Diskuse

Nejlevnější šestiválcové kupé v Česku je Nissan 370Z. Nestojí ani 900 tisíc korun

1.7.2017

Při pohledu do prodejních statistik je až zarážející, jak málo se u nás prodává vozů kupé s šestiválcovými motory. Aktuálně nejlevnější vůz pochází z Japonska.

 

  • 11 Reagovat !

    foto hedvin

    hedvin 01.07.  17:49

    mustang

    za 1 190 000 Kč máte dokonce V8, to už je na zváženou. A to neříkám jako jen fanoušek fordu
    • 41 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 01.07.  18:57

      « Re: mustang

      Já ho pořídil za 1 025 000, nový s manuálem. Ale to byl ještě levnější.

      Jinak je to pěkná nabídka, pro petroheada, co je single, určitě lepší volba než hot hatche za stejné peníze.
      • 22 Reagovat !

        foto Provocateur

        Provocateur 01.07.  20:21

        « Re: Re: mustang

        Pokud Ford nabízí v Mustangu sedadla jen v kůži, tak si ten osmiválec můžou strčit za klobouk. Pak se nelze divit, že kdejakej hothatch je víc prodávanější, když je u nich možnost individualizace mnohem větší.
        • 21 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 01.07.  20:30

          « Re: Re: Re: mustang

          podla mna si hot hatche a mustang priamo aj tak nekonkuruju... kto raz mustanga chce tak si ho kupi aj keby mal sedacky z molitanu .. obrazne povedane ;-) .. inak zrovna mustang sa u vas predava hodne dobre vzhladom na velkost vasho trhu ... a dovolim si tvrdit ze cz trh je pre mustang jednym z tych najdolezitejsich v eu po nemecku ... a to uz nebude o nahode... mustang u vas proste funguje... a to je chvalihodne ;-)
          • 31 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 01.07.  21:16

            « Re: Re: Re: Re: mustang

            JJ, přibývá jich. Člověk je už potkává. Ono by přibývalo i v jiných zemích, ale třeba v Holandsku 8 válec vyjde v přepočtu na 3 miliony. Dokud v těch zemích bude vládnout zelenorudá pseudoeco levice, tak si tam Stanga moc lidí nekoupí.
            • 11 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 01.07.  22:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: mustang

              tymto muscle cars v eu podla mna dnes uz kusok nahrava aj odhchod japoncov z tejto triedy .... predsa len kedysi sme od nich mali kusky ako mitsu 3000GT alebo celica .... ci povedzme SVX od subaru... co vsetko boli vcelku solidne a silne kupatka ... s nezamenitelnym vzhladom.... co uz

              ja u nas vidim jedno cierne camaro s ceskou znackou .... sranda... jazdi nam tu aj jedna lancia thesis s ceskou znackou... a minule som videl malicky roadster MR2 s ceskou znackou... co exotika na 4 kolesach to cz znacka... pride mi ze to ne je nahoda uz... jednoducho fandite viac exotike... a tym padom aj muscle autam sa u vas dari viacej ako u nas
              • 01 Reagovat !

                foto fOE

                fOE 01.07.  22:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                Ano, zvlaste posledni celica s vrcholem 1.8l a FWD, tam ten mustang sedi jako ideovy nastupce jak prd.l na hrnec. >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 01.07.  22:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                  ale tie predosle s vyklapackami co jazdili relly boli silnejsie nie? tie z 90 rokov
                  • 01 Reagovat !

                    foto Enthusiastic-driver

                    Enthusiastic.driver 01.07.  22:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                    Predesle silnejsi byly, ale stejne si neumim predstavit cloveka, ktery resi dilema Celica nebo Miatang :-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 01.07.  22:52

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                      nemuseli si vlastne az tak vzajomne konkurovat... ale tym ze ista skupina vozov z japonskej a europskej produkcie uz vymizla tak zakaznik sa automaticky preorientoval k tomu co ma ( v sportovej produkcii ) k dispozicii... tym padom sa coraz viac otvaraju u nas dvierka prave pre sportove vozy z ameriky...
                      • 00 Reagovat !

                        foto Enthusiastic-driver

                        Enthusiastic.driver 02.07.  10:07

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                        Melo tam byt Mustang proboha >:D Jak se povedl tento autocorrect ? >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto fOE

                    fOE 02.07.  10:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                    Ty predesle slavili uspechy v rally, tam si vydobyli jmeno. Dokonce se predpolsedni celica prodavala jeden cas i v edici Carlos Sainz. Znovu nic co by se nejak prekryvalo se smerem americkeho musclecaru.
                    Ono japonska skola sla vzdy trosku jinou cestou, beznejsi bylo spis mene valcu (spis 4 nez vic) nebo valce zadne (wankel), vysoke otacky, nizka hmotnost a/anebo 4x4. Vetsich, tezsich, vicevalcovych aut s RWD miricich i na typickeho zakaznika muslecaru bylo poskrovnu.
        • 10 Reagovat !

          foto white-label

          white label 01.07.  22:54

          « Re: Re: Re: mustang

          Taky nemám rád celokůži, na druhou stranu stejný problém máš třeba v BMW M2. ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 01.07.  23:10

            « Re: Re: Re: Re: mustang

            koza je diskutabilna.... smyka sa v tom .. v pajere som sa s v kozenej sedacke ( asi to bola umela koza neviem ale to je jedno ) klzal jak na smykacke... v zime zase neskutocna kosa do nich sadnut ... a kym sa sedacka vyhriala ( a to aj ta vyhrievana ) tak clovek rovno mohol ist k urologovi s mocovymi cestami .. akoze ja kozu v tomto nemusim ... inak na palubke by sa mi taka jemna cierna nappa urcite pacila . alebo vo dverach ... ale sedacky su podla mna v textilii vzdy lepsie ...
            • 10 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 02.07.  08:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: mustang

              auto bez kůže není ono. Já proti kůži nic nemam.
              • 00 Reagovat !

