Přesně, tahle účelová splácanina má v současnosti hodně velkou vypovídací hodnotu, když tam dají např. model Alhambra/Sharan 96, který se už nějaký ten pátek nevyrábí ! (jako další modely) a do obrázku umístí zadní část současné Alhambry, prostě blázinec...
že se od roku 2010 vyrábí nová generace Sharanu/Alhambry evidentně nezaregistrovali nebo že by záměrně.., no hlavně, že si udělali reklamu. Ale co, jsou to pojišťováci, to je omlouvá :-)
Mimochodem ta klimoška v jedničkovém Sharanu/Alhambře stála opravdu za ....
drahe plecky ... mercedesy a ich elektronika to je uz kapitola sama o sebe , kamarat so starym Eckom je kvoli elektronike viac v servise ako na cestach, ten uz na to auto tak nadava ze keby som to tu napisal tak mam celozivotny ban.....asi tolko k tej premiovej kvalite, horsie je ze takuto drahu plecku ani nepredate
ale ak sa ti jeden a ten isty problem stane viackrat a aj po oprave.... ( a pokial nezlyha servisny technik ) tak to uz o niecom svedci..... z.. nehovoriac o tom ze tieto drahe auta neponuknu nic ine ako kazde normalne auto... ale samozrejme kto na ne ma musi ratat ak s pripadnymi opravami .... bazare su plne drahych nemeckych aut takmer uplne novych... a tusim asi aj preco... to nie je len vozit sa.... vymena spatneho zrkadla na pajero stoji 11 000 korun .. a teraz co taka oprava premiovky? bude to draha sranda
Pokud se problém objevuje po opravě, poté k opravě nedošlo, aspoň tak to vidím já... Myslím, že až někdy budeš mít podobně drahé auto a budeš jej moct srovnat s něčím normálním, pochopíš, kde je ten rozdíl.
Jinak se závěrem souhlas, kdo si plánuje pořídit vůz v sedmimístných cifrách, j nutno počítat i s náročnější údržbou či opravami a to platí i pro ojetiny.
k oprave doslo... ale ked sa ti rovnaky problem objavi zase o pol roka? alebo iny problem ktory suvisi s elektronikou? ... ved to jeho Ecko by som nechcel ani zadarmo co z toho ze nema ani skrabanec a pucuje ho kazdy vikend.... k comu takuto nalestenu paradu... ked to ma zhnite creva
dnes je jasna volba japonec ( po 3 a pol roku absolutna spokojnost hoci prehliadky su kusok drahsie ale vsetko klape ) ... alebo kludne aj korejec alebo bezna skoda vw seat.... su daleko lepsimi autami ako predrazene masiny na ukazovanie sa ktore trpia vcasto podivnymi detskymi a nevysvetlitelnymi a neopravitelnymi poruchami na ktorych zaraba pekne servis
premiovky uz davno nie su to co by mali byt .... a ani nie su spolahlivejsie ako bezne auta....
Pokud se ti stejný problém objeví po tak krátké době, lze se domnívat, že k opravě nedošlo nebo došlo velmi neodborně. Oprava má problém odstranit, ne jej odsunout. Jako u každého modelu se najdou kusy problémové a ty bezproblémové.
Jasná volba dneska neexistuje, někdo bude preferovat japonce, druhý francouze a další český vůz. O prémiových výrobcích se holt s tebou netřeba hádat, vidíš to jinak. Očekávat od prémiových výrobců větší spolehlivost je jaksi mimo realitu, o tom opravdu prémie není a být nemůže.
