Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejprodávanější auta na světě: Vítězem corolla, daří se mustangu

Nejprodávanějšími vozy světa jsou ve svém segmentu vedle corolly a mustangu též BMW 5, Nissan X-Trail nebo VW Polo.
Zpět na článek
28. 6. 2016 10:57
28. 6. 2016 14:23
28. 6. 2016 14:35
28. 6. 2016 16:39
28. 6. 2016 19:04
Avatar - 3_diamanty
28. 6. 2016 10:57
mustang
predat takmer 40 tisic kuskov vo svete za 3 mesiace roka 2016? .... to je skutocne neskutocne cislo....dozaista aj mnohe masovejsie orientovane modely mu len tisko zavidia ... mustang :yes:

velmi pekne cislo ma aj cadillac XTS :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
28. 6. 2016 23:00
Re: mustang
XTS se prodá víc jak prémie, sranda a Corvette se prodá skoro jako Porsche 911, no Evropa nějak začíná ztrácet dech, hehehe

Nějak vám na tu prémie zákazníci ZVYSOKA SE***!!!!
Avatar - Magister
28. 6. 2016 11:08
Evropo quo vadis?
Zajímavé. Velmi dobře si stojí Japonci, zvláště pak Toyota. No a v sportovních vozech, tam je Evropa úplně v prd*li.
Rozbalit vlákno
64
Avatar - 3_diamanty
28. 6. 2016 11:18
Re: Evropo quo vadis?
niekdajsia hviezda menom SLK uz pomaly ale isto zhasina... polovicne predaje voci TT a desatinove voci mustangu... to je debakel aky si masovo orientovany MB v tomto segmente uz davno nepamata

velmi pekne predava aj MX5... :yes:
Avatar - Magister
28. 6. 2016 11:29
Re: Evropo quo vadis?
U SLK se nedivím, když atmosférický 3,5 litr nahradili turbovaným 2 litrem a vrcholu - 5,5 V8ce sebrali nejen 2 válce, ale dokonce i 2,5 litru objemu. A ceny přitom zůstaly...

Audi TT mi připadá jako vůz pro konkrétní 4 % populace. Už by se konečně měli v Evropě chytnout za nos a popřemýšlet, co dělají špatně. To, co jim projde v malých vozech pro běžného zákazníka - zběsilé maloobjemové tříválce v duchu hesla BMW více turb více auto, jim u fanoušků řízení zjevně neprochází.
Avatar - 3_diamanty
28. 6. 2016 11:35
Re: Evropo quo vadis?
mne sa nove TT paci a konecne uz ma gule zvlast v nejakej naslapanejsej verzii ... ale je to subjektivne ok....

ale je fakt ze aj taka MX5 predava viac aut ako akykolvek sportovy europsky voz.... o americkych paradach uz ani nehovorim ... tie v tomto europske sportove vozy doslova prevalcuju... nieco niekde nefrci ako ma.. inak si tie slabucke predaje sportovych MB ci baworakov ktore sa vzdy tolko ohanaju sportovostou neviem vysvetlit... pritom nejde o ziadne kusovky ... stale sa bavime o vcelku masovych vozoch a znackach ... SLK doplaca podla mna aj na damsky kabelkovy dizajn ktory akoby uz vymakol ... marne tu uz hladam drave krasne hranate nizkucke prve SLK..... je fuc... ale damy ako zakaznicky nemozu SLK zachranit ... takze ozaj neviem preco to vzali v MB tymto smerom .. lebo prve SLK malo gule.. to najnovsie ale uz nie ...
Avatar - Ozzman
28. 6. 2016 11:44
Re: Evropo quo vadis?
Víš, možná to bude i tím, že "cena rozhoduje". v USA si na Mustanga sáhne střední třída... a i v Evropě je to pořád levnější náčinní, než BMW M3 či AMG Mergl... A ty teoretiky dámského myšlení, já bych se s SLK rozhodně jezdit nestyděl ;)
Avatar - 3_diamanty
28. 6. 2016 11:47
Re: Evropo quo vadis?
prve SLK malo originalnost... dravost... este aj dnes vyzera famozne... dovolim si tvrdit ze je to jeden z najkrajsich mercedesov za poslednych 25 rokov.... co ale MB predvadza dnes je ozaj zvlastne... aspon pre mna... uz maloktory model od nich ma vizualne potesi... lebo doslova ze sa mi uz nepacia ... a to som MB v minulosti z nemeckej premie chvalil najviac... paradoxne dnes je uz z tejto trojice najdalej odomna a naopak take audi coraz viacej zacinam mat rad.... TT ale aj Q2, Q7 alebo A3 sedan... parada :yes:

cena necena... prve SLK dokazalo predavat cez 30 tisic aut rocne len v eu uplne bezne... toto nove uz nepreda do konca tohto roka mozno ani polovicu a to na celom svete ... to je obrovsky ustup z pozicii ... doslova rezignacia na segment
28. 6. 2016 12:57
Re: Evropo quo vadis?
Jasne, ze je to o cene, u koho v Evrope koupis 400 koni za milion ?