                foto maXX-CZ

                maXX_CZ 02.07.  09:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                Jediny, co bych si do auta nikdy dobrovolne nepriplatil.
                Smekas se v tom(!), v lete je v tom vedro (vylozene to pali... a ze trva, nez clovek auto vyklimatizuje), v zime je v tom zima. Musis se o to starat, jinak je to po trech letech hnus.
                Dekuju, nechci. Ted mam stred latkove, bocnice kozene a to mi prijde jako dobry kompromis, ale klidne jen latka/alcantara. Navic vetsinou stoji nesmysl a casto se do nich nenabizi ventilace v nizsi stredni/stredni, takze proste FAIL s velkym F.
                • 00 Reagovat !

                  foto CHerokee

                  CHerokee 02.07.  09:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                  V Mustangu jsou výborné základní sedačky s bočním vedením, takže se nikam nesmýkáš, pokud ti není 10 let. V zimě teplé (vyhřívání), v létě svěží (odvětrávání). A nepřiplácíš za kůži, já mám pěkně v přírodní hnědé. Raz za čas ošetřím (Optimum Protectant Plus) a i po dvou letech vypadají jak nové. Navíc bez příplatku elektricky nastavitelné. Za mě bych tedy opravdu nepřiplácel za skořepiny.
                • 00 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 02.07.  13:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                  Panenko skákavá to jsou mi názory.
                  Ad jedna BMW má dofukovací bočnice, které tě sevřou jak potřebuješ.
                  Jestli teda mluvíme o M2.
                  Ad dvě - černá kůže vypadá i po letech dobře a bez velké údržby. Rozhodně líp, než látka za stejnou dobu.
                  Ad tři - ventilace - někdo to snese, mně to spolehlivě přinese bolení zad nebo zánět ledvin.
                  Na koženou sedačku v létě ručník a je to...
                  Auto vyšší střední je bez kůže skoro neprodejné. Látka vypadá lacině, asi proto se dává jako základní varianta do všech aut...
                  • 00 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 02.07.  16:55

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                    Já si teda neskromně myslím, že moje látkové sedačky nevypadají vůbec lacině a byl jsem vyloženě rád, že jsem na takový kápnul. A jak koukám v diskuzi, nejsem sám, kdo nepreferuje kůži. A ve vyšší střední teda nepovažuju látku za nijak vzácný a "neprodejný" úkaz.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Mig-35

                      Mig_35 02.07.  17:18

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                      Viděl jsem jednou S-klasse s látkovými potahy a už ten obraz nikdy z mysli nesmažu:)
                      • 00 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 02.07.  17:54

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                        Tak tam už to opravdu asi bude vzácný úkaz.
                        Mě se v S-klasse nelíbí sedadla tak jako tak. Co jsem viděl (přes sklo >:-[] ) tak mi přijde, že ani nemají vůbec žádný boční vedení.
                • 10 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 02.07.  16:04

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                  Já měl kůži ve všem krom Stratuse a Camara.

                  Kupodivu sem se nikde nesmýkal, v zimě sem nemrznul protože všechny auta krom Alera měly i vyhřívání těch sedaček a v létě to s tím vedrem není zas tak tragické když je tam klima, navíc moderní auta maj odvětrávání (z mých aut jen CTS).

                  Spocenou zádel jde mít i na látce když je extrémní vedro, stejně tak záda, neboj.

                  A péče? 2x do roka to ošetřím přípravkem na kůži a pohoda.
          • 20 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 01.07.  23:25

            « Re: Re: Re: Re: mustang

            Kua to čumím, ale máš pravdu. M2 sedadla pouze v kůži. To znamená spocená prdélka...tož nic pro mě...měl jsem v X5...děkuju nechcu... ;-\
            • 10 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 02.07.  08:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: mustang

              voni tam nemaj ventilovaný sicny? >:D
              • 10 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 02.07.  11:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                v M2 nie sú.
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 02.07.  13:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                  Aha....
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 02.07.  13:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                  ...ale každý kdo má doma akuvrtačku si tu ventilaci v sedadle může udělat... ;-) Bude to sice vypadat na ho*no, ale nebude se ti potit pr*del... ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto speedfred

                    speedfred 02.07.  14:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                    aj to je riesenie :-)
                    ja osobne s kožou problem nemám a nejak sa v tom ani nepotím. Nejaká na guvno látka je horšia ako koža a človek je potom len z toho orosený. Koža vypada aj po rokoch pekne,len to treba raz za čas niečim natrieť.
          • 00 Reagovat !

            foto Provocateur

            Provocateur 02.07.  00:32

            « Re: Re: Re: Re: mustang

            To jsi mě překvapil, čekal bych alespoň variantu s alcantarou. Ale v prémii nelovím :-) Už jsem smířenej s tím, že další auto bude asi zase nějaký čtyrkolkový hot hatch/sedan,ikdyž v současné nabídce se mi žádné vyloženě nelíbí. Pěkný kupé bych našel, ale zase žádný nenakonfiguruju dle mého gusta.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 02.07.  00:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: mustang

              Které pěkné kupé by to bylo?
              • 00 Reagovat !

                foto Provocateur

                Provocateur 02.07.  08:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                BRZ, ale tam bych si výkonově pohoršil. A když už atmosféru, tak radši víceválec. Mustang by taky přicházel v úvahu, ale kožené sedačky prostě nezkousnu.
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 02.07.  08:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                  si kup hadrový z V6 a přehod si to, neřešitelnej problém vid >:D >:D >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Provocateur

                    Provocateur 02.07.  09:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                    Nejsem ten typ, který by kupoval nový auto a následně ho ještě musel předělávat ke svému obrazu. Pokud mi automobilka už z výroby nenabídne auto v požadované specifikaci, tak má smůlu ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto CHerokee

                      CHerokee 02.07.  10:02

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                      Tak pak ne muscle cars. Stangy a Camara jsou polotovary, které si pak člověk individualizuje pode sebe. Stejně jako u Harleyů.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mig-35

                        Mig_35 02.07.  13:04

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                        Co jsi tam naindividualizoval ty? Výfuk? A tím to hasne:)
                        • 10 Reagovat !

