Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejúspěšnější Škodovka slaví 20 let. Prohlédněte si octavii ve velké fotogalerii

Novodobá octavia je aktuálně na trhu ve své třetí generaci. Již brzy se dočká modernizace, která promění její vzhled.
Zpět na článek
28. 8. 2016 21:16
28. 8. 2016 21:19
28. 8. 2016 21:43
28. 8. 2016 22:00
28. 8. 2016 23:32
29. 8. 2016 00:10
29. 8. 2016 07:27
29. 8. 2016 13:08
29. 8. 2016 08:34
29. 8. 2016 08:58
29. 8. 2016 10:59
29. 8. 2016 12:04
29. 8. 2016 10:53
29. 8. 2016 11:03
29. 8. 2016 11:16
29. 8. 2016 12:20
29. 8. 2016 12:57
29. 8. 2016 15:46
30. 8. 2016 08:09
30. 8. 2016 08:46
30. 8. 2016 09:50
29. 8. 2016 08:28
29. 8. 2016 08:36
29. 8. 2016 09:00
29. 8. 2016 08:47
29. 8. 2016 08:51
29. 8. 2016 12:40
29. 8. 2016 09:05
28. 8. 2016 21:16
OOooooo
Óooooooooooo.... óoooooo, oh můj bože.... :-)

Srdce zaplesá nad tímto, bezesporu, velice průměrným vozem s lehce podprůměrnou spolehlivostí a samozřejmě také lehce podprůměrnou bezpečností >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Joky
28. 8. 2016 21:19
Klasika
Prostě min jeden článek o Škodovce
každý den, i kdyby to měly být žvásty....
Rozbalit vlákno
1
28. 8. 2016 23:33
Re: Klasika
Respektuji ji, vím o ní, ale pro mě nezajímavé auto bez jakéhokoliv důvodu pro koupi. Je to šeď a nemá duši.
Avatar - Pepa_007
28. 8. 2016 21:43
:-)
Prostě auto který chce každý český motorista. :-!
Rozbalit vlákno
18
28. 8. 2016 22:00
Re: :-)
Já ne... nemusím mít fšchno a už vůbec nééé f Tdí... ;-)
Avatar - maxi!
28. 8. 2016 23:32
Re: :-)
ale ja v tom nevidim nic spatneho, posledny model nie je zly, len netreba to zbytocne draho vysperkovat (ved na to su ine auta ) a je to priestranne, kufrovite a dobre postavene rodinne vozidlo na verejnu cestnu komunikaciu > nic viac - nic menej!
Za mna v pohode :-!
Avatar - Machýrek
29. 8. 2016 00:10
Re: :-)
Napodobne. Blitim na skodovky si tu nejspis nekteri dokazuji, jak jsou dobří. Zjevne v realu to u nich asi za moc nestoji. Nejsem cilova skupina, i tak skodovce fandim.
29. 8. 2016 07:27
Re: :-)
Nejsem cílová skupina, i tak Škodovce fandím... >:-[] :yes:
Avatar - Dinar
29. 8. 2016 13:08
Re: :-)
"Nejsem cílová skupina, i tak Škodovce fandím."

No, milý rýžožroute, to je vyjádření dospělého člověka, je jasné, že vám, mentálně nedorostlým, přijde podobný postoj nepochopitelný...
29. 8. 2016 08:34
Re: :-)
Každá generace oktávky byla nesmyslně drahá. Jediný pozitivní na tom je že ji nejen draze koupíš, ale naštěstí i draze prodáš. ;-)
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 08:58
Re: :-)
Ale nesmíš zapomenout ji po hospodách pořádně vychválit, jak je to nejlepší koupě, abys udržel cenu patřičně vysoko a celej stůl ti ji záviděl. Tohle také patří k povinnostem majitele Oktávky, stejně jako tankovat naftu a měnit olej! >:-[]
29. 8. 2016 10:59
Re: :-)
Zřejmě to není nutný nikde vychvalovat, když se podíváš za kolik jsou 10 let starý v inzerátech, tak jeden žasne.
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 12:04
Re: :-)
To je ale díky tomuto hospodskému chvástání >:D Ne, jasny, byl to vtip, ale určitě na tom taky něco bude :-)
29. 8. 2016 10:53
Re: :-)
Co si představujete pod souslovím "nesmyslně drahá"? Za tu, podle Vás nesmyslně vysokou cenu, se přeci prodává jako na běžícím pásu. Vždycky jsem si, možná naivně, myslel, že účelem každé firmy je maximalizovat zisk, ne dělat charitu. Proč by proboha měli snižovat cenu, když prodeje jdou stále nahoru?

