Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 20 nejlepších aut podle čtenářů AutoBildu

Mezi 20 nejlepšími vozy podle Auto Bildu převažují vozy prémiových značek, první však skončil Volkswagen Passat.
Zpět na článek
2. 5. 2012 10:04
2. 5. 2012 10:24
2. 5. 2012 11:17
2. 5. 2012 15:59
2. 5. 2012 10:08
2. 5. 2012 10:36
2. 5. 2012 10:59
2. 5. 2012 12:38
2. 5. 2012 18:00
2. 5. 2012 18:10
2. 5. 2012 18:26
2. 5. 2012 18:37
2. 5. 2012 18:58
2. 5. 2012 19:11
2. 5. 2012 19:12
2. 5. 2012 21:02
2. 5. 2012 21:30
2. 5. 2012 21:39
2. 5. 2012 09:30
PASSÁTNÍ TABULKA
BRAVWO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
36
2. 5. 2012 09:45
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
hej ty šašku proč nejdeš komentovat i článek o NEJHORŠÍCH autech podle autobildu :-!
2. 5. 2012 10:02
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
GTI, ty jsi fakt bezmozek s jednim zakroucenym dratkem ve tvaru VW v hlave >:D . To uz je na diagnozu :-!
2. 5. 2012 10:19
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Čemu se divíš?

Podívej se na tyto články a kdo všechno pod nimi chybí ... Nejen GTI, ale i všichni jeho přicmrdávači.

Bohužel, už se z toho stala klasika tohoto webu. Kdysi se tady dalo opravdu rozumně podiskutovat a něco hodnotného se i dozvědět. Dnes je tady partička d...ů, kteří si myslí, že mají patent na rozum a můžou tady všechny urážet a nutit jim jen tu svou pravdu ... Hlavně, že se naklikává a byznys se točí!

P.S. Stejně mám podezření, že jsou tady zdvojené nicky a jistí jednodušší jedinci se tak ukájejí vícekrát ... ;-\
2. 5. 2012 10:32
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Asi to tak bude. Anebo jsou to stadni zvirata a vzajemnym revem si dodavaji vice odvahy. :-!
Avatar - DRBNUTY
2. 5. 2012 11:34
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
GTI ma patent na rozum, ale ty asi ziadny rozum nemas, ked si este nepochopil, ze GTI vas sem vsetkych chodi provokovat a vy mu na to vzdy skocite. >:-[]
2. 5. 2012 15:10
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Co je patent a co je rozum nemůže obrblb s nickem DRBNUTY a fotkou snad největšího slovenského nácka současnosti chápat a rozumnět, takže je s podivem, že pochopil, jak si tady GTI dělá s jeho ostatních spřízněnců dobrý den.......
Avatar - DRBNUTY
2. 5. 2012 16:54
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Myslim, ze este aj ten snad nejvetsi slovensky nacek soucasnosti je oproti tebe mozgovy atlet. ;-)
Avatar - 4hill
2. 5. 2012 10:22
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
S takovým příspěvkem hledej bezmozka v odrazu vodní hladiny...Máš nějaký problém s pochopením psaného slova?Passat je prostě oblíbený..je nutné tu kvůli tomu plivat zlý sliny? :no:
2. 5. 2012 10:36
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Ja nemam problem s Passatem, ale s konkretnim clovekem ktery si rika GTI a zejmena s povsechnou urovni jeho commentu. A jak je videt, nejsem ani zdaleka sam. ;-\
Je to vubec clovek, anebo to je jen bot, jehoz zdrojovy kod 24h denne proleza weby o autech a pokazde jak zaznamena "VW" tak napise "Bravwo" ?
2. 5. 2012 10:55
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
GTI vadí především těm, kteří se mu nemohou zaboha vyrovnat. Hledej chybu u sebe. ;-)
2. 5. 2012 10:57
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
he, stadni zviratko zvane pricmrndavac se ozvalo :-!
2. 5. 2012 11:01
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Copak, vadí ti, že za tebe se nikdo nepostaví?
Kdo by to dělal a hlavně proč... :-! >:D
Avatar - KANKUNEN
2. 5. 2012 11:10
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Skvěle se k sobě hodíte >:D
2. 5. 2012 11:14
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Mi to je uplne jedno, kdo se postavi nebo nepostavi za neci commenty, za to si clovek jednak nic nekoupi a navic podle Gaussovy krivky pravdepodobnosti nejakych 85% prispevatelu na kazdem webu jsou lidi podprumerni, prumerni anebo jen velmi lehky nadprumer ...to posledni myslim ani zdaleko nebude tvuj ani GTIho pripad, A ke vsemu mam dost silny pocit, ze jsi troll. To neni ani tak o inteligenci, jako spise o zlomyslnosti. Hadat se jenom proto, abych se hadal...sorry, to neni muj styl.
2. 5. 2012 11:19
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Pokud nedovedeš poznat inetligenci diskutéra, sám s tou svou na tom nebudeš nejlépe. ;-)
2. 5. 2012 19:29
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
No vidíš, a GTI je rozhodně přispěvatel silně nadprůměrný - ať už kvantitou, vytříbeností stylu, nebo celkovým charismatem. Na tebe holt zbyl ten průměr či podprůměr - ale nic si z toho nedělej, takových je nás většina. Podle tvého slohu vidím, že jsi na učňáku neměl zrovna pověst knihomola, takže si ani nemusíš moc zvykat.
Avatar - DRBNUTY
2. 5. 2012 11:35
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Ja sa za neho postavim, ale len ked mu budem chciet ukradnut penazenku. >:D
2. 5. 2012 11:37
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Tobě to zase dneska jde. >:D >:-[]
Avatar - Johny.Rico
2. 5. 2012 12:25
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Neber si to osobně, ale ty s tím, jak mu lezeš do * zrovna své inteligenci (jak tady jossalito neustále propaguješ) moc nepřispíváš, a obraz si tu taky moc pěkný neděláš.

