kdyz diesely najely klido milion kilometru a povetsinou to umrelo az na korozi anebo na bouracku. A treba zadni multilink naprava vydrzela 300 tisic aniz se na to muselo sahnout.. ,kdy treba zacala pouzivat multilink Skoda ? Pokud se nepletu az v Octe 2he generace, vice jak 10 let pozdeji co mercedes >:D
124 se vyráběla až do roku 95, kabrio až do roku 98, a s výbavou nemáš zase až tak pravdu, ano, první modely byly sociálnější a v základu byl akorád posilovač, přední mlhovky, el. šíbr a jedno zrcátko v elektrice, ale po faceliftu na tzv plasťáka a po roce 93 na Ečko byly 124 vybaveny slušně, od 92 roku byly v základu i pytle a pod.
Měl jsem čtverku z roku 87, el sedačky, el okna, el anténa, el šíbr, el zrcátka, ASD a podobně. A ano, je to dobré auto, a Němci si je řádně hýčkají, taky pěkná 124 z D stojí tak 3-7 000Eček...
Teď mám W124 E320, a je to nejlepší auto co jsem kdy měl.
Hlavně 124 byl poslední kvalitní Mercedes, tak proč ne :-)
Souhlas. Bracha ma 124ku 300D a nevymenil by ji za zlaty prase. Motor se nekazi a kdyz, tak je oprava za hubicku (vstrik stoji par korun), spotreba 7-8 litru nafty. Hlavnim problemem je koroze.
Presto je auto poplatny dobe vzniku. Na dnesni stredni tridu je interier malej, kola jsou maly (195/65-15), zato ma obrovskej kufr. Samonivelacni zadni tlumice a vcelku dobra vybava (kozeny vyhrivany sesle, vse v elektrice, automat, 2 pytle, ABS atd.) plus opravdu nizka cena nahradnich dilu vyvazi i nemoznost vjezdu do velkych nemeckych mest ;-\
malá kola? No je to suběktivní pocit, mě 15ky vyhovujou, mám 205/60 ZR15 (320 má Vmax 235Kmh) a je to hlavně o pohodlí, oni věděli proč to dělají, párkrát sem jel ve 124 se 17tkama nebo 18tkama, možná to dobře vypadá (mě se teda tyhle velky kola moc nelíbí) ale pohodlí mercedesu je tím pádem uplně v háji...
Mala kola jsem uvedl zamerne. Vsem vyhovuji, stejne to neni sportovni auto a aspon dobre filtruje tankodrom, ktery se u nas nazyva silnice. Ale dneska je 15ka zakladni kolo do nizsi stredni...
Tak to ano, i fábka má možná větší kola, ale v roce 84/85 byly 15ky kola dost velky oproti 13kám ostatních, to bylo jak mít teď 17ky :-D. Zase na druhou stranu za cenu 4 15tek nekoupíš pomalu ani 2 17tky >:D
Skoda zacla pouzivat viceprvkovou napravu v Octavii 1G 4x4, duvody jiste nemusim vysvetlovat.
Superb 1G mel viceprvek take (pominu fakt, ze to byl jen ocesany Passat).
Ze zacla pouzivat Skoda viceprvek o 10 let pozdeji nez MB, to je argument hodny profesora automobilismu, tomu se da jen zasmat --> >:D >:-[]
A jeste by mne zajimalo, kolik kupcu toho MB W124 (myslim kupcu, kteri jej kupovali nove, ne jako ty) ho koupilo proto, ze byl "servisovatelny v garazi" >:D
omg... tak motat do toho ctyrkolky, to jsi me profesore dostal. To uz je rovnou na kandidaturu :-) . Jinak v tom mas docela hokej, protoze prave zadni multilink ve W124 je svym zpusobem unikatni a hodny obdivu. Uz jenom proto, ze to nejdriv nacpali do malych trid (201ky a 124ky) a az nasledne do S classy (w126 mela sikma ramena, az w140 prisel s viceprvkem, davno po 124ce. Povetsinou je to naopak, nejdrive se nove technologie cpou do luxusnich aut a az nasledne do lidovych.
