Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejporuchovější auto na světě? Má motor z M5 a elektroniku z Mercedesu

Čtvrtina BMW musí za rok k opravě svého motoru. Tři z deseti Mercedes-Benzů R ročně zase míří do servisů kvůli poruše elektroniky.
Zpět na článek
29. 10. 2014 10:09
29. 10. 2014 20:38
29. 10. 2014 20:36
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 10. 2014 10:20
29. 10. 2014 10:24
29. 10. 2014 10:25
29. 10. 2014 10:27
29. 10. 2014 10:33
29. 10. 2014 10:47
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 10. 2014 14:59
29. 10. 2014 19:01
30. 10. 2014 20:37
31. 10. 2014 11:10
29. 10. 2014 18:54
31. 10. 2014 11:07
1. 11. 2014 11:09
1. 11. 2014 13:05
3. 11. 2014 08:58
29. 10. 2014 10:48
30. 10. 2014 08:41
30. 10. 2014 08:55
30. 10. 2014 12:59
29. 10. 2014 10:55
29. 10. 2014 11:48
29. 10. 2014 12:39
29. 10. 2014 19:04
29. 10. 2014 19:18
29. 10. 2014 20:18
29. 10. 2014 22:00
29. 10. 2014 22:07
29. 10. 2014 22:34
29. 10. 2014 22:54
30. 10. 2014 07:24
30. 10. 2014 08:10
29. 10. 2014 15:15
29. 10. 2014 18:41
29. 10. 2014 10:26
29. 10. 2014 22:57
29. 10. 2014 10:27
29. 10. 2014 10:28
29. 10. 2014 12:27
29. 10. 2014 12:45
29. 10. 2014 12:53
29. 10. 2014 13:47
29. 10. 2014 19:35
29. 10. 2014 19:42
29. 10. 2014 13:06
29. 10. 2014 10:44
29. 10. 2014 11:02
29. 10. 2014 19:33
29. 10. 2014 20:03
29. 10. 2014 20:32
30. 10. 2014 00:00
30. 10. 2014 07:20
29. 10. 2014 20:36
30. 10. 2014 01:06
29. 10. 2014 22:00
29. 10. 2014 22:22
29. 10. 2014 23:00
30. 10. 2014 07:56
30. 10. 2014 12:42
30. 10. 2014 13:37
30. 10. 2014 01:05
30. 10. 2014 06:31
30. 10. 2014 08:34
30. 10. 2014 09:46
30. 10. 2014 14:48
30. 10. 2014 17:41
30. 10. 2014 22:22
30. 10. 2014 12:28
Avatar - Stefič
29. 10. 2014 10:09
Díly z aut ...
...od roku 1996 do současnosti? Teda nevím, ale chybí mi tam loukoťová kola z Fordu T
Rozbalit vlákno
2
29. 10. 2014 10:16
Re: Díly z aut ...
Přesně, tahle účelová splácanina má v současnosti hodně velkou vypovídací hodnotu, když tam dají např. model Alhambra/Sharan 96, který se už nějaký ten pátek nevyrábí ! (jako další modely) a do obrázku umístí zadní část současné Alhambry, prostě blázinec...
29. 10. 2014 12:46
Re: Díly z aut ...
že se od roku 2010 vyrábí nová generace Sharanu/Alhambry evidentně nezaregistrovali nebo že by záměrně.., no hlavně, že si udělali reklamu. Ale co, jsou to pojišťováci, to je omlouvá :-)
Mimochodem ta klimoška v jedničkovém Sharanu/Alhambře stála opravdu za ....
Avatar - 3_diamanty
29. 10. 2014 10:14
no jo premiovky
ze ma to uz neprekvapuje, je to smutne

drahe plecky ... mercedesy a ich elektronika to je uz kapitola sama o sebe , kamarat so starym Eckom je kvoli elektronike viac v servise ako na cestach, ten uz na to auto tak nadava ze keby som to tu napisal tak mam celozivotny ban.....asi tolko k tej premiovej kvalite, horsie je ze takuto drahu plecku ani nepredate
Rozbalit vlákno
21
Avatar - grifith
29. 10. 2014 10:20
Re: no jo premiovky
Jo ojetina je ojetina, s tím nic nenaděláš. Nezáleží na tom, jestli jde o prémiového výrobce nebo Dacii.
Avatar - 3_diamanty
29. 10. 2014 10:29
Re: no jo premiovky
ale ak sa ti jeden a ten isty problem stane viackrat a aj po oprave.... ( a pokial nezlyha servisny technik ) tak to uz o niecom svedci..... z.. nehovoriac o tom ze tieto drahe auta neponuknu nic ine ako kazde normalne auto... ale samozrejme kto na ne ma musi ratat ak s pripadnymi opravami .... bazare su plne drahych nemeckych aut takmer uplne novych... a tusim asi aj preco... to nie je len vozit sa.... vymena spatneho zrkadla na pajero stoji 11 000 korun .. a teraz co taka oprava premiovky? bude to draha sranda
Avatar - grifith
29. 10. 2014 10:33
Re: no jo premiovky
Pokud se problém objevuje po opravě, poté k opravě nedošlo, aspoň tak to vidím já... Myslím, že až někdy budeš mít podobně drahé auto a budeš jej moct srovnat s něčím normálním, pochopíš, kde je ten rozdíl.
Jinak se závěrem souhlas, kdo si plánuje pořídit vůz v sedmimístných cifrách, j nutno počítat i s náročnější údržbou či opravami a to platí i pro ojetiny.
Avatar - 3_diamanty
29. 10. 2014 10:37
Re: no jo premiovky
k oprave doslo... ale ked sa ti rovnaky problem objavi zase o pol roka? alebo iny problem ktory suvisi s elektronikou? ... ved to jeho Ecko by som nechcel ani zadarmo co z toho ze nema ani skrabanec a pucuje ho kazdy vikend.... k comu takuto nalestenu paradu... ked to ma zhnite creva