Sleduju tvé komenty a nedivím se tomu, jak tě RobertForb nazvaz.

Jak říkám, nic osobného, pouze objektivní postřeh.
2. 5. 2012 14:46
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
A tvůj příspěvek k Favoritu v článku 20 nejhorších aut je ukázkou idiotství nejhoršího ražení. No ono si stačí kouknout na tvůj profil a tvoje auto a člověk ví, s kým má tu čest - blb se projeví vždycky a takřka bleskově. A tví přimrdávači?

Srnada je, jak si vás tady ten GTI vodí na provázku a až mu závidím, jak se musí královsky bavit nad vaši stupiditou. Přitom si myslíte, jak jste mu to nanadali. Tahle představa baví i mně.....
Avatar - Hotwire
2. 5. 2012 10:14
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
stale cakam na tvoje vyjadrenie o tom ze preco nikto nechcel ten Merkelovej vrak ;-) . ale ty zle spravy asi necitas co?
2. 5. 2012 19:33
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Předpokládám, že víš, že Merkelové golf se už prodal, a to za 10 165 EUR. První aukci eBay zrušil, protože vítězný kupec byl z falešného účtu. Nesmíš moc dát na zprávy z novinek.cz a takového bahna...
Avatar - Hotwire
2. 5. 2012 23:31
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
ta sprava bola aj tu na auto.cz ...ale tak uprimne, myslis si ze je to normalne dat tolko prachov za take auto? ty by si tolko dal? aj keby si tych 10 000€ zarabal mesacne? :-|
Avatar - KANKUNEN
2. 5. 2012 10:18
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
GTI gratuluji - jedno mistrně zVWolené slovo + dva obrázky a už je mela. :yes:
2. 5. 2012 10:47
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Fakt ze jo.
Koukam, ze ty GTIho komentare samotne problemem nejsou.
Ty problemy spis maji ti "diskusni oponenti" nekde hluboko v hlavach...
2. 5. 2012 10:56
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Jde vidět, že GTI mistrně manipuluje s půlmozkovým davem. >:-[]
2. 5. 2012 10:58
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
a heleme, pricmrndavac pricmrnduje do kazdeho threadu ;-\ jste se s GTI asi dlouho hledali, co ? :-!
2. 5. 2012 11:01
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Chudáku, piš tak, aby ses nemusel stydět za své příspěvky. Zatím to máš tak jako abslovent pomocné školy. :-!
Avatar - KANKUNEN
2. 5. 2012 11:07
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Tvůj boj za auto světa ,,Uf,, a rozlámanou převodovku Audi je taky dílo, musíš se na to dívat jako já, s přehledem a nezfanatizovaný.
2. 5. 2012 11:11
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Asi ses trošku spletl. ;-)
2. 5. 2012 11:20
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Jsi, ano, to tu již víme. ;-)
2. 5. 2012 11:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 5. 2012 11:39
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
Ty jsi zoufalec. >:D

Jako bys chtěl někomu nakazovat, co a kde má komentovat? >:D

Zamysli se nad sebou. Máš li čím. :-!
2. 5. 2012 13:23
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
začínám chápat, proč vznikají války i pro méně, než pár slov - a to tady doslova ;-) :yes:
2. 5. 2012 16:16
Re: PASSÁTNÍ TABULKA
je to vsude stejne, jakmile nekde vznikne nejaky verejny web, kde se sleze rekneme vic jak 50 lidi, tak jediny vysledek je, ze se to chce vsechno pomlatit navzajem vlivem par blbecku, kteri musi jen trollovat. Jako nevim, tohle ma byt web o autech, nikoliv propagandisticky platek VW, co z toho dela GTI a parta jeho nohsledu, pokud to teda neni on sam pod ruznyma nickama.

Ja v tom prehledu 20ti aut zaregistroval minimalne 7 vyrobcu, z toho 3 byly od koncernu VW. Samotne BMW bodovalo napriklad 4x a melo srovnatelne umisteni jako Audi (taky 4x), zatimco VW tam byl 3x, Mercedes 3x, Opel a Volvo 2x a Skoda 1x.

