Ta anketa je ceska a aby sa do nej nedostala a nevyhrala nejaka nova Skoda urcena pre sirsie nasadenie nez Citigo, to nie je udalost roka, to by mohla by udalost minimalne desatrocia, keby Rapida nepredbehol Roomster (neviem, ci bol vobec nominovany).
[odkaz]
Tiež si myslím, že očakávajú diskusiu s 200 a viac príspevkami. Stačí, že je článok o rapide či novej octavii alebo o hociakom hyundaii a diskusné stádo, ktoré obhajuje jednu či druhú stranu sa "pobije"... :no:
Stále je to o tom istom. Hyundai šlape, VW predražený, lowend a pod, stále dookola. Diskusie prestávam čítať, pretože je to stále o tom istom. Dnes som spravil výnimku, mám vianočnú náladu ;-)
10 největších událostí 2012 a jedna z nich je "Rapid nepostoupil do top ten"? WTF? To je snad nějaký vtip ne? To že na trh přišla Kokta a Rapit ještě snad ano, ale proč tam tedy chybí třeba uvedení GT86, nebo V40, či i30 (které se, tuším, naopak probojovalo do finále...)... Za mě tedy trochu divný žebříček událostí...
Nepřesný, ale celý svět vrazil tento model pod značku M. Kdyby BMW zvolilo název 550d tak to nikdo neudělal. Protože M dali do názvu tak automaticky všichni použili název dieselová empětka. Všichni vědí, že třeba podvozkově nemá s m-divizí nic společného, ale marketing BMW zafungoval tak jak zafungoval.
Emblém M-divize tedy světlemodrý, tmavomodrý, červený proužek a písmeno M cpe do všech materiálů včetně označení přímo na voze samo BMW. Takže se nikdo nemůže divit, že auto je všude na světě označovano jako dieselová empětka a proč by tedy zdejší autor nemohl napsat diesel pro empětku?
Protože M5ka nikdy žádný diesel nedostala. M-paket dostaneš s M-volantem a M-sedačkama třeba na 520d a nikdo nebude tvrdit, že je to M5.
Diesel pro M5 nikdy nebyl a snad ani nebude.
viděl jsem několik článků nazvaných třeba jako "M550d - dieselová M5?" a v článku to bylo vzápětí vyvráceno. Kdo tomu říká dieselová M5 je vocas. Tiramisu z pomazánkového másla. Šampaňské bohemka. Kaviár z lososa. Vitello tonato z krůtích prs. Tatarák ze zadního. Howgh:-)
Zakryj si poslední tři písmenka a je to graficky vyvedené stejně jako na M5. Já netvrdím, že 550d je totéž jako M5, není. Ale marketing BMW způsobil, že všichni používají označení dieselová M5, M5 diesel etc. Kdyby si odpustili znak M tak se to nestalo.
Zakryj si písmenko M a trikolóru a je z toho 550d :-) asi se fakt hádáme o blbosti. Nicméně, M5 je silný sedan s pohonem zadních kol a tudíž něco diametrálně odlišného od 4x4 triturbodehtu.
novy disajn auto.cz jako bod roku je smesne jak svina a snad jste nemysleli ze levnejsi octavka /rapid/ bude ve finale nejlepsich aut .... dost naivni .... >:D
Toto je portal koncernu VW a jeho blízkych. Škodovka, kedže stále mnoho čechmi vnímana ako české auto aj keď už z českým autom ma společné, len nazov Škoda a že naň dre mnoho českých rúk,ale všetko je z Číny či mimo ČR. Ono ten Hiundai je viac český ako Škoda a to je smutné, že toľko ludí ich podporuje. A samozrejme aj AUTO.CZ asi bude mať nejaké malé provizie z reklamy.... Ono o Rapide pisat ako o novom raketopláne je dosť divné a to už začína masáž okolo Ochcavky 8-s
Ako može byt niečo české, keď patri niekomu inému? A sam by si sa divil kolko tam maš čínských veci... Škoda ma cca 35% českeho materialo v sebe a ostatne je dovoz a Hiundai ho ma cez 60% čo je skoro 2x viac.
Jedine čo škodovka dava CZ ludom je praca z ktorej možete odovzdávať dane. Inač veškeré vačšie rozhodnutia idú cez VW goup.
Aha, takže Škoda je německá? Meleš hlouposti. V tom případě je Jaguar a LR indický, Rolls-Royce německý, Chrysler italský a Volvo čínské. V dnešním globalizovaném světě to funguje jinak.
Pán Jungmann.