btw: ze ridic ackovyho mercedesu prohlasi o jinem aute, ze je pro 4% populace, tak tomu se muzu jenom smat >:D >:D
Avatar - CHerokee
28. 6. 2016 15:24
Re: Evropo quo vadis?
Kdyby to bylo jen o ceně, tak by v čele muselo být i Subaru BRZ, Toyota GT86 a nejsou tam. Mitsu EVO se už dokonce ani nevyrábí. Ty tři Ameriky vpředu prostě mají koule a klasické pořádné náčiní. A platí to i o Corvette.

Mercedes A mi přijde jako designově nejzajímavější hatchback. Ale pokud tu zase budeme propírat Magistera ze závistí, tak jezdí černým GLA 45 AMG a to mi přijde jako pěkně divoké auto na nákupy. >:D

Co se třeba SLK týká, nedivím se. Měl jsme předfaceliftovanou verzi SLK 350 a bylo to fantastické auto. Po faceliftu ho změkčily a ty motory....ty už nejsou tak zajímavé.
28. 6. 2016 15:32
Re: Evropo quo vadis?
ja napsal: Jasne, ze je to o cene, u koho v Evrope koupis 400 koni za milion ?

tys napsal: Kdyby to bylo jen o ceně, tak by v čele muselo být i Subaru BRZ, Toyota GT86

Asi jsi trochu zapomnel na tech 400 koni, o kterejch jsem psal, nebo snad ma BRZ nebo GT86 400 kobyl ?
Avatar - CHerokee
28. 6. 2016 18:48
Re: Evropo quo vadis?
Mitsu Evo se dělalo i v takové verzi. WRX STi má v základu kolem 300 a i dealer ti rád poradí s úpravama. Totéž pak splašené hatchbacky. Není to jen o ceně a o koních...nehledě na to, že Corvette a Challenger jsou dražší. Ale samo ano i cena hraje svou roli. Oni ty auta osekají o zbytečnou elektroniku, přímé vstřikování, turba, udělají 2,3 varianty výbav a dostanou se níže. Ostatní pak zajistí aftermarket.
Avatar - Barrichello
28. 6. 2016 23:06
Re: Evropo quo vadis?
No právě že Evropa nic takového nabídnout neumí za tu cenu, když sem tu přde léty tvrdil, že evropská auta sou v poměru cena/výkon brutálně předražená, všichni se mi smáli, že přeci prémie a amerika je žebřinák co jezdí rovně pro pitomce.

A hle, najednou Evropani kupují ty americké žebřináky Mustang, Camaro a Corvette přes ofiko dovoz a ve stovkách sem jezdí kontejnery s Challengery, Chargery, RAMkami, Durangy, Escalade, Raptory, Silverady a Sierrami a k tomu občas někdo dotáhne i Viper, Journey, Caravan a Town and Country, Navigatora atd.
29. 6. 2016 06:34
Re: Evropo quo vadis?
slusi se dodat, ze to s zebrinakem byla jeste donedavna povetsinou pravda.

ameriky se naucily zatacet, brzdit a udelat rozumnej interier, tj. jsou evrope o dost bliz nez driv a navic za nesrovnatelnou cenu.
Avatar - Magister
29. 6. 2016 08:14
Re: Evropo quo vadis?
To je do jisté míry pravda. Šli Evropanovi naproti. Asi je naučila krize. Evropa zatím na to neumí zareagovat....
Avatar - Barrichello
29. 6. 2016 08:21
Re: Evropo quo vadis?
Ono to neni tak horky. Od 80 let to uz brzdilo a zatacelo velmi slusne.
29. 6. 2016 06:30
Re: Evropo quo vadis?
jeste k tomu GLA, ja tyhle hry na to, jestli je auto homo nebo ne, nehraju, protoze kazdej ma jinej vkus.
ale kdyz nekdo jede v aute, co vypada jako kabelka pro kadernika a oznacuje tak jiny auto, je to zvlastni.
kdyby misto toho mel Viper, tak ani nepipnu, ale takhle ....
28. 6. 2016 12:32
Re: Evropo quo vadis?
Ja se domnivam, ze na motoru skutecne zalezi jen zlomku kupujicich a tem, co to chteji vykrikovat v diskuzich.