Vydedukovat z toho, ze vsechno je jen PASSAT a ostatni je zumpa muze fakt jen dusevni ubozak typu GTI a na tom si trvam. A vsem co mu pricmrndavaji (pokud to neni vice nicku z jedne IP) "gratuluju" k tomu, ze pres jejich slinty se clovek nedoklika v diskuzi k tem ostatnim lidem, jejichz prispevky tu ma cenu cist.
Nerikam , ze s nima zrovna musim souhlasit, ale precist si je muze mit cenu.
Narozdil od bezduchych a otrepanych BraWVo ...
2. 5. 2012 09:40
Jakpak by to dopadlo jinde
Ještě by to chtělo nějakej žebříček čtenářů z Keni, aby se to srovnalo. >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hotwire
2. 5. 2012 10:15
Re: Jakpak by to dopadlo jinde
tam by asi s prehladom vyhral LR Defender ;-)
2. 5. 2012 11:11
Re: Jakpak by to dopadlo jinde
V Afrike jedine Toyota ;-)
Avatar - Ada je zase tady
2. 5. 2012 09:55
Život je logický
a tak mne nezbývá nic jiného, než položit otázku: "Kdepak jsou ty úžasné rendlíky?" >:-[]
Rozbalit vlákno
2
2. 5. 2012 17:30
Re: Život je logický
Podívej se na tabulku 20 nejhorších aut dle Autobildu. Rendlíka tam nenajdeš, VW je tam 5 x. :-)
Avatar - KANKUNEN
2. 5. 2012 10:00
Autobild uvádí
nepřiblblejší tabulky roku. Výplývá z nich, že koncern dělá nejhorší a zároveň nejlepší auta Polo x Passat a ten kdo nemá hlavu prázdnou jako Topr 90210, tak mu dojde vypovídací hodnoty tabulek.
Antikoncernový závěr zní: tuto tabulku už stačil koncern zmanipulovat. ;-)
Rozbalit vlákno
40
2. 5. 2012 10:18
Re: Autobild uvádí
no, to tezko. Osobne me prekvapuje ta MB w124, auto z poloviny 80 let a dodnes ho tam lidi cpou. Jako, bylo to neskutecne dobre auto, velke, pohodlne, naprosto bezporuchove, servisovatelne v garazi, ale z dnesniho pohledu ...socialni holobyt. Stredni trida, kde nebyly ve standardu zkraje ani bagly a s klimou jich bylo prodano jako safranu .... to je panecku pravek. Lidi to hodnoti jako super kocar, ale dneska by si to uz nikdo nekoupil. I kdyz diesely najely klido milion kilometru a povetsinou to umrelo az na korozi anebo na bouracku. A treba zadni multilink naprava vydrzela 300 tisic aniz se na to muselo sahnout.. ,kdy treba zacala pouzivat multilink Skoda ? Pokud se nepletu az v Octe 2he generace, vice jak 10 let pozdeji co mercedes >:D
Avatar - Kubass
2. 5. 2012 10:34
Re: Autobild uvádí
124 se vyráběla až do roku 95, kabrio až do roku 98, a s výbavou nemáš zase až tak pravdu, ano, první modely byly sociálnější a v základu byl akorád posilovač, přední mlhovky, el. šíbr a jedno zrcátko v elektrice, ale po faceliftu na tzv plasťáka a po roce 93 na Ečko byly 124 vybaveny slušně, od 92 roku byly v základu i pytle a pod.
Měl jsem čtverku z roku 87, el sedačky, el okna, el anténa, el šíbr, el zrcátka, ASD a podobně. A ano, je to dobré auto, a Němci si je řádně hýčkají, taky pěkná 124 z D stojí tak 3-7 000Eček...

Teď mám W124 E320, a je to nejlepší auto co jsem kdy měl.
Hlavně 124 byl poslední kvalitní Mercedes, tak proč ne :-)
Avatar - Slavek-TDM
2. 5. 2012 10:41
Re: Autobild uvádí
Souhlas. Bracha ma 124ku 300D a nevymenil by ji za zlaty prase. Motor se nekazi a kdyz, tak je oprava za hubicku (vstrik stoji par korun), spotreba 7-8 litru nafty. Hlavnim problemem je koroze.
Presto je auto poplatny dobe vzniku. Na dnesni stredni tridu je interier malej, kola jsou maly (195/65-15), zato ma obrovskej kufr. Samonivelacni zadni tlumice a vcelku dobra vybava (kozeny vyhrivany sesle, vse v elektrice, automat, 2 pytle, ABS atd.) plus opravdu nizka cena nahradnich dilu vyvazi i nemoznost vjezdu do velkych nemeckych mest ;-\
Avatar - Kubass
2. 5. 2012 10:52
Re: Autobild uvádí
malá kola? No je to suběktivní pocit, mě 15ky vyhovujou, mám 205/60 ZR15 (320 má Vmax 235Kmh) a je to hlavně o pohodlí, oni věděli proč to dělají, párkrát sem jel ve 124 se 17tkama nebo 18tkama, možná to dobře vypadá (mě se teda tyhle velky kola moc nelíbí) ale pohodlí mercedesu je tím pádem uplně v háji...
Avatar - Slavek-TDM
2. 5. 2012 11:08
Re: Autobild uvádí
Mala kola jsem uvedl zamerne. Vsem vyhovuji, stejne to neni sportovni auto a aspon dobre filtruje tankodrom, ktery se u nas nazyva silnice. Ale dneska je 15ka zakladni kolo do nizsi stredni...
Avatar - Kubass
2. 5. 2012 11:22
Re: Autobild uvádí
Tak to ano, i fábka má možná větší kola, ale v roce 84/85 byly 15ky kola dost velky oproti 13kám ostatních, to bylo jak mít teď 17ky :-D. Zase na druhou stranu za cenu 4 15tek nekoupíš pomalu ani 2 17tky >:D
2. 5. 2012 15:55
Re: Autobild uvádí
Ja pamatuju Audiny 100 na plechovych 14.
To byl pohled :-!
2. 5. 2012 10:44
Re: Autobild uvádí
Skoda zacla pouzivat viceprvkovou napravu v Octavii 1G 4x4, duvody jiste nemusim vysvetlovat.
Superb 1G mel viceprvek take (pominu fakt, ze to byl jen ocesany Passat).
Ze zacla pouzivat Skoda viceprvek o 10 let pozdeji nez MB, to je argument hodny profesora automobilismu, tomu se da jen zasmat --> >:D >:-[]
A jeste by mne zajimalo, kolik kupcu toho MB W124 (myslim kupcu, kteri jej kupovali nove, ne jako ty) ho koupilo proto, ze byl "servisovatelny v garazi" >:D
2. 5. 2012 11:07
Re: Autobild uvádí
omg... tak motat do toho ctyrkolky, to jsi me profesore dostal. To uz je rovnou na kandidaturu :-) . Jinak v tom mas docela hokej, protoze prave zadni multilink ve W124 je svym zpusobem unikatni a hodny obdivu. Uz jenom proto, ze to nejdriv nacpali do malych trid (201ky a 124ky) a az nasledne do S classy (w126 mela sikma ramena, az w140 prisel s viceprvkem, davno po 124ce. Povetsinou je to naopak, nejdrive se nove technologie cpou do luxusnich aut a az nasledne do lidovych.
A kdyz jsi tak chytrej, w201 byla v prodeji od roku 82. Tak se laskave podivej, co v te dobe mela v nabidce Skoda a kdy prisla s prvnim multilinkem ..... :-!
Avatar - KANKUNEN
2. 5. 2012 11:41
Re: Autobild uvádí
Tebe už Gauss sleduje, domotal jsi prémiovou zadokolku s levnou koncernovou předokolkou, navíc víceprvek v této třídě je pro většinu snem.
2. 5. 2012 13:06
Re: Autobild uvádí
w201 je uplne stejna trida jako Octa... nevidim v tom nejmensi problem. A dneska je naopak ostuda, pokud auto ma porad torzni pricku, to lze tolerovat u Dacii a Chevroletu, ale slusny vyrobce by se mel za to stydet a povinne chodit kanalama.
2. 5. 2012 13:53
Re: Autobild uvádí
No a jsme u toho ty "nevidím problém". >:D