dnes je jasna volba japonec ( po 3 a pol roku absolutna spokojnost hoci prehliadky su kusok drahsie ale vsetko klape ) ... alebo kludne aj korejec alebo bezna skoda vw seat.... su daleko lepsimi autami ako predrazene masiny na ukazovanie sa ktore trpia vcasto podivnymi detskymi a nevysvetlitelnymi a neopravitelnymi poruchami na ktorych zaraba pekne servis

premiovky uz davno nie su to co by mali byt .... a ani nie su spolahlivejsie ako bezne auta....
Avatar - grifith
29. 10. 2014 10:53
Re: no jo premiovky
Pokud se ti stejný problém objeví po tak krátké době, lze se domnívat, že k opravě nedošlo nebo došlo velmi neodborně. Oprava má problém odstranit, ne jej odsunout. Jako u každého modelu se najdou kusy problémové a ty bezproblémové.
Jasná volba dneska neexistuje, někdo bude preferovat japonce, druhý francouze a další český vůz. O prémiových výrobcích se holt s tebou netřeba hádat, vidíš to jinak. Očekávat od prémiových výrobců větší spolehlivost je jaksi mimo realitu, o tom opravdu prémie není a být nemůže.
29. 10. 2014 20:38
Re: no jo premiovky
Problemom je aj to, kde vykonali opravu a ake diely pouzili, mozno to opravil Ahmed s dielmi od cin ana. Pochybujem, ze prisiel do autorizaku so vzorne vyplnenou servisko , tym aj platnou MOBILO garanciou, to by oprava mohla stat aj viac, ako dal za auto. Takze Kia, povedz, kde chodi na servis, odkial ma diely ?
30. 10. 2014 07:09
Re: no jo premiovky
Nechtěl ani zadarmo... to jsou takové plakátové řeči Toppere, s tím tady neoslníš ;-)
Avatar - Ozzman
29. 10. 2014 10:50
Re: no jo premiovky
a ty se divis kdyz koupil olitanou premiovku? Ta auta potrebuji pravidelny servis a ten je o dost drazsi v hodne pripadech nez na obycejne auto. Prvni majitel to proda a ten dalsi z pravidla mene majetny zanedbava udrzbu, protoze je to drahe... Kdovi kolik a co vsechno to ecko ma za sebou, nez ho dostane do ruky tvuj kamarad. K tomu si dej do pomeru kolik za nej dal a kolik auto stalo nove. Ojeta a stara premiovka bud jako kup pro fajnsmekra a nebo povozit a pryc... P.s. Kamarad maa taky ecko 124ku a mimo koroze a obcasnym drobnostem jezdi... A to je po taxikari.
Avatar - pallas
29. 10. 2014 21:51
Re: no jo premiovky
124-ka bola posledný poriadny Mercedes. Teda okrem hrdze.
29. 10. 2014 12:12
Re: no jo premiovky
Ak sa rovnaky problem vyskytne znova po oprave, tak bola oprava zla alebo pouzity diel uplny smejd. Na to nemusis mat IQ 150 a clenstvo v Mensa.
O nicom inom to nesvedci.
Avatar - Ada je zase tady
29. 10. 2014 12:52
Re: no jo premiovky
Je ještě jedna varianta: použitý díl byl vyroben ve Francii ;-)
29. 10. 2014 15:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 10. 2014 10:38
Re: no jo premiovky
Smysl prémie je jen jeden: ukázat, že na to máš; přijde nový model - vyměnit, jinak to působí trapně.. ;-)
29. 10. 2014 12:57
Re: no jo premiovky
Jak jsi přišel na to, že si každý kupuje prémii jen pro to, aby ukázal, že na to má?
Avatar - petrumr
29. 10. 2014 19:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 10. 2014 20:36
Re: no jo premiovky
Ono... iny dovod v situacii, ked ti premia nedokaze ponuknut kvalitu, spolahlivost a technologie adekvatne cene, neexistuje.

Jedina skutocna premia, ktora ma zmysel, je dnes Lexus.
29. 10. 2014 20:44
Re: no jo premiovky
Tak prémie není schopná nabídnout kvalitu, spolehlivost a technologie adekvátní ceně? Já mám zkušenosti jen s BMW, ale že bych měl pocit, že nedostávám to, co jsem chtěl, to nemohu říct. Jistě, cena je vyšší, ale když mám konkrétní požadavky, tak si za ně musím zaplatit. Ale jinde mi to nabídnout nemohou, tak musím sáhnout po prémii. Když si budu moct koupit 300 HP+ šestiválec v Octávce, s dobrým podvozkem a kvalitním interiérem, tak si ho tam rád koupím.
Avatar - wakantanka
29. 10. 2014 11:07
Re: no jo premiovky
Čítal si to vôbec, či zas len trepeš aby len reč nestála?
Avatar - Armin Tamzarian
29. 10. 2014 20:28
Re: no jo premiovky
Snažně Tě prosím, napiš nám, jak ten tvůj "kamarat so starym Eckom" nadává, abys ten celoživotní BAN dostal. Určitě nebudu jediný, kdo Ti poděkuje.
30. 10. 2014 07:10
Re: no jo premiovky
>:D >:-[]
29. 10. 2014 10:15
prémia je prémia
Niečo na tom bude. Keď som so smartom v meďáckom servise (pravidelné prehliadky), permanentne na príjme počujem nadávať majiteľov drahých kár, že sa im to opakovane serie. Fakt tam mám pocit, že kúpiť medveďa je za trest. Berte s rezervou, viem že na príjme je to logické, viem, že títo majitelia sú náročnejší a frfľavejší, viem, že čím je technika zložitejšia, tým..., ale aby som mal drahú káru, s ktorou sú permanentne problémy? Na tom mi niečo nesedí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - fOE
29. 10. 2014 10:20
Horor
No, kdyz si vemu ze nejnakladnejsi opravy na aute jsou prave motor, podvozek a u novych aut na celo se derouci elektronika, tak seznam
BMW (motor)
Audi (podvozek)
MB (elektronika)
je velice smutnou vizitkou nemecke premie.

