Diskuse

10 největších událostí roku podle Auto.cz

21.12.2012

Rok 2012 pomalu končí. Co zajímavého přinesl? Sestavili jsme deset nejzajímavějších událostí tak, jak je vidí naše redakce.

 

  • 00 Reagovat !

    foto mustafa

    mustafa 21.12.2012  16:18

    Bod č. 4??

    >:-[] >:D >:D :-) :-| :-O 8-s :-( :no:
    • 00 Reagovat !

      foto frogman

      frogman 21.12.2012  16:24

      « Re: Bod č. 4??

      By ma zaujímalo, koľko Škoda za túto negatívnu reklamu platí. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Otrava

      Otrava 21.12.2012  17:18

      « Re: Bod č. 4??

      Také jsem nevěřícně čučel. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto -Teddy-

        _Teddy_ 21.12.2012  17:32

        « Re: Re: Bod č. 4??

        Ja som sa rehotal... *TOTO* ma byt jedna z 10 udalosti roka??? To je na mokry hadr...
        • 00 Reagovat !

          foto FISHkaa

          FISHkaa 22.12.2012  10:26

          « Re: Re: Re: Bod č. 4??

          :yes: :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Nicco

            Nicco 23.12.2012  09:55

            « Re: Re: Re: Bod č. 4??

            Ta anketa je ceska a aby sa do nej nedostala a nevyhrala nejaka nova Skoda urcena pre sirsie nasadenie nez Citigo, to nie je udalost roka, to by mohla by udalost minimalne desatrocia, keby Rapida nepredbehol Roomster (neviem, ci bol vobec nominovany).
            [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Ondris

      Ondris 21.12.2012  17:37

      « Re: Bod č. 4??

      Tuten bod je tam jen kvůli diskusi. >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto escorpion

        escorpion 21.12.2012  18:03

        « Re: Re: Bod č. 4??

        Tiež si myslím, že očakávajú diskusiu s 200 a viac príspevkami. Stačí, že je článok o rapide či novej octavii alebo o hociakom hyundaii a diskusné stádo, ktoré obhajuje jednu či druhú stranu sa "pobije"... :no:

        Stále je to o tom istom. Hyundai šlape, VW predražený, lowend a pod, stále dookola. Diskusie prestávam čítať, pretože je to stále o tom istom. Dnes som spravil výnimku, mám vianočnú náladu ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Johny-Rico

        Johny.Rico 21.12.2012  18:42

        « Re: Re: Bod č. 4??

        >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto FISHkaa

        FISHkaa 22.12.2012  10:26

        « Re: Re: Bod č. 4??

        >:D >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto PeterLuk

      PeterLuk 21.12.2012  20:59

      « Re: Bod č. 4??

      Tiež som sa smial. Skôr tam mala byť Toyota 86 a Subaru BRZ.
  • 00 Reagovat !

    foto tvaroh

    tvaroh 21.12.2012  18:43

    slaby rok

    ak je toto top 10 tak jednoznacne slaby rok...

    ja by som dal medzi top novu M5 novu M6coupe/cabrio/grancoupe novu RS6 fakt ze su to naturbovane osemvalce nie V10

    novy range po 100rokoch ze vysiel

    nove GL urcite nie ze skoda vydala rapid a octaviu to ma fakt nenadchlo
  • 00 Reagovat !

    foto 3-diamanty

    3_diamanty 21.12.2012  19:06

    4 bod

    niekomu tu uz riadne drbe 8-s

    suhlas s kolegami vyssie... velmi slaby rok to musel byt ked sa taketo veci dostali do zoznamu
    ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto FISHkaa

    FISHkaa 22.12.2012  10:25

    WTF

    10 největších událostí 2012 a jedna z nich je "Rapid nepostoupil do top ten"? WTF? To je snad nějaký vtip ne? To že na trh přišla Kokta a Rapit ještě snad ano, ale proč tam tedy chybí třeba uvedení GT86, nebo V40, či i30 (které se, tuším, naopak probojovalo do finále...)... Za mě tedy trochu divný žebříček událostí...
    • 00 Reagovat !

      foto Mrakoplas

      Mrakoplas 22.12.2012  11:56

      « Re: WTF

      Alespoň víme, čím žijí ti kdo AUTO.CZ připravují a bohužel je to smutný pohled.
  • 00 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 22.12.2012  10:43

    Diesel pro M5?

    To je velmi nepřesný titulek.
    • 00 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 22.12.2012  18:10

      « Re: Diesel pro M5?

      Nepřesný, ale celý svět vrazil tento model pod značku M. Kdyby BMW zvolilo název 550d tak to nikdo neudělal. Protože M dali do názvu tak automaticky všichni použili název dieselová empětka. Všichni vědí, že třeba podvozkově nemá s m-divizí nic společného, ale marketing BMW zafungoval tak jak zafungoval.
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 23.12.2012  09:25

        « Re: Re: Diesel pro M5?