Problemom je aj to, kde vykonali opravu a ake diely pouzili, mozno to opravil Ahmed s dielmi od cin ana. Pochybujem, ze prisiel do autorizaku so vzorne vyplnenou servisko , tym aj platnou MOBILO garanciou, to by oprava mohla stat aj viac, ako dal za auto. Takze Kia, povedz, kde chodi na servis, odkial ma diely ?
a ty se divis kdyz koupil olitanou premiovku? Ta auta potrebuji pravidelny servis a ten je o dost drazsi v hodne pripadech nez na obycejne auto. Prvni majitel to proda a ten dalsi z pravidla mene majetny zanedbava udrzbu, protoze je to drahe... Kdovi kolik a co vsechno to ecko ma za sebou, nez ho dostane do ruky tvuj kamarad. K tomu si dej do pomeru kolik za nej dal a kolik auto stalo nove. Ojeta a stara premiovka bud jako kup pro fajnsmekra a nebo povozit a pryc... P.s. Kamarad maa taky ecko 124ku a mimo koroze a obcasnym drobnostem jezdi... A to je po taxikari.
Ak sa rovnaky problem vyskytne znova po oprave, tak bola oprava zla alebo pouzity diel uplny smejd. Na to nemusis mat IQ 150 a clenstvo v Mensa.
O nicom inom to nesvedci.
Tak prémie není schopná nabídnout kvalitu, spolehlivost a technologie adekvátní ceně? Já mám zkušenosti jen s BMW, ale že bych měl pocit, že nedostávám to, co jsem chtěl, to nemohu říct. Jistě, cena je vyšší, ale když mám konkrétní požadavky, tak si za ně musím zaplatit. Ale jinde mi to nabídnout nemohou, tak musím sáhnout po prémii. Když si budu moct koupit 300 HP+ šestiválec v Octávce, s dobrým podvozkem a kvalitním interiérem, tak si ho tam rád koupím.
Niečo na tom bude. Keď som so smartom v meďáckom servise (pravidelné prehliadky), permanentne na príjme počujem nadávať majiteľov drahých kár, že sa im to opakovane serie. Fakt tam mám pocit, že kúpiť medveďa je za trest. Berte s rezervou, viem že na príjme je to logické, viem, že títo majitelia sú náročnejší a frfľavejší, viem, že čím je technika zložitejšia, tým..., ale aby som mal drahú káru, s ktorou sú permanentne problémy? Na tom mi niečo nesedí.
No, kdyz si vemu ze nejnakladnejsi opravy na aute jsou prave motor, podvozek a u novych aut na celo se derouci elektronika, tak seznam
BMW (motor)
Audi (podvozek)
MB (elektronika)
je velice smutnou vizitkou nemecke premie.
Sam rozlisuju, ze je kvalita (licovani, technologie, ergonomie, design, kvalita materialu, kvalita sluzeb) a kvalita (poruchovost) a u premie se plati hlavne za to prvni. Ale dlouha leta k tomu prvnimu clovek dostaval nadstandartne i toho druheho. Kdyz uz dnes pristoupime na to, ze holt v dobe katovanikostu uz to lepsi nebude, tak by to aspon u premmie mohlo byt prumerne a ne jasne nejhorsi. ;-\
Hororovej vysledek, a o to vic ze ctu jen o nemcich ale uz ne o Lexusu, takze to nekde zjevne jeste stale jde.
To si clovek musi sam rozhodnout jestli bude obcas resit nejakou opravu a jezdit nemeckou premii nebo nadprumernou spolehlivost a bude za trest jezdit v necem podobnem jako je Lexus.
Dovoľ aby som sa opýtal. A ty si už niekedy jazdil takým lexusom ? Momentálne mám asi 16te nové auto a nespočetne som ich jazdil požičaných a neboli to lacné autá. Mám preto trochu iný názor na nemeckú prémiu. V USA je váčšina BMW jazdené do konca záruky (3 roky) a potom preč. Náklady na opravy sú neskutočné, aj keď musím uznať že servis je k zákazníkom naozaj ústretový. Ale to je aj u Lexusu či Acury. Akurát tým posledným dvom netreba tak často do servisu.