Sam rozlisuju, ze je kvalita (licovani, technologie, ergonomie, design, kvalita materialu, kvalita sluzeb) a kvalita (poruchovost) a u premie se plati hlavne za to prvni. Ale dlouha leta k tomu prvnimu clovek dostaval nadstandartne i toho druheho. Kdyz uz dnes pristoupime na to, ze holt v dobe katovanikostu uz to lepsi nebude, tak by to aspon u premmie mohlo byt prumerne a ne jasne nejhorsi. ;-\
Hororovej vysledek, a o to vic ze ctu jen o nemcich ale uz ne o Lexusu, takze to nekde zjevne jeste stale jde.
Rozbalit vlákno
45
29. 10. 2014 10:24
Re: Horor
To si clovek musi sam rozhodnout jestli bude obcas resit nejakou opravu a jezdit nemeckou premii nebo nadprumernou spolehlivost a bude za trest jezdit v necem podobnem jako je Lexus.
Avatar - grifith
29. 10. 2014 10:25
Re: Horor
Jezdit Lexusem je za trest?
29. 10. 2014 10:27
Re: Horor
Za trest vyslovene ne, ale rozdil proti nemecke premii tam je. Nikdo neumi udelat auto jako Nemci.
Avatar - grifith
29. 10. 2014 10:33
Re: Horor
Samozřejmě každý máme právo na svůj názor ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 10. 2014 10:47
Re: Horor
Hej, nazory su ako assholes. Kazdy ich ma :-)

Akurat ze nazory su informovane a neinformovane.
Avatar - eLzyx
29. 10. 2014 14:59
Re: Horor
"Nikdo neumi udelat auto jako Nemci"
tak špatně, nebo tak dobře?
29. 10. 2014 19:01
Re: Horor
Dovoľ aby som sa opýtal. A ty si už niekedy jazdil takým lexusom ? Momentálne mám asi 16te nové auto a nespočetne som ich jazdil požičaných a neboli to lacné autá. Mám preto trochu iný názor na nemeckú prémiu. V USA je váčšina BMW jazdené do konca záruky (3 roky) a potom preč. Náklady na opravy sú neskutočné, aj keď musím uznať že servis je k zákazníkom naozaj ústretový. Ale to je aj u Lexusu či Acury. Akurát tým posledným dvom netreba tak často do servisu.
30. 10. 2014 20:37
Re: Horor
Ale to je opet argumentace v kruhu. Ja nepopiram, ze az na ridke vyjimky (treba IS220d) dela Lexus velmi spolehliva auta. Mluvim o tom, ze za tu spolehlivost clovek zaplati horsim autem. Proste pokud nemecka premie jezdi, tak se v ni jezdi lepe nez v Lexusu. A je na kazdem co si uprednostni. Samozrejme dalsi variantou je koupit novy Mercedes, protoze aktualni modely Mercedesu (krome SUV) uz maji podle vseho spolehlivost skoro jako ten Lexus. Mercedes na kvalite opravdu tezce zamakal a z katastrofy se behem fakticky pouhych peti let dostal zase zpatky na spicku. Bohuzel zbytek D3 na tom tak dobre stale neni. Na druhou stranu specialne z pohledu majitele noveho auta je jit do Lexusu spise asi zbytecne, protoze ta nespolehlivost D3 neni az takova, aby zasadnim zpusobem ovlivnila kvalitu zivota prvniho majitele. Tedy krome vyslovene nepovedenych exemplaru.
Avatar - N6600
31. 10. 2014 11:10
Re: Horor
"Proste pokud nemecka premie jezdi, tak se v ni jezdi lepe nez v Lexusu."
To je ale kamen urazu. POKUD jezdi. U mojich Lexusov POKUD neexistuje.

"Samozrejme dalsi variantou je koupit novy Mercedes, protoze aktualni modely Mercedesu (krome SUV) uz maji podle vseho spolehlivost skoro jako ten Lexus."
Nove CLA a S v Consumer Reports pohoreli. Co som cital, tak prave S-ka nikdy nechvalili ako spolahlive.