W201 je předchůdce C-Class. Což je konkurent Passatu, nikoliv Golfu, na jehož podvozku stojí Octavia. :-!

Ani to srovnání Mercedes x Škoda není zrovna šťastné.
2. 5. 2012 14:22
Re: Autobild uvádí
W 201, cituji:
Kompaktní samonosná čtyřdveřová karoserie Mercedesu 190 s rozvorem 2665 mm a vnějšími rozměry 4420 x 1678 x 1383 mm (byl menší než dnešní Octavia)

To, ze z neho vznikla trida C je naprosto irelevantni. A srovnani tech aut .. MB 201 - Octa prvni generace - je plne na miste.
Tridy behem let ponekud povyrostly, ale pouzita technika je naprosto neoddiskutovatelna.
2. 5. 2012 14:27
Re: Autobild uvádí
Irelevantní je srovnávat prémiové auto, které vyjelo v roce 1982 (s rozvorem o 15 cm vetším - ano, to je hlavní znak, podle čeho se kastují třídy) s autem, které se objevilo v roce 1996 jako první větší model lowendové postkomunistické značky.

Nejsou a nikdy to konkurentni v ničem nebyli.
2. 5. 2012 14:29
Re: Autobild uvádí
aha, ja zapomnel, ze reaguju na jossalita :-) tak to sorry, to je hazeni hrachu na zed :-!
2. 5. 2012 14:30
Re: Autobild uvádí
Spíš se zamysli nad kravinama co produkuješ. 8-s :no:

Srovnávat auta, která se nová na trhu ani nepotkala.
2. 5. 2012 19:37
Re: Autobild uvádí
Hele, promiň, přečetl jsem si tvou diskusi a úplně přátelsky bych ti navrhl, aby ses vrátil k manuální práci... Každej prostě není dobrej na všechno, nic si z toho nedělej...
2. 5. 2012 15:53
Re: Autobild uvádí
Tak Mercedes (kor MB, ktery se prestal vyrabet drive, nez Octavia zacla) ve stejne tride jako Octavia - potom kdo to tu mota >:D
Ctyrkolka je tam proto, ty profesore, ze pri standartni naprave na Octavii 1G by nebylo mozne pouzit zadni diferak a poloosy - tudiz konstrukteri pouzili slozitejsi viceprvkovou napravu.
Tedy pri tom srovnani maji jak Skoda, tak MB pohanenou zadni napravu (u Skody i predni, u MB alternativne predni) a zaveseni viceprvkove.

A abych ti jeste vic priblizil, proc jsi tu dnes za saska - tva posledni veta o roku 1982: Skoda v te dobe byla majoritnim vyrobcem aut v komunisticke zemi, co ma vyrabet dostala zadano od strany a vlady, a to bylo take poplatne kupni sile obyvatel (samozrejme mimo jine faktory).
Opravdu mne nenapada vhodnejsi vyraz pro cloveka, ktery srovnava tehdejsi produkci Skody s tehdejsi produkci MB, nez sasek.