Môžete mi prosím vysvetliť (a myslím, že aj mnohým iným čitateľom), prečo je pre Vás takým veľkým sklamaním, že sa Rapid nedostal do finále Auto roku 2013?
Čím je toto auto také výnimočné, žeby sa tam malo oprávnene dostať? Tým, že je v podstate poskladané z dvoch "postarších" automobilov (roomster a fabia)? Čo tento automobil priniesol také inovatívne? Len mi prosím neodpíšte, že škrabku na ľad, lebo to už asi fakt skolabujem. Navyše jeho základná motorizácia je totálny výsmech a základná cena (vzhľadom na techniku) je úplný úlet a urážka zákazníkov. Vnútorný priestor (okrem až zbytočne obrovského kufra) tiež nie je niečo nadpriemerné.
Rapid bol od samého začiatku (odkedy prišli informácie, že Škoda toto auto vyvíja) prezentovaný ako lacné auto s veľkým priestorom a jednoduchou osvedčenou technikou, ktoré by malo konkurovať Dacii. Všetko Škoda auto ako tak splnila, až na tú cenu, ktorá je totálne mimo. Mimo za to, čo Rapid ponúka, aby sme sa rozumeli. Kto sa aspoň trochu zaujíma o automobilizmus, ten to vie. Ten čo je len nevedomý zákazník, to kúpi a myslí si, aké moderné auto vlastní. :no:
Přečti si článek ještě jednou, o žádném zklamání autor nepíše. Ani nepíše, že by se Rapid měl mezi finalisty dostat. Myslím, že podsouváš slova, která v článku nejsou. Takže moc nerozumím tomu, co by měl měl autor vysvětlovat když nic takového neřekl.
Koukám, že jsi v podstatě nenapravitelnej, nebo nešťastnej, jako místní marihuánek, co úpěnlivě vyžaduje pozornost a za každou cenu se snaží být nějakou místní "autoznaleckou" ikonou. Rozdíl ve vás je, že ty si svou odbornost v podstatě někdy předvedl a marihuánek je naprosto dětinskej blbec. Co máte společného je to, že jakmile vám někdo z diskutujících dá v něčem za pravdu, jste, jak utržený ze řetězu a kydáte ty svoje *** kolem dokola. Marihuánek se ještě snaží vtipkovat, což detailně odkopává jeho idiocii skoro dospělého věku. Udělej si tedy nějaké vlastní WWW a jistě budeš za nějakou chvíli velmi úspěšný. Pa.
Navtech sem zasadne chodi notne "posilnen" alkoholem a podle toho jeho reakce vypadaji. Ber to s nadhledem, ja myslim, ze rozumne uvazujicim ctenarum je jasne cos chtel rict... :yes:
Pokud bych já někdy požíval alkohol, pak jedině, jako vysvobozeni proti tvým imbecilním textum, které se tady objevují snad všude. Manželka tě zřejmě mlátí a tady jsi ve svém živlu.
A pan už se vyspal z opice. Koukám, že v zoufalé snaze napsat alespoň něco smysluplné se neštítíš uchýlit k doslovnému kopírování příspěvků jiných... 8-s:no:
Ano přečetl, nikde ani slovíčko o tom:
že by pro autora bylo zklamáním, že se Rapid nedostal do finále Auto roku 2013
že by auto bylo nějak vyjimečné
že by se do finále mělo dostat
že Rapid přinesl něco inovativního
že by nebyl poskládaný ze dvou jiných modelů
že by tam měl být kvůli škrabce na led
že by základní motorizace byla drak silnic
že by cena byla bezkonkurenčně nízká
že by vnitřní prostor byl obrovský
Prostě nic, nula. Pokud to v článku je, tak velmi umě skryto nám prostým čtenářům a umí to odhalit jen velcí a stateční bojovníci proti bulvárnímu odpadu, kteří jsou schopni odhalit protistátní spiknutí i ve školní besídce.
Hame, delas ze sebe zbytecne hlupaka. Titulek jasne vypovida o tom, jakou dulezitost redakce teto "udalosti" priklada. Jsi v teto diskusi jediny, kdo to nevidi, nebo spis nechce videt... 8-s:no:
Článek vyjmenovává nejzajímavější události z pohledu redakce. Nejzajímavější.
