Diskuse

Známe nejrizikovější silnice v České republice. Kterým místům je lepší se vyhnout?

5.4.2018

Podrobná celorepubliková studie ukazuje nejrizikovější úseky silnic v naší republice. Nejnebezpečnější místa se nachází v Olomouckém a Pardubickém kraji.

 

  • 10 Reagovat !

    foto car

    car 05.04.  11:35

    ...

    Skvělej úsek je též Brno-Svitavy.Každej rok spousta nehod,často bohužel i smrtelných..:-(
    • 10 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 05.04.  12:37

      « Re: ...

      Škoda, že se tu nestaví dálnice, těleso je připraveno...
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 05.04.  22:03

        « Re: Re: ...

        Těleso je připraveno a dokonce i pár kousků hotovo (Bystrc komplet a u Svitávky v jednom směru) a to od roku 1942. Bohužel tady v tomto státě je docela možné, že přijde rok 2042 a pořád se bude jen kecat.... ;-\
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 05.04.  12:58

      « Re: ...

      u nas len na sidlisku mame 2 krize popri ceste ... pride mi ze dnes je riziko uz vsade... aj ked zvacsa si ho vyrobi sam vodic ... na cestach nam z roka na rok pribuda "pretekarov" a kdejakych uponahlanych nervoznych soferov... obcas si pripadam fakt divne... sam jazdim celkom svizne a plynule ani nikoho nebrzdim a aj tak ma tu a tam stale niekto suverenne obieha ... kym ludia nezmenia myslenie a pud sebazachovy im bude cudzi rovnako ako aj zakony fyziky tak riziko bude proste vsade... teda kludne aj na parkovisku ci sidliskach nie to este kdesi v "plnej premavke" na frekventovanych usekoch .. problem teda vidim v soferoch nie cestach a ani stromoch popri ceste a pod... lebo cesty samo o sebe nebezpecne nie su
      • 12 Reagovat !

        foto hittman

        hittman 05.04.  13:23

        « Re: Re: ...

        Já bych přidal ty experty v prckoletech, většinou důchodového věku, který drží volat i zuby, oči na skle a valí to po silnici první třídy 70 km/hod a za nimi kolona jak prase, nebo další takový na dálnici, co se vlečou 110 nebo 120 km/hod, jelikož jim ten benzinek žere jak kráva, tak aby ušetřili a brzdí tím provoz!
        • 11 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 05.04.  13:26

          « Re: Re: Re: ...

          Problém není pomalejší řidič, každý by měl jezdit tak, aby se cítil komfortně. Ovšem tento faktor skloubený s jízdou uprostřed, nalepený na auto před sebou nebo bezdůvodné krizové brzdění jsou většinou jádrem pudla.
          • 12 Reagovat !

            foto hittman

            hittman 05.04.  13:41

            « Re: Re: Re: Re: ...

            Za takovým šnekem v koloně jsou pak všichni hodně nervozní..
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 05.04.  13:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: ...

              Možná, ale tohle je přirozené. Jestliže někdo sedne do auta párkrát v roce, je mnohem ostražitější a pravděpodobně i pomalejší. S tím počítám.
              • 12 Reagovat !

                foto hittman

                hittman 05.04.  15:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                Omyl, není vyjety, zmatku, nepředvídatelné, bojí se, a ty nevíš, co od takového můžeš čekat..
                • 12 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 05.04.  17:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                  Zmatek a nepředvídatelné jednání předvádí i páni manažeři v audinách nebo passatech, navíc u nich podpořené nebývalou mírou agresivity.
                  • 10 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 06.04.  04:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                    V audinách a passatech, v rendlíkách nebo peugeotech ne... To je zase canc :-!
              • 00 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 05.04.  23:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                chapem pajo.. lenze mne sa stalo ze predomnou raz siel taky ten "ostrazity" dedko s vecne vyhodenou smerovkou ... a prave ked odbocoval smerovku vypol... to su taki ti pruserovi dedkovia na nich treba davat bacha .... vacsinou maju fabie I,II , thalie, SX4 a pod... a spoznas ich aj podla toho ze ked odbocuju tak smerovky vyhodia pre istotu uz aspon 200m pred odbocenim :*) pripadne sa na 50tke vlecu presne 50tkou cely cas... ani o km viac ... samozrejme clovek ked jazdi tak musi predvidat... ked vidim starsich soferov tak ich bezpecne predidem cim skor ak sa to da... alebo sa proste kludne za nimi "vozim" .... v meste sa stejne nema vyznam nikde plasit... ale hodne ludi su na pomalu jazdu dnes akoby alergicki... vidim to denne.... to je ta rychla doba... kazdy sa niekam plasi... len neviem kam
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 06.04.  04:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                  Také i20, i30, Dacie. Řidiče nebezpečně plašícího radši co nejdříve předjedu, to souhlas ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto frite