Některé ekonomické teorie zdejších diskutujících jsou hodně přitažené za vlasy. ;-)
29. 8. 2016 11:03
Re: :-)
Nesmyslně drahá míněno ve srovnání s konkurencí, ale to se netýká jen Oktávky, ale Škodovek všeobecně, ale jasný pokud jim to zákazníci kupují, tak proč ne.
Avatar - Emel
29. 8. 2016 11:16
Re: :-)
To bych takhle asi nenapsal. Superb není dražší než srovnatelná konkurence... částečně proto, že té srovnatelné konkurence není zase tolik. Mondeo, Passat, Mazda 6... nic z toho nějak výrazně levněji nepořídíš. Insignia je taková nevyzpytatelná, občas se objeví nějaká skladovka s -35% apod., ale obecně bych taky neřekl, že je výrazně levnější.
Avatar - twistedTSD
29. 8. 2016 12:20
Re: :-)
Přesně tak. Ani Fabia mi nepřipadá předražená. Přijde mi, že Octavia je asi jediný model, který dlouhodobě drží ceny výrazněji nad třídními zvyklostmi, a to zejména v nižších výbavách.
29. 8. 2016 12:57
Re: :-)
Kolega právě koupil Fabii 1,2 TSI v takový normální výbavě, která ovšem, jak jsem zjistil, fungl nová stojí 400 tis. Jen díky tomu, že ji koupil jako půlroční na ní dostal 80 tis slevu. Za 320 mi to přijde ok, ale že stála původně 400 mi přijde nepochopitelný. Za ty peníze se dá pořídit třeba pěkně vybavený Ceed nebo Focus, což je ovšem jiná kategorie auta. Máš pravdu ve vyšší střední už je cena Superbu vůči konkurenci ok.
Avatar - twistedTSD
29. 8. 2016 15:46
Re: :-)
Těžko se mohu vyjádřit k Fabii tvého kamaráda, ale řekl bych, že za 400 tis. to patrně nebyla "normální" výbava nebo šlo o silnější TSI. To pak nemůžeš srovnávat s nějakým Focusem, který bude za 400 vždy o kompromisech. Dle vlastní zkušenosti mohu říct, že důstojně vybavená Fabia TSI se pohybuje cca lehce nad 300 tis.
30. 8. 2016 08:09
Re: :-)
Silnější slabší je identickej motor jen ta silnější je naladěná na 81 kW, ale jo má silnější. To mi ale neospravedlňuje tu cenu. Za 300 tis máš sice "důstojně vybavenou" ovšem s 1,0 MPI.
Avatar - Emel
30. 8. 2016 08:46
Re: :-)
Za 325 je Style 1.2TSI 81kW, tam už je většina běžných prvků jako autoklima nebo senzory vzadu. Chybí tempomat, třeba vyhřívané sedačky... ale za 400 už tam podle mě musí být i pár nadstandardních věcí.
30. 8. 2016 09:50
Re: :-)
Tempomat a vyhřívaný židle tam má, ale to mám ve svým 13 letým šrotu taky, takže to už v dnešní době beru jako běžnou věc ;-)
Avatar - flyboyeda
28. 8. 2016 21:53
Vidím jenom dvě generace 1 . a 4.
nic víc nevidím
Rozbalit vlákno
2
28. 8. 2016 22:27
Re: Vidím jenom dvě generace 1 . a 4.
Tak to jsi vizionář, když vidíš něco, co ještě neexistuje. :-) Octavia má zatím jen tři generace.
Avatar - Dinar
29. 8. 2016 13:10
Re: Vidím jenom dvě generace 1 . a 4.
:-) :yes:
28. 8. 2016 22:04
Octavia III s dieselovym dvoulitrem
... je prozatim to nejlepsi, co z pasu MB doposud sjelo. Vzacne vyrovnane motor+podvozek+pohoda pri bezne jizde.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 07:30
Re: Octavia III s dieselovym dvoulitrem
Já bych si tedy spíše vsadil na II. generaci s TDI (po Fl.), ideální poměr cena/výkon s 1.9TDI s nesmrtelným motorem a neošizeným kusem auta (vzadu neni tyč, po fl. trochu lepší jízdní vlastnosti) :-) III s dvoulitrem jsem jel jen ve Scoutu a ten milion bych za to opravdu nedal :-)
29. 8. 2016 08:22
Re: Octavia III s dieselovym dvoulitrem
Tak ty prachy opravdu ne...
29. 8. 2016 08:39
Re: Octavia III s dieselovym dvoulitrem
Ale jede to moc pěkně. 2 kila jsou tam hned ;-) 1,9 TDI je oproti tomu neskutečně chcíplý. To nebrat. Nehledě na to, že sehnat nestočenej kus je nadlidskej úkol. Ty motory jsou spolehlivý a pokud má někdo O2 s tímhle motorem tak se jí nezbavuje dokud to nemá několik set tisíc na hrbu. Proč taky takový auto prodávat, když to spolehlivě a levně jezdí?
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 08:55
Re: Octavia III s dieselovym dvoulitrem
Já snad s dvojkovou s 2.0TDI 103KW nikdy nejel, leda se sesterskou Jettou, ale to už je skoro 10 let zpět a vůbec si to nepamatuju >:-[] >:D Ten motor ale neproslul zrovna spolehlivostí, asi bych se ho bál, ostatně silnější verzi mam ve služebáku a taky se děsim, aby mě to nekde nenechalo.

Takové 1.9 TDI máme na firmě, má asi 170 tisíc najeto, takže vím, že stočené není, občas tam sice něco povrže a nad 150 to už moc síly nemá, chybí tomu šestka, ale jinak to neni zlé svezení.
29. 8. 2016 09:04
Re: Octavia III s dieselovym dvoulitrem
Ten dvoulitr (jezdil jsem s tím 2 měsíce) má nezvykle odhadnutelné chování, téměř žádná turbodíra, skvěle zpřevodované. Podvozek je hodně neutrální, každopádně vždy podržel když bylo třeba. Na důstojné ježdění asi to nej, co kdy Škoda vyprodukovala. Kopec na D5 z Berouna do Prahy opravdu s prstem v nose...
Samozřejmě interiér už je jiná kapitola :-(
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 09:09
Re: Octavia III s dieselovym dvoulitrem
Mluvíš teď o III., nebo II. generaci? :-) Já si myslím, že ještě o chlup lepší je ta 125KW verze, dnes již teda 135kw. Akorát z vlastní zkušenosti mi příjde, že má navrch pouze v autě s 2 ma lidmi a prázdným kufrem. V naloženém autě a v kopcích se rozdíl hodně smazává.
29. 8. 2016 09:12
Re: Octavia III s dieselovym dvoulitrem
myslím O2 facelift... co se týká "zatížení", tak je fakt, že jsem v tom vezl maximálně notebook a sebe...
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 09:16
Re: Octavia III s dieselovym dvoulitrem
Mne osobně to tak přišlo, navíc to silnější TDI se projeví hlavně v otáčkách, musíš na něj docela šlapat :-) Na druhou stranu minulý týden jsem s tím brázdil Autobahn a když to šlo, tak 200-210 to jelo docela v klidu, samozřejmě na rovině, v táhlých zatáčkách jsem vždycky jistější u konkurence (Ford >:-[] ) >:D
29. 8. 2016 09:19
Re: Octavia III s dieselovym dvoulitrem
autobahn mě čeká příští týden... docela se těším >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 09:39
Re: Octavia III s dieselovym dvoulitrem
Tak bacha, já jel na Berlín a zpět a je to tam samý omezení a uzavírka, D1 hadr... po dlouhé době jsem si vyzkoušel pravou německou "Stau" >:D
29. 8. 2016 09:41
Re: Octavia III s dieselovym dvoulitrem
nene...jedu dolů... Bíťa už je zajetej, tak mu konečně naložím :-)
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 09:46
Re: Octavia III s dieselovym dvoulitrem
Tam je to samá 120tka, co si tak pamatuju ne? >:D Ale i tak je to pořád lepší svezení, než u nás >:D Tak pak poreferuj :-)
29. 8. 2016 09:52
Re: Octavia III s dieselovym dvoulitrem
Nestraš...naposledy jsem tam jel před dvěma lety... jestli je tam někde 120, tak jsem to přehlíd >:D >:D
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 10:29
Re: Octavia III s dieselovym dvoulitrem
Záleží jakou dálnicí a kam jedeš, vím, že tam úseky jsou skoro všude :-) Postupně ta volnost ubývá.
29. 8. 2016 10:56
Re: Octavia III s dieselovym dvoulitrem
To máš pravdu, že ten motor teda neoplýval spolehlivostí. >:D Já měl ale na mysli 2,0 TDI 110 kW v nový oktávce. 2,0 TDI 103 kW jsem jezdil v Yettim ale už CR verzi a nejel vůbec špatně a byl už i spolehlivější než původní PD verze, ale zase má už vždycky DPF ;-\
Avatar - Enthusiastic.driver
29. 8. 2016 09:21
Re: Octavia III s dieselovym dvoulitrem
Taky bych rači jezdil OII FL, ale 2.0 TDI CR... O III mi přijde o kousek udrcanější, nemám rád dotýkací infotainment a reakce na plyn je taková nevyvážená - II poFl prostě imho byla lepší.
29. 8. 2016 09:23
Re: Octavia III s dieselovym dvoulitrem
já to blbě označil...myslel jsem O2 facelift...
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 07:38
Pláč nad úspěchem?
Nechápu, proč tu lidi tolik nadávají na Oktávku. Jasně, taky si rád rýpnu, ale spíše proti těm fanatickým obhajovačům, že nic lepšího není, nebo snaze redaktorů ACZ vše deklasovat a vyzdvihnout domácí Škodověnku.

Vesměs je ale nutné si přiznat, že Oktávka je už 3 generace auto, které uspokojí co možná největší šíři zájemců o vozidlo v Evropě (ať už nová, či ojetá). Neni malé, ale ani příliš velké. Můžete mít kombik, nebo liftback. Nabídne širokou paletu motorizací od základních atmo benzinů (ještě do II. generace po Fl.) přes turbodiesly až po celkem rychlé a schopné verze RS. Do výbavy se dá zahrnout na svou třídu i dost pokročilá technika a zvláště I. generace po fl a II. generace byly auta s dobře bytelnými interiéry.

Pokud bych měl zvolit nejlepší verzi v poměru výkon/cena, bude to kombik II. generace po fl s 1.9TDI. Vypadá dobře, má spolehlivý motor, který na tak velké auto stačí a když opomeneme hrozný akustický komfort a zvukovou kulistu TDI, je to právem snem českých rodin... zvláště těch, které nemají na Passaty, Audiny či BMW...
Rozbalit vlákno
16
29. 8. 2016 07:51
Re: Pláč nad úspěchem?
Ja mel rad jednickovou s 1.6. Moc to nejelo, ale bylo to bytelny, neridilo se to blbe, veslo se tam prase..
Ted uz, kdyz beru kombika a nejaky ty obyc verze (ne rs), moc mi nedava smysl uprednostit Octavii pred sedmickovym Golfem Variant. Je to kompaktnejsi, pritom se tam vejde to samy, aspon vevnitr o neco kvalitnejsi/hodnotnejsi, hezci. Drahy je to myslim stejne? Lec, to uz je na kazdym.
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 08:11
Re: Pláč nad úspěchem?
Jo, ta 1.6 byla taky dobrá, kamarád si teď sehnal krásnou zachovalou I. generaci s 55kw MPI a to auto i když je to vlastně takhle staré auto slouží dobře a spolehlivě. Na cestování do práce mu to stačí a víc není co řešit. My ten motor v silnější variantě 75KW měli v Jettě a vlastně špatné to nebylo, jen ta dynamika a spotřeba moc nekorespondovali >:D
Avatar - Emel
29. 8. 2016 08:41
Re: Pláč nad úspěchem?
Jo, tohle je dilema. Pro mě se to láme s motorizací. Pokud by šlo o některou z těch, kde Golf má víceprvek a Octavia ne, tak by to byl podstatný argument pro Golf. Pokud ne, tak by převážily přednosti Octavie - prostor, design. Jak se mi Variant na promo fotkách líbil, tak naživo bohužel ne... snad v nějaké tmavé barvě, která trošku schová ten masivní zadní sloupek.
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 08:47
Re: Pláč nad úspěchem?
Naprostý souhlas, bohužel pro Golf působí Oktávie v kombiku daleko vyváženěji a přirozeněji a to hlavně v zadních partiích nad zadními koly.