Ale to je opet argumentace v kruhu. Ja nepopiram, ze az na ridke vyjimky (treba IS220d) dela Lexus velmi spolehliva auta. Mluvim o tom, ze za tu spolehlivost clovek zaplati horsim autem. Proste pokud nemecka premie jezdi, tak se v ni jezdi lepe nez v Lexusu. A je na kazdem co si uprednostni. Samozrejme dalsi variantou je koupit novy Mercedes, protoze aktualni modely Mercedesu (krome SUV) uz maji podle vseho spolehlivost skoro jako ten Lexus. Mercedes na kvalite opravdu tezce zamakal a z katastrofy se behem fakticky pouhych peti let dostal zase zpatky na spicku. Bohuzel zbytek D3 na tom tak dobre stale neni. Na druhou stranu specialne z pohledu majitele noveho auta je jit do Lexusu spise asi zbytecne, protoze ta nespolehlivost D3 neni az takova, aby zasadnim zpusobem ovlivnila kvalitu zivota prvniho majitele. Tedy krome vyslovene nepovedenych exemplaru.
"Proste pokud nemecka premie jezdi, tak se v ni jezdi lepe nez v Lexusu."
To je ale kamen urazu. POKUD jezdi. U mojich Lexusov POKUD neexistuje.
"Samozrejme dalsi variantou je koupit novy Mercedes, protoze aktualni modely Mercedesu (krome SUV) uz maji podle vseho spolehlivost skoro jako ten Lexus."
Nove CLA a S v Consumer Reports pohoreli. Co som cital, tak prave S-ka nikdy nechvalili ako spolahlive.
"Na druhou stranu specialne z pohledu majitele noveho auta je jit do Lexusu spise asi zbytecne"
Ak hladas diesel, tak rozhodne. Mimochodom, o BMW som nasiel krasne citanie tu [odkaz] a tu [odkaz] Radost. Vazne.
Tak ja nerikam ze jsou ty Lexusy spatna auta co se s nimi neda jezdit. Jen napriklad kdyby jsi misto IS250 koupil BMW 3, tak by mozna bylo vice servisu, ale zase by jsi mel auto s lepsim motorem, jizdnimi vlastnostmi, pohodlim, infotainmentem a prostorem uvnitr.
BMW 3er vs IS250. So servisom suhlasim :-) Lepsi motor? Mozno pruznejsi, lepsi ale urcite nie. Jazdne vlastnosti asi ano, ale popravde, nejazdim na hrane, takze ten rozdiel medzi nimi nemam kedy objavit. Kedze Lexus mam v plnej vybave za rozumnu cenu, za BMW by som si musel dost priplatit. A ano sedel som v 3er 330xD, ale neuchvatilo ma to. Priestor, aj ked sa nezda, je +/- rovnaky. Detto sedenie vzadu.
Nežer to tolik, tahle kompilace a žebříček je dělána lidmi, co v těch prémiích jezdí, takže je to trochu nadsázka, a spíš se snaží naznačit, kde by měli jejich oblíbení výrobci trochu "přitlačit". Onanie typu - moje 10 let staré hnůjdaj nebo frantík je na tom lépe, není na pořadu dne. ;-)
Zadne zrani se nekona, jelikoz jsou ale podobne seznamy pojistoven asi nejblize tomu co se da nazvat "alespon nejaka statistika poruchovosti", tak jako smutny (x krat zjednoduseny) obrazek se to pouzit a pochopit da.
Ze pak temi auty autori clanku jezdi je sice pekna vec, ale urcite by svymi auty radi jezdili dokonce casteji a min casto nahradnim autem od dealera. ;-)
Pojišťovny ovšem udělají "alespoň nějakou statistiku poruchovosti" pouze z pojištěných aut. Tudíž o značné části vozového parku nemají páru. Ber to, stejně jako ADAC a TUV, s rezervou.
Těch statistik je mnohem víc. Není jen jedna britská pojiš´tovna se starými plečkami, ADAC a TUV. V Německu je i DEKRA, která je oproti TUV víc vypovídající. Existují i francouzské statistiky i další. Pokud si s tím dáš práci, tak si můžeš udělat docela slušný obrázek o tom, jak na tom kdo se spolehlivostí aktuálně je.
