Nejslabší vs. nejsilnější Škoda Superb: 1.6 TDI (88 kW) vs. 2.0 TSI (206 kW)
52
/
59
Prohlédnout znovu
Nejslabší vs. nejsilnější Škoda Superb: 1.6 TDI (88 kW) vs. 2.0 TSI (206 kW)
Nejslabší vs. nejsilnější Škoda Superb: 1.6 TDI (88 kW) vs. 2.0 TSI (206 kW)
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
Škoda Superb
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre