Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejošklivější taxi? Fiat 500L Tiberio křížený s jachtou

Karosárna Castagna Milano proměnila Fiat 500L ve stylové taxi, které bude sloužit turistům na ostrově Capri.
Zpět na článek
25. 2. 2016 13:42
Avatar - rohYpnol
25. 2. 2016 13:26
Zase ta tendenčnost
Hodnocení vzhledu je čistě subjektivní. S ohledem na účel a region nevidím na vzhledu nic špatného...

Kdyby to na sobě mělo znak Škody, tak místo posměšků na vzhled čteme chvalozpěvy na téma 1000l zavazadelníku, že >:-[] 8-s
Rozbalit vlákno
6
25. 2. 2016 13:27
Re: Zase ta tendenčnost
že se ještě vzrušuješ...
Avatar - Anonym
25. 2. 2016 13:39
Re: Zase ta tendenčnost
100% souhlasím s tvým názorem a rozhodně je to velmi praktické taxi.

video [odkaz]
Avatar - euro89
26. 2. 2016 09:24
Re: Zase ta tendenčnost
Pěkný video, ten taxík na základě luxusní řady Fiat 1800/2100/2300 je super. :yes: Z Itálie je pro mě dlouhodobě nejatraktivnější destinací na dovolenou Kalábrie, ale jestli na Capri jezdí tohle, tak se tam budu muset někdy taky podívat. :-)
Avatar - white label
25. 2. 2016 15:47
Re: Zase ta tendenčnost
Je to kýč, bez ohledu na logo, a ani případná soška "Spirit of Ecstasy" by na tom nic nemohla změnit... ;-)
25. 2. 2016 18:55
Re: Zase ta tendenčnost
No kýč je to správné slovo, určitě se to dalo udělat líp. Stačilo přizvat nějakého designera ;-)
Avatar - euro89
26. 2. 2016 09:26
Re: Zase ta tendenčnost
Přesně, mě se tohle třeba líbí. Zato takovej Roomster, který je minimálně v ČR hojně využíván jako taxi, považuji za jedno z nejodpornějších aut.
Avatar - netcar.xx
25. 2. 2016 13:42
Na Capri
rozhodne stylovejsi nez desetkrat osekana a ocucana kostka ledu od koncernu. Osklive to taky neni a vsadim se, ze to tam bude nejvyhledavanejsi taxi.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
25. 2. 2016 13:55
Koniec kabrioletov?
Že je to hnusné, to je jedna vec. Pokiaľ to má plniť účel, tak nech to pre mňa za mňa aj hnusné je, lenže tu sa ani to nedá ospravedlniť.

Aby som to vysvetlil. Na Capri už roky jazdia bez strechy rôzne autá, ktoré by nám ako kabriolety ani na um nezišli. Napríklad minulá generácia Citroenu C4 Picasso, prvé generácie Nissanu Serena a Oplu Zafira, spomínaná Marea a všelijaké veterány od Fiatu. Všetky sú riešené ako plnohodnotný kabriolet alebo landaulet. A práve takúto možnosť si vychutnať nerušený výhľad na slnkom zaliate Capri už Tiberio neponúka. :-(
Rozbalit vlákno
7
25. 2. 2016 19:14
Re: Koniec kabrioletov?
Proč myslíš že "neponúka" ?