A kdyz jsi tak chytrej, w201 byla v prodeji od roku 82. Tak se laskave podivej, co v te dobe mela v nabidce Skoda a kdy prisla s prvnim multilinkem ..... :-!
w201 je uplne stejna trida jako Octa... nevidim v tom nejmensi problem. A dneska je naopak ostuda, pokud auto ma porad torzni pricku, to lze tolerovat u Dacii a Chevroletu, ale slusny vyrobce by se mel za to stydet a povinne chodit kanalama.
W 201, cituji:
Kompaktní samonosná čtyřdveřová karoserie Mercedesu 190 s rozvorem 2665 mm a vnějšími rozměry 4420 x 1678 x 1383 mm (byl menší než dnešní Octavia)
To, ze z neho vznikla trida C je naprosto irelevantni. A srovnani tech aut .. MB 201 - Octa prvni generace - je plne na miste.
Tridy behem let ponekud povyrostly, ale pouzita technika je naprosto neoddiskutovatelna.
Irelevantní je srovnávat prémiové auto, které vyjelo v roce 1982 (s rozvorem o 15 cm vetším - ano, to je hlavní znak, podle čeho se kastují třídy) s autem, které se objevilo v roce 1996 jako první větší model lowendové postkomunistické značky.
Hele, promiň, přečetl jsem si tvou diskusi a úplně přátelsky bych ti navrhl, aby ses vrátil k manuální práci... Každej prostě není dobrej na všechno, nic si z toho nedělej...
Tak Mercedes (kor MB, ktery se prestal vyrabet drive, nez Octavia zacla) ve stejne tride jako Octavia - potom kdo to tu mota >:D
Ctyrkolka je tam proto, ty profesore, ze pri standartni naprave na Octavii 1G by nebylo mozne pouzit zadni diferak a poloosy - tudiz konstrukteri pouzili slozitejsi viceprvkovou napravu.
Tedy pri tom srovnani maji jak Skoda, tak MB pohanenou zadni napravu (u Skody i predni, u MB alternativne predni) a zaveseni viceprvkove.
A abych ti jeste vic priblizil, proc jsi tu dnes za saska - tva posledni veta o roku 1982: Skoda v te dobe byla majoritnim vyrobcem aut v komunisticke zemi, co ma vyrabet dostala zadano od strany a vlady, a to bylo take poplatne kupni sile obyvatel (samozrejme mimo jine faktory).
Opravdu mne nenapada vhodnejsi vyraz pro cloveka, ktery srovnava tehdejsi produkci Skody s tehdejsi produkci MB, nez sasek.
sam jsi sasek a ta tvoje slavna Skoda byla natolik technicky in, ze nedala poradnou zadni napravu ani do sveho myty ovenceneho RS modelu. Za to asi mohli tez komunisti, ze jo....
A to ze se ta auta na trhu ani nepotkala je jen hur pro Skodu a jeji techniku. w201 v 16ventilove 2.5 litru verzi a maximalkou omezenou na 250 by to tomu RS nandala po vsech strankach i pres ty roky, co mela uz za sebou.
A to zdaleka nejen tou maximalkou, ale hlavne tim podvozkem. Ono je totiz videt, ze kdyz dva delaji totez, nemusi to byt zdaleka totez. A prave to ma vazeni sasci smysl srovnavat. Protoze i ta obycejna a "zastarala" W201cka v zakladni motorizaci mela podvozek, ktery byl schopny po patricnem nastaveni jezdit 250km/h. U octavie prvni generace by jsi to v tehle rychlosti povesil na prvni strom.
ani nemyslim, a krom toho, mam te spolu s dalsimi 3mi typky z GTI fanklubu na blacklistu, takze jestli me chces dal provokovat, tak mas naprostou smulu. :-!
Ani ne. Zhruba jednou týdně se tu někdo podobně odkope. Tady dokáže překvapit spíše rozumný přístup. Ta tvoje erupce není ničím vyjímečná, zas tak moc si nefandi. >:D
Cituji : Zhruba jednou týdně se tu někdo podobně odkope. Tady dokáže překvapit spíše rozumný přístup. Ta tvoje erupce není ničím vyjímečná, zas tak moc si nefandi.