"Na druhou stranu specialne z pohledu majitele noveho auta je jit do Lexusu spise asi zbytecne"
Ak hladas diesel, tak rozhodne. Mimochodom, o BMW som nasiel krasne citanie tu [odkaz] a tu [odkaz] Radost. Vazne.
29. 10. 2014 18:54
Re: Horor
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - N6600
31. 10. 2014 11:07
Re: Horor
Hele, mam 2 Lexusy. IS250 a LS600h. A to, ako ma "trestaju" kazdy den uplne milujem a sadomasochisticky si to uzivam a nedam na ne dopustit :-)
1. 11. 2014 11:09
Re: Horor
Tak ja nerikam ze jsou ty Lexusy spatna auta co se s nimi neda jezdit. Jen napriklad kdyby jsi misto IS250 koupil BMW 3, tak by mozna bylo vice servisu, ale zase by jsi mel auto s lepsim motorem, jizdnimi vlastnostmi, pohodlim, infotainmentem a prostorem uvnitr.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 13:05
Re: Horor
Di vo třídu vejš projeď se s GS450h a náskok 5er se dramaticky zmenší
Avatar - N6600
3. 11. 2014 08:58
Re: Horor
BMW 3er vs IS250. So servisom suhlasim :-) Lepsi motor? Mozno pruznejsi, lepsi ale urcite nie. Jazdne vlastnosti asi ano, ale popravde, nejazdim na hrane, takze ten rozdiel medzi nimi nemam kedy objavit. Kedze Lexus mam v plnej vybave za rozumnu cenu, za BMW by som si musel dost priplatit. A ano sedel som v 3er 330xD, ale neuchvatilo ma to. Priestor, aj ked sa nezda, je +/- rovnaky. Detto sedenie vzadu.
Avatar - Uživatel_5340709
29. 10. 2014 10:26
Re: Horor
Nežer to tolik, tahle kompilace a žebříček je dělána lidmi, co v těch prémiích jezdí, takže je to trochu nadsázka, a spíš se snaží naznačit, kde by měli jejich oblíbení výrobci trochu "přitlačit". Onanie typu - moje 10 let staré hnůjdaj nebo frantík je na tom lépe, není na pořadu dne. ;-)
Avatar - fOE
29. 10. 2014 10:48
Re: Horor
Zadne zrani se nekona, jelikoz jsou ale podobne seznamy pojistoven asi nejblize tomu co se da nazvat "alespon nejaka statistika poruchovosti", tak jako smutny (x krat zjednoduseny) obrazek se to pouzit a pochopit da.
Ze pak temi auty autori clanku jezdi je sice pekna vec, ale urcite by svymi auty radi jezdili dokonce casteji a min casto nahradnim autem od dealera. ;-)
30. 10. 2014 08:41
Re: Horor
Pojišťovny ovšem udělají "alespoň nějakou statistiku poruchovosti" pouze z pojištěných aut. Tudíž o značné části vozového parku nemají páru. Ber to, stejně jako ADAC a TUV, s rezervou.
30. 10. 2014 08:55
Re: Horor
Těch statistik je mnohem víc. Není jen jedna britská pojiš´tovna se starými plečkami, ADAC a TUV. V Německu je i DEKRA, která je oproti TUV víc vypovídající. Existují i francouzské statistiky i další. Pokud si s tím dáš práci, tak si můžeš udělat docela slušný obrázek o tom, jak na tom kdo se spolehlivostí aktuálně je.
Avatar - Ozzman
29. 10. 2014 10:55
Re: Horor
notak.... Neurazej se..... Ja at hledam jak hledam tak ty bajne poruchove francouze nenachazim a to tam je i mainstream :)))
Avatar - Uživatel_5340709
29. 10. 2014 11:06
Re: Horor
Ok, blahopřeji, ....... :yes: , dám před tebe Renault Samsung a A6 /i když cenově to k sobě nejde/, já osobě vím do čeho sednu. Stejně tak můžeme jí napříč třídami, dokonce můžeme slevit a jít do produktů VW. Ale jestli zůstaneš u spolehlivých renaultů, respektuji tvoji volbu, a plně Tě v ní podporuji. :yes:
Avatar - Ozzman
29. 10. 2014 11:48
Re: Horor
porovnavas neporovnatelne jasne ze vemu audi, ale kdyz vedle me postavis renault a obdobny model vw budu se hooodne rozhodovat dle konkretni specifikace a toho, jak se mi auto libi. Dam prilad, golf 1.6 tdi vs megane 1.6dci, beru megan... Novy passat vs laguna, beru passat. a se spolehlivosti vw na me nechod mam hooodne nepeknych zkusenosti s koncernem poslednich let. snazil sem se ukazat ze francouzi, toliko nenavideni na diskuzi uz nespolehlivosti nevybocuji. Naopak koncern je smele dorovnava...a ostatni vyrobci take..
Avatar - Uživatel_5340709
29. 10. 2014 11:56
Re: Horor
Najednou porovnávám neporovnatelné? ................................ Já s tím nezačal. ;-)
Avatar - Ozzman
29. 10. 2014 12:39
Re: Horor
ve spolehlivosti jsou si vsichni rovni, premie nepremie... Nejsem ten kdo jde po nejspolehlivejsim aute a a 6 prevazi jinymi aspekty ale realita je takova jaka je a proto se ptam, kde jsou ti zatracovani frantici?:)
Avatar - Uživatel_5340709
29. 10. 2014 13:13
Re: Horor
Když někdo kupuje prémii, tak očekává vyšší úroveň spolehlivosti už od začátku. Proto třeba vládla nespokojenost s MB typu vosa, protože občas něco přišlo, to ale neznamená že snese srovnání s meganem, nebo nějakým korejcem. Normální prémie ti najede /tedy pokud nejsi nestandardní řidič/ 160 tisíc na původní spojce, tlumičích, ramenech, nelámou se ti dráty ve dveřích, a spousta jiných detailů, kapitola jsou výfuky. Ale tohle všechno bys měl vědět. Proto úhel pohledu na spolehlivost je dost relativní. Taky ale za to na začátku platíš víc, to je pravda.
29. 10. 2014 19:04
Re: Horor
Normálny japonec aj ten lacnejší to dokáže tak isto. 160 tisíc je môj limit, potom autá predávam a s japoncami som to dosiahol spravidla bez jedinej návštevy servisu. Iba olej a benzín.
Avatar - Uživatel_5340709
29. 10. 2014 20:10
Re: Horor
Šak za osm kil co stojí mazda 6, nebo vybavenej accord máš skladovou A4 /například/. Obě auta jsou otázkou volby co přesně chceš, a ani jednu volbu bych nezatracoval. Souhlas, že mechanické díly japonce vydrží stejně, nebo trošku víc než němec.
Avatar - Ozzman
29. 10. 2014 19:18
Re: Horor
160 tisíc zvládne i kdejaká legendárně poruchová Laguna II.... jednu takovou sem měl. Tohle není zrovna výsada. Vůbec tohle neni o tom, co je prémie, to by mělo zvládnout každé auto bez větších problémů.

Prémie by měla nabídnout minimálně srovnatelno spolehlivost, ale lepší vzhled, výbavy, materiály, jízdu.