A z pohledu redakce je zajímavé, že novinka domácí automobilky se neprobojuje do finále v domácí anketě, když ve všech národních soutěžích je tomu přesně naopak a dokonce v těchto národních soutěžích domácí novinka většinou s přehledem vítězí bez ohledu na kvality. Rozumím tomu, že taková skutečnost je pro českou redakci zajímavější než fakt, že se do české ankety neprobojuje novinka australského Holdenu. Tak jako rozumím, že i když není z celosvětového pohledu nejzajímavější události rozflákaná i30 při testování, tak chápu, že redakce která má pár členu a jeden z nich se dostane do tak ošemetné situace, která určitě není běžná dá takovou událost na seznam zajímavých (pro ni, pro tu redakci). A stejně tak chápu, že když redakce věnuje nějaké úsilí překopání svého webu tak je to pro ni (pro tu redakci) událost, kterou žije a je pro ni zajímavá. Redakce nikomu nepodsouvá, že to musí být zajímavosti pro půl zeměkoule. Pokud je těžké toto všechno pochopit tak nemá smysl dál argumentovat.
Katikakus - představitel bulváru sem zasadne chodi notne "posilnen" alkoholem a podle toho jeho reakce vypadaji. Ber to s nadhledem, ja myslim, ze rozumne uvazujicim ctenarum je jasne cos chtel rict...
Obdivuji Ham.ovu trpělivost, logicky dokola vysvětlovat něco někomu, kdo to stejně nemůže pochopit. Od začátku jsi v tom dialogu úplně mimo a čím víc jsi mimo, tím víc jsi aktivní...a zjevně bys to nepřiznal i kdyby ti to nakonec náhodou došlo. 8-s;-)
Hádej proč mě nepřekvapuje, žes nepochopil ani to, že to není o počtu... 8-s
Ještě, že je tu Gilgit, kterému to zapaluje nesrovnatelně rychleji... viz 14:31.
Konečně si pochopil aspoň to, že si z tebe dělám srandu...
Přiznávám, že tě zas tak poctivě nečtu (nevidím důvod), takže vůbec netuším cos tady vytvořil zrovna včera ráno... ;-)
U tvého diskusního kolegy už mě to samozřejmě nepřekvapuje, ale zjevně máš taky nekonečný problém pochopit nadpis článku, který jasně vyjadřuje, že jde o subjektivní žebříček podle redakce Auto.cz (jen samotný bod 1 je toho zcela jasným důkazem). Co to je za "argument", že si jakýmkoli bodem vystavuje "vysvědčení". Myslíš vysvědčení tvým pohledem, mým pohledem, nebo nějakým virtuálně superobjektivním pohledem? Opravdu nedokážeš pochopit, že pro někoho může být stejný bod tou nejdůležitější událostí a pro někoho jiného zase tou nejméně podstatnou vůbec.
Nikdo nikoho nenutí s tím žebříčkem souhlasit a každý si tu může udělat vlastní, ale podobně někomu vyčítat jeho subjektivní (už podle nadpisu je jasné, že se jej za objektivní nesnaží ani vydávat) pohled je mimo. Když se tobě bude líbit např. červené auto a mně naopak bílé a napíšu ti, že si tím sám vystavuješ nelichotivé vysvědčení, co si tak o mně asi budeš myslet? Předpokládám, že to samé, co si teď (nejen) já myslím (nejen) o tobě... :-)
Logicky je to žebříček právě redakce! auto.cz, nikoli žebříček dle čtenářů (viz tvé "nejzajímavejsí události pro ctenáre"). A tady jsme u jádra vašeho nepochopení. Sestavovali ten žebříček (i kdyby jen částečně) snad čtenáři, nebo jsou ty body sestaveny podle nějaké ankety uživatelů auto.cz Nesestavovali a nejsou, takže...
Mimochodem jak by sis takový čtenářský žebříček představoval, podle prokoncernově orientovaných uživatelů, nebo naopak podle antikoncernově orientovaných? Podle sociálně slabších/silnějších, podle národnosti, podle sexuální, nebo náboženské orientace, pohlaví, atd. atd., Každý by ten žebříček sestavil logicky jinak (viz má předchozí reakce), takže jedině na to jít nějakým matematickým průměrem..., ale i to by mělo výpovědní hodnotu pouze "statistickou".
Vůbec to neberu jako hádku, jen výměna názorů...
Zde pod principem "v garáži padni komu padni" je jednoznačnou událostí roku nová Octavia. A to i z toho důvodu, že je to auto nejen pro Česko, nýbrž doslova pro celou Evropu. Ten další důvod je to, že se jedná o první auto z novodobé Škody, které diktuje styl ve své třídě, je svým technickým (zejména bezpečnostním) vybavením na samém vrcholu Evropy a v neposlední řadě je to design Octavie... design, který nastolil do třídy řád a pořádek, nebývalou krásu a klasu na kterou dolsova dnes nikdo nemá. Bravo Octavia.