Tak saskuj dal, mne tim bavis >:D
2. 5. 2012 16:20
Re: Autobild uvádí
sam jsi sasek a ta tvoje slavna Skoda byla natolik technicky in, ze nedala poradnou zadni napravu ani do sveho myty ovenceneho RS modelu. Za to asi mohli tez komunisti, ze jo....
A to ze se ta auta na trhu ani nepotkala je jen hur pro Skodu a jeji techniku. w201 v 16ventilove 2.5 litru verzi a maximalkou omezenou na 250 by to tomu RS nandala po vsech strankach i pres ty roky, co mela uz za sebou.
A to zdaleka nejen tou maximalkou, ale hlavne tim podvozkem. Ono je totiz videt, ze kdyz dva delaji totez, nemusi to byt zdaleka totez. A prave to ma vazeni sasci smysl srovnavat. Protoze i ta obycejna a "zastarala" W201cka v zakladni motorizaci mela podvozek, ktery byl schopny po patricnem nastaveni jezdit 250km/h. U octavie prvni generace by jsi to v tehle rychlosti povesil na prvni strom.
2. 5. 2012 16:34
Re: Autobild uvádí
Totéž..... >:D Roberte tys tu dneska prasknul, jak neuzrálej beďar a ani tě nikdo nemusel moc "mačkat".
2. 5. 2012 16:37
Re: Autobild uvádí
no jo... nakrmil jsem tu par trollu.. doufam, ze se tim zadusi, ale tohle uz fakt preslo pres veskere meze.
2. 5. 2012 16:43
Re: Autobild uvádí
Udělal si tu ze sebe dobrovolně blba. Gratuluju. :-!
2. 5. 2012 16:48
Re: Autobild uvádí
ani nemyslim, a krom toho, mam te spolu s dalsimi 3mi typky z GTI fanklubu na blacklistu, takze jestli me chces dal provokovat, tak mas naprostou smulu. :-!
2. 5. 2012 19:24
Re: Autobild uvádí
BlackList je pro přizdisráče. :-!
2. 5. 2012 16:50
Re: Autobild uvádí
Ani ne. Zhruba jednou týdně se tu někdo podobně odkope. Tady dokáže překvapit spíše rozumný přístup. Ta tvoje erupce není ničím vyjímečná, zas tak moc si nefandi. >:D
2. 5. 2012 17:55
Re: Autobild uvádí
Cituji : Zhruba jednou týdně se tu někdo podobně odkope. Tady dokáže překvapit spíše rozumný přístup. Ta tvoje erupce není ničím vyjímečná, zas tak moc si nefandi.

******

a neni to figurko taky tvoje chyba ? Kdyz tak "bravurne" znas mistni pomery? To ze se to tu stava nekolikrat do tydne jen potvrzuje, ze tu mate bandu sehranych trollu, kteri jen cekaji, az se nekdo neznaly mistnich pomeru nachyta, coz jsem byl dneska shodou okolnosti ja. . Takovych GTI, jossalitu a spol jsou plne weby vsude. Je vase chyba (rozumej stalych clenu), ze s tim nejste nic schopni delat a jen cekate, kdo se jim chyti priste. Pokud s temahle typkama drzite basu, tak se pak nedivte, ze to tu vypada, jak to tu vypada.
Avatar - ethicon
2. 5. 2012 19:43
Re: Autobild uvádí
:yes: :yes:
2. 5. 2012 19:47
Re: Autobild uvádí
OK. Příště než něco napíšeš, pošli mi to přes SZ a já ti udělám korekturu.
To jako myslíš vážně ? GTIho částečně konfrontační tón a obsah je k zamyšlení. Když totiž budeš číst mezi řádky zjistíš, že není tak uplně "mimo". Ale je třeba to vidět. Jsou i tací (velmi zřídka), kteří si to uvědomí. Ty možná taky, jak sám píšeš, ale celé to zahodíš "zbavováním se odpovědnosti" za to co napíšeš. Já tady nejsem žádný poradní ani rozhodovací člen.
3. 5. 2012 09:45
Re: Autobild uvádí
Takze tys ze sebe udelal pako a muzou za to trollove?

Roberte, dnes jsi mel hodne, ale opravdu hodne, slaby den...
3. 5. 2012 14:16
Re: Autobild uvádí
nastesti tvuj nazor neni stredobodem vesmiru a spousta jinych lidi to vidi diametralne jinak nez ty... anebo by se dalo rict, ze stejne jako ja. :-!
2. 5. 2012 16:30
Re: Autobild uvádí
Běž to říct do Hondy.
2. 5. 2012 16:36
Re: Autobild uvádí
Nebo k Rendlíku. >:-[]
Avatar - Choochoo
2. 5. 2012 20:49
Re: Autobild uvádí
Neni dulezite co tam je ale jizdni vlastnosti a to ma ten tvuj Rendlik lepsi nez koncernova modla a dle hodnoceni na auto.cz na tom dle bodu byl Civic o chlup take lepe. Spis mi preijde usmevne ze mi ted kamos rikal ze mu na dvoulete Octavce 1,6MPI najeto 50tis. menily blok motoru. Takze ne ze se serou jen TSI, ale zadny motor od koncernu nevydrzi nic >:D :no:
Avatar - Choochoo
2. 5. 2012 20:45
Re: Autobild uvádí
A co tam ma rikat ze uz pred 25 lety mely Hondy nezavisly zaveseni v zadu a koncernovy herky az dnes? Nebo ze ma 8G ma hlinikovy vykovky vepredu a Golf laciny plechovy vylisky jako je standard ve tride malych aut? On tam vlastne i vnitrnimi rozmery spada, takovy nepovedeny Jazz >:D >:D >:D
2. 5. 2012 23:29
Re: Autobild uvádí
Až ti přestane ta pěna u pusy a anti VW záchvat, tak si třeba uvědomíš, že narážím právě na to, že i bez nezávislého zavěšení lze podvozek naladit velmi dobře, jak ukazuje třeba Honda u Civicu, nebo jak poznamenává jossalito třeba Renault.
Avatar - Choochoo
3. 5. 2012 06:52
Re: Autobild uvádí
Jsem tam tu ironii pres tu penu asi nevidel. Takze pokud to bylo mysleno jinak tak souhlasim. Jedine co je dulezite jsou vysledne jizdni vlastnosti, provozni naklady atd. U Jossalita si nejsem uplne jist jestli to byla ironie ;-)
3. 5. 2012 10:24
Re: Autobild uvádí
Od toho jsem tam dal ten smajlík. ;-)
3. 5. 2012 09:39
Re: Autobild uvádí
Sedels nekdy v Golfu V/VI?
Mimochodem par slov ze zdejsiho testu tve modly - Civicu:
"A vnitřní prostor? Vpředu je místa relativní dostatek, s přesednutím do druhé řady sedadel ale spokojenost uvadá. Nejen že se Civic tváří zvenku jako sportovní třidveřák, zadní pasažéři mají odpovídající pocit. Místo pro kolena je lehce pod průměrem, prostoru pro hlavu se nedostává. Jistě, pár centimetrů (na výsledných 86 cm) ubrala prosklená střecha, ale i bez ní by to moc slavné nebylo."
Autorem je ACZ.