        To je sice zajímavé, nic to ale nemění na tom, že pro M5 žádný diesel není a nebude. Toto je 550d, stejně jako je 550i.
        • 00 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 23.12.2012  10:59

          « Re: Re: Re: Diesel pro M5?

          To si vyřiď s obchodním oddělením BMW.
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 23.12.2012  14:43

            « Re: Re: Re: Re: Diesel pro M5?

            Nerozumím. Obchodní oddělení BMW nikde nenapsalo M5d. To autor tohoto článku napsal diesel pro M5.
            • 00 Reagovat !

              foto Ham-

              Ham. 23.12.2012  15:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Diesel pro M5?

              Emblém M-divize tedy světlemodrý, tmavomodrý, červený proužek a písmeno M cpe do všech materiálů včetně označení přímo na voze samo BMW. Takže se nikdo nemůže divit, že auto je všude na světě označovano jako dieselová empětka a proč by tedy zdejší autor nemohl napsat diesel pro empětku?
              • 00 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 23.12.2012  16:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diesel pro M5?

                Protože M5ka nikdy žádný diesel nedostala. M-paket dostaneš s M-volantem a M-sedačkama třeba na 520d a nikdo nebude tvrdit, že je to M5.
                Diesel pro M5 nikdy nebyl a snad ani nebude.
                • 00 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 23.12.2012  17:05

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diesel pro M5?

                  >:D :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto Ham-

                  Ham. 23.12.2012  17:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diesel pro M5?

                  To nebude, ale 550d označují všichni jako dieselovou M5, stačí si projít pár serverů o autech. Třeba takový 5series blog používá název M5 diesel.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 23.12.2012  17:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diesel pro M5?

                    viděl jsem několik článků nazvaných třeba jako "M550d - dieselová M5?" a v článku to bylo vzápětí vyvráceno. Kdo tomu říká dieselová M5 je vocas. Tiramisu z pomazánkového másla. Šampaňské bohemka. Kaviár z lososa. Vitello tonato z krůtích prs. Tatarák ze zadního. Howgh:-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Mig-35

                      Mig_35 23.12.2012  17:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diesel pro M5?

                      konec konců
                      [odkaz]
                      stačí se podívat na označení vozu. O M5 tam není ani zmínka.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ham-

                        Ham. 23.12.2012  17:58

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diesel pro M5?

                        Zakryj si poslední tři písmenka a je to graficky vyvedené stejně jako na M5. Já netvrdím, že 550d je totéž jako M5, není. Ale marketing BMW způsobil, že všichni používají označení dieselová M5, M5 diesel etc. Kdyby si odpustili znak M tak se to nestalo.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Mig-35

                          Mig_35 23.12.2012  18:04

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diesel pro M5?

                          Zakryj si písmenko M a trikolóru a je z toho 550d :-) asi se fakt hádáme o blbosti. Nicméně, M5 je silný sedan s pohonem zadních kol a tudíž něco diametrálně odlišného od 4x4 triturbodehtu.
  • 00 Reagovat !

    foto H0nz490

    H0nz490 22.12.2012  11:46

    :D

    novy disajn auto.cz jako bod roku je smesne jak svina a snad jste nemysleli ze levnejsi octavka /rapid/ bude ve finale nejlepsich aut .... dost naivni .... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Aladeen

    Aladeen 22.12.2012  12:55

    Auto.cz

    Proste Trapas :no: :no: :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Gilgit

    Gilgit 22.12.2012  14:21

    Nesmysly a lzi

    Vsichni, co mne zde opakovane okrikovali za kritiku redaktoru Auta.cz snad ted konecne sami vidí, ze redakce je banda podivných lidí. Videl jsem za mnoho let mnoho nejruznejsích anket a prehledu nejdulezitejsích automobiliových událostí roku v ruzných zemích, ale nikdy jsem nevidel, aby nekdo zaradil neco jako bod 4. Podle mne je to, ceho se dopoustí zrejme nejlepsí portál o automobilech v Ceské Republice, smutný moment ceské automobilové zurnalistiky. A to myslím smrtelne vázne. Banda líných, poloinformovaných, arogantních a tezko ríct jakými vlivy ovládaných lidí zde díky moci elektronických médií a slabosti konkurence oblbuje mnoho lidí kterí se zajímají o automobily.

    Jinak pane Jungmanne, titul Car of the Year 2012 získaly spolecne automobily Opel Ampera a Chevrolet Volt, a opakované zámerne uvádení nepravdivých skutecností je mozná dokonce právne napadnutelné (ne ze bych cekal, ze Vás Chevrolet bude zalovat, ale bylo by to fajn). To, ze tím ukazujete jak kaslete na Vase ctenáre, to je jen tak mimochodem.
    • 00 Reagovat !

      foto bigsoul

      bigsoul 22.12.2012  15:49

      « Re: Nesmysly a lzi

      Toto je portal koncernu VW a jeho blízkych. Škodovka, kedže stále mnoho čechmi vnímana ako české auto aj keď už z českým autom ma společné, len nazov Škoda a že naň dre mnoho českých rúk,ale všetko je z Číny či mimo ČR. Ono ten Hiundai je viac český ako Škoda a to je smutné, že toľko ludí ich podporuje. A samozrejme aj AUTO.CZ asi bude mať nejaké malé provizie z reklamy.... Ono o Rapide pisat ako o novom raketopláne je dosť divné a to už začína masáž okolo Ochcavky 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 22.12.2012  16:15