Spolehlivost je jediná disciplína, kterou můžeš porovnávat vozy všech značek a všech segmentů. Samozřejmě lze přihlédnout k ceně, že například nejlevnější vozy nezvládnou tolik km bez poruch, jenže mnohdy to bývá obráceně.... A ten nenáviděný Renault už dávno není na chvostě...
Avatar - Uživatel_5340709
29. 10. 2014 20:08
Re: Horor
Si přečti všechny moje příspěvky a řekni mi, kdy jsem prohlásil že je renault na chvostě, já se celou dobu bavím o trošku jiném problému. Jo že máš doma patrně renaulta a trpíš nějakým imaginárním komplexem za který teď bojuješ, ....... holt za to já čéče nemůžu.
Avatar - Ozzman
29. 10. 2014 20:18
Re: Horor
Není nic jednoduššího než se podívat ke mne do profilu, co za auto momentálně mám... Renaulta sem měl, bejvávalo a rozhodně nesloužil špatně ;-) Jen zbytečně posazuješ na francuze... že bys měl tu neslavnou A6tku? >:D

Není to snad jedno kdo čím jezdí? Jen nem rád, když někdo soudí dle dohadů a předsudků (a že k francouzum mají nejvíce připomínek lidé, kteří je nikdy neměli a sami pak přiznávají, že se trápí i s renomovanými výrobci). Podívej na image bezchybného koncernu.... sme rádi, že už se nám nějaké vozy podařilo prodat, ještě nám visí jedno TSI a nevíme co s ním.... Každá značka mé své... i to Audi, prémie neprémie... Sám sem kdysi dost vážně pokukoval po slavném Allroadu 2.5Tdi.. jsem rád, že jsem radši šel jinam, když si ho kamarád koupil a dočetl jsem se o něm a jeho nechvalné spolehlivosti.
Avatar - Uživatel_5340709
29. 10. 2014 21:40
Re: Horor
A6 nemám, starší S4 a GTR.
A jestli mluvíš o 2,5 Tdi, tak je to je hodně stará písnička z doby, kdy jezdilo megane I, laguna I a II nejhorší auta všech dob, to jen tak pro pořádek, aby to bylo trochu srovnáno.
Avatar - grifith
29. 10. 2014 22:00
Re: Horor
Aby to bylo trochu srovnáno, tak sis kopnul... jo to se hned pozná rozumnej človek :no:
Avatar - Uživatel_5340709
29. 10. 2014 22:03
Re: Horor
Tak si přečti příspěvek výš, já si nezačal, a pokud chceš srovnávat, tak v kontextu doby, 2,5 tdi se už dávno nedělá. A jestli si cheš hrát na to, že 10 staré audi allroad 2,5 tdi neobstojí srovnání s novým renaultem, tak jo. ......... to se opravdu pozná rozumnej člověk. :no: Bohužel musím to říci, skoro vy všichni kolem renaultu trpíte nějakým komplexem ublíženosti a nesnášíte jakoukoliv kritiku, dokonce se čertíte, i když renaulty nikdo nekritizuje.
Avatar - grifith
29. 10. 2014 22:07
Re: Horor
Sáhnul ti někdo na značku, tak ses musel projevit. Jo fakt jsi hvězda.
O komplexech mluví nejvíc ti, kteří jimi nejvíc trpí, tak jen pokračuj. Kritika a "kritika" je rozdíl, ale to ty nepoznáš.
Avatar - grifith
29. 10. 2014 22:34
Re: Horor
To bohatě stačilo 8-s
Avatar - Uživatel_5340709
29. 10. 2014 22:49
Re: Horor
na co si to jako hraješ??? :'-(
Avatar - grifith
29. 10. 2014 22:54
Re: Horor
Já si narozdíl od tebe na nic hrát nepotřebuju.
Avatar - Ozzman
30. 10. 2014 07:24
Re: Horor
Opravdu se ublíženě cítíš ty, že někdo sáhl na božské Audi. Já mluvil o Allroadu, že jsem jej uvažoval v době II.Laguny, ta auta sou si snad věkem dost příbuzná ne? :-)

Mimochodem Laguna II byla nejhorší možná pro někoho, mne 3 roky sloužila, jako auto to byl velmi pohodlný a vybavený kočár. Vím o jeho vadách, ale nemužeš ho obecně označit za nejhorší auto všech dob a Megane 1? V benzínu to takový průser nebyl, dokonce mam v okolí jednoho kombika 1.6 s 300 tisíci km od nova a mimo spotřebky mu nic nebylo. Ono se to o ta auta chce starat a je fakt, že servis na ty Renaulty stál dost podobně jako na to Audi...

A ano, Renault v té době stál za ho*** v oblasti spolehlivosti, ale někdo to přejímá i do budoucnosti a abysme se vrátili oklikou zpět k člnáku, tak porovnával poruchová auta od 90.let minimálně.... a v takto nastavených bariérách srovnání snese jak staré Audi, tak nový Renault.... pokud to nesnese tvá ješitnost, je mi tě líto... a to s velkým respektem k tvému vozovému parku.

Nejsem kolem Renaultu, neříkám, že bych si ho znovu nekoupil, ale taky neříkám, že bych si ho znovu koupil, záleží na konkrétním modelu, nabídce a hlavně mých aktuálních potřebách.

P.s. A že proti francozům zbrojíš/rýpeš a dost možná zbytečně (Měls někdy francouze?) sem si všiml již dříve, třeba nedávno u ojeté 207SW ;)
Avatar - Uživatel_5340709
30. 10. 2014 08:02
Re: Horor
Už se mi nelíbí co se tu kolem toho vyvinulo, nikdo mi na audi nesáhl, vždy jsem je měl trochu za těžká auta, i když určitě mají co nabídnout, S4 si pořád nechávám kvůli V8. Když tak jsem fanda do japonců /GTR to je moje srdeční záležitost, předtím mazdy/, megana jsem pořídil synovi na škole, takže jeden v rodině je. Nikdo proti nim nezbrojí, zkus se na to podívat trochu reálně. To jen vy dva se mě do té role snažíte dostat. Howg.
Avatar - Ozzman
30. 10. 2014 08:10
Re: Horor
Proti Audi nic nemám, mít na to a na údržbu, klidně do toho jdu, olítané bych nekoupil, toho bych se bál velkých investic. GTR je pro mne auto z říše snů...