Za ryze osobní událost roku pak považuji to, že jsem v tom dokonalém silničním brajglu - nenalajnováno, výtluky, trestuhodná déjedna - přežil tento rok bez ztráty kytičky (doufám že ten týden ve zdraví doklepnu též).
P.S. A měl bych jednu negativní (nejnejnejnegativnější) odálost roku, to jsou... telefonující dámy za volantem. Doslova žasnu jak mohou doslovná jízdní polena, neb žena z principu nemůže umět dobře řídit, je to asi to samé, jako bychom po mužích měli chtít aby zase dobře... rodili, tak jak mohou dámy za volantem bezostyšně do mobilních telefonů kafrat a kafrat a kafrat a kafrat. Často se přistihnu, že při setkání s takovouto řidičkou trnu, zda už někoho na přechodu přejela, přejíždí či brzy přejede.
Tedy závěr - až na řídké, skutečně velmi řídké výjimky je nutno si už konečně uvědomit, že dáma za volant prostě nepatří. Plotna, žehlící prkno, natáčky, cukrárna, rakvičky se šlehačkou a hovory o tom, jak kterou tlačí guma na podvazku, to ano, ovšem auto... to je nástroj výhradně pro muže.
"...neb žena z principu nemůže umět dobře řídit..."
Gratulujem! Stihol si nas este tohto roku presvedcit, ze si hlupak. Tymto si klesol hlbsie, ako som si kedy dokazal predstavit. Na uplne dno diskusnej zumpy. Mozes sa hanbit! :no::no::no:
Na mně se nezlob, já to tu jenom píšu... Přiznám se ovšem, že s touto pravdou souhlasím prakticky bez výhrad. Existují ojedinělé, skutečně ojedinělé dámy, které umí řídit, resp. které byly obdařeny schopností dobře řídit se naučit. Ve většině případů je však pravda přírody potvrzena absolutně. Zajímavé v této souvislosti je i například to, že ženy nemají povětšinou ani potřebnou prostorovou orientaci, ale tohle naštěstí smazává navigace. Tragedií pak je ta "kafravost" ve spojitostí s volantem a mobilním telefonem, zde zdvihám opravdu varovný prst.
Teddy, Teddy, kdo by to řekl... ženská... >:-[]:no:
Tak s první větou souhlasím, Octavia 3 je událostí roku ;-) Všichni, i ti co Škodovku rádi nemají, čekali, jak bude vypadat >:D Jelikož jsem ji už viděl i naživo, tak můžu říct, že je parádní :yes:
Už i ty?
Čekal jsem od tebe, že se tomu bulvárnímu balastu vyhneš 8-s:-(:'-( Slib mi, že to je naposledy a já tě za ten odpad nenominuju do chlebíčku... ;-\
No jo tenhle článek je "vata" :no: Navíc dát mezi největší události změnu grafiky webu je ubohé, ještě k tomu nefunguje optimálně. Např Funkčnost Galerie je strašná :no: odporné pozadí, reklama uprostřed, malý náhled, navíc když se do ní chceš dostat z článku, musíš dvakrát ťuknout brrrrr... :no:
ahá, učnák je myšleno jako urážka...kamaráde s vysokou, počkej, až budeš něco potřebovat vod řemeslníka. ježiší já ti tak přeju (kromě bohatého ježíška) megavojeb vod topenáře třebas >:-[]
poslední dobou mám pocit, že úroveň diskuzí (aspoň tedy některých příspěvků) je vyšší než úroveň článků samotných.. v podstatě je to hrozně jednoduchý.. redakce něco narychlo spáchá a ve skutečnosti se veze na lidech z diskuze. kolikrát si z článků přečtu jen nadpis a jdu rovnou sem, abych si přečetl vybrané příspěvky od lidí, u kterých jsem přesvědčen, že mají v hlavě víc než kluci z redakce, nebo aspoň zajímavě píší..
Jak je možné, že se náš milovaný, úžasný a dokonalý Rapideček nedostal mezi finalisty ankety Auto Roku 2013 ?! >:-[] >:-[] >:D Vždyť jeho představení náleží hned sedmá příčka největších událostí!! >:D >:D >:-[] Ano, tento server zase pobavil. A teď něco z reálného světa, kam naštěstí místní "redaktoři" nepíšou: [odkaz]