Cena je tak nějak normální dle výbavy a možnosti 7 míst..., do 1 roku by za ní prodávali tak či onak, takže bych to neřešil. Když vezmu v potaz 20 % u Fleetu dolů,u nefleetu 10 %. tak je to v cajku.Stejně by nestačily vyrábět, takhle mají zajištěno, že fronty budou menší.Jsou levnější auta...holt ať si každý rohodne zda to za to dá.
Mně normální nepříjde, jediné co nabízí navíc je obří kufr, ovšem za cenu dlouhého zadku samozřejmě. Za téměř 700t nabídne kdekdo o řád větší výbavu nebo adekvátní motor. Prostě předražené monstrum.
mohli ste tam napisat pre porovnanie ceny konkurencie
ale 677 tisic nie je tak spatne - Superb kombik s tymto motorom 4x4 je o dost drahsi - cca 726 tisic
potažmo škodovka jsou dobří hráči. Všude píšou kolik uveze lidí, objem kufru, bla, bla, bla, neopomenou zdůraznit zrychlení u 1,4 TSI 9,2s, .............. ale už skoro nikde člověk nezjistí pohotovostní hmotnost. Ta se dá najít jen u visionu s, kde je to nějakých 1490 kg, jinak je to psáno všude šalamounsky od 1550 - 1900 Kg. U takové hmotnosti by to zrychlení muselo být u takového auta kouzlo. Čím dál víc, se stává pro koncern tabulka tech. údajů a údaje o spotřebě jen cár papíru! >:-[]
Dovolím si poznamenat, že ten "cár papíru" jest opravdu mnohdy k použití na toaletách. Neplatí to však pouze u koncernu, ale absolutně u všech výrobců automobilů. Jistě by bylo zajímavé, kdyby otázku hmotnosti řešil například každý konfigurátor, neb čím vyšší výbava, tím vyšší hmotnost, nižší pružnost a vyšší emise...
Rozhodně souhlasím s tím, že v této váhové kategorii zní údaje o zrychlení "příliš nafoukaně".
Cena je však při užitých technologiích adekvátní a příjemná.
Hledal jsem to hlavně na stránkách škodovky a tam to asi není, nebo jsem se přehlédl. Jinak na autofóru /díky/ je údaj 1650 Kg. To si s tím zrychlením u SUV hóóódně fandí.
Z webu Škody: Se základním motorem TSI a pohonem předních kol činí pohotovostní hmotnost velkého SUV (bez řidiče) pouhých 1 452 kg, u motoru 1,4 TSI s pohonem 4×4 pak 1 540 kg.
Na kompletní technické údaje si budeš muset počkat, podobně jako na konfigurátor. Je to přeci jen novinka...
Přesně tak. Někdy, tuším, že před rokem či dvěma, nechali při testu vážit nové Mondeo. Rozdíl reálné a papírové pohotovostní hmotnosti daného modelu činil téměř 200 Kg :-|
Fajn, tak si prostě zaškrtneš paket plus... žádný problém. Až na výjimky je u Škodovky zlatý střed druhá výbava s nějakým paketem, ale každému dle jeho gusta...
Divil by ses (ja se tomu divim), ale i dnes se najdou lidi co to jako zaklad a podstatnou vec nevidi, jak ten tempomat, tak tu klimu. Tak proc jim nedat moznost si to (ne)zaskrtnout. Pravda, cena by pak mela byt nastavena berouc tohle v potaz, ale o tom jak je cena nastavena stejne rozhodnou az zakaznici, nekde Skoda zacit musi. :-)
Kdyz se podivame, co vse se pomalu zacina objevovat v zakladni vybave nizsi stredni tak tam chybi nejen tempomat(adaptivni), ale i spousta asistentu a park. senzoru, pripadne kamera. Kodiak je prozatim(chybi presny popis zakladni vybavy) holatko s klimou a litakama, ktery ma zacinat na 550.
Na to je idealni ten Tiguan a jeste usetris nejakych 100tis a nebo Tuscon a zbyde 150tis na jinou investici. Cekam, ze brzy prijde vyrazna sleva. Tato cena je asi jen pro malomestaky, co se rychle potrebujou ukazet pred sousedem.
"Kodiaq jako městské auto není úplně vhodný, respektive je poměrně drahý"
Lidi to kupuji vetsinou jen proto, ze je to vyssi (vyssi posez) a nechtej uplneho mrzaka, jako je Yeti. Za me naprosty souhlas, auto zbytecne vetsi nez Tiguan a drahe. Myslim si ze to nenaplni ocekavani, jako Roomster.
Podívej se na Atecu a představ si ji se znakem Škodovky - to je to auto po kterém voláš, na vožení dětí po městě, za menší peníze, se slabšími motory jako konkurent pro Tuscon a Qashqai.