        « Re: Re: Nesmysly a lzi

        Promin, ale to co píses o firme Skoda je nesmysl. Skoda je ceská automobilka patrící nemecké firme. Centrála firmy se nachází v Ceské Republice a tam padá rada rozhodnutí, i kdyz mnoho manazeru jsou cizinci a zásadní rozhodnutí ciní samozrejme Volkswagen v Nemecku. Ceská Republika je hlavní výrobní základnou pro vozy znacky Skoda. Ve vozech Skoda mají velký podíl cásti vyrobené v Ceské Republice. Zároven je v nich samozrejme mnoho cástí vyrobených v rade dalsích zemí, to je dnes normální u vetsiny automobilu vyrobených v Evrope. Z Cíny toho v evropských vozech Skoda moc není.
        • 00 Reagovat !

          foto bigsoul

          bigsoul 22.12.2012  16:38

          « Re: Re: Re: Nesmysly a lzi

          Ako može byt niečo české, keď patri niekomu inému? A sam by si sa divil kolko tam maš čínských veci... Škoda ma cca 35% českeho materialo v sebe a ostatne je dovoz a Hiundai ho ma cez 60% čo je skoro 2x viac.

          Jedine čo škodovka dava CZ ludom je praca z ktorej možete odovzdávať dane. Inač veškeré vačšie rozhodnutia idú cez VW goup.
          • 00 Reagovat !

            foto Ondrej-Samal

            Ondřej Šámal 22.12.2012  18:14

            « Re: Re: Re: Re: Nesmysly a lzi

            Aha, takže Škoda je německá? Meleš hlouposti. V tom případě je Jaguar a LR indický, Rolls-Royce německý, Chrysler italský a Volvo čínské. V dnešním globalizovaném světě to funguje jinak.
            • 00 Reagovat !

              foto Ham-

              Ham. 22.12.2012  19:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nesmysly a lzi

              Největší akcionář Daimleru je společnost Aabar (SAE) a také nikoho nenapadne označovat jej jako arabskou firmu.
          • 00 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 22.12.2012  22:08

            « Re: Re: Re: Re: Nesmysly a lzi

            Ty Tvoje procenta nesedí. Já vím, ze Skoda pouzívá i cínské díly.Jsou tam, ale ne tolik ja Ty tvrdís.
  • 00 Reagovat !

    foto flexo

    flexo 22.12.2012  18:31

    RAPID

    Pán Jungmann.
    Môžete mi prosím vysvetliť (a myslím, že aj mnohým iným čitateľom), prečo je pre Vás takým veľkým sklamaním, že sa Rapid nedostal do finále Auto roku 2013?
    Čím je toto auto také výnimočné, žeby sa tam malo oprávnene dostať? Tým, že je v podstate poskladané z dvoch "postarších" automobilov (roomster a fabia)? Čo tento automobil priniesol také inovatívne? Len mi prosím neodpíšte, že škrabku na ľad, lebo to už asi fakt skolabujem. Navyše jeho základná motorizácia je totálny výsmech a základná cena (vzhľadom na techniku) je úplný úlet a urážka zákazníkov. Vnútorný priestor (okrem až zbytočne obrovského kufra) tiež nie je niečo nadpriemerné.
    Rapid bol od samého začiatku (odkedy prišli informácie, že Škoda toto auto vyvíja) prezentovaný ako lacné auto s veľkým priestorom a jednoduchou osvedčenou technikou, ktoré by malo konkurovať Dacii. Všetko Škoda auto ako tak splnila, až na tú cenu, ktorá je totálne mimo. Mimo za to, čo Rapid ponúka, aby sme sa rozumeli. Kto sa aspoň trochu zaujíma o automobilizmus, ten to vie. Ten čo je len nevedomý zákazník, to kúpi a myslí si, aké moderné auto vlastní. :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 22.12.2012  19:16

      « Re: RAPID

      Přečti si článek ještě jednou, o žádném zklamání autor nepíše. Ani nepíše, že by se Rapid měl mezi finalisty dostat. Myslím, že podsouváš slova, která v článku nejsou. Takže moc nerozumím tomu, co by měl měl autor vysvětlovat když nic takového neřekl.
      • 00 Reagovat !

        foto Ales-Jungmann-Auto-cz-

        Aleš Jungmann (Auto.cz) 22.12.2012  19:55

        « Re: Re: RAPID

        Děkuji, ušetřil jste mi mnoho písmenek. Krásné svátky.
        • 00 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 22.12.2012  22:24

          « Re: Re: Re: RAPID

          Pane Jungmanne, kdyz uz tady reagujete, mám dve otázky:

          1. Nick flexo to spatne formuloval, ale jeho základní otázka je oprávnená: Je to skutecne vetsinový názor redaktoru Auto.cz, ze fakt, ze se Rapid nedostal mezi finalisty Auto roku 2013, patrí mezi 10 nejvetsích událostí roku? Pokud ano, pripadá Vám to skutecne i po delsí strízlivé úvaze normální?

          2. Na rozdíl od této Vasí reakce jste na muj diskuzní príspevek nezareagoval. Proto druhá otázka: Proc soustavne (po druhé behem nekolika dnu) Auto.cz uvádí, ze evropský titul Car of the Year 2012 získal Opel Ampera, kdyz ve skutecnosti tento titul byl udelen stejným dílem modelum Opel Ampera a Chevrolet Volt? Jakým právem uvádíte tuto nesprávnou informaci, ackoliv jste na ni byli upozorneni? Nebo si proste korigujete rozhodnutí COTY jak se Vám zlíbí? Evropské médium o automobilech, které není schopno korektne podat víteze evropské Car of the Year, samo ukazuje na jaké úrovni se nachází.
          • 00 Reagovat !

            foto Navtech

            Navtech 22.12.2012  23:23

            « Re: Re: Re: Re: RAPID

            Koukám, že jsi v podstatě nenapravitelnej, nebo nešťastnej, jako místní marihuánek, co úpěnlivě vyžaduje pozornost a za každou cenu se snaží být nějakou místní "autoznaleckou" ikonou. Rozdíl ve vás je, že ty si svou odbornost v podstatě někdy předvedl a marihuánek je naprosto dětinskej blbec. Co máte společného je to, že jakmile vám někdo z diskutujících dá v něčem za pravdu, jste, jak utržený ze řetězu a kydáte ty svoje sračky kolem dokola. Marihuánek se ještě snaží vtipkovat, což detailně odkopává jeho idiocii skoro dospělého věku. Udělej si tedy nějaké vlastní WWW a jistě budeš za nějakou chvíli velmi úspěšný. Pa.
            • 00 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 23.12.2012  07:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: RAPID

              Ano, jsem nenapravitelnej, porád jsem tak naivní ze si myslím, ze kdyz ty nesmysly a chyby bude kritizovat víc lidí, tak se neco zmení. A ono by to taky slo, ale to by ta kritika musela prijít od vetsího poctu ctenáru. Co to má spolecného s "autoznaleckou" ikonou? Ze bod 4 v tomto clánku je nesmyslný vidí snad kazdý normální clovek a výsledky minulé volby evropského auta roku zná taky dost lidí, na to nemusí být clovek znalec. Ale díky za citát "kydáte ty svoje sračky kolem dokola", ten je na úrovni, i kdyz já v tom, co jsem tady napsal, zádné sračky nevidím. To ctenárská vetsina, kte které patrís asi i ty, si nechá na sebe redakcí kydat informacní sračky a ani nemukne. Za to kritizuje kritika. Ale dosáhl jsi úspechu. Vetsinu ctenáru zrejme nezajímá, kdyz tady clovek opraví nebo pridá informace (jinak by se mne nekdo zastal), takze toho nechám. Ono je to jako házet perly sviním.
              • 00 Reagovat !

                foto Katikakus

                Katikakus 23.12.2012  09:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RAPID

                Navtech sem zasadne chodi notne "posilnen" alkoholem a podle toho jeho reakce vypadaji. Ber to s nadhledem, ja myslim, ze rozumne uvazujicim ctenarum je jasne cos chtel rict... :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto Navtech

                  Navtech 23.12.2012  14:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RAPID

                  Pokud bych já někdy požíval alkohol, pak jedině, jako vysvobozeni proti tvým imbecilním textum, které se tady objevují snad všude. Manželka tě zřejmě mlátí a tady jsi ve svém živlu.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Katikakus

                    Katikakus 23.12.2012  22:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RAPID

                    A pan už se vyspal z opice. Koukám, že v zoufalé snaze napsat alespoň něco smysluplné se neštítíš uchýlit k doslovnému kopírování příspěvků jiných... 8-s :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Katikakus

        Katikakus 23.12.2012  00:55

        « Re: Re: RAPID

        Precti si titulek clanku, zauvazuj nad kontextem a pak zareaguj znovu a lepe. Dotaz je zcela legitimni.
        • 00 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 23.12.2012  09:14

          « Re: Re: RAPID

          Ano přečetl, nikde ani slovíčko o tom:
          že by pro autora bylo zklamáním, že se Rapid nedostal do finále Auto roku 2013
          že by auto bylo nějak vyjimečné
          že by se do finále mělo dostat
          že Rapid přinesl něco inovativního
          že by nebyl poskládaný ze dvou jiných modelů
          že by tam měl být kvůli škrabce na led
          že by základní motorizace byla drak silnic
          že by cena byla bezkonkurenčně nízká
          že by vnitřní prostor byl obrovský
          Prostě nic, nula. Pokud to v článku je, tak velmi umě skryto nám prostým čtenářům a umí to odhalit jen velcí a stateční bojovníci proti bulvárnímu odpadu, kteří jsou schopni odhalit protistátní spiknutí i ve školní besídce.
          • 00 Reagovat !