                          foto CHerokee

                          CHerokee 02.07.  13:19

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                          - výfuková soustava (Ford racing sport by Borla)
                          - sportovní sání (KN)
                          - lakované pruhy
                          - průhledný lak celé auto
                          - lakovaný kryt motoru
                          - kapota se sáním
                          - bočnice
                          - spoiler
                          - pneuzvedání kapoty
                          - interiér - věnec ze Shelby v alcantaře
                          - na zakázku z alcantary s hnědým prošitím u řadičky, ručky, opěrku...
                          - chromované kroužky na repro soustavu
                          - koberečky s logem
                          - LED svícení v interiéru
                          - LED denní svícení místo halogenů

                          A i další věci, porád se dá vymýšlet. Protože s tím cestuju, neměnil jsem tlumiče, nedával vložky pro rozšíření jako kolegové. Na brzdy jsem taky zatím nešahal. Na okruh to není nic moc (v Mostě vydrží tak 4 ostrá kola), ale na běžné ježdění ta Bremba stačí. Zvažuju palivovou mapu. Do kompresoru bych nešel, necelých 500 koní bohatě stačí. S manuálem zvlášť.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Mig-35

                            Mig_35 02.07.  13:22

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                            aha, optický tuning, už chápu:)
                            • 00 Reagovat !

                              foto CHerokee

                              CHerokee 02.07.  13:28

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                              K obrazu svému. Díly Ford Racing, Roush. Více výkonu netřeba a ten podvozek je tak dobrý, že na normální vozovce jeho potenciál nevyužiješ. Teda alespoň já ne v provozu. Za nejpovedenější považuju výfukovou soustavu kvůli zvuku a pak Shelby věnec volantu, ten se opravdu o třídu lépe drží (tlustší, lépe tvarovaný a mám rád alcantaru v kombinaci s kůží).

                              Jo zapomněl jsem napsat vzpěru do motoru kvůli zvýšení torzní tuhosti. Ono je těch změn (drobných) hodně.
                          • 00 Reagovat !

                            foto speedfred

                            speedfred 02.07.  14:05

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                            nebol si v Moste niekedy v máji? A nebol tam s vami aj JČ ?
                          • 10 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 02.07.  15:30

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                            Hele, jak jsi psal, že Mustang je "polotovar" a ty jsi z něho tedy asi těmito fantastickými prvky udělal konečně hotový produkt, to byl vtip, nebo to myslíš zcela vážně???
                            • 00 Reagovat !

                              foto Mig-35

                              Mig_35 02.07.  16:05

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                              když to nemá pruhy tak to nepojede:)
                              motor, brzdy, podvozek - beze změn:)
                              slyšel jsem jednoho človíčka říkat, že nebude investovat do něčeho, co není vidět:)
                              • 00 Reagovat !

                                foto kyklop

                                kyklop 02.07.  16:35

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                                Lakované pruhy = 60 koní >:D >:-[]
                              • 00 Reagovat !

                                foto CHerokee

                                CHerokee 02.07.  19:24

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                                Výfuková soustava dělá okolo 30 koní a dalších 20 KN sání. Po měření 469 koníků, to bohatě stačí. Nevím, proč bych dělal další. Brzdy brembo do provozu stačí a podvozek oravdu tvrdší nepotřebuji. Co se pruhů týká, na mustang se dávají už více jak 50 let a pasují tam ;-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto JDM

                                  JDM 03.07.  14:29

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                                  Vyfuk 30 koní sání 20 koní? To kde prodávají? >:D
                            • 00 Reagovat !

                              foto CHerokee

                              CHerokee 02.07.  19:22

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                              Polotovar je. Stejně jako každý Harley a pak si ho dotvoříš k obrazu svému ;-)..to je u evropských aut problém. Hned se to hádá s řídící jednotkou atp. A hlavně té individualizace je méně.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Beefcake

                            Beefcake 02.07.  16:28

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                            "pneuzvedání kapoty" - to je co ?
                            • 00 Reagovat !

                              foto Mig-35

                              Mig_35 02.07.  17:07

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                              to znamená že za meloun nedostaneš plynovou vzpěru...
                              • 00 Reagovat !

                                foto Beefcake

                                Beefcake 02.07.  17:49

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                                Tak ono mi to samozrejme napadlo, ale nechcel som tomu uverit...Tak snad sudruhovia z Ameriky dostanu rozum v dalsej generacii :-)
                                Aspon viem, ze aj toto sa rata do "tuningu". Ale zase vzdy lepsie ako 80% z toho indianovho zoznamu vyssie... Vzpery su aspon prakticke, hlavne na takej velkej kapote. Okrem sania, LED svetiel a mozno vyfuku samy tuzing. A samozrejme este rozperna tyc.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto -Karel-

                                  _Karel_ 02.07.  17:58

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                                  Hele, klidně ať si Cherokee dopřeje styling - nic proti tomu. Ale napsat, že Mustangy jsou jen takové polotovary, co si musí majitel dodělat sám - opravdu jsem si představil, že má tedy poladěný motor, podvozek, brzdy - a pak tedy třeba i nějaký ten styling. Ale pruhy na kapotě a led osvětlení interiéru coby stěžejní "úprava"? 8-s
                                • 00 Reagovat !

                                  foto CHerokee

                                  CHerokee 02.07.  19:28

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                                  Mustang je koncipován jako polotovar a tak, aby byl levný. Mohl by mít techniku, čidla a blbiny jako BMW, ale stál by dva miliony. V USA v přepočtu vyjde na 700 000. A místo Ochcávky máš za to atmo V8.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto JDM

                                    JDM 03.07.  14:45

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                                    To že nemá techniku a čidla a kraviny jako bmw z něj nedělá polotovar ale Ford mustang, auto pro lidi, na svezení, na parádu, když ho poladis tak i závoďák teda ten současnej jezdí hodně dobře už v sérii. Montovat do něj dodatečně nějaký kraviny ala bmw je blbost. O tom mustang není nebyl a nebude... To mě připomíná ty vtipný videa na youtube kde se takhle majitelů mustangu ptají co tam má za motor a jaký úpravy a chlapík jim prvně tvrdí že tam má kompresor pak turbo prvně to má 500 koní pak zase 1000 a kromě rychlejch pruhů a pár dalších nevkusnych serepiticek je to obyč mustang typka kterej o autech ví asi tolik co moje 80ti léta babička
                      • 00 Reagovat !