******
a neni to figurko taky tvoje chyba ? Kdyz tak "bravurne" znas mistni pomery? To ze se to tu stava nekolikrat do tydne jen potvrzuje, ze tu mate bandu sehranych trollu, kteri jen cekaji, az se nekdo neznaly mistnich pomeru nachyta, coz jsem byl dneska shodou okolnosti ja. . Takovych GTI, jossalitu a spol jsou plne weby vsude. Je vase chyba (rozumej stalych clenu), ze s tim nejste nic schopni delat a jen cekate, kdo se jim chyti priste. Pokud s temahle typkama drzite basu, tak se pak nedivte, ze to tu vypada, jak to tu vypada.
OK. Příště než něco napíšeš, pošli mi to přes SZ a já ti udělám korekturu.
To jako myslíš vážně ? GTIho částečně konfrontační tón a obsah je k zamyšlení. Když totiž budeš číst mezi řádky zjistíš, že není tak uplně "mimo". Ale je třeba to vidět. Jsou i tací (velmi zřídka), kteří si to uvědomí. Ty možná taky, jak sám píšeš, ale celé to zahodíš "zbavováním se odpovědnosti" za to co napíšeš. Já tady nejsem žádný poradní ani rozhodovací člen.
Neni dulezite co tam je ale jizdni vlastnosti a to ma ten tvuj Rendlik lepsi nez koncernova modla a dle hodnoceni na auto.cz na tom dle bodu byl Civic o chlup take lepe. Spis mi preijde usmevne ze mi ted kamos rikal ze mu na dvoulete Octavce 1,6MPI najeto 50tis. menily blok motoru. Takze ne ze se serou jen TSI, ale zadny motor od koncernu nevydrzi nic >:D:no:
A co tam ma rikat ze uz pred 25 lety mely Hondy nezavisly zaveseni v zadu a koncernovy herky az dnes? Nebo ze ma 8G ma hlinikovy vykovky vepredu a Golf laciny plechovy vylisky jako je standard ve tride malych aut? On tam vlastne i vnitrnimi rozmery spada, takovy nepovedeny Jazz >:D >:D >:D
Až ti přestane ta pěna u pusy a anti VW záchvat, tak si třeba uvědomíš, že narážím právě na to, že i bez nezávislého zavěšení lze podvozek naladit velmi dobře, jak ukazuje třeba Honda u Civicu, nebo jak poznamenává jossalito třeba Renault.
Jsem tam tu ironii pres tu penu asi nevidel. Takze pokud to bylo mysleno jinak tak souhlasim. Jedine co je dulezite jsou vysledne jizdni vlastnosti, provozni naklady atd. U Jossalita si nejsem uplne jist jestli to byla ironie ;-)
Sedels nekdy v Golfu V/VI?
Mimochodem par slov ze zdejsiho testu tve modly - Civicu:
"A vnitřní prostor? Vpředu je místa relativní dostatek, s přesednutím do druhé řady sedadel ale spokojenost uvadá. Nejen že se Civic tváří zvenku jako sportovní třidveřák, zadní pasažéři mají odpovídající pocit. Místo pro kolena je lehce pod průměrem, prostoru pro hlavu se nedostává. Jistě, pár centimetrů (na výsledných 86 cm) ubrala prosklená střecha, ale i bez ní by to moc slavné nebylo."
Autorem je ACZ.
Koncernovy herky maji viceprvky a Hondy pouze lesenovku.
Ten hlinik vpredu se ti vrati, jakmile s nim vymetes po zime diru a budes si muset zaplatit novy dil...
Tak odlisne, ze u nas je Superb polobuh ale Nemci jej kupuji jenom proto, ze to je levene a bezporuchove, ale bohuzel ma to spatny dizajn a nulovy image. Proste opak Alfy ;-)
Za povsimnuti rozhodne stoji oblibenost Volva 850. Tento starickej model prekonava i svoje nasledovniky :yes: a predcil i v Risi superoblibenou 124ku (ale ta je na druhou stranu jeste o fous starsi).