Koncernovy herky maji viceprvky a Hondy pouze lesenovku.
Ten hlinik vpredu se ti vrati, jakmile s nim vymetes po zime diru a budes si muset zaplatit novy dil...
Avatar - Johny.Rico
2. 5. 2012 12:20
Re: Autobild uvádí
Topr 90210 >:D Tak to je trefa >:D :yes: :yes: :yes:
2. 5. 2012 10:04
Prestiž
Němci mají problém s prestiží Superbu. Zajímavé jak odlišně stejné nahlížíme v ČR
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ada je zase tady
2. 5. 2012 10:08
Re: Prestiž
Proč odlišně? Passat je i tady nejlepší!
2. 5. 2012 10:24
Re: Prestiž
heh.. vzdyt je to jen jinak seskladane lego... Superb a Passat :-) Pravda, par nepodstatnymi detaily se to lisi. :-!
2. 5. 2012 11:17
Re: Prestiž
Tak odlisne, ze u nas je Superb polobuh ale Nemci jej kupuji jenom proto, ze to je levene a bezporuchove, ale bohuzel ma to spatny dizajn a nulovy image. Proste opak Alfy ;-)
2. 5. 2012 15:59
Re: Prestiž
Opak Alfy?
To muze byt zajimavy reklamni slogan!

>:D
2. 5. 2012 10:08
No
Kde je E 46 ??? Tisková chyba? :-O
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Slavek-TDM
2. 5. 2012 10:36
Volvo
Za povsimnuti rozhodne stoji oblibenost Volva 850. Tento starickej model prekonava i svoje nasledovniky :yes: a predcil i v Risi superoblibenou 124ku (ale ta je na druhou stranu jeste o fous starsi).
Rozbalit vlákno
2
2. 5. 2012 10:59
Re: Volvo
Volvo cenit především proto, že se vklínilo mezi německou konkurenci.
2. 5. 2012 12:44
20 NEJLEPŠÍCH PASSATŮ
Však znáš mou větu - Pokud hodláš jezdit střední mainstream a nekoupíš Passata, je úplně jedno, co koupíš. Do půl roku stejně začneš litovat, žes toho Passata nevzal...