                        foto Beefcake

                        Beefcake 02.07.  21:08

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                        Sorry, ale nazyvat Mustang Stangom mi pride dost divne ;)
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 02.07.  23:29

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                          Stang je ten polotovar a hotového MUStanga si z něj MUSíš udělat sám... >:-[] ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 02.07.  13:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                      To máš dost blbý no.

                      Přehodit sedačky je akce na hodinku a prodat ty kožený a koupit někdo v USA nebo v polsku ty hadráky je taky děsněj problém no :-) :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Provocateur

                        Provocateur 02.07.  13:46

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                        Blbý to má Ford, já ne. Nejsem pacient zaměřenej jen na nějakou značku nebo na ameriky ;-)

                        P.S.: Kdo ti ty kožený sedačky koupí, když každý je má v základu? >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 02.07.  13:50

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                          Ten komu se prošoupou nebo ten kdo naopak chce do V6 kůži. Znam lidi co auto bez kožených sedaček vůbec nechtěj >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto Provocateur

                            Provocateur 02.07.  14:17

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                            Aha, takže budu čekat minimálně 5 let než se někomu sedačky prošoupou. Na těch pár lidí s V6 bych taky vůbec nespolíhal.

                            Je fajn, že znáš lidi. Ikdyž u tebe je to docela zázrak, pokud s nimi diskuteš stejným stylem jako zde >:-[]

                            P.S. Já znám zase lidi (a je jich většina), kteří taky nechtějí kožený sedačky do sportovního auta.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Barrichello

                              Barrichello 02.07.  16:07

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                              Lidi sou různé, to víš :-)

          • 00 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 02.07.  10:08

            « Re: Re: Re: Re: mustang

            Jsou sedadla v M2 v cemkoliv jine nez sedadla z treba M240i? Z obrazku mi to neprijde a jestli fakt nejsou, tak to moc nechapu. :-O
            • 10 Reagovat !

              foto boost-

              boost. 02.07.  10:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: mustang

              Jsou identický.
              • 10 Reagovat !

                foto fOE

                fOE 02.07.  10:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                Pak vazne nechapu proc tam bez priplatku nenechali i kombo alcantara/latka. Do takoveho auta (a pri absenci komba kuze/latka) idealni volba.

                Navic, nedela se M2 (btw. jako jedine ///M) na stejne lince jako bezne 2er taky v Lipsku? Pokud ano tak to uz nechapu tuplem kdyz ty identicka sedadla maj navic "na miste".
                • 00 Reagovat !

                  foto boost-

                  boost. 02.07.  10:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                  Yup, stupid as fucc... E82 1er M taky měla jen černou kůži, jeden interior trim a tři barvy. Nevím, co jim v tom brání, když se vyrábí na jedny lince jak říkáš. To je stejny jako u M3/4, kde si nemůžeš objednat Individual koženou palubku a dveře v případě, že to chceš zkombinovat se základními sedačkami kůže/látka.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 02.07.  11:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                  Ano, možnost alcantrara/látka (viz M240i) by byla ideální.
                  • 00 Reagovat !

                    foto pradeda7

                    praděda7 02.07.  13:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                    No nevím jak tady, ale v Austrálii by se to vyřešilo lehce. Hadrová nebo alcantrová sedadla by se koupili z vrakáče nebo přes E bay. Ale bojím se, že to tady nebude tak jednoduché. Možná z DE nebo GB...
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 02.07.  15:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                      Určitě bych si dal dobrovolně do fungl nového auta, nějaké "proprděné" sedačky z vrakáče... >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto pradeda7

                        praděda7 02.07.  15:13

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                        No tož bacha! I skoro nová auta se sedadly v A1 kondici se najdou ve vrakáčích, protože i nová auta bourají a jsou pojišťovnami odepsaný.... :-!
                      • 00 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 02.07.  15:35

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                        Nechápu, že tu tak dlouho debatujete o kůži z ojetiny, a neberete v úvahu možnost přečalounění u specializované firmy. Kvalitní řešení, výběr potahů o jakém se při běžné konfiguraci nového auta ani nesní....
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 02.07.  16:33

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                          Já ne, já jen nadhodil tu M2 a pak se to tu rozjelo beze mě. ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 02.07.  16:48

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                            To byla spíš obecně myšlená reakce, a hodila se pod tebe ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto pradeda7

                          praděda7 02.07.  16:45

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                          Ano, to je také varianta o které jsem uvažoval, když jsem měl F15 X5 se sedadly v kůži a kůže se mnou "nesouhlasila". Ale to byla částečně moje chyba, protože látka s M paketem sice nelze, ale kůže se dala nakonfigurovat s aktivní ventilací. Je ale smutné, že si člověk koupí nové BMW (M2) a měl by uvažovat o přečalounění sedadel, protože nesnáší kůži a BMW jinou možnost než kůži nenabízí... ;-\
                          • 00 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 02.07.  16:51

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                            Já o tom občas uvažuju při koupi ojetiny. Taky nechci kůži, a když auto jinak ve všem vyhovuje... Tak se holt třeba vymění volant za tříraměnný, přečalouní sicny a vymění kola. Nakonec jsem naštěstí našel vhodnou alternativu. :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto pradeda7

                              praděda7 02.07.  17:16

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                              No, mě v Renocaru prakticky do M2 nutili. Ale tenkrát mě spíš vadilo, že M2 se nenabízí s adaptivním podvozkem. Na sedadla ani nedošlo.... :-) Já jsem taky našel to "moje" auto... ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto kyklop

                              kyklop 03.07.  06:27

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                              Našiel, alebo ti miestny guru otvoril oči? Keď najdeme na bazáre na predaj kožené sedačky , vieme odkiaľ vietor fúka >:D
    • 01 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 01.07.  22:08

      « Re: mustang

      2,3 ecoboost začíná na 880 tis. a to je na zváženou. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 01.07.  23:20

        « Re: Re: mustang

        Kukám cenník u nás a rozdiel medzi 2,3 a 5 litrom je nie zrovna malých 9500€. To je celkom dilema. K tomu je ešte dosť zásadný rozdiel v mestkej spotrebe, takže pokiaľ ktokoľvek uprednostní 2,3, tak sa nie je moc čomu čudovať :-)
        • 00 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 02.07.  06:15