Ok, blahopřeji, ....... :yes: , dám před tebe Renault Samsung a A6 /i když cenově to k sobě nejde/, já osobě vím do čeho sednu. Stejně tak můžeme jí napříč třídami, dokonce můžeme slevit a jít do produktů VW. Ale jestli zůstaneš u spolehlivých renaultů, respektuji tvoji volbu, a plně Tě v ní podporuji. :yes:
porovnavas neporovnatelne jasne ze vemu audi, ale kdyz vedle me postavis renault a obdobny model vw budu se hooodne rozhodovat dle konkretni specifikace a toho, jak se mi auto libi. Dam prilad, golf 1.6 tdi vs megane 1.6dci, beru megan... Novy passat vs laguna, beru passat. a se spolehlivosti vw na me nechod mam hooodne nepeknych zkusenosti s koncernem poslednich let. snazil sem se ukazat ze francouzi, toliko nenavideni na diskuzi uz nespolehlivosti nevybocuji. Naopak koncern je smele dorovnava...a ostatni vyrobci take..
ve spolehlivosti jsou si vsichni rovni, premie nepremie... Nejsem ten kdo jde po nejspolehlivejsim aute a a 6 prevazi jinymi aspekty ale realita je takova jaka je a proto se ptam, kde jsou ti zatracovani frantici?:)
Když někdo kupuje prémii, tak očekává vyšší úroveň spolehlivosti už od začátku. Proto třeba vládla nespokojenost s MB typu vosa, protože občas něco přišlo, to ale neznamená že snese srovnání s meganem, nebo nějakým korejcem. Normální prémie ti najede /tedy pokud nejsi nestandardní řidič/ 160 tisíc na původní spojce, tlumičích, ramenech, nelámou se ti dráty ve dveřích, a spousta jiných detailů, kapitola jsou výfuky. Ale tohle všechno bys měl vědět. Proto úhel pohledu na spolehlivost je dost relativní. Taky ale za to na začátku platíš víc, to je pravda.
Normálny japonec aj ten lacnejší to dokáže tak isto. 160 tisíc je môj limit, potom autá predávam a s japoncami som to dosiahol spravidla bez jedinej návštevy servisu. Iba olej a benzín.
Šak za osm kil co stojí mazda 6, nebo vybavenej accord máš skladovou A4 /například/. Obě auta jsou otázkou volby co přesně chceš, a ani jednu volbu bych nezatracoval. Souhlas, že mechanické díly japonce vydrží stejně, nebo trošku víc než němec.
160 tisíc zvládne i kdejaká legendárně poruchová Laguna II.... jednu takovou sem měl. Tohle není zrovna výsada. Vůbec tohle neni o tom, co je prémie, to by mělo zvládnout každé auto bez větších problémů.
Prémie by měla nabídnout minimálně srovnatelno spolehlivost, ale lepší vzhled, výbavy, materiály, jízdu.
Spolehlivost je jediná disciplína, kterou můžeš porovnávat vozy všech značek a všech segmentů. Samozřejmě lze přihlédnout k ceně, že například nejlevnější vozy nezvládnou tolik km bez poruch, jenže mnohdy to bývá obráceně.... A ten nenáviděný Renault už dávno není na chvostě...
Si přečti všechny moje příspěvky a řekni mi, kdy jsem prohlásil že je renault na chvostě, já se celou dobu bavím o trošku jiném problému. Jo že máš doma patrně renaulta a trpíš nějakým imaginárním komplexem za který teď bojuješ, ....... holt za to já čéče nemůžu.
Není nic jednoduššího než se podívat ke mne do profilu, co za auto momentálně mám... Renaulta sem měl, bejvávalo a rozhodně nesloužil špatně ;-) Jen zbytečně posazuješ na francuze... že bys měl tu neslavnou A6tku? >:D
Není to snad jedno kdo čím jezdí? Jen nem rád, když někdo soudí dle dohadů a předsudků (a že k francouzum mají nejvíce připomínek lidé, kteří je nikdy neměli a sami pak přiznávají, že se trápí i s renomovanými výrobci). Podívej na image bezchybného koncernu.... sme rádi, že už se nám nějaké vozy podařilo prodat, ještě nám visí jedno TSI a nevíme co s ním.... Každá značka mé své... i to Audi, prémie neprémie... Sám sem kdysi dost vážně pokukoval po slavném Allroadu 2.5Tdi.. jsem rád, že jsem radši šel jinam, když si ho kamarád koupil a dočetl jsem se o něm a jeho nechvalné spolehlivosti.