Vždyť asi právě proto to udělali. Dá se jezdit i bez té plachtičky a potom máš slunce v autě až, až. Je to nakonec vidět i na videu, které připojil Pepek ve 13:39.
Avatar - white label
25. 2. 2016 19:43
Re: Koniec kabrioletov?
Ale není to "kabriolet alebo landaulet", v podstatě je to "jen" auto s velkou dírou ve střeše a zadní partií ala pickup.
25. 2. 2016 20:05
Re: Koniec kabrioletov?
To souhlasím, ....... ale myslím, že to zase až tak nevadí.
Avatar - white label
25. 2. 2016 20:23
Re: Koniec kabrioletov?
Zřejmě ne každému stačí díra ve střeše, díky čemuž se vlastně kabria taky prodávají...
Avatar - pumpkin
25. 2. 2016 21:22
Re: Koniec kabrioletov?
To už môžu rovno kúpiť hocijaké MPV s plátenou strechou. Napríklad Webasto to upraví raz-dva. Mne to Tiberio príde jednoducho zbytočné. Vzadu sa tiesniš v treťom rade na sedadlách, ktoré sú primárne určené deťom a za tebou kufor s nebom nad hlavou. Načo?
Čudujem sa, že nenakúpili radšej Nissany Evalia Capri. Vyzeral to byť praktickejší koncept:
[odkaz]
26. 2. 2016 03:23
Re: Koniec kabrioletov?
Jistě, proč ne ? Dej jim ale šanci prosadit se na tomto specifickém trhu, když do toho chtějí jít. Je to jen informace o tom, že se někdo o něco snaží. Nic víc.
Avatar - pumpkin
26. 2. 2016 20:25
Re: Koniec kabrioletov?
Môj príspevok je tiež iba odôvodnenou kritikou, nič viac. :-)
Avatar - KANKUNEN
25. 2. 2016 14:36
Nadstavené nepodařeně nadstavené auto
Bolí z toho oči.
Rozbalit vlákno
2
25. 2. 2016 15:52
Re: Nadstavené nepodařeně nadstavené auto
mě se chce zvracet
Avatar - white label
25. 2. 2016 16:00
Re: Nadstavené nepodařeně nadstavené auto
To se tu nemusí hlásit, klidně si ulev i bez toho...
25. 2. 2016 15:14
Peugeot - 806 Runabout
Podobný styl měl před lety i Peugeot: :-)

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - white label
25. 2. 2016 16:05
Re: Peugeot - 806 Runabout
U toho Peugeotu se ještě dá psát o nějakém stylu, kdežto u tohoto konkrétního Fiatu bohužel nikoli. :-)
25. 2. 2016 17:48
Re: Peugeot - 806 Runabout
Stylu by se u Peugeota dalo asi najít víc i když je to věc osobního názoru.

Je ale potřeba vzít v úvahu že zde porovnáváme koncept se zcela reálným automobilem, vyráběným v sérii (byť malé) a s naprosto úzkým, téměř jedinečným využitím.
Avatar - white label
25. 2. 2016 18:38
Re: Peugeot - 806 Runabout
Akorát , že na tom "jedinečném využití", není vlastně nic jedinečného, natož využitelného..., viz i pumpkin 13:55. ;-)
25. 2. 2016 18:57
Re: Peugeot - 806 Runabout
Dobře, místo "téměř jedinečným" by bylo možná vhodnější použít slovo "jednostranným".

Ale to nic nemění na tom, co jsem chtěl říct a co byla podstata. Že není zcela korektní tato dvě auta porovnávat.
Avatar - white label
25. 2. 2016 20:05
Re: Peugeot - 806 Runabout
Já ty dvě auta přímo neporovnávám. Komentuji pouze stylovost/nestylovost konkrétní studie Peugeotu a konkrétní úpravy Fiatu.
25. 2. 2016 20:10
Re: Peugeot - 806 Runabout
Tady to nemá asi smysl dál pitvat. Tobě se to zdá málo stylové, mně to přijde pro daný účel stylově dostatečné. S touhle skutečností dnes klidně usnu. :-)
Avatar - white label
25. 2. 2016 20:24
Re: Peugeot - 806 Runabout
Tak to se mi vážně ulevilo. :-)
25. 2. 2016 20:24
Re: Peugeot - 806 Runabout
Myslím, že slovo styl je u tohoto paskvilu z Fiatu až moc silné ;-)

Tuzing by asi bylo příhodnější...
Avatar - white label
25. 2. 2016 20:28
Re: Peugeot - 806 Runabout
Vidím to podobně, ta úprava není málo stylová, ale rovnou stylu prostá... :-)
26. 2. 2016 10:43
Hnusné a absurdní
Nechápu, jak něco takového mohli schválit do provozu - kdyby si do toho kufr sedla nějaká těžší osoba, tak se to auto postaví na zadní! Vzhled radši ani nebudu komentovat :'-( :'-( :'-(
Rozbalit vlákno
0