BRAVO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Katikakus
2. 5. 2012 13:25
Re: 20 NEJLEPŠÍCH PASSATŮ
To jenom jedna strana strednemainstreamove mince.
Pokud totiz toho Passata prece koupis, do pul roku zacnes litovat, zes nevzal neco jineho... ;-)
2. 5. 2012 14:09
Re: 20 NEJLEPŠÍCH PASSATŮ
Aneb jak pravil Sókratés: "Ať učiníš cokoliv, budeš toho litovat."
Avatar - Katikakus
2. 5. 2012 14:14
Re: 20 NEJLEPŠÍCH PASSATŮ
:yes:
2. 5. 2012 15:45
Re: 20 NEJLEPŠÍCH PASSATŮ
Sokrates byl prvni definovany pesimista >:D
Avatar - WinDiesel
2. 5. 2012 19:31
Re: 20 NEJLEPŠÍCH PASSATŮ
>:D :yes:
2. 5. 2012 13:37
Statistika nuda je....
a dál ten song znáte ne? To je mi povyku. To je nádechů a úderů do klávesnice. A vždyť stačí přece jen tak málo - kupte si, co Vám libo a pak Vás výsledky testů a různých statistik přece nemusí nikterak iritovat. Budete mít to svoje a budete znát svou pravdu a budete co? No spokojení přece....
Už když jsem viděl nadpis - otevíral jsem diskuzní náhled s tím, že GTI nahodí a během chvilky bude "v závěsu" smečka trhačů. Je to už takový kolorit, kdy platí, že odpověď vypoví nechtěně mnohé o pisateli, než příspěvek, na který je reagováno. A ono se to opakuje znova a znova a znova a znova.......
Jen by mne zajímalo proč, když je VW označen za šit roku, tak s tou statistikou všichni souhlasí a čekají, jak rozedřou kůži Grand Turisma Iho na cáry, tak v okamžiku, kdy přijde jiná statistika, která mu nahodí, tak je zase všechno špatně..... Zkrátkta Freude, Freude, vždy na Tebe dojde.....
Tak berte ten svět s nadhledem, protože nervovat se nemá smysl......a VW, ať si to přejeme, či nikoliv, bude jednou z předních automobilek - a k našemu velkééému překvapení bude vyrábět auta......dobrá, průměrná a někdy i špatná.... Ale to k životu tak nějak patří...
PS: Dokonalá bývá jen iluze o vlastní dokonalosti.......
Rozbalit vlákno
3
2. 5. 2012 13:57
Re: Statistika nuda je....
:-! :yes:
Avatar - KANKUNEN
2. 5. 2012 14:17
Re: Statistika nuda je....
Mám dojem, že jsi jeden z mála co to pochopil. Ještě se pak objeví kontratrhač a vznikne vysoká trhačská bitka na nízké úrovni. Schválně jestli se ten kontratrhač pozná.
2. 5. 2012 17:00
Re: Statistika nuda je....
:yes:
2. 5. 2012 14:13
žádné překvapení
Člověk by si pomalu řekl, že při zakoupení vozu německé provenience dostávají šťastní majitelé i předplatné Auto Bildu .. ;-) Nějakým nedopatřením se dostalo pár poukázek i k Volvu. :-O ..zřejmě únik z Fordu
Rozbalit vlákno
2
2. 5. 2012 17:26
Re: žádné překvapení
Asi to předplatné dostávají jen někteří. 20 nejhorších aut vypadá totiž podobně. :-) :-)
1. Mercedes-Benz třídy A (W168) 2,82
2. Smart Fortwo (MC01) 2,67
3. VW Polo III 2,5
4. Toyota Corolla E120 2,47
5. VW Polo IV 2,44
6. Opel Corsa B 2,42
7. Peugeot 206 2,4
8. Fiat 500 2,39
9. Opel Meriva A 2,37
10. VW Sharan I 2,36
11. Opel Corsa C 2,36
12. Ford Focus II 2,32
13. VW Caddy 2K 2,3
14. Volvo S40/V40 (Typ V) 2,27
15. Mercedes-Benz třídy A (W169) 2,26
16. Mercedes-Benz třídy B (W245) 2,26
17. VW Golf III 2,26
18. Opel Vectra B 2,26
19. Opel Zafira B 2,26
20. Ford Galaxy I 2,22
2. 5. 2012 19:20
Re: žádné překvapení
Na komoru. >:D :yes:
2. 5. 2012 17:11
PASSAT, IKONA TABULEK, IKONA GARÁŽÍ
Nový PASSAT, celý v černou oděný, jen odlesky měsíce se perlí na jeho širokých osmnáctkách. Klíček tě hřeje v dlani. Vsuň ho horce dovnitř a tlačítkem pak do noci vykřič tu symfonii tympánů. V šeru ti chrom na rámečcích vykrouží dvě polokoule, to abys nezapomněl co je život, co je láska, co je žena...

Pevně tě svírá bok sedadla, je obšitý stehem a na dotek je to přesně stejný steh, který umíš u své milé na jeden pohmat probudit k nekonečné rozkoši... Řadička trčí k nebi jako falický maják a rozechvěle přijme tvou horkou dlaň, když zasouváš zvolna, v tušení zázraku první rychlost. Odpor volantu ti dává najevo, že se nechá vést jako při tanci života. Lehce sešlapuješ akcelerátor a tvé tělo se noří do závoje opojení.

Mezi okružím přístrojů ti probleskuje erb - VW. Ano, tvůj erb, erb desperáda, vyděděnce, erb rytíře, erb ochránce. Točíš plnou tři, svět se zavírá, před sebou dva kužely světel, které tě vedou až na okraj poznání. Svíráš volant, mžikově řadíš, jsi sám, se svým Passatem. Až tam, za horizontem je svět, je nebe, je peklo života. A ty soustředěný a vyrovnaný prožíváš extázi.

Přesně v okamžiku, kdy dosáhneš té rychlosti, která ti otevírá nejen svět, ale doslova celý vesmír brzdíš, a samet zpomalení ti připomíná, žes člověk. Vrátil ses. Ano, vrátíš se vždy. A vždy budeš se svým Passatem pokoušet nirvánu absolutna... To je Passat. To pro tebe může být Passat. Nový Passat, Apoštol sedmý, sličný.

BRAVWO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
6
2. 5. 2012 18:02
Re: PASSAT, IKONA TABULEK, IKONA GARÁŽÍ
CHCEM PASSAAAAAAT !!!! vsetci ho chceme...
2. 5. 2012 19:00
Re: PASSAT, IKONA TABULEK, IKONA GARÁŽÍ
toto je na terapeuta... 8-s
2. 5. 2012 19:11
Re: PASSAT, IKONA TABULEK, IKONA GARÁŽÍ
anebo pobyt v izolaci bez pristupu k internetu.
2. 5. 2012 19:37
Re: PASSAT, IKONA TABULEK, IKONA GARÁŽÍ
Pro tebe je normálního světa škoda. Ty si zasloužíš víc.

Minimálně pěkné sanatorium s bíle vypolstrovanou místností, aby se - proboha - té hmotě, kde normální lidé mají mozek, nic nestalo.