Kodjaq ako mestské auto? Načo je komu voziť sa po meste v SUV so 700litrovým kufrom? Ako proti chuti žiadny dišputát, to je jasné, ale zas preháňať to tiež netreba. Možno keď si mamička s ročnými trojčatami a jedným 13ročným capartom.
tu o preháňanie nejde ;-) ... lepší je, když se děti ve školce vztekají, my nechceme jet audinou, my chceme jet bentley! Máš vidět ty výrazy ostatních maminek co jdou na tramvaj >:D ...vzhledově to ale Jožko udělal pěkně :yes:
Tiguan Comfortline v zaklade s 110kW ma parkpilot parkovacie senzory vpredu/vzadu, elektricke okna a elektricky nastavitelne spataky, tempomat... a tiez bud 4x4MT alebo 4x2DSG. Nahadz to do skodjaka a si na tej istej cene. A kolko krat sa riesi ako odviezt 7 osob bez akychkolvek osobnych veci ktore sa uz potom do kufra nezmestia?
677 je premrstena cena z pohladu zakaznika ale idealna z pohladu koncernu >:D dodavky +6 mesiacov, tak preco na tom nezarobit?
Máš pravdu s tou výbavou, Tiguan 1.4TSI 110kW v základním Trendline nenabízí a v Comfortline je pár věcí navíc, to jsem nakonec psal už na začátku.
Nemáš pravdu s tím 4x4 a DSG, 686.900 je 4x2MT. 4x4MT stojí 752.900, 4x2 DSG 746.900 a 4x4 DSG je až v Highline za 904.900.
Tiguan má mezi Trend a Comfort 64.000, tj. teoreticky by srovnatelný Tiguan 1.4TSI 4x4 Trendline stál 689.000... to je pořád víc než větší Kodiaq, podle mě je ta cena dobrá.
No to bude asi tym, ze ja som nikde o 4x4 DSG nepisal >:D
Pisal som len o tom co ma kodjak v zaklade - 4x4MT a 4x2DSG kde je zanedbatelny rozdiel 6 tisic - 752 vs 746. A o tom ze sa na tu cenu lahko dostanes ked do kodjaka nahadzes vsetko co Tiguan Comfortline ma v serii
Už asi bylo vše napsáno... já reagoval na Karllla, který tvrdí, že u Tiguana ušetříš 100k... tak jsem rozepsal, že ve srovnatelné konfiguraci neušetříš nic, naopak bude Tiguan mírně dražší... a to je výrazně menší.
U VW koupíš levněji 4x2MT s výbavou, u Škody levněji 4x4MT bez výbavy, 4x4 s výbavou bude patrně +- vyrovnané. Výrazně ušetřit můžeš s tou slabší 1.4, ale rozhodnutí ji pro Kodiaq nenabízet beru.
8-s Uvědomme si, že ceny jsou ..." OD ".. Je to naprostá lež, jelikož bude plno věcí nutné dokoupit, aby bylo auto provozuschopné na komunikaci. Jen naivita "znalců od plechových krabic" si myslí, že na ně někdo čeká... kulový. Jde jen o Vaše prachy, které díky "autům" stejně nemáte, šmudlové z garáží ... :-)
Ten design je tak usedly, az mi uz ted po vsech tech predstavovanich prijde zastaraly. Neverim, ze to na silnici bude vypadat lepe. Tiguan mi prijde vyrazne lepsi.
[odkaz]
[odkaz]
Uvidíme naživo. Fakt je, že Kabaňovy škodovky vypadají mnohem lépe ve světlých barvách, v tmavých jeho design tak nějak nefunguje. U Kodiaka je to poměrně extrémní, protože se v tmavé barvě ztratí prolisy a optické horizontální odlišení. Je z toho pak poměrně nevzhledná masa.
Základná cena na úrovni 25 000 € možno na prvý pohľad vyzerá ružovo, treba si ale uvedomiť cenovú politiku koncernu a štandard v tejto triede. Predaj benzínových verzií odhadujem na max 30%, majoritnú časť bude tvoriť nafta. Nepoznám výkon základného dieselu, ale auto s touto váhou bude na normálne jazdenie potrebovať minimálne verziu so 110kw. Už len tento základný skok od zverejneného základu bude min. 2 500 €, po doplnení napr.tempomatu, metalízy, zopár doplnkov aspoň v interiéry a slušného infotainmentu (prezentovaného na fotografiách), ktorý v základe určite nebude to vidím reálne tak 28 – 30 000 €. Kodiaq bude triedou samou pre seba a nepochybujem o jeho úspechu, ale za tieto peniaze sa predávajú autá v inej lige, spomeniem aspoň Mitsubishi Outlander, Hyundai SantaFe, Kia Sorento vo výbave, ktorá by Kodiaq po dorovnaní navýšila o ďalších 10 000 €. Otázkou je, či nie je Kodiaq súperom skôr pre Sportage, alebo Tucson, čo by pre Śkodu skončilo ešte tragickejšie. Kolega za túto sumu dokonca po zľave zohnal BMW X1, ktoré síce, povedzme si na rovinu, vnútornou veľkosťou a celkovou užitnou hodnotou na Kodiaq asi nemá, ale hold...je to BMW :-) J
U Tiguanu je rozdíl mezi 1.4TSI 110kW a 2.0TDI 110kW 58.000Kč, to je cca. 2000€. Základ je 2.0TDI 85kW.
