Diskuse

Nejsilnější verzí Porsche Panamera se stává hybrid. Nabídne 680 koní!

24.2.2017

Nová hybridní panamera dokáže svými parametry konkurovat leckterému supersportu. Zrychlí z 0-100 km/h za 3,4 sekundy a jede maximální rychlostí 310 km/h.

 

  • 10 Reagovat !

    foto Doupik

    Doupik 24.02.2017  11:16

    Váha?

    A co kilíčka navíc? Panamera jezdí parádně, ale tančík bych z toho mít nechtěl.
    • 01 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 24.02.2017  11:22

      « Váha?

      2310 kg.
      • 10 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 24.02.2017  12:48

        « Re: Váha?

        Slušný, to váží víc jak Hellcat co umí 707 koní i bez baterek >:D
        • 20 Reagovat !

          foto Barry-Lyndon

          Barry Lyndon 24.02.2017  13:52

          « Re: Re: Váha?

          tak těžko by to s baterkami a elektromotory mohlo vážit míň....
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 24.02.2017  14:31

          « Re: Re: Váha?

          Turbo se 400-něco kW (stejný motor) má udávanou pod dvě tuny. Podobný rozdíl je i u slabšího hybridu (vypadá to, že je ústrojí stejné), tedy zhruba ty tři metráky. Obě ty hmotnosti jsou pak bez řidiče; tedy normovaná tohoto hybridu je 2.385 kg.

          Mimochodem, koukal jsem, že ten slabší hybrid už za tu krátkou dobu, co je na trhu, stihl zdražit.
  • 01 Reagovat !

    foto Speed

    Speed 24.02.2017  11:18

    wow

    Tak tahle kára bude pecka. Jen mě zajímá jaký bude reálný dojezd na baterie.
    V každém případě bravo Porsche
    • 02 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 24.02.2017  11:54

      « Re: wow

      Asi 30 kiláků.
      Nevím, z čeho jsi vodvázanej. Kupuješ si snad skoro sedmisetkoňskýho poršáka aby ses ploužil pár kiláků na baterky (asi 100 koní na 2.3 tuny) do Tesca?

      • 20 Reagovat !

        foto Ham-

        Ham. 24.02.2017  12:05

        « Re: Re: wow

        No do Tesca asi ne, ale do center měst kde je nebo brzy bude povolený vjezd jenom na elektriku se těch 30-40km docela hodí. V podstatě první hybrid v limuzíně, který mi dává smysl, protože zachovává pořádný osmiválec, přidává koně a ještě umožní oj€bat zelené hlávky.
        • 10 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 24.02.2017  12:48

          « Re: Re: Re: wow

          To by tam na tu elektriku muselo být s čím jezdit. Zatím se plánuje pouze zákaz dieslů.
          • 10 Reagovat !

            foto Barry-Lyndon

            Barry Lyndon 24.02.2017  13:53

            « Re: Re: Re: Re: wow

            to je v Česku prakticky totéž >:D
            • 10 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 24.02.2017  14:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: wow

              Pár benzínu tady ještě je, nepropadej panice >:D
          • 10 Reagovat !

            foto Ham-

            Ham. 24.02.2017  14:22

            « Re: Re: Re: Re: wow

            No třeba v Norsku čím jezdit je a zákaz tam v některých centrech mají šmahem benal i diesel.
            • 10 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 24.02.2017  14:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: wow

              Nejsme Norsko. Tady by musela být dotace na Teslu tak 700 000 kč, aby si si jí koupilo víc lidí >:D
              • 20 Reagovat !

                foto Ham-

                Ham. 24.02.2017  14:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: wow

                Nejsme Norsko a Porsche nedělá auta potažmo Panameru pro ČR nýbrž pro celý svět.
                • 02 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 24.02.2017  14:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: wow

                  A jakou to má souvislost?
                  • 10 Reagovat !

                    foto Ham-

                    Ham. 24.02.2017  14:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: wow

                    No tu, že argumentovat Českem je nesmysl.
      • 10 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 24.02.2017  14:47

        « Re: Re: wow

        Je to 100 kW, ve městě to bude stačit. A kdyby náhodou nestačilo, naskočí spalovací motor. Mám takový pocit, že už je novináři testovali v Jihoafrické republice a že s tím nebyl problém.

        Při letmém pohledu na papír mi přijde zajímavější slabší hybrid. Rozdíl v dynamice je mnohem větší a při uvedení mi přišlo, že zhruba odpovídá příplatku. Jen kdyby to nevážilo tři metráky. To bude chtít vyzkoušet, protože schovat tři metráky, to není jen tak. Nekoukal jsem však na výbavu - tohle je Turbo S, takže lze očekávat, že bude velmi, velmi bohatá.
        • 10 Reagovat !

          foto maxi-

          maxi! 24.02.2017  15:23

          « Re: Re: Re: wow

          ta hmotnost je strasidelna...
          inak nova Panamera sa mi sedi ovela viac, ako predosli model. Ale je pravda, ze moj kus bol pomerne slabo vybaveny ( ci uz motoricky alebo aj vybavou auta) a tak moje skusenosti su obmedzene. Len stredovy panel ( pri rychlostnej pake) sa mi asi trochu viac pacila na starom modely. :-!
  • 01 Reagovat !

    foto kesumb

    kesumb 24.02.2017  20:08

    Konečně je top model hybrid

    Ve vrcholné verzi dává hybrid asi největší smysl, protože je krom hmotnosti bez kompromisů. Zajímavá bude okamžitá reakce na sešlápnutí plynu..
    S ohledem na fakt, že Q7 Etron (přes 2,5tuny) s 17kWh baterkou ujede i v reálným provozu 50km/h, mohlo by tohle ujet podobně.
    No a ta hmotnost, mamut V12 vážil podobně...
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 24.02.2017  22:19

      « Re: Konečně je top model hybrid

      Čekal bych, že časem dorazí i konvenční Turbo S. Uvidíme, jestli to hybrid ustojí.

      A chtěl bys, aby to jezdilo jako mamut?
      • 00 Reagovat !

        foto kesumb

        kesumb 24.02.2017  22:32

        « Re: Re: Konečně je top model hybrid

        Mamut fakt nejezdil oslnivě...
        Zase na druhou stranu s autem velikosti Panamery stejnak vymetat okresky asi nikdo nebude. V mým okolí jezdily dvě, jedna s řidičem a majitelka to snad vůbec neřídila a druhá sloužila jako auto na dojíždění do práce. Jedna byla turbo a druhá 4s. Obě stály v garáži u zásuvky..
        Tenhle koncept umožňí oslnivou dynamiku, dojezd napříč Evropou bez dobíjení někde ve Vystrkově a přitom i bezemisní jízdu ve městě.
        A hlavně je to ukázka technologie. Auto jako je ten Hellcat zmiňovanej výše je vedle toho dinosaurus. Podobný auta jezdily v Evropě už dávno. Ve výsledku 65AMG je motor z roku 2002 a měl v základní verzi přes 600koní..
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 25.02.2017  10:16

          « Re: Re: Re: Konečně je top model hybrid

          Pořád je Porsche a měla by podle toho jezdit (samozřejmě bráno relativně). Předchozí generace uměla slušně maskovat hmotnost. Koupit si ji s tím, že se budu výhradně vozit vzadu, mi přijde trochu na hlavu. Její dynamické schopnosti mají svou daň. I když je pravda, že měla konkurovat autům jako S-Klasse a nabídka výbavy tomu odpovídala.

          Oslnivou dynamiku nabídne už Turbo. Jak jsem napsal, při letmém pohledu na papír mi přijde zajímavější slabší hybrid. Mezitím už zdražil, ale při uvedení jsem to od oka počítal a příplatek za něj tak nějak odpovídal tomu, o kolik byl rychlejší (i bez zohlednění výbavy a že má něco navíc). Takže to vypadalo, že to něco dělá, když už to s sebou taháš. Otázka je, jak moc budou ty tři metráky cítit. A já ji budu chtít porovnat se základní Panamerou, RWD na konvenčním podvozku, tam je to ještě víc. Tohle bude rychlejší než Turbo, ale už jsme v hodnotách, kde mi na tom moc nesejde. Také jsem zvědavý, jak ten hybrid bude fungovat jako hybrid - tedy o kolik bude nižší spotřeba. Na nabíjení mě skutečně neutáhnou. Pro mne má hodnotu předehřev/ předchlazení auta, možnost dlouhého stání s běžící elektronikou, rozumně fungující stop/start, když už v autě je. Nižší spotřeba potěší, ale ekonomický smysl to asi dávat nebude.

          Realita je, že si lidé kupují plug-in hybridy kvůli daním/ poplatkům. Co jsem slyšel, lidé moc nenabíjí (předpokládám, že si řídící jednotka vede statistiku a data sbírají při prohlídkách). Po zohlednění příplatků bude v některých zemích hybrid levnější než Turbo, z kterého vychází.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Bořitelka tradic Meghan! Tentokrát porušila 300 let starý zákon

Bořitelka tradic Meghan! Tentokrát porušila 300 let…

Drobné přešlapy se dají omluvit, tohle už je ale pořádný krok vedle. Vévodkyně Meghan opět porušila protokol,…

Trump se ve Finsku setká s Putinem: Návštěvu prezidentů opět provázejí demonstrace

Trump se ve Finsku setká s Putinem: Návštěvu…

Americký prezident Donald Trump v neděli přiletěl z Británie, kde pobýval v posledních čtyřech dnech, do Finska.…

 

iSport.cz

Francie vládne MS! Ve finále zdolala Chorvatsko, zlato slaví po 20 letech

Francie vládne MS! Ve finále zdolala Chorvatsko,…

Fotbalisté Francie jsou podruhé v historii mistry světa. Ve finále šampionátu v Rusku porazili Chorvatsko 4:2 a…

U Chorvatů při finále! Reportérka na ramenou, pak zklamání i hrdost

U Chorvatů při finále! Reportérka na ramenou, pak…

PŘÍMO ZE ZÁHŘEBU | Nevyhráli, přesto jsou naši hrdinové. Zaplněné centrum Záhřebu věřilo, že se dočká…

 

Reflex.cz

Proměny plechové kavalérie. Podívejte se, jak šel čas s kombajny v Česku

Proměny plechové kavalérie. Podívejte se, jak šel…

To, co před pětadvaceti lety sklízely desítky strojů, zvládne nyní jen několik moderních kombajnů. Vývoj…

Trumpova statistika: Nejčastěji volal Macronovi, nejvíc tweetuje o Rusku a v schůzkách vede premiér Japonska

Trumpova statistika: Nejčastěji volal Macronovi,…

Svět je fascinován neustálým tweetováním amerického prezidenta Donalda Trumpa, který si přes Twitter vyřizuje…