Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejsilnější verzí Porsche Panamera se stává hybrid. Nabídne 680 koní!

Nová hybridní panamera dokáže svými parametry konkurovat leckterému supersportu. Zrychlí z 0-100 km/h za 3,4 sekundy a jede maximální rychlostí 310 km/h.
Zpět na článek
24. 2. 2017 11:16
24. 2. 2017 11:22
24. 2. 2017 12:48
24. 2. 2017 14:31
24. 2. 2017 11:18
24. 2. 2017 11:54
24. 2. 2017 12:05
24. 2. 2017 12:48
24. 2. 2017 13:53
24. 2. 2017 14:19
24. 2. 2017 14:22
24. 2. 2017 14:27
24. 2. 2017 14:36
24. 2. 2017 14:37
24. 2. 2017 14:58
24. 2. 2017 14:47
24. 2. 2017 15:23
Avatar - Doupik
24. 2. 2017 11:16
Váha?
A co kilíčka navíc? Panamera jezdí parádně, ale tančík bych z toho mít nechtěl.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barrichello
24. 2. 2017 12:48
Re: Váha?
Slušný, to váží víc jak Hellcat co umí 707 koní i bez baterek >:D
Avatar - Barry Lyndon
24. 2. 2017 13:52
Re: Váha?
tak těžko by to s baterkami a elektromotory mohlo vážit míň....
24. 2. 2017 14:31
Re: Váha?
Turbo se 400-něco kW (stejný motor) má udávanou pod dvě tuny. Podobný rozdíl je i u slabšího hybridu (vypadá to, že je ústrojí stejné), tedy zhruba ty tři metráky. Obě ty hmotnosti jsou pak bez řidiče; tedy normovaná tohoto hybridu je 2.385 kg.

Mimochodem, koukal jsem, že ten slabší hybrid už za tu krátkou dobu, co je na trhu, stihl zdražit.
24. 2. 2017 11:18
wow
Tak tahle kára bude pecka. Jen mě zajímá jaký bude reálný dojezd na baterie.
V každém případě bravo Porsche
Rozbalit vlákno
12
24. 2. 2017 11:54
Re: wow
Asi 30 kiláků.
Nevím, z čeho jsi vodvázanej. Kupuješ si snad skoro sedmisetkoňskýho poršáka aby ses ploužil pár kiláků na baterky (asi 100 koní na 2.3 tuny) do Tesca?
Avatar - Ham.
24. 2. 2017 12:05
Re: wow
No do Tesca asi ne, ale do center měst kde je nebo brzy bude povolený vjezd jenom na elektriku se těch 30-40km docela hodí. V podstatě první hybrid v limuzíně, který mi dává smysl, protože zachovává pořádný osmiválec, přidává koně a ještě umožní oj€bat zelené hlávky.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2017 12:48
Re: wow
To by tam na tu elektriku muselo být s čím jezdit. Zatím se plánuje pouze zákaz dieslů.
Avatar - Barry Lyndon
24. 2. 2017 13:53
Re: wow
to je v Česku prakticky totéž >:D
Avatar - Barrichello
24. 2. 2017 14:19
Re: wow
Pár benzínu tady ještě je, nepropadej panice >:D
Avatar - Ham.
24. 2. 2017 14:22
Re: wow
No třeba v Norsku čím jezdit je a zákaz tam v některých centrech mají šmahem benal i diesel.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2017 14:27
Re: wow
Nejsme Norsko. Tady by musela být dotace na Teslu tak 700 000 kč, aby si si jí koupilo víc lidí >:D
Avatar - Ham.
24. 2. 2017 14:36
Re: wow
Nejsme Norsko a Porsche nedělá auta potažmo Panameru pro ČR nýbrž pro celý svět.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2017 14:37
Re: wow
A jakou to má souvislost?
Avatar - Ham.
24. 2. 2017 14:58
Re: wow
No tu, že argumentovat Českem je nesmysl.
24. 2. 2017 14:47
Re: wow
Je to 100 kW, ve městě to bude stačit. A kdyby náhodou nestačilo, naskočí spalovací motor. Mám takový pocit, že už je novináři testovali v Jihoafrické republice a že s tím nebyl problém.