            foto Katikakus

            Katikakus 23.12.2012  09:18

            « Re: Re: Re: RAPID

            Hame, delas ze sebe zbytecne hlupaka. Titulek jasne vypovida o tom, jakou dulezitost redakce teto "udalosti" priklada. Jsi v teto diskusi jediny, kdo to nevidi, nebo spis nechce videt... 8-s :no:
            • 00 Reagovat !

              foto Ham-

              Ham. 23.12.2012  09:50

              « Re: Re: Re: Re: RAPID

              Článek vyjmenovává nejzajímavější události z pohledu redakce. Nejzajímavější.
              A z pohledu redakce je zajímavé, že novinka domácí automobilky se neprobojuje do finále v domácí anketě, když ve všech národních soutěžích je tomu přesně naopak a dokonce v těchto národních soutěžích domácí novinka většinou s přehledem vítězí bez ohledu na kvality. Rozumím tomu, že taková skutečnost je pro českou redakci zajímavější než fakt, že se do české ankety neprobojuje novinka australského Holdenu. Tak jako rozumím, že i když není z celosvětového pohledu nejzajímavější události rozflákaná i30 při testování, tak chápu, že redakce která má pár členu a jeden z nich se dostane do tak ošemetné situace, která určitě není běžná dá takovou událost na seznam zajímavých (pro ni, pro tu redakci). A stejně tak chápu, že když redakce věnuje nějaké úsilí překopání svého webu tak je to pro ni (pro tu redakci) událost, kterou žije a je pro ni zajímavá. Redakce nikomu nepodsouvá, že to musí být zajímavosti pro půl zeměkoule. Pokud je těžké toto všechno pochopit tak nemá smysl dál argumentovat.
              • 00 Reagovat !

                foto Katikakus

                Katikakus 23.12.2012  19:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: RAPID

                Ano, o tom cely cas mluvime, ze latka redakce klesa niz a niz, bohuzel... 8-s
                • 00 Reagovat !

                  foto Ham-

                  Ham. 23.12.2012  20:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RAPID

                  Jestli ovšem neklesá úroveň některých diskutujících...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Navtech

                    Navtech 23.12.2012  21:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RAPID

                    Katikakus - představitel bulváru sem zasadne chodi notne "posilnen" alkoholem a podle toho jeho reakce vypadaji. Ber to s nadhledem, ja myslim, ze rozumne uvazujicim ctenarum je jasne cos chtel rict...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Katikakus

                    Katikakus 23.12.2012  22:32

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RAPID

                    Některých určitě ano, viz příspěvek GTI o kousek niž, jiní už jsou nějakou dobu na úplném dně - Navtech.
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 23.12.2012  22:58

                      « Re: RAPID

                      Obdivuji Ham.ovu trpělivost, logicky dokola vysvětlovat něco někomu, kdo to stejně nemůže pochopit. Od začátku jsi v tom dialogu úplně mimo a čím víc jsi mimo, tím víc jsi aktivní...a zjevně bys to nepřiznal i kdyby ti to nakonec náhodou došlo. 8-s ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Katikakus

                        Katikakus 24.12.2012  09:33

                        « Re: Re: RAPID

                        Tak jeste zes ty me vratil zpatky na koleje... >:D >:D >:D

                        Ted jeste ten zbytek diskutujicich, kterym napr. bod 4 take prijde pod uroven redakce... :-!
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 24.12.2012  14:08

                          « Re: RAPID

                          Myslíš si, že když náhodou něco nechápe víc lidí, než jeden, že to může změnit fakt, že to nepochopili... :*) ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Katikakus

                            Katikakus 24.12.2012  14:17

                            « Re: Re: RAPID

                            Ano, zatim jste celkem tri co nechapou, o cem v teto diskusi mluvime... ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 24.12.2012  14:22

                              « Re: RAPID

                              Tři je hodně málo, musíš sehnat další, aby jste měli pravdu alespoň "demokraticky", když to nejde objektivně... :-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Katikakus

                                Katikakus 24.12.2012  14:35

                                « Re: Re: RAPID

                                V nazorove minorite jste tady vy tri, chlapce... :-!
                                • 00 Reagovat !

                                  foto white-label

                                  white label 24.12.2012  14:56

                                  « Re: RAPID

                                  Hádej proč mě nepřekvapuje, žes nepochopil ani to, že to není o počtu... 8-s
                                  Ještě, že je tu Gilgit, kterému to zapaluje nesrovnatelně rychleji... viz 14:31.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Katikakus

                                    Katikakus 24.12.2012  15:02

                                    « Re: Re: RAPID

                                    Svata prostoto! Labele, to si uz fakt musis delat srandu...