Souhlasim s tim, ze nejvetsi problem Evropy je cena, kdyby auta jako M3 nebo Porsche Boxster byly za milion, vypadalo by to v prodejich uplne jinak.
Avatar - CHerokee
28. 6. 2016 15:27
Re: Evropo quo vadis?
U běžných aut ano. U sportovních ne, a proto je nejprodávanějších sporťákem v Evropě i ve světě Mustang s 5,0l 8 válcem. Je to odpověď na všechny ty ekologické pí*oviny, co kazí požitek z jízdy, protože jak říká Clarkson - objem ničím nenahradíš!
28. 6. 2016 15:35
Re: Evropo quo vadis?
Ja ti nevim, podle me se Mustang dobre prodava predevsim proto, ze hodne muziky za malo penez.
Avatar - CHerokee
28. 6. 2016 19:00
Re: Evropo quo vadis?
Camaro to zkoušelo taky a neprorazilo. A prodává se jich půlka, což furt stačí na 2. místo. Nissan 370 Z taky nejde. Fordu tady vyšel tah s globálním autem, poevropštil interiér a podvozek a vyšlo z toho velmi dobré auto. Navíc nabízí něco, co už konkurence nemá. Mercedes AMG prohlásili, že atmosféry jsou mrtvé...a ejhle, ono to tak ve světě nevypadá. A nejen u sporťáků, Corroly taky mají atmosférické motory.
28. 6. 2016 21:39
Re: Evropo quo vadis?
s timhle : Fordu tady vyšel tah s globálním autem, poevropštil interiér a podvozek a vyšlo z toho velmi dobré auto.
musim rozhodne souhlasit
:yes:

edit: zapomnel jsem napsat, ze ac mne se vzhledove do vkusu moc netrefili, tak viz. vyse
Avatar - Barrichello
28. 6. 2016 23:09
Re: Evropo quo vadis?
Camaro mělo třetinovou prodejní sít jak Mustang, dnes má v evropě tak dvacetinovou. V čr ho aktuálně ofiko nikdo nenabízí a pokud začně, bude to jeden dealer co prodává Corvette a Cadillacy. Spočti si kolik dealerů má Ford s Mustangem.
Avatar - Magister
29. 6. 2016 08:18
Re: Evropo quo vadis?
To je taky pravda Ale nikdo jim neradil dealovat v Evropě korejské plečky zvané Daewoo. A tím přišli i o tu síť, co tu měli.
28. 6. 2016 19:01
Re: Evropo quo vadis?
Mustang je v prvom rade brutalne lacny sportak...jeden z najlacnejsich vobec...zätakze tam ide len a len o cenu:)
Avatar - CHerokee
28. 6. 2016 20:13
Re: Evropo quo vadis?
Jsou tu i lacinější a neprodávají se. A Mi cena 1,1 milionu zas tak laciná nepřipadá.
Avatar - KANKUNEN
28. 6. 2016 11:31
Re: Evropo quo vadis?
Ale raději by sis vozil zadek v Octávce než v té Corolle, že. A i ten Talisman bude jezdit líp než Camry. Třeba taková Mazda CX7 dovezená z Ameriky se nemohla evropské verzi vůbec rovnat. Hnusné materiály a odhlučnění snad chybělo.
Avatar - 3_diamanty
28. 6. 2016 12:15
Re: Evropo quo vadis?
ja radsej corollu a camry ak si mozem vybrat.. ;-)
Avatar - CHerokee
28. 6. 2016 15:28
Re: Evropo quo vadis?
Než Octavii 1,0 TSI to opravdu Corollu 1,6 ;-) .
28. 6. 2016 16:46
Re: Evropo quo vadis?
No to je teda vyber.... nechat si urezat zdravou levou nebo zdravou pravou nohu.... >:D
Avatar - CHerokee
28. 6. 2016 19:02
Re: Evropo quo vadis?
Proč Corroly jsou držáky. Není to auto o emocích, ale o službě.
Avatar - praděda7
28. 6. 2016 12:23
Re: Evropo quo vadis?
......v sportovních vozech, tam je Evropa úplně v prd*li..........proč asi?
28. 6. 2016 14:11
Re: Evropo quo vadis?
Taky o tom občas přemýšlím ... Už jsem párkrát nadhodil, že nějak nechápu, kde se u mladší generace (v ČR) bere ta adorace kombíků v dieselu .... Děti, kočárky, chaty a spol byly i za mého mládí a do kombíku by mně nikdo nedostal. Asi budu mít nějaký vliv období cca 2000 - 2007 (?), kdy firemní auta měla odpočet DPH pouze u přestaveb na užitkový vůz ....
Avatar - KANKUNEN
28. 6. 2016 14:19
Re: Evropo quo vadis?
Ve sporťácích nejsou diesly, tak mladí svobodní jezdí na diskošku v Superbu.
Avatar - praděda7
28. 6. 2016 14:33
Re: Evropo quo vadis?
Tak to jsme na stejný lodi. Kombík jsem za celý svůj dlouhý život neměl. Skládací kočárek se lehce vlezl do kufru i u sporťáku jako Celica coupé. Chatu jsme nikdy neměli. Pokud má někdo chatu a jen jedno auto v rodině, tak to je potom jiná situace, tomu rozumím. Já bych viděl jeden z důvodů proč sporťáky u mladých lidí moc "neletí" v tom, že mladí mají dnes jiné zájmy a jinou zábavu. No a samozřejmě možnosti si sporťáku opravdu užít jsou v dnešním policejním státě a díky husté dopravě značně limitované.
28. 6. 2016 16:44
Re: Evropo quo vadis?
... jeden z důvodů proč sporťáky u mladých lidí moc "neletí" v tom, že mladí mají dnes jiné zájmy...
Vono ani "normalni" auta nejsou IN u milenialu, ono se totiz auto tezko kupuje bez prijmu/prace pri tom bydleni u rodicu ve sklepe. :-! Zejmena v Americe.
Avatar - Ozzman
28. 6. 2016 16:45
Re: Evropo quo vadis?
Pokusím se ti odpovědět jakožto zástupce mladých a svobodných >:D ( to zní jak politická strana) . Když opomenu sedan co jsem dostal v 18 ti na rok tak jsem vždy chtel a měl kombik v naftě. Prostě a jednoduše do toho auta dáš vše. Ať už jedeš ma tu diskotéku nebo na hory k moři na kola.... Cokoliv prevezes a cestujes pohodlne, defakto za hubičku a na té dálnici si skoro stejně rychlý jako nějaký stejně dostupný a olitany pseudosportak či coupé. Opravdový sportovní vůz není levné pořídit ani zivit a pro mladého člověka obvzlaste. Mít peníze koupím si samozřejmě auto na zábavu a to bude mít dvoje dveře a benzínový motor :-)
Avatar - lamal
28. 6. 2016 20:09
Re: Evropo quo vadis?
ty si presne popisal dovod preco dnes neletia sportaky, lebo si myslis ze bud mas ferari alebo dieslove kombi, nic medzi tym neni a este si aj natrieskas sam sebe, ze na dialnici vybuchas hocijaky pseudosportak :-) je kopa zabavnych auto co maju nejaky ten talent, preciznost a iskru v ovladani a prejave a co ta odmenia za tvoju snahu... a toto su casto aj uplne bezne sedany, hatchbagy so silnejsim atmo benzinakom ktore ti aj na tie dialnici vytru zrak... /cisto hypoteticky v rovine tvojho tvrdenia/

btw byt rychly na dialnici na cz/sk s kombikom nalozenym ludmi a bicyklami no neviem nieco mi unika... proste priznajme si - to rychlo pre teba znamena nieco uplne ine ako pre tych co radi soferuju ;-)
Avatar - Ozzman
29. 6. 2016 10:40
Re: Evropo quo vadis?
Co je podle tebe sporťák? Třídveřovej civic, nebo Astra Coupé s jednaosmičkou? O autech o kterých mluvíš nenajdeš jentak v bazaru za pár šlupek a když už, tak tě nákladama budou stát více, než ten kombik. Protože buď to bude nějaký obyčejný hatch s obyčejným motorem, nebo neprémiové kupé, či si musíš koupit 10 a více letou prémii se zajímavým motorem (či nějaký neprémiový sporťáček, který je málo k sehnání a cena je taky vyšší, nebo koupíš starej křáp). A na dálnici pak takové jednašestky až dvoulitry v 10-15 let starym autě natře blbej Passat kombi 1.9TDI, protože ty "dvě kila" poletí.

Víš, ono není jen užívat si jízdu, ale i se někam dostat, dojet. Na několikasetkilometrové trase je často prostě nutnost najet na dálnici a v 130-140 proplout krajinou... tam moc adrenalinu nezažiješ... ať už s kolama na střeše, nebo ne.

Neříkám, že se nedá sehnat zajímavé auto, které bude i zábavné, jenže s velmi omezeným rozpočtem je ten kombik takový mix přibližovadla s vysokou užitnou hodnotou (já i kolikrát v autě spal, protože nebylo na hotel za studentských let) a minimálními náklady (když nekoupíš vyloženě problémový model).

A rychle pro mne znamená ujet pohodlně a v dobrém čase vzdálenost tam, kam se potřebuji dostat s věcmi, které k tomu potřebuji. Jak říkám, pokud bych si mohl dovolit luxus víkendového vozu, určitě to bude něco co má dvoje dveře a benzinový motor a tam mi bude jedno, jestli to auto bude měsíc stát na dvoře, protože nemam náhradní díl, jelikož ho nepotřebuju používat denně. :-)

P.s. Uveď mi tedy, jaké "sportovní" auto by pro mladého člověka, svobodného, který nemá nazbyt, aktivně tráví svůj čas, mohlo nahradit třeba já nevim referenční desetiletej Passat B6 1.9 TDI, kterej se dá sehnat v relaci cca 150 tisíc a jezdí defakto zahubičku. Takové, které bude natolik zábavné (neberu zábavné typu Fokus, který je obyčejné auto i když jezdí dobře), že přebije ty racionální důvody kombíku a nebude to auto z minulého století.
Avatar - lamal
29. 6. 2016 13:13
Re: Evropo quo vadis?
na dálnici pak takové jednašestky až dvoulitry v 10-15 let starym autě natře blbej Passat kombi 1.9TDI, protože ty "dvě kila" poletí - hociaky lepsi 2,0 16V v hatch alebo lahsom sedane vytrie passatu 1.9tdi zrak na dialnici... ja neviem potrebujes si to vyskusat mas passika 1.9tdi ?

tu nebola rec o sportovom coupe s v6 za 150tisic ale o tom, ze zabavne auto prave nemusi byt len sportak tj existuje toho vela medzi ´´sport autom´´ a ´´passatom tdi ´´ a to je to o com ja pisem... a tam presne patri aj napr ten focus ktory je oproti passatu co sa jazdnych vlastnosti omnoho dalej...

takze podme na to:
priblizne rocniky referencneho passata b6 a kategoria sedan alebo hatch

mazda 3 2.0, honda accord 2.0, nissan primera 2.0 rv 2000, focus 2.0zetec, lancer 2.0mivec, subaru impreza 2,0R, subaru outback/legacy 2.5, alfa 147 2.0twinspark, kia ceed 2.0 cvvt, opel astra 2.0turbo, Honda civic 2.0 vtec, MG ZR, Renault clio 2.0 16v, 320i e90 - kupis za cca 180tis, atd

asi to uhras na spotrebu a velky kufor ale kazdy hatch je po sklopeni sedaciek dostatocne velky na obcasne prenesenie veci co beznym ludom /nie rodinke s kocikom/ staci ... vsetky z tychto aut asi az na astru turbo vedia ist na dlhe trate okolo 7-8l co je primerana dan za vykon, jazdne vlastnosti a ochotu bavit vodica... pre mna je to teda ovela lepsie ako nejaky dieslovy kombik proti kt nic nemam mame ho tiez doma s logom VW na kapote a dieslakom ale da sa podla mna aj lepsie sklbit obcasne pobavenie a primerany priestor a naklady na prevadzku.... hlavne ked niekto tvrdi ze nie je nic medzi B6 tdi a sportakom v cene 150-200kc...a vsetky tieto kary ti samo v B6 1,9tdi natrhnu * nie len na dialnici ale vsade inde
Avatar - Ozzman
29. 6. 2016 14:24
Re: Evropo quo vadis?
Mazda 3 - Hatch, bohužel, reznou a nikterak zábavné mi nepřijde

Accord - hodně omezený výběr, ale proti němu nic nemám, dá se i v naftě ;)

Fokus - Jezdí dobře, ale zase to prostě neni nic extra zábavného, Lancer za 150? Takovej sem v bazaru nenašel, jen jedna osmu (jednu) a opět je to obyčejný sedan

Tak E90 neni asi auto, které by bylo zrovna dostupné na servisu, navíc na můj vkus je hodně malé uvnitř. Nicméně to jedno z mála přichází v úvahu v poměru cena - zábava za volantem

Outback a Legacy - to nevím, co je na nich zábavnějšího, než na tom Passatu mimo motoru a 4x4 (které Passat umí taky), těmi auty jsem jezdil a že by to byl dravec, to fakt ne, to až třílitr, nebo 2.5 v Impreze či Foresteru. Impreza hatch se mi nelíbí, nicméně to nejezdí zle.