Však znáš mou větu - Pokud hodláš jezdit střední mainstream a nekoupíš Passata, je úplně jedno, co koupíš. Do půl roku stejně začneš litovat, žes toho Passata nevzal...
a dál ten song znáte ne? To je mi povyku. To je nádechů a úderů do klávesnice. A vždyť stačí přece jen tak málo - kupte si, co Vám libo a pak Vás výsledky testů a různých statistik přece nemusí nikterak iritovat. Budete mít to svoje a budete znát svou pravdu a budete co? No spokojení přece....
Už když jsem viděl nadpis - otevíral jsem diskuzní náhled s tím, že GTI nahodí a během chvilky bude "v závěsu" smečka trhačů. Je to už takový kolorit, kdy platí, že odpověď vypoví nechtěně mnohé o pisateli, než příspěvek, na který je reagováno. A ono se to opakuje znova a znova a znova a znova.......
Jen by mne zajímalo proč, když je VW označen za šit roku, tak s tou statistikou všichni souhlasí a čekají, jak rozedřou kůži Grand Turisma Iho na cáry, tak v okamžiku, kdy přijde jiná statistika, která mu nahodí, tak je zase všechno špatně..... Zkrátkta Freude, Freude, vždy na Tebe dojde.....
Tak berte ten svět s nadhledem, protože nervovat se nemá smysl......a VW, ať si to přejeme, či nikoliv, bude jednou z předních automobilek - a k našemu velkééému překvapení bude vyrábět auta......dobrá, průměrná a někdy i špatná.... Ale to k životu tak nějak patří...
PS: Dokonalá bývá jen iluze o vlastní dokonalosti.......
Mám dojem, že jsi jeden z mála co to pochopil. Ještě se pak objeví kontratrhač a vznikne vysoká trhačská bitka na nízké úrovni. Schválně jestli se ten kontratrhač pozná.
Člověk by si pomalu řekl, že při zakoupení vozu německé provenience dostávají šťastní majitelé i předplatné Auto Bildu .. ;-) Nějakým nedopatřením se dostalo pár poukázek i k Volvu. :-O ..zřejmě únik z Fordu
Asi to předplatné dostávají jen někteří. 20 nejhorších aut vypadá totiž podobně. :-):-)
1. Mercedes-Benz třídy A (W168) 2,82
2. Smart Fortwo (MC01) 2,67
3. VW Polo III 2,5
4. Toyota Corolla E120 2,47
5. VW Polo IV 2,44
6. Opel Corsa B 2,42
7. Peugeot 206 2,4
8. Fiat 500 2,39
9. Opel Meriva A 2,37
10. VW Sharan I 2,36
11. Opel Corsa C 2,36
12. Ford Focus II 2,32
13. VW Caddy 2K 2,3
14. Volvo S40/V40 (Typ V) 2,27
15. Mercedes-Benz třídy A (W169) 2,26
16. Mercedes-Benz třídy B (W245) 2,26
17. VW Golf III 2,26
18. Opel Vectra B 2,26
19. Opel Zafira B 2,26
20. Ford Galaxy I 2,22
Nový PASSAT, celý v černou oděný, jen odlesky měsíce se perlí na jeho širokých osmnáctkách. Klíček tě hřeje v dlani. Vsuň ho horce dovnitř a tlačítkem pak do noci vykřič tu symfonii tympánů. V šeru ti chrom na rámečcích vykrouží dvě polokoule, to abys nezapomněl co je život, co je láska, co je žena...
Pevně tě svírá bok sedadla, je obšitý stehem a na dotek je to přesně stejný steh, který umíš u své milé na jeden pohmat probudit k nekonečné rozkoši... Řadička trčí k nebi jako falický maják a rozechvěle přijme tvou horkou dlaň, když zasouváš zvolna, v tušení zázraku první rychlost. Odpor volantu ti dává najevo, že se nechá vést jako při tanci života. Lehce sešlapuješ akcelerátor a tvé tělo se noří do závoje opojení.