                                    Dneska evidentne nejsi ve forme. Napoveda - 23.12., 09:13
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto white-label

                                      white label 24.12.2012  15:07

                                      « Re: RAPID

                                      Konečně si pochopil aspoň to, že si z tebe dělám srandu...
                                      Přiznávám, že tě zas tak poctivě nečtu (nevidím důvod), takže vůbec netuším cos tady vytvořil zrovna včera ráno... ;-)
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Katikakus

                                        Katikakus 24.12.2012  15:22

                                        « Re: Re: RAPID

                                        Vidis, kdybys cetl pozorneji, nestalo by se ti to, co ve 22:58... ;-)

                                        Hezke Vanoce.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Gilgit

                        Gilgit 24.12.2012  09:46

                        « Re: Re: RAPID

                        Co kdyz jses treba mimo ty? Ten kdo zarazení bodu 4, to znamená skutecnosti, ze se nejaké auto nedostalo do uzsího výberu nejaké volby auta roku, pokládá za jednu z deseti nejdulezitejsích automobilových událostí roku 2012, si tím sám vystavuje vysvedcení.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Katikakus

                          Katikakus 24.12.2012  09:49

                          « Re: Re: Re: RAPID

                          Myslim, ze WL tohle vysvetlovat je ztrata casu. Prisel, videl, nepochopil, chtel si kopnout, udelal ze sebe troubu... ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 24.12.2012  14:05

                            « Re: RAPID

                            >:D
                            Díky za pohotové potvrzení mé reakce z 22:58 >:-[]
                            • 00 Reagovat !

                              foto Katikakus

                              Katikakus 24.12.2012  14:23

                              « Re: Re: RAPID

                              Mne nedekuj, toho troubu si ze sebe ve 22:58 udelal sam. Ja jenom pojmenoval to, ceho si, jak videt, vsimli i ostatni.

                              Takze maximalne podekuj sam sobe... >:-[]
                              • 00 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 24.12.2012  14:35

                                « Re: RAPID

                                Díky za další potvrzení mé reakce z 22:58, klidně pokračuj... ;-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Katikakus

                                  Katikakus 24.12.2012  14:42

                                  « Re: Re: RAPID

                                  S radosti! Zacinas me bavit, stejne jako jossalito. A navic i podekujes... ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 24.12.2012  14:03

                          « Re: RAPID

                          U tvého diskusního kolegy už mě to samozřejmě nepřekvapuje, ale zjevně máš taky nekonečný problém pochopit nadpis článku, který jasně vyjadřuje, že jde o subjektivní žebříček podle redakce Auto.cz (jen samotný bod 1 je toho zcela jasným důkazem). Co to je za "argument", že si jakýmkoli bodem vystavuje "vysvědčení". Myslíš vysvědčení tvým pohledem, mým pohledem, nebo nějakým virtuálně superobjektivním pohledem? Opravdu nedokážeš pochopit, že pro někoho může být stejný bod tou nejdůležitější událostí a pro někoho jiného zase tou nejméně podstatnou vůbec.
                          Nikdo nikoho nenutí s tím žebříčkem souhlasit a každý si tu může udělat vlastní, ale podobně někomu vyčítat jeho subjektivní (už podle nadpisu je jasné, že se jej za objektivní nesnaží ani vydávat) pohled je mimo. Když se tobě bude líbit např. červené auto a mně naopak bílé a napíšu ti, že si tím sám vystavuješ nelichotivé vysvědčení, co si tak o mně asi budeš myslet? Předpokládám, že to samé, co si teď (nejen) já myslím (nejen) o tobě... :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Gilgit

                            Gilgit 24.12.2012  14:31

                            « Re: Re: RAPID

                            V zásade más pravdu. Já ale slova "podle Auto.cz" chápu jako podle výberu Auto.cz, ne pro redakci Auto.cz. Kazdý zebrícek takového typu je podle výberu nekoho, jinak to nejde. Mel by ale snad ukazovat nejzajímavejsí události pro ctenáre, pro ne je totiz urcen. Ty si vázne myslís, ze zarazení bodu 4, i kdyz z pohledu redakce, je normální? Tobe je vázne jedno, ze redakce nedovede ani korektne nazvat víteze evropské volby automobilu roku? A jeste jedna poznámka: Nepamatuji si, ze by jakýkoliv zebrícek top ten automobilových událostí za nejaký rok, který jsem kdykoliv v nejakém ceském ci zahranicním médiu cetl, obsahoval jako jeden bod zmenu grafiky toho média. Ale nechci se hádat. Nemyslím si, ze bychom byli názorove az tak daleko od sebe. Takze veselé vánoce Tobe a vsem lidem dobré vule. :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 24.12.2012  14:52

                              « Re: RAPID

                              Logicky je to žebříček právě redakce! auto.cz, nikoli žebříček dle čtenářů (viz tvé "nejzajímavejsí události pro ctenáre"). A tady jsme u jádra vašeho nepochopení. Sestavovali ten žebříček (i kdyby jen částečně) snad čtenáři, nebo jsou ty body sestaveny podle nějaké ankety uživatelů auto.cz? Nesestavovali a nejsou, takže...
                              Mimochodem jak by sis takový čtenářský žebříček představoval, podle prokoncernově orientovaných uživatelů, nebo naopak podle antikoncernově orientovaných? Podle sociálně slabších/silnějších, podle národnosti, podle sexuální, nebo náboženské orientace, pohlaví, atd. atd., Každý by ten žebříček sestavil logicky jinak (viz má předchozí reakce), takže jedině na to jít nějakým matematickým průměrem..., ale i to by mělo výpovědní hodnotu pouze "statistickou".
                              Vůbec to neberu jako hádku, jen výměna názorů...