Afla 147 - ale notak, pro někoho kdo chce jezdit a neřešit nic? Krásná, ale pro nemajetného kluka moc dobrá volba ne

Ceed - ten dvoulitr jezdí dobře, ale jinak je to obyčejny auto nižší střední, nevím jak moc si tam užiješ jízdu oproti třeba Golfu >:D

Civic - Benzinovej dvoulitr? Neznám >:D Za ty prachy sou jednaosmy či 2.2 D

Clio - to už je hodně malé, MG - pro nemajetného mlaďase? Pro nadšence ok a Astra turbo - ta možná ano

Z toho co si napsal si vyjmenoval jen záměrně auta s benzinovým motorem, ale až na výjimky to z pohledu uživatele není výjmečně zábavné auto, je to jen třeba rychlejší v zatáčkách a u některých jsou to opravdu pro nemajetného kluka koupě z nerozumu.
Avatar - lamal
29. 6. 2016 15:14
Re: Evropo quo vadis?
porovnavat outback/legacy s 2.5 boxerom a manualom s primitivnym passatom a este s vadnym starym haldexom to chce zaludok, tymto si ma presvedcil ze to nema zmysel, beriem to tak, ze mame kazdy svoj nazor presviedcat rozhodne nema vyznam, jazdi si svojho passata urcite je to najlepsia mozna volba pre teba :-)

howgh
Avatar - Ozzman
29. 6. 2016 15:20
Re: Evropo quo vadis?
Překvapím tě, Passata nemám a ani sem nikdy neměl >:-[]

Ano, Outback/Legacy je daleko schopnější, jenže pořád opomíjíš fakt, že na dálnici, když pojedeš na lyže, nebo s kolama, to stejně nepoznáš a okrsky s velkym kombikem taky primárně řezat nebudeš... kdyby si napsal Audi RS6, už je to taky jiná káva... ale to není dobrá investice za 150 tisíc >:D
Avatar - lamal
29. 6. 2016 15:36
Re: Evropo quo vadis?
zas pises stylom vsetko alebo nic, ja s tymto nesuhlasim a legacy je aj na rezanie okresky s 2.5kou a manualom velmi schopne to je prave caro legacy a outbacku alebo imprezy wagon ze ich podvozok funguje perfektne, vyborne tlmi nerovnosti a jazda je kvalitna ale vyborne sa sprava aj na limite a necha si toho lubit fakt vela... preco by to za kazdu cenu musela byt nejaka sahla RS6 ? su auta aj menej vykonne a zabavne RS6 je na beznej okreske uplne nevyuzitelna kvoli brut vykonu, ja si rad zajazdim aj na slabsom aute s nadanym chasis kde to netreba hnat do extremnych rychlosti aby si z toho nieco vobec mal
Avatar - Ozzman
29. 6. 2016 15:41
Re: Evropo quo vadis?
Ale v tomhle měřítku potom najdeš i naftový kombik, mám třeba Mondeo a taky to neni marné na okrsce a jsme u té mé preference.... Passata sem psal, jako takový etalon těchto vozů.. jenže to má do zábavného auta pro dva, které dříve bylo snem mladých lidí pořád ještě kus cesty :-)
Avatar - lamal
29. 6. 2016 15:49
Re: Evropo quo vadis?
Mondeo je v pohode len s tymi motormi to je horsie chyba tam nejaky rozumny benzinak 2,0zetec je slaba na neho v preposlednej gen 2,0t 176kw zas zrava a podivne vagna atd... passat je extremne nudny a hlavne B6ka je dobra tak akurat na z bodu A do bodu B co robi bez pripomienok. Ked uz tak radsej to mondeo alebo M6 2.2d combi ta silnejsia verzia je na dieslak celkom tociva a vie ponuknut nejaku tu radost
Avatar - Ozzman
29. 6. 2016 15:53
Re: Evropo quo vadis?
No, tak jsme se shodli, já mam sice jen 2.0 Tdci, ale pořád je to daleko do zábavného auta na okrsky >:D Asi tak sem to myslel...
Avatar - lamal
29. 6. 2016 15:57
Re: Evropo quo vadis?
ale bude to hlavne tym motorom, uplne anti zabavny a utrapeny ked chces maximum z neho tak jasne ze to nie je zabava... keby malo nejaky boxer 2.5 s manualom a 180konmi verim, ze by ta dokazalo pobavit omnoho viac a mozna by si v nom nasiel viac ako teraz,...hlavne tie benz verzie zvyknu mat aj inac naladeny podvozok
Avatar - Barrichello
28. 6. 2016 23:12
Re: Evropo quo vadis?
Já měl 6 sedanů a jedno kupé a vždycky sem všechno odvezl včetně 3 koberců, 2 fošen, 100 kg cementu, 60 kg keraštuku atd.
Ovšem ten sedan nesmí být Fabii sedan a další podobné kreace, do toho se ti faaakt nic nevejde
Avatar - Ozzman
29. 6. 2016 10:50
Re: Evropo quo vadis?
Ale já proti sedanum nic nemám, měli jsme jich pár v rodině, takže vím, že se tam dá odvézt hodně věcí, ale některé věci je prostě lepší naložit do kombi :-)
Avatar - lamal
29. 6. 2016 13:19
Re: Evropo quo vadis?
a to je tvoj argument jo ? ´´ale některé věci je prostě lepší naložit do kombi´´ co dodat tvrdim to od zaciatku, pre ludi ktorich nebavi jazdit to je presne tak ako ty prezentujes
Avatar - Ozzman
29. 6. 2016 14:11
Re: Evropo quo vadis?
Promin, ale meleš blbosti.... bavit jezdit se nemusím jen v hatchi, hele máme doma třeba Kugu s EB a s tím autem je na okrsce i docela zábava.. né taková, jako s MX 5 či BMW, ale je...