A podívat se reálně na francouze? Dneska už ta auta ničím špatným nevynikají nad konkurencí... tohle je reálný pohled a říkám ti to jako člověk a jezdec mainstreamu, s tím, že jsem se začal zajímat o vozy i z širšího zázemí rodiny a kamarádů a dělal si osobní statistiku, kdy je jedno, zdali máš koncern, francouze či jiné....

Tady na diskuzi ti málokdo přizná rozpadlou Oktávku, nebo Passata... a to neni nic proti koncernu, sami je v rodině máme... :-)
29. 10. 2014 15:15
Re: Horor
Das Auto vyrábí dnes, bohužel, jedny z nejporuchovějších aut na světě, bez ohledu na to, co si kdo myslí, anebo by si přál.... V porfoliu WARRANTY DIRECT převažují jiné výrobní značky vozidel a také je tato pojišťovna zaměřena spíš na ojetá vozidla a on-line prodej záruk.... proto je výsledek takový, jaký je....není to tedy obraz vozového parku ve stáří 3-5 let.... Jen počkejte, milí diskutující, až si s velkou radostí pořídíte nějakou, třeba mírně ojetou perlu od Das Auto: doporučuji motor TDi 132 kW v libovolném modelu, nebo, pokud se bojíte dieselů a myslíte, že si pomůžete benzínovým mototrem, tak TSi s rozvodem řetězem... V každém případě si ponechte dostatečně velkou rezervu na opravy a pevné nervy....
29. 10. 2014 18:41
Re: Horor
Neurážej Renault. Ten už patří ve spolehlivosti mezi Mazdu a Toyotu. VW si bude muset najít jiné soupeře.
Avatar - Uživatel_5340709
29. 10. 2014 11:07
Re: Horor
A fakt já ti mínus nedal.
29. 10. 2014 10:26
Stare hrichy
Ono u toho Mercedesu je to dane katastrofalnimi lety 1999 - 2006, kdy Mercedes delal draha velice levne udelana auta navic plna nevyzkousenych technologii. Na druhou stranu je treba rici, ze se Mercedes poucil a nekdy od faceliftu W211 se situace zacala lepsit a dnes dela Mercedes opet spickova auta tedy s vyjimkou SUV, kde je problem s vyrobou v USA, protoze "Amici" proste neumi udelat auto bez ohledu na to kdo jim sefuje.
Rozbalit vlákno
1
29. 10. 2014 22:57
Re: Stare hrichy
Není pravda. Japonci dělají v USA velmi spolehlivá auta.
Avatar - praděda7
29. 10. 2014 10:27
BMW M5
Není divu, že motor v M5 "trpí". Já kdybych měl M5, tak by taky trpěl... ;-)
Rozbalit vlákno
10
29. 10. 2014 10:28
Re: BMW M5
U BMW neni ani tak problem s motorem z M5, coz je proste specialitka od ktere se spolehlivost moc neocekava jako spise s novymi preplnovanymi vicevalci, ktere maji katastrofalni spolehlivost ve stylu motor na sto tisic kilometru (viz BMW 750).
Avatar - praděda7
29. 10. 2014 12:27
Re: BMW M5
Nestraš! Já momentálně "sedlám" F15 40d s dvěma turby. Doufám, že ty "muchy" mají pro tuto nejnovější generaci už vychytané.
29. 10. 2014 12:45
Re: BMW M5
Diesely jsou celkem v pohode, baworakum se nedari benziny.
29. 10. 2014 12:53
Re: BMW M5
N57 se dvěma turby je už osvědčený motor, ten něco vydrží. :-)
Avatar - praděda7
29. 10. 2014 13:47
Re: BMW M5
Díky! Už se mě dýchá volněji........ :-)
Avatar - petrumr
29. 10. 2014 19:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
29. 10. 2014 19:42
Re: BMW M5
tím bych se teda zrovna moc nechlubil.... aspoň ne, co se spolehlivosti týká.
Avatar - white label
29. 10. 2014 13:06
Re: BMW M5
Aktuálně se to týká spíš velkých benzínů, viz to 750i v závorce.
29. 10. 2014 10:44
Re: BMW M5
Že dostávají M5ky za uši, snad nikoho nepřekvapí. O poruchovosti zmiňovaného motoru V10ky z M5 (S85) jsem leccos o mechaniků od BMW také slyšel (ve 100 tisících po smrti apod.). Ale S63ka ve stávající F10ce na tom prý není o moc líp. Pro změnu problémy s chlazením.
Avatar - Ozzman
29. 10. 2014 11:02
Re: BMW M5
je logicke ze takto vyhonene motory trpi daleko vice, hlavne se s takovym autem i jinak jezdi nez treba s tsi...
Avatar - Ada je zase tady
29. 10. 2014 12:37
Zajímavé by bylo
pokud by někdo sestavil takové imaginární auto z dílů automobilů s cenou do 30 tisíc Euro. Nepřekvapilo by mne, pokud by 8 z 10 klíčových dílů pocházelo z manufaktury rendlík a syn... :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - grifith
29. 10. 2014 12:41
Re: Zajímavé by bylo
No vidíš a mě by to docela překvapilo, ale každý na danou situaci koukáme z jiného pohledu ;-)
29. 10. 2014 13:22
Re: Zajímavé by bylo
Určitě by to bylo 11 z 10 klíčových dílů.
29. 10. 2014 15:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
29. 10. 2014 19:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
29. 10. 2014 19:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lukas06
29. 10. 2014 20:03
Francouzi
Nějak tu nevidím všemi nenáviděné francouzské vozy, které dojedou sotva do servisu >:-[] :-! >:D
Rozbalit vlákno
0
29. 10. 2014 20:18
Gumové štatistiky
Štatistika je jediný matematický obor, ktorý sa dá veľmi zaujímavo ohýbať a prispôsobovať predpkladaným výsledkom. Vo firme máme BMW 5GT a to auto je v servise s elektronikou nebezpečne často. Znamená to však, že značka BMW je vo všeobecnosti zlá a nespoľahlivá? Na to nech si každý odpovie sám. Jazdím AR 159, 1.9 diesel, 150 koní, automat, začiatkom roka bude mať 7 rokov, kupoval som ho ako troj ročné po prvom majiteľovi, aktuálne atakujem reálnych 130 000 km. Tankujem a pravidelne mením náplne a filtre, o nič viacej sa nestarám. Znamená to však, že AR je vo všeobecnosti extra spoľahlivá značka? Na to nech si znova každý odpovie sám. Spoľahlivosť auta ovplyvňujú desiatky parametrov a pravda bude niekde v strede. Aj z toho dôvodu nenávidím šenkové (hospodské) reči o tej, čo onej značke. Pravidlo, že so stúpajúcou cenou stúpa aj spoľahlivosť je však totálnou utópiou a neobstojí ani argument, že u extra vybaveného auta napchatého elektronikou by sme to mali viacej tolerovať. Ak to "prémiový" výrobca nevie zladiť, nie je prémiový.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
29. 10. 2014 20:28
Re: Gumové štatistiky
Snad nechceš dávat na jednu úroveň zkušenost jednoho řidiče a desítky tisíc údajů na straně druhé. Ano, všechno se dá ohnout, dezinpretovat, ale i tak se dá říct, že některý auto je co se týče pravděpodobnosti problému horší než jiný.
29. 10. 2014 20:32
Lexus vs Audi
Máme v rodine Lex IS 220d rv 2007, aktualne 140k km, vsetko slape jak ma, jedine odpadnuta manzeta okolo riadiacej paky, vymena okolo 80€ (nestoji za tie peniaze), menena autobateria, brzdove dosticky, stierace a podobne serepeticky co sa bezne opotrebovavaju pouzivanim.