            frite 05.04.  19:27

            « Re: Re: Re: Re: ...

            Silniční zákon /ČÁST PRVNÍ
            /HLAVA II
            /Díl 3
            /Oddíl 1
            /§ 18
            2)b)
            řidič nesmí omezovat plynulost provozu na pozemních komunikacích, zejména bezdůvodně pomalou jízdou a pomalým předjížděním.
            Takže pokud někdo pomalou jízdou zpomaluje provoz, tak porušuje zákon. Jestli na to nemá schopnosti, nemá řídit. Způsobuje tím hodně kolizních situací kolem sebe.
            Možnost řídit vozidlo není ústavní právo, je to povolení které získáš na základě nějakých prokázaných schopností a vědomosti. Dělat s jeřábem taky nemohu jenom proto že se mi chce, přestože budu pro ostatní nebezpečný.
            • 00 Reagovat !

              foto gil54

              gil54 05.04.  22:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: ...

              Ano, ale je problém jak definovat bezdůvodně pomalou jízdu, resp kde je právě hranice pomalé jízdy.
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 05.04.  22:06

            « Re: Re: Re: Re: ...

            Problém bude vyřešen až bude mít každý svoji silnici...... >:D
  • 03 Reagovat !

    foto Floyd

    Floyd 05.04.  11:58

    S křížkem po funuse?

    Koukám na teploměr, venku 18 st. a slunečno. Neměl jste pane Kolmane tento článek vydat na začátku zimy, a ne po jejím konci? To by pak byla totiž aspoň jakáž takáž aktuální novinařina. A co třeba přidat mapku, nebo aspoň změnit úvodní foto? Ale to po vás chtít fakt asi nelze.

    A co na to Machala, je s tímto výsledkem práce spokojený?
  • 10 Reagovat !

    foto hittman

    hittman 05.04.  12:37

    Kravina

    je cesta Lipník - Hranice, krásná čtyřproudovka, tam se vymele leda tak idiot. To horší je pro ty, co to neznají, I/44 Libivá - Vlachov začátek R44, ty zatáčky, co vynáší a křižovatka v nich, to je pro neznalého o upocené čelo, další třeba II/490 Rymice - Kostelec, kde valíte po rovině do mírného kopce a hned za horizontem je jakkoliv neoznačená prudká zatáčka doleva, takže opět neznalý místních poměrů letí do protisměru...
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 05.04.  13:08

      « Re: Kravina

      Lipník - Hranice nechápu, podstatně nebezpečnější mi přijde Hranice - Nový Jičín, kde si to speciálně polští sousedé rozdávají v ojetých pašících z půjčoven každý týden cestou do a z Rakouska.
      • 10 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 05.04.  13:14

        « Re: Re: Kravina

        niekde tam v okoli som v r 2008 u vas bol ked sa vam tam stavala dialnica ako je obec belotin -- hadam som aj tou cestou isiel ktoru spominas ale tak po 10 rokoch uz fakt neviem ... ale novy jicin som pobehal kusok ... a aj okolie ( fabia htp >:D )
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 05.04.  13:24