Sorento i SantaFe jsou ještě o dost dražší, s lepší výbavou v základu. Tuscon je výrazně levnější, ale taky menší. Podle mě to trefili celkem dobře s tím, že na velká prodejní čísla tu bude Yeti / Ateca - to je ta pravá konkurence pro Tuscon.
V minulosti som odhadoval "cenu od" medzi 22-24 tis. eur, takže Škoda neprekvapila, je to ten horný odhad navýšený o cenu DSG. Normálne výbavy budú začínať okolo 30 tis., už to len vyskúšať - celkom som zvedavý!
Sa obávam, že 92 kW je primálo, ale priplatiť sa dá vždy >:D Jediné čo by som v tejto chvíli vytkol je absencia parkovacích senzorov a tempomatu v základnej výbave.
Máš to v tom paketu... spolu s mlhovkama... což mě tak napadá... jak bude asi vypadat auto bez mlhovek :-) ? Zřejmě tam bude nějaká záslepka v barvě vozu... hm, to by mohlo být zajímavé :-)
jak bude asi vypadat auto bez mlhovek?
Lepe. Auto bez mlhovek bude vypadat lepe. :-)
Furt se neuzu zbavit dojmu ze tam ty mlhovky jsou jen aby tam neco bylo, a bez nich by to vypadalo podstatne (cti "po rangerovsku") lip. Samozrejme nemyslim zaslepku, ale regulerni naraznik bez tech der na mlhovky.
Lépe určitě ne, protože dnešní auta jsou schválně dělána tak, aby bez předních (prakticky zbytečných) mlhovek vypadala co možná nejhůře (aby si je každý připlatil) a Kodiaq to posune na další level - verze bez předních mlhovek je prostě nesmysl, takže základ začíná na ceně Active plus. Stejně tak je blbost takové auto bez alespoň parkovacích senzorů...
Jsem zvědavý jak to vyřeší a jak to bude vypadat... bohužel nebude zřejmě možná kombinace bez mlhovek s lepšíma světlama... 99% aut ty mlhovky mít bude, vlastně jsem docela překvapený, že se jim chtělo tu bezmlhovkovou verzi dělat.
Yeti se taky dělal bez mlhovek, prostě měl jen "vykuchané" paraboly. Ale ten je zase měl sdružené se standardními DRL, na rozdíl od Kodiaqu. Já bych tipoval, že tam budou i v základu, i kdyby v nich měly být místo mlhovek třeba DRL.
velikost ráfků problém nebude, ale to, že budou kola zalezlá půl metru v podbězích, jak je u Škodovky zvykem, už ano. Pro studiové (a možná nejen ty) prezentační fotky použili minimálně dvoucentimetrové podložky pod kola....
když odečtete DSG a 110 kW (na 92kW), je to cca 599tis
ale to je úplně jedno, protože za ceníkovou cenu se přece auta stejně nekupují. Čím víc to přestřelí, tím vyšší z nich pak může vypadnout sleva, řekl bych...
Ale nedivím se, když nemají kapacity pro výrobu. Časem se to snad zlepší. Každopádně vedle P5008 je Kodiaq hodně oldschool. Pro některé bude výhodou AWD.
Za mě je to ale rozhodně hezčí alternativa k ne zrovna povedenému Tiguanu :yes:
Ve srovnání s P5008 je Kodiaq hotové Ferrari GTO, jak je krásný >:D. Ale uznávám, že mu chytí virtual cockpit... Ten už by dneska mít měl, holt je to ale Škoda, nejnižší koncernový lowcost...
Navíc to myslím ani není stejná kategorie. Kodiaq je klasické SUV, zatímco P5008 je MPV s vizáží trochu jako SUV.
V základu nebudou mlhovky, takže místo menšího světla bude jen černé plastové šidítko?? Nebo v tom malém světle je denní svícení a mlhovka je v hlavních světlech? Jaký by měla smysl tak vysoko umístěná mlhovka? Nebo varianta č. 3, třetí světlo v černém plastovém pásu dole v nárazníku, což nebylo na žádné z dosud prezentovaných fotek?
Denní svícení bude v hlavním světle, nemá smysl dělat dvě verze halogenů.
Mlhovka je to dole. Ne že by teda byla zásadně níž než to hlavní světlo.
V černém pásu nebude nic.
Pokud mlhovky nebudou, bude nejspíš buď nárazník v kuse, nebo tam bude záslepka v barvě vozu.
Kdo je tam chce, ten si je koupí... spíš si myslím, že možná bude skupinka zájemců, které by se auto víc líbilo bez nich... ale zase nebudou chtít až takové holátko.
Já nevím, mně se to docela na těch 16kách líbí. SUV auto má mít vyšší profil gum. 45% profil u SUV vypadá teda docela blbě a sráží to účelnost toho auta.
Základ jsou 17", o kola ale ani nejde, bavíme se o světlech.
Předpokládejme, že se ti ta dvojitá světla na Kodiaqu nelíbí a chtěl bys auto bez nich. To znamená, že musíš koupit výbavu Active bez paketu plus. Pokud tedy chceš tempomat a senzory, musíš je objednat zvlášť a asi za víc peněz. Prostě nakonfigurovat lepší auto bez mlhovek bude problém...