A6 nemám, starší S4 a GTR.
A jestli mluvíš o 2,5 Tdi, tak je to je hodně stará písnička z doby, kdy jezdilo megane I, laguna I a II nejhorší auta všech dob, to jen tak pro pořádek, aby to bylo trochu srovnáno.
Tak si přečti příspěvek výš, já si nezačal, a pokud chceš srovnávat, tak v kontextu doby, 2,5 tdi se už dávno nedělá. A jestli si cheš hrát na to, že 10 staré audi allroad 2,5 tdi neobstojí srovnání s novým renaultem, tak jo. ......... to se opravdu pozná rozumnej člověk. :no: Bohužel musím to říci, skoro vy všichni kolem renaultu trpíte nějakým komplexem ublíženosti a nesnášíte jakoukoliv kritiku, dokonce se čertíte, i když renaulty nikdo nekritizuje.
Sáhnul ti někdo na značku, tak ses musel projevit. Jo fakt jsi hvězda.
O komplexech mluví nejvíc ti, kteří jimi nejvíc trpí, tak jen pokračuj. Kritika a "kritika" je rozdíl, ale to ty nepoznáš.
Opravdu se ublíženě cítíš ty, že někdo sáhl na božské Audi. Já mluvil o Allroadu, že jsem jej uvažoval v době II.Laguny, ta auta sou si snad věkem dost příbuzná ne? :-)
Mimochodem Laguna II byla nejhorší možná pro někoho, mne 3 roky sloužila, jako auto to byl velmi pohodlný a vybavený kočár. Vím o jeho vadách, ale nemužeš ho obecně označit za nejhorší auto všech dob a Megane 1? V benzínu to takový průser nebyl, dokonce mam v okolí jednoho kombika 1.6 s 300 tisíci km od nova a mimo spotřebky mu nic nebylo. Ono se to o ta auta chce starat a je fakt, že servis na ty Renaulty stál dost podobně jako na to Audi...
A ano, Renault v té době stál za ho*** v oblasti spolehlivosti, ale někdo to přejímá i do budoucnosti a abysme se vrátili oklikou zpět k člnáku, tak porovnával poruchová auta od 90.let minimálně.... a v takto nastavených bariérách srovnání snese jak staré Audi, tak nový Renault.... pokud to nesnese tvá ješitnost, je mi tě líto... a to s velkým respektem k tvému vozovému parku.
Nejsem kolem Renaultu, neříkám, že bych si ho znovu nekoupil, ale taky neříkám, že bych si ho znovu koupil, záleží na konkrétním modelu, nabídce a hlavně mých aktuálních potřebách.
P.s. A že proti francozům zbrojíš/rýpeš a dost možná zbytečně (Měls někdy francouze?) sem si všiml již dříve, třeba nedávno u ojeté 207SW ;)
Už se mi nelíbí co se tu kolem toho vyvinulo, nikdo mi na audi nesáhl, vždy jsem je měl trochu za těžká auta, i když určitě mají co nabídnout, S4 si pořád nechávám kvůli V8. Když tak jsem fanda do japonců /GTR to je moje srdeční záležitost, předtím mazdy/, megana jsem pořídil synovi na škole, takže jeden v rodině je. Nikdo proti nim nezbrojí, zkus se na to podívat trochu reálně. To jen vy dva se mě do té role snažíte dostat. Howg.
Proti Audi nic nemám, mít na to a na údržbu, klidně do toho jdu, olítané bych nekoupil, toho bych se bál velkých investic. GTR je pro mne auto z říše snů...