Při letmém pohledu na papír mi přijde zajímavější slabší hybrid. Rozdíl v dynamice je mnohem větší a při uvedení mi přišlo, že zhruba odpovídá příplatku. Jen kdyby to nevážilo tři metráky. To bude chtít vyzkoušet, protože schovat tři metráky, to není jen tak. Nekoukal jsem však na výbavu - tohle je Turbo S, takže lze očekávat, že bude velmi, velmi bohatá.
Avatar - maxi!
24. 2. 2017 15:23
Re: wow
ta hmotnost je strasidelna...
inak nova Panamera sa mi sedi ovela viac, ako predosli model. Ale je pravda, ze moj kus bol pomerne slabo vybaveny ( ci uz motoricky alebo aj vybavou auta) a tak moje skusenosti su obmedzene. Len stredovy panel ( pri rychlostnej pake) sa mi asi trochu viac pacila na starom modely. :-!
24. 2. 2017 20:08
Konečně je top model hybrid
Ve vrcholné verzi dává hybrid asi největší smysl, protože je krom hmotnosti bez kompromisů. Zajímavá bude okamžitá reakce na sešlápnutí plynu..
S ohledem na fakt, že Q7 Etron (přes 2,5tuny) s 17kWh baterkou ujede i v reálným provozu 50km/h, mohlo by tohle ujet podobně.
No a ta hmotnost, mamut V12 vážil podobně...
Rozbalit vlákno
3
24. 2. 2017 22:19
Re: Konečně je top model hybrid
Čekal bych, že časem dorazí i konvenční Turbo S. Uvidíme, jestli to hybrid ustojí.

A chtěl bys, aby to jezdilo jako mamut?
24. 2. 2017 22:32
Re: Konečně je top model hybrid
Mamut fakt nejezdil oslnivě...
Zase na druhou stranu s autem velikosti Panamery stejnak vymetat okresky asi nikdo nebude. V mým okolí jezdily dvě, jedna s řidičem a majitelka to snad vůbec neřídila a druhá sloužila jako auto na dojíždění do práce. Jedna byla turbo a druhá 4s. Obě stály v garáži u zásuvky..
Tenhle koncept umožňí oslnivou dynamiku, dojezd napříč Evropou bez dobíjení někde ve Vystrkově a přitom i bezemisní jízdu ve městě.
A hlavně je to ukázka technologie. Auto jako je ten Hellcat zmiňovanej výše je vedle toho dinosaurus. Podobný auta jezdily v Evropě už dávno. Ve výsledku 65AMG je motor z roku 2002 a měl v základní verzi přes 600koní..
25. 2. 2017 10:16
Re: Konečně je top model hybrid
Pořád je Porsche a měla by podle toho jezdit (samozřejmě bráno relativně). Předchozí generace uměla slušně maskovat hmotnost. Koupit si ji s tím, že se budu výhradně vozit vzadu, mi přijde trochu na hlavu. Její dynamické schopnosti mají svou daň. I když je pravda, že měla konkurovat autům jako S-Klasse a nabídka výbavy tomu odpovídala.

Oslnivou dynamiku nabídne už Turbo. Jak jsem napsal, při letmém pohledu na papír mi přijde zajímavější slabší hybrid. Mezitím už zdražil, ale při uvedení jsem to od oka počítal a příplatek za něj tak nějak odpovídal tomu, o kolik byl rychlejší (i bez zohlednění výbavy a že má něco navíc). Takže to vypadalo, že to něco dělá, když už to s sebou taháš. Otázka je, jak moc budou ty tři metráky cítit. A já ji budu chtít porovnat se základní Panamerou, RWD na konvenčním podvozku, tam je to ještě víc. Tohle bude rychlejší než Turbo, ale už jsme v hodnotách, kde mi na tom moc nesejde. Také jsem zvědavý, jak ten hybrid bude fungovat jako hybrid - tedy o kolik bude nižší spotřeba. Na nabíjení mě skutečně neutáhnou. Pro mne má hodnotu předehřev/ předchlazení auta, možnost dlouhého stání s běžící elektronikou, rozumně fungující stop/start, když už v autě je. Nižší spotřeba potěší, ale ekonomický smysl to asi dávat nebude.

Realita je, že si lidé kupují plug-in hybridy kvůli daním/ poplatkům. Co jsem slyšel, lidé moc nenabíjí (předpokládám, že si řídící jednotka vede statistiku a data sbírají při prohlídkách). Po zohlednění příplatků bude v některých zemích hybrid levnější než Turbo, z kterého vychází.