                              Taky přeji krásné Vánoce... :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 23.12.2012  22:52

                    « Re: RAPID

                    V tomto případě neklesá, ta je totiž (v lepším případě) nekonečně průměrná stabilně... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 22.12.2012  21:03

    GARÁŽOVÁ UDÁLOST

    Zde pod principem "v garáži padni komu padni" je jednoznačnou událostí roku nová Octavia. A to i z toho důvodu, že je to auto nejen pro Česko, nýbrž doslova pro celou Evropu. Ten další důvod je to, že se jedná o první auto z novodobé Škody, které diktuje styl ve své třídě, je svým technickým (zejména bezpečnostním) vybavením na samém vrcholu Evropy a v neposlední řadě je to design Octavie... design, který nastolil do třídy řád a pořádek, nebývalou krásu a klasu na kterou dolsova dnes nikdo nemá. Bravo Octavia.

    Za ryze osobní událost roku pak považuji to, že jsem v tom dokonalém silničním brajglu - nenalajnováno, výtluky, trestuhodná déjedna - přežil tento rok bez ztráty kytičky (doufám že ten týden ve zdraví doklepnu též).

    P.S. A měl bych jednu negativní (nejnejnejnegativnější) odálost roku, to jsou... telefonující dámy za volantem. Doslova žasnu jak mohou doslovná jízdní polena, neb žena z principu nemůže umět dobře řídit, je to asi to samé, jako bychom po mužích měli chtít aby zase dobře... rodili, tak jak mohou dámy za volantem bezostyšně do mobilních telefonů kafrat a kafrat a kafrat a kafrat. Často se přistihnu, že při setkání s takovouto řidičkou trnu, zda už někoho na přechodu přejela, přejíždí či brzy přejede.

    Tedy závěr - až na řídké, skutečně velmi řídké výjimky je nutno si už konečně uvědomit, že dáma za volant prostě nepatří. Plotna, žehlící prkno, natáčky, cukrárna, rakvičky se šlehačkou a hovory o tom, jak kterou tlačí guma na podvazku, to ano, ovšem auto... to je nástroj výhradně pro muže.
    • 00 Reagovat !

      foto -Teddy-

      _Teddy_ 23.12.2012  07:09

      « Re: GARÁŽOVÁ UDÁLOST

      "...neb žena z principu nemůže umět dobře řídit..."

      Gratulujem! Stihol si nas este tohto roku presvedcit, ze si hlupak. Tymto si klesol hlbsie, ako som si kedy dokazal predstavit. Na uplne dno diskusnej zumpy. Mozes sa hanbit!
      :no: :no: :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 23.12.2012  09:28

        « Re: Re: GARÁŽOVÁ UDÁLOST

        provokuje, nech ho. když zareaguješ tak jak zareaguješ, na chvilku se mu postaví a on je spokojenej...
        • 00 Reagovat !

          foto vosovcelak

          vosovčelák 26.12.2012  16:28

          « Re: Re: Re: GARÁŽOVÁ UDÁLOST

          Sleduju ho už dlouho. GTI je teplomil jako vyšitej, pomatenej k tomu ... >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 23.12.2012  10:33

        « Re: Re: GARÁŽOVÁ UDÁLOST

        Na mně se nezlob, já to tu jenom píšu... Přiznám se ovšem, že s touto pravdou souhlasím prakticky bez výhrad. Existují ojedinělé, skutečně ojedinělé dámy, které umí řídit, resp. které byly obdařeny schopností dobře řídit se naučit. Ve většině případů je však pravda přírody potvrzena absolutně. Zajímavé v této souvislosti je i například to, že ženy nemají povětšinou ani potřebnou prostorovou orientaci, ale tohle naštěstí smazává navigace. Tragedií pak je ta "kafravost" ve spojitostí s volantem a mobilním telefonem, zde zdvihám opravdu varovný prst.

        Teddy, Teddy, kdo by to řekl... ženská... >:-[] :no:
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 23.12.2012  12:39

      « Re: GARÁŽOVÁ UDÁLOST

      Tak s první větou souhlasím, Octavia 3 je událostí roku ;-) Všichni, i ti co Škodovku rádi nemají, čekali, jak bude vypadat >:D Jelikož jsem ji už viděl i naživo, tak můžu říct, že je parádní :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto cjoctavian

      cjoctavian 23.12.2012  16:31

      « Re: GARÁŽOVÁ UDÁLOST

      GTI: za prvy odstavec :yes: :yes: :yes:
      Samozrejme aj zvysok je OK ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 24.12.2012  15:52

        « Re: Re: GARÁŽOVÁ UDÁLOST

        :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 23.12.2012  01:19

    Aleši, Aleši...