Pro Golf v mém případě mluví akorát lepší interiér.
29. 8. 2016 09:02
Re: Pláč nad úspěchem?
Zajímavý, mě se právě ten Variant líbí mnohem víc - působí na mě jako o třídu menší auto, oktávka mi přijde taková všude zbytečně nafouklá.
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 09:09
Re: Pláč nad úspěchem?
Proti gustu ;)
Avatar - Emel
29. 8. 2016 09:10
Re: Pláč nad úspěchem?
Působí jako o třídu menší auto, což neberu jako výhodu, on i menší je :-)

Ukážu ti co mi vadí - je to ten zadní sloupek, který u normálního Golfu sedí nad kolem a opticky se o něj opírá, zatímco u Variantu působí dojem těžkého zadku - tady v bílé, aby to vyniklo:
[odkaz]

Při výběru auta jsem byl na salonu a byl tam i Variant v hezké červené metle, normálně by se mi ta barva líbila, ale Golfu ze stejného důvodu nesedla:
[odkaz]

Takže nakonec fakt jedině Denim nebo šedá a hoodně velká kola:
[odkaz]
Ale ten problém tam je a když už o něm jednou vím, tak ho oko vyhledává :-)
29. 8. 2016 09:27
Re: Pláč nad úspěchem?
Mně se to vevnitř zdálo víceméně stejně velký, kufr stejnej, jasně, když se sklopěj sedačky, oktávka má kufr větší. Ale beru to tak, že co/koho bych nenacpal do Golfu, nenacpu ani do oktávky:)
Jinak rozumim co myslíš, ale mně to holt neva.
Avatar - Emel
29. 8. 2016 11:12
Re: Pláč nad úspěchem?
O kufr ani nejde, víc místa je na zadních sedačkách. Samozřejmě i do Golfa "nacpeš koho potřebuješ"... ale ten kousek auta navíc mi ještě smysl dává, ne že by to muselo být, ale je to příjemné.
Avatar - twistedTSD
29. 8. 2016 12:23
Re: Pláč nad úspěchem?
Golf vypadá kompaktněji, ale mně to právě nesedí. Jakoby si za žádnou cenu nechtěl přiznat, že je kombíkem. :-)
Avatar - Emel
29. 8. 2016 08:36
Re: Pláč nad úspěchem?
V druhé generaci se mi líbil Scout. Ve třetí už tolik ne, tam buď "celkem rychlé RS", nebo pak nějaká uměřená konfigurace 1.4TSI. A z pohledu firmy totéž, ale s 2.0TDI.
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 08:41
Re: Pláč nad úspěchem?
Jo, dvojkový Scout se mi také líbí, já to spíš bral z toho pohledu poměru cena/výkon/užitá hodnota a hlavně i nějaké ty náklady. Samozřejmě, že se dělaly rychlejší a vybavenější Oktávky, než ta 1.9TDI :-) Když to budu brát takhle, tak mne se snad nejvíce líbila první RS :-)
Avatar - Emel
29. 8. 2016 08:58
Re: Pláč nad úspěchem?
Já první Octavii moc nemusel, vlastně se mi začala líbit až po faceliftu s 1.8T a RS... ale i tak, to auto bylo proporčně divné, malý rozvor a masivní palubka.

Pro rodinné využití byla asi nejlepší 1.2TSI Fresh liftback, tím pohledem value/money... ale jak jednu dobu byly Škodovky reálně za slušné peníze, tak bych řekl, že v poslední době zase docela zdražily a z pohledu value/money bych nějakou obyč konfiguraci asi nekoupil a smysl mi spíš dává něco trošku lepšího, co třeba konkurence nemá. Nakonec třeba i ty lifty s 2.0TDI, to je takový malý český Passat :-)
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 09:01
Re: Pláč nad úspěchem?
Ty peníze jsou otázka... ceníkové ceny jsou někdy až strašidelné, občas se dá ale sehnat třeba předváděčka za o dost lepší ceny a je to taky jak kdy, jak sám píšeš. A s tím liftem souhlas, akorát už s tebou souhlasím, že to fakt potřebuje xenony >:-[] Obyčejné Octy III vypadají tuctově.
Avatar - pumpkin
29. 8. 2016 12:30
Re: Pláč nad úspěchem?
Aach, facelift 2. gen. nieee... Ale inak súhlas.
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 12:34
Re: Pláč nad úspěchem?
Proč fl ne? Ano, chápu, že někomu nesedí světla, ale co jsem měl možnost porovnat a i lidé, kteří ta auta vlastnili, tak si pochvalovali méně prkenný podvozek po Fl.
Avatar - Jenik3
29. 8. 2016 08:28
1.8 benzin
To je takova osvedcena klasika a malokdo tento motor chce. Superb i octavia je stale maji v nabidce, coz se o nove A4 rici neda.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 08:36
Re: 1.8 benzin
Mluvíš o TSI, nebo o starší 1.8 či 1.8T?
Avatar - Jenik3
29. 8. 2016 09:00
Re: 1.8 benzin
Jednoduse 1800ccm, coz je v roce 2016 docela zazrak. Objem nicim nenahradis a navic foukany objem je jeste o chlup lepsi. I kdyz takova honda civic s 1.8 bez turba je taky pekny svezeni.
Avatar - Emel
29. 8. 2016 08:47
Re: 1.8 benzin
1.8TSI měla v OII taky své problémy s rozvody. V OIII a SIII DSG je ten motor ořezaný na 250Nm. Takže jediné kde by mi dával smysl je SIII MT a pak myslím OIII 4x4 nebo Scout, kde má taky 6DSG.