          « Re: Re: Re: mustang

          A na denní ježdění se hodí víc.
          • 00 Reagovat !

            foto maXX-CZ

            maXX_CZ 02.07.  09:10

            « Re: Re: Re: Re: mustang

            Uprimne mi to nedava skoro zadny smysl a to dokonce s tak silenou mezerou. Kdyz uz, tak uz. Mimochodem ten obrovsky rozdil jen dokazuje o jakou variantu je zajem. A resit u tohohle auta ze jezdi za 9 nebo za 12? :-)
        • 00 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 02.07.  10:04

          « Re: Re: Re: mustang

          Pokud takto uvažuješ, nekupuj Mustanga.
          • 10 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 02.07.  10:54

            « Re: Re: Re: Re: mustang

            Prečo? Štvrtina ceny je dosť a "základný" motor nie je žiadna zdochlina. V pár eu štátoch si ešte hodne priplatíš kdejakých cestných daní a registračných poplatkov podľa výkonu a objemu motora a rozdiel sa ešte viac prehĺbi. Samozrejme tá V8 bude iná liga
            • 00 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 02.07.  13:09

              « Re: Re: Re: Re: mustang

              Musíš si koupit V8 a musíš si tam dát příplatkový výfuk a jedině tak je to správně a jinak se to ani nesmí!
              Zmínka o tříhvězdičkovém Mustangu do každé diskuze:)
              • 00 Reagovat !

                foto CHerokee

                CHerokee 02.07.  13:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                Originální je v evropské verzi hodně přitlumený. Proto na Brothers performance, AmericanMuscle nebo CJ Pony Parts dnes na výběr desítky laděných variant. Já dlouho rozhodoval, vybíral asi z 30...poslouchal na youtubku. Je to větší investice, ale oplatí se to. Většina kolegů majitelů do toho nakonec taky jde.
                • 10 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 02.07.  17:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                  "oplatí se to" - v jakém ohledu? za mně je to 3.14vina na dělání kraválu, která jízdní vlastnosti nijak nezlepší. ale tebe jízdní vlastnosti moc nezajímají, ty seš spíš na tu show kolem:)
                  • 00 Reagovat !

                    foto CHerokee

                    CHerokee 02.07.  19:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                    Auto má znít a ne být ecoevropsky přitlumené. Ten zvuk za to stojí. Nárůst výkonu asi o 30 koní. A když už nic, tak je o pár kil i lehčí ;-). Jízdní vlastnosti...myslíš udělat to tvrdé jako desku? Snížit to, abych škrtal podvozkem na každém nerovnosti nebo retardéru? Proč, já potřebuju použitelné auto. Na dráze jsem si to zkusil, to co umí v reálném provozu nelze využít.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Beefcake

                      Beefcake 02.07.  21:05

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                      Neviem, aku ma Mustang vysku, ale zrovna vcera som videl na jednom vyjazde z mimo cesty na asfalt, ako uz brusil prahy tam, kde ostatne bezne (ne-SUV) auta este ako-tak presli.
                      Inak bol to nejaky cerveny model so sklapacou strechou, celkom pekny.
                      • 00 Reagovat !

                        foto CHerokee

                        CHerokee 02.07.  21:29

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                        Taky znám kolegy, co snižovali, a pak je s tím problém. To za to fakt nestojí.
                    • 00 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 03.07.  00:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                      Kvalitní komponenty nemusí znamenat ani jedno z toho. Jde o to ho doladit pro tvé potřeby.
            • 00 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 02.07.  13:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: mustang

              Mustanga buď chceš a pak neřešíš detaily, nebo nekupovat. Přeplňovaný 4 válec se k němu nehodí, to si jej kup raději ve Focusu RS. Pod tu kapotu bez přehánění vejde totiž 2x, působí to nepatřičně, když sundáš kryty.

              Není to tak jednoduché jako řídit prémii. To auto se musí krotit, je neurvalé. Je třeba se na něj soustředit a chvíli trvá, když člověk přesedne z dailly caru než si zvykne na spojku. Pak to ale nadšence odmění. Není to ale auto pro každého. Určitě doporučuju nejdříve projížďku, ideálně půjčit někde na jeden den.
              • 11 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 02.07.  13:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                Nepřijde ti tvůj způsob vidění světa trochu černobílý?
                Já jsem - dejme tomu hypoteticky - od teď majitelem přeplňované verze Mustangu GT a říkám: 416 koní do muscle caru? To je k smíchu!!! Jedině kompresor, jedině 716 koní je správně a když na to nemáš, tak si kup Passata v tdíčku! Základní V8 je tak akorát na nákupy v neděli do Kauflandu, dyť to vůbec nejede!
                Jsou lidi, kteří si to auto koupí o 200 tisíc levněji, s nižší spotřebou a budou ho dva roky jezdit a ušetří 400 tisíc.
                A Nismo 370Z si s Mustangem vytře zadnici za stejné peníze a je to skutečně okruhové nářadí, ne bachraté GT...
                • 00 Reagovat !

                  foto CHerokee

                  CHerokee 02.07.  19:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                  Já ti to neberu. Koní není nikdy dost..na dráze. Ale já to nemám jako závodní vůz a ani si nepotřebuju s nikým měřit pindíka ;-). Nismo 370Z jsem žádné nepotkal. Napsal jsme svůj názor. Co jezdím k dealerovi, vesměs doporučuje jen V8. Takže v tom černobílém vidění asi nejsem sám. ;-)

                  Na druhé straně chápu, že jezdec BMW se na věc dívá jinak. Tam ubírají válců a objemu permanentně už delší dobu. Jen číselná označení zůstávají.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 02.07.  21:32

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                    BMW má motory od dvou válců do dvanácti... co Ford?:)
                    • 00 Reagovat !

                      foto kyklop

                      kyklop 03.07.  06:29

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                      Trojvalcové Mondeo už x rokov ;)
                      • 00 Reagovat !