    Už i ty?
    Čekal jsem od tebe, že se tomu bulvárnímu balastu vyhneš 8-s :-( :'-( Slib mi, že to je naposledy a já tě za ten odpad nenominuju do chlebíčku... ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 23.12.2012  09:09

      « Re: Aleši, Aleši...

      No jo tenhle článek je "vata" :no: Navíc dát mezi největší události změnu grafiky webu je ubohé, ještě k tomu nefunguje optimálně. Např Funkčnost Galerie je strašná :no: odporné pozadí, reklama uprostřed, malý náhled, navíc když se do ní chceš dostat z článku, musíš dvakrát ťuknout brrrrr... :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Katikakus

      Katikakus 23.12.2012  09:13

      « Re: Aleši, Aleši...

      :yes:
      Bohuzel, Top 10 udalosti dle redakce Auto.cz nazorne demonstruje, kam az uroven tohoto webu klesla... 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto HTPkiller

        "-- skrytý --" 23.12.2012  09:41

        « Re: Re: Aleši, Aleši...

        Taková vánocni prehlidka uplakanku >:D :no:
        • 00 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 23.12.2012  12:34

          « Re: Re: Re: Aleši, Aleši...

          Zkus to trochu rozvinout, ať víme o co ti jde...
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 24.12.2012  16:20

            « Re: Re: Re: Re: Aleši, Aleši...

            Mluví o vánočním večírku jejich třídy na učňáku ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto HTPkiller

              "-- skrytý --" 24.12.2012  17:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Aleši, Aleši...

              ahá, učnák je myšleno jako urážka...kamaráde s vysokou, počkej, až budeš něco potřebovat vod řemeslníka. ježiší já ti tak přeju (kromě bohatého ježíška) megavojeb vod topenáře třebas >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto ljube

    ljube 23.12.2012  11:37

    tyhle články..

    poslední dobou mám pocit, že úroveň diskuzí (aspoň tedy některých příspěvků) je vyšší než úroveň článků samotných.. v podstatě je to hrozně jednoduchý.. redakce něco narychlo spáchá a ve skutečnosti se veze na lidech z diskuze. kolikrát si z článků přečtu jen nadpis a jdu rovnou sem, abych si přečetl vybrané příspěvky od lidí, u kterých jsem přesvědčen, že mají v hlavě víc než kluci z redakce, nebo aspoň zajímavě píší..

    takže BRAVO diskutující :yes:

    a událost roku? pro mě je to jasně octávka.
  • 00 Reagovat !

    foto Sonny-Crockett

    Sonny Crockett 29.12.2012  22:16

    Směšné auto.cz

    Jak je možné, že se náš milovaný, úžasný a dokonalý Rapideček nedostal mezi finalisty ankety Auto Roku 2013 ?! >:-[] >:-[] >:D Vždyť jeho představení náleží hned sedmá příčka největších událostí!! >:D >:D >:-[] Ano, tento server zase pobavil. A teď něco z reálného světa, kam naštěstí místní "redaktoři" nepíšou: [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zvrat v léčbě youtuberky Třešničkové: Poprvé ukázala popálené ruce!

Zvrat v léčbě youtuberky Třešničkové: Poprvé ukázala…

Youtuberka Týnuš Třešničková (23), která utrpěla vážné popáleniny, z nichž se stále zotavuje, musela opět…

Babiš dostal operátory k jednacímu stolu. Chce, aby přiznali reálné ceny za data

Babiš dostal operátory k jednacímu stolu. Chce, aby…

Předseda vlády Andrej Babiš se sešel se zástupci všech tří velkých síťových operátorů v Česku. Téma bylo jasné –…

 

iSport.cz

LIGA NARUBY: Rada přichystal lest, v Ďolíčku spadl fanoušek z tribuny

LIGA NARUBY: Rada přichystal lest, v Ďolíčku spadl…

Boj o titul je ve FORTUNA:LIZE prakticky rozhodnut, ale v Lize naruby se budou dít velké věci do posledního…

Třinec - Vítkovice 3:2. První duel rozhodl v přesilovkách snajpr Růžička

Třinec - Vítkovice 3:2. První duel rozhodl v…

Hokejisté Třince vstoupili do čtvrtfinále play off extraligy domácím vítězstvím 3:2 nad Vítkovicemi. Druhý tým…

 

Reflex.cz

Pornografie, nebo umění? Unikátní japonské kresby měly novomanželům usnadnit svatební noc

Pornografie, nebo umění? Unikátní japonské kresby…

Název japonského uměleckého směru Šunga lze češtiny přeložit jako „jarní obrázky“. Toto japonské umění přelomu…

Ve Francii přituhuje, bránit žlutým vestám ve výtržnostech začnou protiteroristické jednotky

Ve Francii přituhuje, bránit žlutým vestám ve…

Úřední budovy a další místa po celé Francii budou tuto sobotu strážit vojáci z protiteroristické operace…