Některé věci je jednodušší naložit do kombi, nebo nějaké věci do sedanu nedáš, já tam třeba dám nerozložené kolo, to do sedanu ne a mohl bych pokračovat s různými krabicemi, nebo věcmi, co vozím...
Avatar - lamal
29. 6. 2016 15:17
Re: Evropo quo vadis?
my dvaja sa nezhodneme, mne je fuk ci nejaku skatulu odveziem o kusok lepsie v starom olietanom passate B6 alebo to strcim do benzinaka co ma pridanu hodnotu pre vodica, ale neberiem ti to, kazdy ma svoje poziadavky i potreby tak ma byt ;-)
Avatar - Ozzman
29. 6. 2016 15:22
Re: Evropo quo vadis?
Jenže takhle jako já uvažuje plno mých vrstevníků kolem mě a o tom tu byla řeč o mladých a svobodných.... hodně prostoru na všechno možné harampádí, minimalizovat náklady a aby to alespon trochu důstojně jelo... a je jedno, jestli je to benzín, nebo nafta.
Avatar - lamal
29. 6. 2016 15:40
Re: Evropo quo vadis?
je to mozne ze doba odchovancov a nadsenych vodicov z 80-90rokov uz vystrieda generacia hipsterov alebo samponov co sa potrebuje hlavne odviezt a tie nove auta ich k tomu dokonale navedu,...vsetko tupe auta a turba s lahko dostupnym vykonom na spodku
Avatar - Ozzman
29. 6. 2016 15:43
Re: Evropo quo vadis?
Hipster ani šampon nejsem a řídim rád >:D Jen je auto společník, možnost jak poznávat něco nového, cestovat, poznávat, realizovat se třeba.. je to prostředek.
Avatar - lamal
29. 6. 2016 15:54
Re: Evropo quo vadis?
Nevnucuj tuto predstavu hlavne, min 1 clovek s kt. tu pises to vidi inak a v nasej debate to je tym padom 50:50. Ty tiez na jednej strane tvrdis ze rad riadis, ale na strane druhej sa prezentujes ako mlada generacia ktorej staci ist z bodu A do B za šupku.

to s ludmi co v aute jazdia len kvoli tomu aby si jazdu uzili a nepotrebuju nikam ist, nema nic spolocne - toto su ludia co radi soferuju auto, ty si ten pripad c2 a to neznaci ze nejazdis rad, ale je to uplne iny pohlad na jazdu ako u zapalenych vodicov

ja si napr s mojimi kamaratmi zajazdim na okreskach len preto aby sme spalili par litrov benzinu a dobre sa povozili, pobavili to s typmi z bodu A do bodu B nema vobec nič
Avatar - Ozzman
30. 6. 2016 07:53
Re: Evropo quo vadis?
Ale ja nikomu nevnucuju představu, já ti říkám svůj pohled a pohled hodně mých kamarádů, mam třeba jednoho vrstevníka a ten si jízdu užije nejvíce ve starý Škodovce nebo Wartburgu a k tomu má na práci dodávku.. holt každý to má jinak.

Já bych přesně takhle taky jel spálit benzín, jenže nemám na dva vozy dostatek financí, chápeš? :-) Asi takhle, mám kombik proto, že se aktivně věnuji muzice (což už jsme tu nekolikrát řešili a ti co mne znají tak ví) a i když je k dispozici velká dodávka, tak k ní se musím dopravit, nebo né vždy ji využiju a jedu třeba po své ose. Aby si naložil takový full aparát se všemi nástroji, efekty, zesilovači i pro toho jednoho muzikanta a k tomu si alespon vzal přítelkyni či kamaráda - nebo nedejbože spoluhráče s dalším harampádím, tak to do hatchbacku nenaložiš, ani kdyby si se postavil nahlavu, chápeš? :-) Proto si nemohu dovolit mít malé auto. Díky tomu jsem si zvykl na luxus prostoru a možnosti vzít si stovky blbostí třeba i na dovolenou.