A podívat se reálně na francouze? Dneska už ta auta ničím špatným nevynikají nad konkurencí... tohle je reálný pohled a říkám ti to jako člověk a jezdec mainstreamu, s tím, že jsem se začal zajímat o vozy i z širšího zázemí rodiny a kamarádů a dělal si osobní statistiku, kdy je jedno, zdali máš koncern, francouze či jiné....
Tady na diskuzi ti málokdo přizná rozpadlou Oktávku, nebo Passata... a to neni nic proti koncernu, sami je v rodině máme... :-)
Das Auto vyrábí dnes, bohužel, jedny z nejporuchovějších aut na světě, bez ohledu na to, co si kdo myslí, anebo by si přál.... V porfoliu WARRANTY DIRECT převažují jiné výrobní značky vozidel a také je tato pojišťovna zaměřena spíš na ojetá vozidla a on-line prodej záruk.... proto je výsledek takový, jaký je....není to tedy obraz vozového parku ve stáří 3-5 let.... Jen počkejte, milí diskutující, až si s velkou radostí pořídíte nějakou, třeba mírně ojetou perlu od Das Auto: doporučuji motor TDi 132 kW v libovolném modelu, nebo, pokud se bojíte dieselů a myslíte, že si pomůžete benzínovým mototrem, tak TSi s rozvodem řetězem... V každém případě si ponechte dostatečně velkou rezervu na opravy a pevné nervy....
Ono u toho Mercedesu je to dane katastrofalnimi lety 1999 - 2006, kdy Mercedes delal draha velice levne udelana auta navic plna nevyzkousenych technologii. Na druhou stranu je treba rici, ze se Mercedes poucil a nekdy od faceliftu W211 se situace zacala lepsit a dnes dela Mercedes opet spickova auta tedy s vyjimkou SUV, kde je problem s vyrobou v USA, protoze "Amici" proste neumi udelat auto bez ohledu na to kdo jim sefuje.
U BMW neni ani tak problem s motorem z M5, coz je proste specialitka od ktere se spolehlivost moc neocekava jako spise s novymi preplnovanymi vicevalci, ktere maji katastrofalni spolehlivost ve stylu motor na sto tisic kilometru (viz BMW 750).
Že dostávají M5ky za uši, snad nikoho nepřekvapí. O poruchovosti zmiňovaného motoru V10ky z M5 (S85) jsem leccos o mechaniků od BMW také slyšel (ve 100 tisících po smrti apod.). Ale S63ka ve stávající F10ce na tom prý není o moc líp. Pro změnu problémy s chlazením.
pokud by někdo sestavil takové imaginární auto z dílů automobilů s cenou do 30 tisíc Euro. Nepřekvapilo by mne, pokud by 8 z 10 klíčových dílů pocházelo z manufaktury rendlík a syn... :no:
Štatistika je jediný matematický obor, ktorý sa dá veľmi zaujímavo ohýbať a prispôsobovať predpkladaným výsledkom. Vo firme máme BMW 5GT a to auto je v servise s elektronikou nebezpečne často. Znamená to však, že značka BMW je vo všeobecnosti zlá a nespoľahlivá? Na to nech si každý odpovie sám. Jazdím AR 159, 1.9 diesel, 150 koní, automat, začiatkom roka bude mať 7 rokov, kupoval som ho ako troj ročné po prvom majiteľovi, aktuálne atakujem reálnych 130 000 km. Tankujem a pravidelne mením náplne a filtre, o nič viacej sa nestarám. Znamená to však, že AR je vo všeobecnosti extra spoľahlivá značka? Na to nech si znova každý odpovie sám. Spoľahlivosť auta ovplyvňujú desiatky parametrov a pravda bude niekde v strede. Aj z toho dôvodu nenávidím šenkové (hospodské) reči o tej, čo onej značke. Pravidlo, že so stúpajúcou cenou stúpa aj spoľahlivosť je však totálnou utópiou a neobstojí ani argument, že u extra vybaveného auta napchatého elektronikou by sme to mali viacej tolerovať. Ak to "prémiový" výrobca nevie zladiť, nie je prémiový.