Audi Q5, 2.0 tdi, rv 2009, aktualne 70k km, motoricky vsetko tip top, jedna zvolavacia akcia na navijanie pasov ak si dobre pamatam, 3x meneny system key less go, najnovsie odisli tlacidla pre pamat nastavenia sedadiel (bude sa riesit), opakovavne chybova hlaska o tlaku v pneu aj ked je tam vsetko ok...

Kazdy nech si urobi nazor sam.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
29. 10. 2014 21:16
Re: Lexus vs Audi
ja by som sa rozhodoval medzi skutocne premiovymi znackami ktore aj premiovo vyzeraju cize ide o : jaguar maserati lexus a volvo ;-)

pridu mi zaujimavejsie, nie su tak masove okukane a mam k nim blizsi srdcovy vztah ako k nudnej nemeckej premii ktora je povedzme si uprimne.. hodne sterilna a aj dizajnovo.. a kvalita a spolahlivost uz tiez nie je to co ju zdobilo .... setria aj nemci... ved koniec koncov im tie auta montuje uz kde kto mozno nejaki arabasi.... takze radsej z mojho pohladu skor lexus alebo jaga :yes: tieto auta maju vacsi smrnc a charizmu ako cele nemecko aj s ich premiou :yes:

PS: audi nie je nic ine ako predrazeny vw ( ludove auto pre masy ) ... k skutocnej premii ma audi dalej ako ja k titulu honoris causa.... ale ako bezne auto iste nebude spatneeee aj napriek tomu jeho antidizajnu :yes:
Avatar - Bristol
29. 10. 2014 22:01
Re: Lexus vs Audi
pozor na to řazení Volva do prémie... ;-) myslím, že Volvo je spíše subprémiový segment... jak modely tak cenovkou... výjimkou může být nová XC90
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2014 22:56
Re: Lexus vs Audi
zato k inym titulom mas jo sakra blizsie >:-[]
uz prosim ta pochop jedno - tvoja nocna mura - PREMIOVE AUDI - proste premia je, ci sa ti to paci alebo nie !
Inac by sa tazko oznacovalo Audi, BMW, Mercedes za D3 :-!
A vobec, ze vobec moze taketo individum robit hanbu ostatnym Slovenskym diskuterom... 8-s :-!
daj sa vysetrit :-!
30. 10. 2014 00:00
Re: Lexus vs Audi
Uz ti to pisi po nekolikate, sedni do noveho Audi, projed se a rychle po prvni jizde zmenis nazor >:D
30. 10. 2014 07:20
Re: Lexus vs Audi
Tak zrovna ten Lexus IS220d je jeden z nejvetsich japonskych omylu. Pockejte az se vam zacne sypat ten D-CAT jehoz zivotnost neni valna a servisni naklady nasledne katastrofalni.
29. 10. 2014 20:36
Stejně
1,9 TDI .. 66,77,81,96 kw ... Lepší motory než tyhle... Neudělaj už nikdy.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bristol
29. 10. 2014 22:00
sumárum
tedy jinak řečeno německá prémie, vw koncern a koncern fiat jede... dohromady to dá noční můru všech servisů a pojišťoven... hezké ;-)
Rozbalit vlákno
1
29. 10. 2014 23:00
Přemýšlím,
co je vlastně pro majitele auta důležité? Spolehlivost to evidentně není, protože jinak by prémie se tak dobře neprodávala (a nejen ona).
Je to něco neracionální, např. ten interiér musí...
Tahle neracionálnost vyjde asi pěkně draze.
Rozbalit vlákno
3
30. 10. 2014 07:56
Re: Přemýšlím,
:-) ono ještě záleží jaká je osobní zkušenost.

Pro příklad služební 520D F10 rok staré najeto 58 tis km - servis 0 kč
Domácí bmw 318 tds (e36 1997) - nejhorší motor do těchto bmw pokud u nás ještě zůstane lízne 500 tis km - zadarmo se mi ho dávat nechce, ale má původní turbo.
Passat B6 2.0 TDI - 230 tis servis zatím jenom ve spotřebním materiálu
Tatík má služební Hyundai i40 první motor vydržel cca 58 tis druhý nevydržel ani 3 500 km a čeká na třetí.