                        foto CHerokee

                        CHerokee 03.07.  09:52

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                        Souhlas to je hrozné. Opakovaně jsem psal, že ten jejich 1,0 ecoboost je ho*no motor. Při zatížení nejede a v otáčkách zní jak utrápené zvíře. Manželka ho měla ve Fiestě než jsme vyměnili za 1,6 ecoboost. Mimochodem ve stejném voze rozdíl ve spotřebě litr.
                • 00 Reagovat !

                  foto JDM

                  JDM 03.07.  15:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                  Mustang je legenda, k mustang patří prostě V8, zvuk, zátah, obří motor, obří pneumatiky,... Kdo neslyšel rozdovadenou V8 tak to asi nikdy nepochopí, V6 ok ale čtyřválec turbo ? To si někdo koupil? Já myslel že to nabízí jen jako aby udělali radost ekoteroristum a sami lidi u Fordu nedoufali že si ho někdo objedná. To je takovej wannabe mustang, koukejte mám mustang a jede hustě a žere půlku toho co V8... Nevím co třeba wrx sti s 1.2 biturbo 300 koní? V pohodě? Nebo bmw m3 1.5 kompresor? To by bylo taky cajk... Víc takových lidí a tyhle auta zmizí úplně to co je na těch autech zajímavý tam nebude to čím se tyhle auta proslavili a proto je každej malej kluk chtěl...
        • 00 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 02.07.  16:25

          « Re: Re: Re: mustang

          Kolko ? [odkaz]
          Je to presne 6000E , Cize od nejakych 16% naviac.
          • 00 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 02.07.  16:44

            « Re: Re: Re: Re: mustang

            Kukám to ešte raz, dík za upozornenie ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 02.07.  21:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: mustang

              U mna bol rozdiel tych cca 6000E za 2.0L vs 2.0L turbo. Tiez som to nedal. A teraz trosku lutujem, ze mohlo byt este viac zabavy.
    • 00 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 01.07.  23:14

      « Re: mustang

      Za zváženie to samozrejme stojí, na strane druhej je medzi 860000 a 11900000 celkom veľký rozdiel ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 02.07.  13:11

        « Re: Re: mustang

        Asi tak nějak. Někdy mám pocit, že si obyčejný člověk neumí představit, že když jde kupovat auto za 300 tisíc, že se nedívá na auta za 400, že někdo to má podobně a jde kupovat auto za 900 a ne za 1,2 M....
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 02.07.  13:16

          « Re: Re: Re: mustang

          a pak sou lidi co si jdou pro konrketní model a neřeší zda stojí 350 nebo 430 stejně jako někdo nemusí řešit zda to stojí 950 nebo 1,2

          Takový neznáš vid.

          Tak už si poznal. Já když kupoval CTS tak sem vybíral mezi dvěma kus, kde byl cenový rozdíl 90 litrů. Vybral sem si ten dražší, protože byl lepší.
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 02.07.  13:25

            « Re: Re: Re: Re: mustang

            bavíme se o koupi ojetého vozu nebo nového? u ojetiny samozřejmě musíš vybírat podle stavu, ale u nového auta tohle řešit nemusíš:)
            a že někdo "neřeší" 300 tisíc nebo o 30% vyšší cenu to je uvažování stylem no tak si vlastně může koupit M3 za 2.5...
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 02.07.  13:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: mustang

              to je přeci úplně jedno, jestli těch 300 tis stojí ojetina nebo nový. Furt jde o to, jestli si zoufalec co má v kešeni jenom těch 300 nebo i další rezervu a jestli si vybereš něco lepšího za 400 nebo ne.

              Stejně tak s tím jestli to stojí 900 nebo 1,1 mega atd.

              Tam by to bylo o to smutnější mít na káru přesně 900 a dál nemít kačku.....
              • 00 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 02.07.  13:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                A co když jsi zoufalec, co má třeba 30 miliónů ale na tohle konkrétní auto si dá rozpočet milión a přes to nejede vlak?
                Když jsi vybíral o 90 tisíc dražší tak jsi určitě věděl, že nechceš o 200 tisíc dražší, nebo se pletu?
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 02.07.  16:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                  Když sem vybíral co sem vybíral, tak sem veděl že nechci cestovat po půlce Evropy a že v těch dvou zemích sou na výběr 3 kusy, takže sem vybíral z nich. Jednoduché.

                  Kdo má rozpočet přesně na kačku je bud šílenec, nebo mu to tak nastavili ve firmě a jde o výběr služebáku. O tom tady nediskutujeme že, bavíme se o tom kdy si to někdo kupuje soukromě.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 02.07.  16:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                    300 tisíc rozdíl je přesně na kačku? :-) jdeš pro auto za necelých 900 a vybereš si za 1.2?
                    • 00 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 02.07.  16:31

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                      Přesně na kačku je když ti někdo nebo ty sám si dáš rozpočet že 299 999 je konečná a něco lepšíího co bude za 340 000 Kč si už nemůžeš koupit.

                      To samý je když budeš mít 30 mega a dáš si rozpočet 899 900 a lepší auto za 1 080 000 už prostě nekoupíš. Protože máš hranici >:D >:D >:D

                      Když budu vybírat auta za 300, tak mě roztyl 100-150 táců rozhodně finančně nezrujnuje a když budu vybírat auto za mega, tak nebudu mít rozptyl 100 táců ale třeba půl mega.

                      Samozřejmě je přepoklad že vím, že chci sportovní kupé nebo rodinnej kombajn nebo mpv nebo suv nebo limuzínu.

                      Nemůžu si určit že mam 500 litrů a zadat si do tipcarsu aby mi to vyhodilo všechny káry za tu cenu, žeee
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mig-35

                        Mig_35 02.07.  17:15

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                        člověk, který nepořídí autu letní gumy háže statisícema jak talířem na frisbee >:-[] >:-[] >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 02.07.  17:51

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                          >:D :yes:
                        • 00 Reagovat !