Snad nechceš dávat na jednu úroveň zkušenost jednoho řidiče a desítky tisíc údajů na straně druhé. Ano, všechno se dá ohnout, dezinpretovat, ale i tak se dá říct, že některý auto je co se týče pravděpodobnosti problému horší než jiný.
Máme v rodine Lex IS 220d rv 2007, aktualne 140k km, vsetko slape jak ma, jedine odpadnuta manzeta okolo riadiacej paky, vymena okolo 80€ (nestoji za tie peniaze), menena autobateria, brzdove dosticky, stierace a podobne serepeticky co sa bezne opotrebovavaju pouzivanim.
Audi Q5, 2.0 tdi, rv 2009, aktualne 70k km, motoricky vsetko tip top, jedna zvolavacia akcia na navijanie pasov ak si dobre pamatam, 3x meneny system key less go, najnovsie odisli tlacidla pre pamat nastavenia sedadiel (bude sa riesit), opakovavne chybova hlaska o tlaku v pneu aj ked je tam vsetko ok...
ja by som sa rozhodoval medzi skutocne premiovymi znackami ktore aj premiovo vyzeraju cize ide o : jaguar maserati lexus a volvo ;-)
pridu mi zaujimavejsie, nie su tak masove okukane a mam k nim blizsi srdcovy vztah ako k nudnej nemeckej premii ktora je povedzme si uprimne.. hodne sterilna a aj dizajnovo.. a kvalita a spolahlivost uz tiez nie je to co ju zdobilo .... setria aj nemci... ved koniec koncov im tie auta montuje uz kde kto mozno nejaki arabasi.... takze radsej z mojho pohladu skor lexus alebo jaga :yes: tieto auta maju vacsi smrnc a charizmu ako cele nemecko aj s ich premiou :yes:
PS: audi nie je nic ine ako predrazeny vw ( ludove auto pre masy ) ... k skutocnej premii ma audi dalej ako ja k titulu honoris causa.... ale ako bezne auto iste nebude spatneeee aj napriek tomu jeho antidizajnu :yes:
zato k inym titulom mas jo sakra blizsie >:-[]
uz prosim ta pochop jedno - tvoja nocna mura - PREMIOVE AUDI - proste premia je, ci sa ti to paci alebo nie !
Inac by sa tazko oznacovalo Audi, BMW, Mercedes za D3 :-!
A vobec, ze vobec moze taketo individum robit hanbu ostatnym Slovenskym diskuterom... 8-s:-!
daj sa vysetrit :-!
Tak zrovna ten Lexus IS220d je jeden z nejvetsich japonskych omylu. Pockejte az se vam zacne sypat ten D-CAT jehoz zivotnost neni valna a servisni naklady nasledne katastrofalni.
co je vlastně pro majitele auta důležité? Spolehlivost to evidentně není, protože jinak by prémie se tak dobře neprodávala (a nejen ona).
Je to něco neracionální, např. ten interiér musí...
Tahle neracionálnost vyjde asi pěkně draze.
Pro příklad služební 520D F10 rok staré najeto 58 tis km - servis 0 kč
Domácí bmw 318 tds (e36 1997) - nejhorší motor do těchto bmw pokud u nás ještě zůstane lízne 500 tis km - zadarmo se mi ho dávat nechce, ale má původní turbo.
Passat B6 2.0 TDI - 230 tis servis zatím jenom ve spotřebním materiálu
Tatík má služební Hyundai i40 první motor vydržel cca 58 tis druhý nevydržel ani 3 500 km a čeká na třetí.
Podle tohoto příkladu je to celkem jasné :-) a nebo je problém jinde, natolik jsme se stali parchanty řidiči, kdy si nevážíme auta. kolik z Vás (nás) čeká až bude mít motor alespoň vodu na 90 než mu dá (a nemusí se jednat o maximum - stačí útěk z křižovatky) sodu. Kolik řidičů M5 ví co má doma a jak se k tomu chovat, viděl snad někdo z Vás, že by závodník stáhl auto z přívěsu a zajel s ním ostré kolo bez toho aniž by ho zahřál zkontroloval vodu, olej atd.