Mezi okružím přístrojů ti probleskuje erb - VW. Ano, tvůj erb, erb desperáda, vyděděnce, erb rytíře, erb ochránce. Točíš plnou tři, svět se zavírá, před sebou dva kužely světel, které tě vedou až na okraj poznání. Svíráš volant, mžikově řadíš, jsi sám, se svým Passatem. Až tam, za horizontem je svět, je nebe, je peklo života. A ty soustředěný a vyrovnaný prožíváš extázi.
Přesně v okamžiku, kdy dosáhneš té rychlosti, která ti otevírá nejen svět, ale doslova celý vesmír brzdíš, a samet zpomalení ti připomíná, žes člověk. Vrátil ses. Ano, vrátíš se vždy. A vždy budeš se svým Passatem pokoušet nirvánu absolutna... To je Passat. To pro tebe může být Passat. Nový Passat, Apoštol sedmý, sličný.
Tos neměl... Tos neměl.... To zase bude.... ;-) Já se diplomaticky řečeno obávám, že tahle hyperbola prosviští vzduchem, aniž by mnozí pochopili její podstatu... :yes:
ten auto bild.... mam take tusenie, ze to bude nemecky casopis >:D to je ako keby v apple predajni robili zoznam najlepsich mobilov. tiez by to asi vyznelo dost... monotematicky
:-!
tak je to nemecky casopis pro nemecke spotrebitele, tezko tam budou porovnavat jaguary s chryslery a s lexusy.. i kdyz dneska v tom globalnim svete je to uz vsecko vicemene jedno, neni problem si procist recenze nemcu, amiku, frantiku a italu a udelat si trosku vyvazenejsi pohled na soucasne automobilove deni.
no len aky zmysel ma taka anketa ked zjavne nemoze byt objektivna ? nemozu tam ani uviest ine znacky aut, kedze ich nepouzivaju. a navyse su to nemci... pochybujem, ze by niekedy naozaj globalne uznali, ze lubovolne nie nemecke auto je lepsie ako tie ich. mi ta anketa pripada jednoducho taka zabavna a zbytocna... relevantna tak pre nemcov hlavne.
To asi chudak GTI tezce nese, ze je Guru prumer, ale to vlastne vsichni uz davno vime >:D
Ja muzu nabidnout jen vlstni rodinou tabulku spolehlivosti a to takovou ze Toyoty i Hondy v celkovem poctu 6ks bez poruchy, takze jen to co se oocekavalo, nic extra. Ted me sice dostal kamos, kteremu se rozsypalo 1,2 TSI, kdyz mi zacal vypravet jak ty Toyoty uz nejsou co byvaly, ze sou taky poruchovy, asi casty ctenar nejakeho koncernoveho periodika nebo ze by byl v Juesej a nerozumel si tam s Priusem? >:D O vikendu jsem byl od jineho kamose informovan o koncernove spolehlivosti 1,6 MPI, 2lety, cca 50tis a najednou netesnost nejakeho ventilu a byla z toho nakonec vymena celeho bloku >:D Za me teda Auto bildacka tabulka hezka, ale evropsky auto mi nesmi do baraku :no: . Pokud uz nejaky lowend, tak misto koncernu radsi korejce ;-)
Ví vůbec někdo co je to za tatary a socky co si kupují v Německu AutoBild a potažmo hlasují o autech, na které jsou schopni ekonomicky dosáhnout ?
To je asi jako když vyjde tabulka 20 nejlepších aut podle čtenářů Světa motorů. Která kára asi vyhraje ?
To se fakt nedá uhodnout. :-)
Jakou mají takové tabulky vypovídající hodnotu o vítězném produktu, když o umístění rozhoduje třeba sedlák z Trinwillershagenu ? To je stejné, jako když VWšeVWědoucí píše o designu. :-):-):-)
Asi tak nějak... Kolik lidí celkem čte Autobild a kolik lidí celkem vlastní automobil a aktivně ho využívá? Je to takové hodnocení o ničem, bez jakékoli výpovědní hodnoty.