Podle tohoto příkladu je to celkem jasné :-) a nebo je problém jinde, natolik jsme se stali parchanty řidiči, kdy si nevážíme auta. kolik z Vás (nás) čeká až bude mít motor alespoň vodu na 90 než mu dá (a nemusí se jednat o maximum - stačí útěk z křižovatky) sodu. Kolik řidičů M5 ví co má doma a jak se k tomu chovat, viděl snad někdo z Vás, že by závodník stáhl auto z přívěsu a zajel s ním ostré kolo bez toho aniž by ho zahřál zkontroloval vodu, olej atd.
A opět kolik z Vás (nás) přistupuje k služebáku jako k ... nejlepší závodní auto... nejlepší terénní auto... nejlepší náklaďák... kdy jste mu co odpustili a na druhou stranu přistupujete tak k autu, které jste pořídili za vlastní, těžce vydělané (i když je to třeba dvojka v rodině).

Každá značka má svojí krysu (auto), která kazí co se dá. Někdy je to komponent, třeba 2.0 TDI PD :-)

Prostě toto co nám nabídl tento článek je statistika a kdo někdy dělal jakýkoliv výklad dat ví, že ohnout se dá všechno.
Avatar - JDM
30. 10. 2014 12:42
Re: Přemýšlím,
no dávat autu ikdyž voda má 90 je blbost protože o tepotu vody ani tak nejde , tam mě spíš zajímá horní hranice kvůli chlazení , ale především jde o teplotu oleje v motoru a pokud to chceš sledovat podrobně tak i tlak oleje, potom máš taky olej v převodovce který potřebuje svoji teplotu ale to už se baví o nějakým sportovním autě a stylu jízdy kdy autu chceš a dáváš hodně , pokud chceš aby se to po pár km nezničilo tohle je základ, u svého auta vím že v létě potřebuje auto zhruba 10km než se oleje ohřejí tak abych to mohl začít honit v zimě je to klidně 20km.
Pokud svému autu začneš šlapat až se ti ohřeje voda na 90 tak to mu můžeš šlapat klidně od začátku, rozdíl je pokud máš diesel tam se voda ohřívá déle a je možný že když už máš vodu na 90 tak i olej už bude mít nějakou teplotu nevím dieseli nejezdím.
Ti co kupují novou třeba M5tku tak podle mě určitě v salóně dostanou nějaký briefing a minimálně v manuálu toho auta všechno bude podrobně popsáno .
30. 10. 2014 13:37
Re: Přemýšlím,
Tak to je docela jasné .... do cca 40 let věku je auto piňdouronástavec, takže stejně se můžeš ptát, co chlapce vede k tomu se oženit ....
Avatar - Hammunasakra
30. 10. 2014 01:05
Nadpis
Nechybí v tom nadpisu něco? >:-[]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - CountachSV
30. 10. 2014 06:31
Re: Nadpis
tak to je masakr >:D tomu říkám totální odkopání
30. 10. 2014 08:34
Re: Nadpis
A nechybí na tebou daném odkazu v nadpisu Fiat, Jeep, Chrysler a Seat?

Oba titulky jsou neseriózní, protože si vybírají značky tak, aby vyvolaly co největší senzaci (třeba tím, že okamžitě padnou otázky jako ta tvoje). Když už chceš dávat vzor nějakého seriozního informování, tak si vyber alespoň někoho, kdo seriózní skutečně je (nedává do titulku žádné značky a v textu všechny pojmenuje v přehledné tabulce).
[odkaz]
30. 10. 2014 09:46
Re: Nadpis
bacha...prevodovka Jeepu bola kedysi aj od Mercedesu...nikto to ale neupresnil
Avatar - Hammunasakra
30. 10. 2014 14:48
Re: Nadpis
Nesmysl. Dát do titulku M5 a R a ne Cinquecento nebo něco takovýho je v pořádku. Když to je pravda. Neseriozní je dát tam BMW a Mercedes a Audi vynechat
Avatar - Hammunasakra
30. 10. 2014 22:22
Re: Nadpis
Normální logika. Co na tom nechápeš?
Avatar - Katikakus
30. 10. 2014 12:28
Re: Nadpis
Psssst, to se tady nesmi... ;-)
Avatar - Ham.
30. 10. 2014 11:07
Jako Halloween dobrý
tady je reálný pohled na současnou produkci ve státech.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
30. 10. 2014 15:39
Ohýbání statistik
Tady si mnozí myslí, že jde o jakési ohýbání statistik, zvláště když postihuje komplet "německou prémii". Přece by lidé jako ukázku prestiže nekupovali poruchová auta.
Také nejde o modely, které jsou častým předmětem fleetových prodejů a tedy jsou likvidována jako služebáky. Nikoliv.
Kdyby příznivci prémie opravdu požadovali spolehlivost, výrobci by zareagovali nebo skončili. Jenže kdy má "prémii", má zpravidla více aut v domácnosti. Takže trvale jedno v servise není až takový průser.
Uvedená pojišťovna pojišťuje náklady na opravy. Náklady na opravy v důsledku nespolehlivosti jsou pro mě tím nejreprezentativnějším. Zprůměrovat tyto čísla je nejvýše matematika střední školy (aspoň když jsem chodil do škol já) a žádná věda, která se dá ohýbat.
Znám pár manažerů, kteří používají "prémií" jen aby nevypadali blbě před obchodními partnery. Ale jak někde jedou soukromě, nechtějí s těmi auty mít nic společného.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
31. 10. 2014 09:29
Re: Ohýbání statistik
Tak nějak, ty auta vůbec nejsou tak spolehlivá, jak se o nich traduje.

Nebo jinak - ta spolehlivost absolutně neodpovídá ceně, co ty auta stojí jako nová. No ještě k tomu story z ofiko servisů - to sou leckdy mooc zajímavé příběhy.

No ale kdo nevlastnil a nezná správné lidi na správných místech, dál žije ve snu a nevědomosti.