A opět kolik z Vás (nás) přistupuje k služebáku jako k ... nejlepší závodní auto... nejlepší terénní auto... nejlepší náklaďák... kdy jste mu co odpustili a na druhou stranu přistupujete tak k autu, které jste pořídili za vlastní, těžce vydělané (i když je to třeba dvojka v rodině).
Každá značka má svojí krysu (auto), která kazí co se dá. Někdy je to komponent, třeba 2.0 TDI PD :-)
Prostě toto co nám nabídl tento článek je statistika a kdo někdy dělal jakýkoliv výklad dat ví, že ohnout se dá všechno.
no dávat autu ikdyž voda má 90 je blbost protože o tepotu vody ani tak nejde , tam mě spíš zajímá horní hranice kvůli chlazení , ale především jde o teplotu oleje v motoru a pokud to chceš sledovat podrobně tak i tlak oleje, potom máš taky olej v převodovce který potřebuje svoji teplotu ale to už se baví o nějakým sportovním autě a stylu jízdy kdy autu chceš a dáváš hodně , pokud chceš aby se to po pár km nezničilo tohle je základ, u svého auta vím že v létě potřebuje auto zhruba 10km než se oleje ohřejí tak abych to mohl začít honit v zimě je to klidně 20km.
Pokud svému autu začneš šlapat až se ti ohřeje voda na 90 tak to mu můžeš šlapat klidně od začátku, rozdíl je pokud máš diesel tam se voda ohřívá déle a je možný že když už máš vodu na 90 tak i olej už bude mít nějakou teplotu nevím dieseli nejezdím.
Ti co kupují novou třeba M5tku tak podle mě určitě v salóně dostanou nějaký briefing a minimálně v manuálu toho auta všechno bude podrobně popsáno .
A nechybí na tebou daném odkazu v nadpisu Fiat, Jeep, Chrysler a Seat?
Oba titulky jsou neseriózní, protože si vybírají značky tak, aby vyvolaly co největší senzaci (třeba tím, že okamžitě padnou otázky jako ta tvoje). Když už chceš dávat vzor nějakého seriozního informování, tak si vyber alespoň někoho, kdo seriózní skutečně je (nedává do titulku žádné značky a v textu všechny pojmenuje v přehledné tabulce).
[odkaz]
Nesmysl. Dát do titulku M5 a R a ne Cinquecento nebo něco takovýho je v pořádku. Když to je pravda. Neseriozní je dát tam BMW a Mercedes a Audi vynechat
Tady si mnozí myslí, že jde o jakési ohýbání statistik, zvláště když postihuje komplet "německou prémii". Přece by lidé jako ukázku prestiže nekupovali poruchová auta.
Také nejde o modely, které jsou častým předmětem fleetových prodejů a tedy jsou likvidována jako služebáky. Nikoliv.
Kdyby příznivci prémie opravdu požadovali spolehlivost, výrobci by zareagovali nebo skončili. Jenže kdy má "prémii", má zpravidla více aut v domácnosti. Takže trvale jedno v servise není až takový průser.
Uvedená pojišťovna pojišťuje náklady na opravy. Náklady na opravy v důsledku nespolehlivosti jsou pro mě tím nejreprezentativnějším. Zprůměrovat tyto čísla je nejvýše matematika střední školy (aspoň když jsem chodil do škol já) a žádná věda, která se dá ohýbat.
Znám pár manažerů, kteří používají "prémií" jen aby nevypadali blbě před obchodními partnery. Ale jak někde jedou soukromě, nechtějí s těmi auty mít nic společného.
Tak nějak, ty auta vůbec nejsou tak spolehlivá, jak se o nich traduje.
Nebo jinak - ta spolehlivost absolutně neodpovídá ceně, co ty auta stojí jako nová. No ještě k tomu story z ofiko servisů - to sou leckdy mooc zajímavé příběhy.
No ale kdo nevlastnil a nezná správné lidi na správných místech, dál žije ve snu a nevědomosti.