Audi má podladěné 2.0TSI, má nějakou verzi kolem 140kW... to je mi sympatické, určitě bych se nebránil mít místo 1.8TSI stejně silné 2.0TSI, snad to má být motor s nějakými úspornými technologiemi... ale nic moc o tom nevím.

PS: a samozřejmě, OI 1.8T byla fajn, na svou dobu.
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 08:51
Re: 1.8 benzin
A to je to co mne zajímá. Jak na tom byla stará 1.8 se spolehlivostí? Ať už turbo či neturbo verze. Jezdil jsem s 110KW 1.8T a to auto jelo fakt dobře, trochu jiné svezení, než s moderními TSI, jediné, co mi na autě vadilo byl né zrovna poddajný podvozek do zatáček, což s výkonným motorem byla škoda :-)
Avatar - twistedTSD
29. 8. 2016 12:27
Re: 1.8 benzin
O spolehlivosti 1.8 T jsem nikdy nic špatného neslyšel, naopak bývá celkem doporučovaným motorem. Když se tak zamyslím, O1 měla celkově docela dobrou nabídku motorizací.
Avatar - Ozzman
29. 8. 2016 12:40
Re: 1.8 benzin
Taky to tak vidím, ono se nedí čemu divit, že je jako ojetina pořád žádaná, protože i s větším nájezdem tam není moc prostor pro přešlap v motorizaci. Atmo 1.4 a 1.6 sice moc jízdní parády neudělají, ale není se tam co pokazit, 1.9TDI bych spíš řešil, že auto už bude slepené ze 4 dalších Oktávek, ale motoricky také není moc o čem. Osobně bych se ojeté 1.8T vyhnul, ale spíš díky spotřebě, já s tim jezdil chvíli, ale k 10ti litrům nebyl problém se dostat >:D
Avatar - Jenik3
29. 8. 2016 09:05
Re: 1.8 benzin
Zajimave, jakou cestou se Audi vydalo. Podladeny dvoulitr muze byt zajimava varianta na pohodovou jizdu.140kW je vlastne docela dost.
Avatar - woody-alien
29. 8. 2016 16:09
Milovaná i proklínaná
slečna, jež je neustálým předmětem debat. Ve vesnických hospodách i mezi vzdělanci. Možná není od věci připomenout, že mezi spokojené majitele Octavie patřili třeba i spolutvůrce fenoménu Cimrman, Ladislav Smoljak, nebo lesůpán Karel Schwarzenberg.

Už je to hodně dávno, co mi přestup z mého prvního vlastního auta Š120L do toho druhého - Octavie 1.9 TDI 81kW - způsobil málem kulturní šok. Ano, dnes se tomu můžu smát. Stejně jako rozšířenému přesvědčení, že ke zlepšení postavení ve společnosti postačí vybrat v Dolních Chabrech jednu Octu v naftě s tradičními 150t na tacháči.

Čemu se ovšem smát nemůžu je Octavia samotná. Byl a je to pro Škodu přelomový model. Model, který se od nuly dokázal úspěšně prosadit mezi silné hráče v nižší střední a jehož prodejní úspěchy se zdaleka neomezují jen na domácí píseček.

Vidím kolem sebe množství zajímavých modelů různých značek. Modelů, kterým bych zřejmě dnes před Octavií dal přednost. Ani to, ani některé pseudotesty s podtitulem "donebevynášení", mi však nedávají důvod na Octavii plivat. Netřeba z ní dělat modlu, svoje místo na slunci si ale vydobila a má můj respekt.

A jen tak na okraj, tahleta nudná šedá myš z Boleslavi má ještě jednu věc společnou se svým pravzorem z Vlkohradu. Diskusně by je nikdo nekoupil.....a přece se prodávají. ;-)
Rozbalit vlákno
0