Německé ministerstvo dopravy obvinilo italsko-americkou automobilku Fiat Chrysler Automobiles (FCA), že ve svých naftových motorech využívá nepřípustný systém pro manipulaci s emisemi. Informoval o tom německý list WirtschaftsWoche.
Zaplať pánbůh, že je v nedohlednu. A jinak- copak, máš jasné informace z první ruky, že Němci si troufli obvinit FCA zcela bez důkazu? Že je naprostou lží, že jejich emisní systém nevypíná po 22 minutách?
No, lepší než řešit, že to auto má 4 kola... a lze dokoupit i rezervu!
Revoluce...
Teda, vlastne jen "dojezdova"...
A vlastne moc nejde vyndat... a to pichly kolo holt musis nechat lezet na silnici...
???
V čem je změna?
Řekl bych, že to tak mám dlouho, jestli ne odjakživa... že jsem 3 roky jezdil v chrochtajícím Passatovi na tom nic nemění - už tehdy jsem z toho byl nešťastnej.
Hned po prevaleni dieselgate byl Fiat nehorsi v testech NOx u novych motoru. Dalsi byl myslim Renault. V Italii je Fiat presne jako Skoda u nas, domaci autmobilka, plati obrovske dane, zamestnava a navic je silne navazana na nejvyssi poliku. Takze se dalo cekat ze jim to v IT projde a v Nemecku ne. Presne tak jak to roky prochazelo VW v D, az se na to podivali v US.
No jestli to tak půjde dál, konec dieselů v osobácích (ne náklaďácích) to jen urychlí. Osobně nic proti tomu nemám, sazomet kanceromet mi k baráku nesměl.
Nevím co chceš urychlovat, diesel vs benzín (v česku) je v poměru 3/4 ku 1/4 v prodaném objemu na benzínkách a bude to ještě horší až za dva roky zakážou N95. Rakovinometná lobby napřed zdeformovala trh tím, že na benzín dala větší daň než na naftu a teď ho zařízne úplně. Abych pravdu řekl, nevím čí zájem za tím vlastně stojí. Agrofert dodává řepku pro naftu, ale i líh pro benzín, takže by mu mohlo být vlastně jedno na co se jezdí, ne?