No a pokud se týká auta, tak dobrý. Jen kdyby nebyl tak hnusnej a tolik se nesr*l .
2. 5. 2012 20:29
Re: PASSAT, IKONA TABULEK, IKONA GARÁŽÍ
Co hulíš?To bude něco extra kvalitního.
2. 5. 2012 20:37
Re: PASSAT, IKONA TABULEK, IKONA GARÁŽÍ
Tos neměl... Tos neměl.... To zase bude.... ;-) Já se diplomaticky řečeno obávám, že tahle hyperbola prosviští vzduchem, aniž by mnozí pochopili její podstatu... :yes:
2. 5. 2012 18:00
hehe
ten auto bild.... mam take tusenie, ze to bude nemecky casopis >:D to je ako keby v apple predajni robili zoznam najlepsich mobilov. tiez by to asi vyznelo dost... monotematicky
Rozbalit vlákno
3
2. 5. 2012 18:10
Re: hehe
:-!
tak je to nemecky casopis pro nemecke spotrebitele, tezko tam budou porovnavat jaguary s chryslery a s lexusy.. i kdyz dneska v tom globalnim svete je to uz vsecko vicemene jedno, neni problem si procist recenze nemcu, amiku, frantiku a italu a udelat si trosku vyvazenejsi pohled na soucasne automobilove deni.
Avatar - deliqent4
2. 5. 2012 18:26
Re: hehe
přesně má řeč. Podle mě třeba Passat není bůh ví jak výjmečné auto. Já bych ho určitě nechtěl a nechci.
2. 5. 2012 18:37
Re: hehe
no len aky zmysel ma taka anketa ked zjavne nemoze byt objektivna ? nemozu tam ani uviest ine znacky aut, kedze ich nepouzivaju. a navyse su to nemci... pochybujem, ze by niekedy naozaj globalne uznali, ze lubovolne nie nemecke auto je lepsie ako tie ich. mi ta anketa pripada jednoducho taka zabavna a zbytocna... relevantna tak pre nemcov hlavne.
Avatar - Guttalax
2. 5. 2012 18:58
RejžoBILD
;-) [odkaz] Tady je dvojnásobek nejlepších aut u Kimů >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Katikakus
2. 5. 2012 19:10
Re: RejžoBILD
Ten tvuj odkaz ale uvadi prodeje. O nich tento clanek ovsem neni, coz ti tradicne jaksi uniklo... 8-s :no:
2. 5. 2012 19:23
Re: RejžoBILD
Nepochopil. Opět. >:D :no:
Avatar - Katikakus
2. 5. 2012 21:19
Re: RejžoBILD
Nic si z toho nedelej. Jednou pochopis i ty...mozna. ;-) :yes:
3. 5. 2012 07:58
Re: RejžoBILD
Ten tvůj izolovaný svět, co? >:D

Tamto nahoře, byl vtip, proto tolik a takových smajlíků. ;-)
Avatar - Katikakus
3. 5. 2012 21:59
Re: RejžoBILD
Opravdu? Vtip? Tak tos objevil novy svetadil, tusim Ameriku, vid?

Gratuluji... :yes:
2. 5. 2012 19:11
Re: RejžoBILD
to je pekne >:D >:D >:D
2. 5. 2012 19:22
Re: RejžoBILD
Tomu se říká národní uvědomění. >:D :yes:
2. 5. 2012 19:43
Re: RejžoBILD
Řek bych, že jezdit Kiou Bongo je perfektní vyjádření toho, že jsi v životě rezignoval na všechny vyšší touhy...
Avatar - Choochoo
2. 5. 2012 21:02
Tabulka
By me zajimala tabulka Francouzu, Italu a o Japoncicich ani nemluvim. Kde je vlastne v tabulce G jako Guru ??? >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
2. 5. 2012 21:30
Re: Tabulka
GIII je 17. (od konce), ostatní zřejmě někde ve středu pole...
Avatar - Choochoo
2. 5. 2012 21:39
Re: Tabulka
To asi chudak GTI tezce nese, ze je Guru prumer, ale to vlastne vsichni uz davno vime >:D
Ja muzu nabidnout jen vlstni rodinou tabulku spolehlivosti a to takovou ze Toyoty i Hondy v celkovem poctu 6ks bez poruchy, takze jen to co se oocekavalo, nic extra. Ted me sice dostal kamos, kteremu se rozsypalo 1,2 TSI, kdyz mi zacal vypravet jak ty Toyoty uz nejsou co byvaly, ze sou taky poruchovy, asi casty ctenar nejakeho koncernoveho periodika nebo ze by byl v Juesej a nerozumel si tam s Priusem? >:D O vikendu jsem byl od jineho kamose informovan o koncernove spolehlivosti 1,6 MPI, 2lety, cca 50tis a najednou netesnost nejakeho ventilu a byla z toho nakonec vymena celeho bloku >:D Za me teda Auto bildacka tabulka hezka, ale evropsky auto mi nesmi do baraku :no: . Pokud uz nejaky lowend, tak misto koncernu radsi korejce ;-)
2. 5. 2012 22:27
A kdo jsou ti čtenáři AutoBildu ?
Ví vůbec někdo co je to za tatary a socky co si kupují v Německu AutoBild a potažmo hlasují o autech, na které jsou schopni ekonomicky dosáhnout ?

To je asi jako když vyjde tabulka 20 nejlepších aut podle čtenářů Světa motorů. Která kára asi vyhraje ?

To se fakt nedá uhodnout. :-)

Jakou mají takové tabulky vypovídající hodnotu o vítězném produktu, když o umístění rozhoduje třeba sedlák z Trinwillershagenu ? To je stejné, jako když VWšeVWědoucí píše o designu. :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
1
3. 5. 2012 03:23
Re: A kdo jsou ti čtenáři AutoBildu ?
Asi tak nějak... Kolik lidí celkem čte Autobild a kolik lidí celkem vlastní automobil a aktivně ho využívá? Je to takové hodnocení o ničem, bez jakékoli výpovědní hodnoty.