Řešením je třeba benzinový motor, pro mé auto je skvělá alternativa v 1.6EB, jenže takové auto, když se pojedeš projet po okrsce, si vezme skoro o 4 litry víc (vlastní zkušenost, máme ho též doma). A to je sakra znát :-)
Avatar - Barrichello
29. 6. 2016 16:08
Re: Evropo quo vadis?
Já žádný harampádí teda sem tam nestěhuju a ani sem nestěhoval jako mladý >:D
28. 6. 2016 17:35
Re: Evropo quo vadis?
Já mám taky kombíka v dehtu, protože se tam velze kolo, dá se v tom psát a když jedem v 5 lidech tak nemusíme řešit kam máme ty věci dát. Sporták není focus s 1,6 ale něco s V6+ a to za 5 korun jak toho kombajna neseženeš...
Avatar - lamal
28. 6. 2016 20:13
Re: Evropo quo vadis?
s tym focusom 1.6 si zajazdis daleko lepsie jak s tym kombi v dehtu staci to len vediet a musi ta to bavit... pokial ta to nebavi nepomoze ti ani V6+ bude to len wow efekt
Avatar - Barrichello
28. 6. 2016 23:13
Re: Evropo quo vadis?
Něco starého s V6 jde sehnat za 30 táců, pokud to nutně nemusí být kupé nebo kabriolet
28. 6. 2016 16:47
Re: Evropo quo vadis?
sportovnich...tam je Evropa úplně v prd*li..........proč asi?
No...proc? 8-s
Avatar - CHerokee
28. 6. 2016 20:14
Re: Evropo quo vadis?
Protože zapomněla dělat při vší té ekologii auta, co by brala za srdíčko.
Avatar - Barrichello
28. 6. 2016 23:02
Re: Evropo quo vadis?
Evropa ztrácí dech, ameriky sou dneska už lepší, maj už kvalitní interiér i podvozky laděné třeba na Nurburingu, poctivé atmosférické motory, na výběr manuál i automat. Tedy věci co Evropa nemá už povětšinou a ještě stojí daleko méně. Proto začínaj ameriky v globálu evropskou prémii porážet, protže v USA, v číně a arábii si na to moc nehrajou, co je nějaká prémie.
Avatar - Magister
29. 6. 2016 08:19
Re: Evropo quo vadis?
Je tomu do jisté míry tak a je to výsledek ekoterorismu v praxi.
Avatar - Barrichello
29. 6. 2016 09:15
Re: Evropo quo vadis?
Ekoterorismu EU
28. 6. 2016 12:29
Designová válka v nižší střední :)
Japonská Anime, krabicovitej Němec a vocumlanej Američan... zajímavé :-)
Ovšem úspěch Toyoty vězí nejspíš někde jinde, než v designu... i když si to vzhledem k Toyotím automatům moc neumím vysvětlit...
Zajímavej je novej luxusní Genesis... a stabilní místo Mondea.
Rozbalit vlákno
0
28. 6. 2016 14:23
Passat
Nejak nechapu, ze se Passat nevesel do prvni desitky.
Nechce se mi verit, ze by se Subaru, nebo A4 prodalo vic, nez Passatu.
Zkusil jsem jen letmo vygooglit prodeje za prvni ctvrtleti pro Evropu, USA a Cinu (tedy asi bez Kanady, a zbytku Asie) a vyslo mi nahrubo neco pres 117 tisic.

Ted by se hodil Gilgit.
Rozbalit vlákno
4
28. 6. 2016 14:29
Re: Passat
Tak důvodem může být to, že "americký" passat je jiné auto než "evropský" passat, a proto jej JATO počítá zvlášť. Každopádně mě to také překvapilo.
28. 6. 2016 14:35
Re: Passat
Pokud odpocitam prodeje USA, jsem na necelych 103 tisicich, porad by v tabulce byl.

Podotykam, ze nejsem zadny odbornik na autotrhy, jen me zarazi, ze by se Passat nevesel do tabulky prodeju, bral jsem to odtud:

[odkaz]
28. 6. 2016 16:39
Re: Passat
.."americký" passat je jiné auto než "evropský" passat...
Duh! :-!
28. 6. 2016 19:04
Re: Passat
Hehe...je to uplne nestranna statistika;)