                          foto kyklop

                          kyklop 02.07.  19:32

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                          Na tom ich práve ušetril...Elektroniku kupuje bez dph, autá neprezúva, kruháče dáva lepšie ako ty na letných, brzdové kotúče a doštičky kupuje z íbeju. Korunka ku korunke a máš 100 litrov ani nevieš ako >:-[]
                          • 00 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 02.07.  20:09

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                            Kdo šetří, má za tři aneb brambora k bramboře, Sierra na dvoře >:D >:D >:D
              • 00 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 02.07.  16:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mustang

                Keď myslíš , že to je jedno. Potom sa tu nebavme o autách z a+- milión, ale hoďme si limit dva a jéj. Výber je o galaxiu väčší :-)
          • 00 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 02.07.  16:45

            « Re: Re: Re: Re: mustang

            A 90000 je to isté ako 350000?
    • 10 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 01.07.  23:17

      « Re: mustang

      Viac valcov viac Adidas ? :-)
      Ano, ak Mustang, tak jedine s tym 5L V8, inak je to len na polceste k muscle car.
      Je to asi auto s najlepsim pomerom cena/kW a preto pritahuje ludi, co chcu mat co najvacsi vykon v TP.

      Ale vybral by som si opat raz o 200kg lahsieho Japonca pred hrubou silou Mustangu na rovnej ceste. Vyzera na rozdiel od Fordu ako cistokrvne sportove auto. Mustang mi pride ako hruba sila v hrubom kabate.
  • 10 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 01.07.  17:51

    Jestli to nebude tím

    že f ofiko nabídce je mimo německou trojku těch šestiválcových kupé jak šafránu. Krom zméněného Nissanu mě z ofiky nabídky napadá ještě tak Cadillac ATS-V coupe, ale to nestojí pod milion.

    Nabídku českého trhu tak rozšřuje akorát šedý dovoz. Ovšem taky ne za ceny pod milion, ale těsně nad.

    K mání je tak Camaro V6 za cca 1,1 mega [odkaz]

    Challenger V6 za téměř totožných 1,1 mega [odkaz]

    • 31 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 01.07.  20:05

      « Re: Jestli to nebude tím

      pamatam ze aj hyundai genesis coupe bol kedysi u vas v predaji s 3,8 V6 za cenu tiez okolo 900 tisic az milion... co tiez bola na V6 zadokolku super cena

      tieto americke muscle cars nemaju chybu ... presne tento typ kupatok nam dnes v eu uz hodne chyba.... proste nieco zivocisne .. vskutku aj hodne mechanicke a zaroven jednoduche nepredrazene...

      to camaro je mega .... akoze vyzera brutalne :yes:
      • 03 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 01.07.  21:39

        « Re: Re: Jestli to nebude tím

        "presne tento typ kupatok nam dnes v eu uz hodne chyba" - ha ha ha - nepsal jsi tu včera, že raději Juke turbo? :-O
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 01.07.  22:17

          « Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

          ale ved som tam dal za tym aj tohto smaila >:D ... ci nie? ... a ten znamenal to ze to musis brat kusok s nadsazkou ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 01.07.  22:26

            « Re: Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

            hej kupátka chýbajú ked všetci chcu Juke / Soul hlavne v TURBO >:D
            • 00 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 01.07.  22:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

              juke a soul su zaujimave crossy... obe ponukaju slusne naslapane 1,6 turbo verzie a obe su dnes uz rychlejsie ( teda aspon v pruznosti ) ako nejeden sportovejsie sa tvaraci voz... a este ked sa k nim prida Kona s t-gdi tak tu vidim akusi novu vznikajucu triedu hot-crossov >:D :*)

              ved kto by si este pred 10 rokmi vobec pomyslel ze moze mat raz aj 200 koni v 4m dlhej a vyvysenej "kadibudke"
              • 00 Reagovat !

                foto Enthusiastic-driver

                Enthusiastic.driver 01.07.  22:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

                No Juke jede docela sympaticky, ale nijak zazracne. A Soul realne poztracel oproti tabulkove hodnote tak 50 koni a rychly vazne neni. 1.6T kia/hyu jede obecne docela mizerne. I v i30 jeho porjev neodpovidal.tabulce.
                • 00 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 01.07.  23:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

                  je niekde test soulu s tgdi? asi je.. len nejak som ho zatial ani nehladal ...

                  ale tak juke nismo musi ist pekne .. zrychlenie za 7s hovori jasnou recou... a potom ze preco sa nepredavaju vozy ako GT86... no ked uz crossy su dnes rychlejsie ako skutocne sportove vozy tak sa niet comu divit ze zacinaju byt kupatka druhom odsudenym na vyhynutie
                  • 00 Reagovat !

                    foto Enthusiastic-driver

                    Enthusiastic.driver 01.07.  23:13

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

                    To je tabulka, reálně bych řekl, že snad to Toyoabru je i rychlejší. Samozřejmě mluvím o akceleraci v přímce. Test Soulu je třeba tady [odkaz]
                    • 00 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 01.07.  23:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

                      dik super... asi najnenapadnejsich 200 koni na trhu >:D
                  • 10 Reagovat !

                    foto Beefcake

                    Beefcake 01.07.  23:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

                    "niet comu divit ze zacinaju byt kupatka druhom odsudenym na vyhynutie", nie, to je tym, ze ludia su uz dnes totalne zblbnuti cislami, tabulkami , nahananim koni turbami, tahom vocpoda a podobne.
                    A dovolit si spomenut pri BRZ/GT86 Kia Soul, co je skareda krabica, je toho len dokazom.
                    • 00 Reagovat !

                      foto lamal

                      lamal 01.07.  23:45

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

                      :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto pradeda7

                    praděda7 01.07.  23:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

                    ....kupatka druhom odsudenym na vyhynutie....tak tak, smutné ale pravda. Chtělo by to podrobnou analýzu co všechno za tím je, ale ekofašisté a jejich bruselští přisluhovači v tom dozajista mají své zassrranné prsty... >:-[]
                    • 10 Reagovat !

                      foto Beefcake

                      Beefcake 01.07.  23:36

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

                      Dost pochybujem, ze mozu za tvar karoserie :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto pradeda7

                        praděda7 01.07.  23:44

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

                        Tož nedivil bych se, kdyby mohli... ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 02.07.  00:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

                      ja viem co je za tym a pisem to dookola... za ustup kupatok mozu paradoxne crossy a SUVecka ;-) .. nie je to ani o cene ani o emisiach... lebo SUV tiez nie su moc ekologicke... ale je to o tom ze ludia dnes uz nechcu dvojmiestne vozy s bruchom na zemi kde nalozis tak maximalne golfovy vak a cestou na green ta budu boliet vsetky zuby .. ludia dnes chcu pohodlie komfort a majestantnost a byt na ceste respektovani neprehliadnutelni a co "najvacsi".. a toto ti da jedine SUVecko
                      • 00 Reagovat !