          « Re: Re: Re: Kravina

          Dálnice vede o kus dál, je to D1 (47), tohle je tuším I-48. Čtyřpruh, ale bez dělícího pásu. Asi dvě místa jsou tam kritičtější, ale i pokud jedeš rychleji než jsou limity, máš auto v pořádku a věnuješ se řízení, pak není problém.
          • 10 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 05.04.  13:28

            « Re: Re: Re: Re: Kravina

            niekde tam som sa vtedy motal ale fakt uz dnes neviem ktorymi vsetkymi cestami som presiel... ale pamatam si co ma vtedy sokovalo " prijemne" ze ked som prisiel do cz cez makov... tak zrazu v kazdej obci mestecku boli same kruhace... to u nas vtedy bezne este nebolo... az dnes sa vsade aj u nas uz stavaju kruhace miesto prepchatych krizovatiek
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 05.04.  13:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

              V Košicích kruháče jsou přece, ale pravda hodně světelných křižovatek a řekl bych, že se v SK jezdí obecně o chlup pomaleji. Navíc máte geniální info na rádiu Express. Tolik hlášení jako tam jsem nikde nezažil. :yes: ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 05.04.  23:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

                jasne ze u nas v meste su... ved KE maju stvrt miliona ale tu nejde o KE ... narazal som hlavne na to ze u vas su kruhace hadam v kazdej obci a v kazdom mestecku ktorym som presiel ... ale u nas mimo velkych miest najst nejaky kruhac bol pred 10 rokmi docela sviatok ;-) ... ale uz sa to zlepsuje a aj mensie mestecka u nas uz konecne zacinaju stavat kruhace ... konecne :-)
  • 20 Reagovat !

    foto vondry87

    vondry87 05.04.  16:02

    Asi jsem nějakej přecitlivělej..

    .. ale začínají mi vadit ty bulvární titulky typu "známe!", "víme!", když pak následuje převzatý článek. Tak nějak jsem čekal nějakou přidanou hodnotu nebo vynaložené úsilí..
    • 00 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 06.04.  01:08

      « Re: Asi jsem nějakej přecitlivělej..

      A ona nepřišla, co? Klasika >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 06.04.  04:20

      « Re: Asi jsem nějakej přecitlivělej..

      Ano, je to strašné a redakce to stále používá.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Patrasová a Slováček: Smíří je smrt rodinné lásky? Felix s ní do poslední chvíle nebyl...

Patrasová a Slováček: Smíří je smrt rodinné lásky?…

Dagmar Patrasová (62) si prošla během víkendu peklem, jaké pochopí jen pejskař. Herčka totiž musela nechat…

Komentář: Drama v ČSSD rozhodne o Babišovi. Pomůže vláda straně z „předpeklí“?

Komentář: Drama v ČSSD rozhodne o Babišovi. Pomůže…

Inspirovaná německými sociálními demokraty uchýlila se i ČSSD k referendu o vstupu do menšinové vlády s ANO,…

 

iSport.cz

Češi to budou mít blízko! Na MS 2019 půjdou do Bratislavy, Slováci do Košic

Češi to budou mít blízko! Na MS 2019 půjdou do…

Dobrá zpráva pro české fanoušky. Za zápasy svého týmu na MS 2019 nebudou muset cestovat daleko. Už je jisté, že…

Hamšík pryč z Neapole? Je to 60:40 pro Čínu, odhaduje jeho otec

Hamšík pryč z Neapole? Je to 60:40 pro Čínu,…

Nejlepší slovenský fotbalista posledních let Marek Hamšík by mohl odejít do Číny. Podle otce Richarda o…

 

Reflex.cz

Festival Trutnoff letos opět nebude. Je na čase si na férovku přiznat, že už nebude nikdy

Festival Trutnoff letos opět nebude. Je na čase si…

Hudební festival Trutnoff, který patřil mezi nejstarší akce svého druhu v Česku, se ani v letošním roce na…

Dánská vláda přiznala, že je lehčí integrovat křesťana než muslima. Chce proto dál zpřísnit zákony

Dánská vláda přiznala, že je lehčí integrovat…

Dánsko bylo dlouhou dobu považováno za velmi tolerantní společnost, která dokáže poměrně důmyslným systémem…