Vyjmu-li dodávky, které k ničemu nepotřebuji, tak zhruba dvě třetiny těchno aut považuji za mnohem zajímavější, než ty nejčtenější. Už tak sem chodím bohužel pouze sporadicky a povětšinou přelétnu jen nadpisy a zas zklamaně odejdu, takže pokud tohle je výběr nejméně čtených článků, které je potřeba omezit, tak zde asi už opravdu nemám co dělat, protože nepatřím mezi vyznavače velkých kufrů, nízkých spotřeb a německých soudruhů ve vedoucích pozicích automobilek.. :no:
Tiez som mensina. Velmi rad som si precital test Suzuki Splash, Citroen C1, Hyundai i10, atd... Kedze chcem kupit auto pre manzelku a nezaujimaju ma testy typu Audi S6 Allroad, ktore si aj tak nalokto z nas realne kupi. Vdaka za tieto testy "obycajnych" aut pre "obycajnych" ludi. :yes:
chce to viac testov beznych aut pre beznych ludi..... 3 testy nadupanej insignie za jediny rok je dost aj na kona...... ale pre koho su tieto auta? pre nikoho... kupi si ich za rok par ludi.... ale niektore auta ktore sa predavaju na stovky kusov i nas tak chybaju v testoch ( napr inovovana i20, 208 s najpredavanejsim motorom 1,2 VTi, aveo 1,2 16V - opat najpredavanejsia verzia - test ziadny a auto je na trhu uz dost dlho )
To je jedna stránka věci. Testy "obyčejných" aut sem samozřejmě patří - už z toho důvodu, že většina z nás nakonec ta "obyčejná" auta kupuje. Na druhou stranu se v "propadácích" objevila taková auta jako je Twingo RS nebo Abarth 500 - a to už nechápu vůbec. Zajímavá a šmrncovní auta se sportovním nádechem, přitom cenově dostupná, tak proč si o nich něco nepřečíst...
Twingo RS, Abarth 500 zajímavá a šmrncovní, přitom cenově dostupná auta? Možná, ale z globálního pohledu našeho trhu předražené krabičky, které si za rok najdou jenom jednotlivé zákazníky. A tady jde především o čtenost, takže z hlediska prodejů (počtu potencionálních kupců) má opravdu větší význam otestovat kompletní modelovou paletu Škodovky, nebo třeba všechny dieselové Audiny.
Na testy zajímavých a šmrncovních aut musíš jinam, třeba na TopGear.
Vidím to podobně. Z 20 nejčtenějších testů jsem nečetl ani jeden. Zato z dvacítky nejméně čtených jsem četl hned sedm (Fiat Doblo WorkUp, Abarth 500 EsseEsse, Abarth 500C, Opel Astra GTC, Fiat Ducato, Citroën DS3 a přeznačkovanej Voyager). Navíc také uvažuji o tom, že pokud bude dál klesat počet kvalitních článků o normálních autech (normální auto = auto pro řidiče), tak Auto.cz opustím úplně. Sice neznám v ČR žádný lepší server (všichni píší o tom samém), ale naštěstí nám internet umožňuje kliknout i na stránky, které nekončí .cz :-)