                        foto pradeda7

                        praděda7 02.07.  10:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

                        Zapomínáš na to, že EU normy začali tím, že řešily spotřebu a emise. Sportovní vozy a s tím i kupátka měli vždy silnější motory a proto i větší spotřebu i emise. A proto trpěly víc než ostatní vozy. Vidíš to i dnes, kdy takové parádní GT 86 se neprodává, protože má motor udušený zkkurrvennýmí ekofašisty a parazity z Bruselu. SUVéčka se prodávají dobře, protože jezdí na naftu a ekonomicky. Také proto, že se v nich cítí řidič bezpečněji kvůli výhledu a to platí hlavně o ženských.
                        • 00 Reagovat !

                          foto -MT-

                          _MT_ 03.07.  08:30

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

                          Řešily jen emise škodlivin. Emise skleníkových plynů se řešily i tehdy, ale dlouho z toho žádná norma pro auta nebyla. Pokuty začaly až v tomhle desetiletí.
                    • 10 Reagovat !

                      foto CHerokee

                      CHerokee 02.07.  10:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

                      Brusel tvoří lidé, které tam volíme a posíláme. Až přestane vládnou zelenorudá levice, tak to snad bude trochu lepší.
                      • 00 Reagovat !

                        foto pradeda7

                        praděda7 02.07.  13:25

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

                        Naneštěstí mají po celé Evropě právo volit i lidé, kterým to nemyslí a kteří se dají koupit za koblihu nebo za populistické sliby... ;-\
                        • 00 Reagovat !

                          foto CHerokee

                          CHerokee 02.07.  13:40

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jestli to nebude tím

                          To je pravda. Koblihový fenomén působí zvláště u nás a je to k nevíře. A je fuk, co na pana agenta vyjde najevo, voličstvo je jak slepé zfanatizované stádo. Očekávám, že u nás bude mít benzín za chvíli 70 % sraček z řepky...
  • 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 01.07.  23:16

    Datsun 240Z

    To byl stroj...........ale je to kua už strašně dávno.... ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 01.07.  23:27

      « Re: Datsun 240Z

      vyzera fakt dokonale.... to boli este casy kedy vladli autam corvetty a carrery... ziadne X6tky :*)

      najkrajsie sportove auto vsetkych cias je za mna miura... potom je moc pekna corvetta zo 70 rokov taka svalnata
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 01.07.  23:41

        « Re: Re: Datsun 240Z

        Jo tenkrát byly krásné sportovní auta, ale také krásně drahé...........to 240Z se ještě, se skřípěním zubů dalo v roce 1970 v Austálii pořídit.... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 01.07.  23:48

          « Re: Re: Re: Datsun 240Z

          vtedy bolo vela roznych sportovych aut aj kabrioletov... bolo to cele o inom ako dnes no
    • 00 Reagovat !

      foto Machyrek

      Machýrek 01.07.  23:39

      « Re: Datsun 240Z

      Znal jsem jednoho, co je sbiral. Kanibalizoval je navzajem, aby alespon jeden kus udrzel pojizdny. Dost se mu sra*y. Jednou me s tim svezl. Moje prvni jizda ve sportovnim aute. Ja mel tehdy Trabant.
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 01.07.  23:42

        « Re: Re: Datsun 240Z

        Já měl tehdy (1970) Ford Capri GT 1600... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 01.07.  23:52

          « Re: Re: Re: Datsun 240Z

          teta mala kedysi ford cortina... potom presla na ladu 1600 a tak na polo >:D ... cim novsie auto tym mensie
        • 00 Reagovat !

          foto Machyrek

          Machýrek 02.07.  00:00

          « Re: Re: Re: Datsun 240Z

          :yes: :-)
      • 00 Reagovat !

        foto jhamil

        jhamil 02.07.  09:53

        « Re: Re: Datsun 240Z

        Asi proto se Datsunu nadarmo neříkalo death soon :-) .
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Velká láska ho dostala na ulici. Teď je tam podruhé, přesto pan Václav (65) doufá ve světlé zítřky

Velká láska ho dostala na ulici. Teď je tam podruhé,…

Václav už žije několik měsíců v azylovém domě. Alkohol ho na ulici nedostal. O střechu nad hlavou přišel…

Popírač holokaustu musí povinně navštívit „koncentráky“ a napsat o tom

Popírač holokaustu musí povinně navštívit…

Netradiční trest za výroky zlehčující nebo popírající holokaust dostal minulý týden bývalý belgický poslanec…

 

iSport.cz

Češi znají program ZOH. Budou hrát ráno i po poledni, proti Kanadě v noci

Češi znají program ZOH. Budou hrát ráno i po…

Mezinárodní hokejová federace (IIHF) v pondělí zveřejnila program olympijského hokejového turnaje v Jižní…

CELÝ SESTŘIH: Liberec - Slovácko 1:1. Domácí srazila Váchova chyba

CELÝ SESTŘIH: Liberec - Slovácko 1:1. Domácí srazila…

Fotbalisté Liberce v dohrávce 8. ligového kola doma jen remizovali se Slováckem 1:1. Severočechy poslal do…

 

Reflex.cz

Babiš a Faltýnek: Vesele krademe dál a nenecháme se zastavit!

Babiš a Faltýnek: Vesele krademe dál a nenecháme se…

Český volič je nejodolnější tvor na planetě. Jak ukazuje současná předvolební kampaň, vydrží český občan takové…

Vzpomínka na zesnulého Jana Třísku: Líbám ve fofru, Honza!

Vzpomínka na zesnulého Jana Třísku: Líbám ve fofru, Honza!

„Root beer“ není pivo v českém slova smyslu, ačkoliv se občas jako kořenové pivo překládá. Je to limonáda, co…