Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Němci vrací úder. Obvinili Fiat Chrysler z manipulací s emisemi

Německé ministerstvo dopravy obvinilo italsko-americkou automobilku Fiat Chrysler Automobiles (FCA), že ve svých naftových motorech využívá nepřípustný systém pro manipulaci s emisemi. Informoval o tom německý list WirtschaftsWoche.
Zpět na článek
2. 9. 2016 08:57
3. 9. 2016 23:04
Avatar - Ja Prvni 123
1. 9. 2016 19:35
Ty woe, tak to už je fakt síla...
a tahle banda grázlů se diví, že "dohoda o volném obchodě je v nedohlednu"?

Asi je jim to stejně jedno, když vlečou Evropu do III. války...
Rozbalit vlákno
20
Avatar - speedfred
1. 9. 2016 19:54
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
prerozdeľovanie moci a majetku.
Avatar - _Karel_
1. 9. 2016 20:20
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
Zaplať pánbůh, že je v nedohlednu. A jinak- copak, máš jasné informace z první ruky, že Němci si troufli obvinit FCA zcela bez důkazu? Že je naprostou lží, že jejich emisní systém nevypíná po 22 minutách?
Avatar - Ja Prvni 123
1. 9. 2016 20:37
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
Nemám... a je mi to jedno. Stejně nemám diesely v autě pod 3,5 tuny rád.

Ale usvědčený podvodník se chystá zakázat jediné automobilce s americkými vlastníky, která je aktivní v Evropě, prodej v Německu.

Jinak jdu pryč... ta onanie nad Ursus arctos je fakt obtěžující... pár dní počkám, snad to přejde.
Avatar - Avanti
1. 9. 2016 20:55
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
Ursus arctos to je Kodiaq? >:D
Avatar - _Karel_
1. 9. 2016 20:57
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
latinské jméno medvěda hnědého. Grizzly (jehož poddruhem je i kodiak) je Ursus arctos horribilis (medvěd strašný).
Avatar - Ja Prvni 123
1. 9. 2016 21:09
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
:-) Myslím, že Kodiak je poddruh medvěda hnědého... ale jinak máš pravdu.
Avatar - _Karel_
1. 9. 2016 21:11
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
Máš pravdu, jak grizzly tak kodiak jsou poddruhy hnědého :yes:
1. 9. 2016 21:23
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
hosi, vy mate teda starosti ;-) :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
2. 9. 2016 21:58
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
:-)

No, lepší než řešit, že to auto má 4 kola... a lze dokoupit i rezervu!
Revoluce...
Teda, vlastne jen "dojezdova"...
A vlastne moc nejde vyndat... a to pichly kolo holt musis nechat lezet na silnici...

Ne?

;-)
2. 9. 2016 10:09
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
Škoda Strašný
Avatar - Ja Prvni 123
1. 9. 2016 21:11
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
Jak říká Karel.. je to latinsky medvěd hnědý.
Ale baví mě na tom ten ursus.

[odkaz]
Avatar - Hittman
1. 9. 2016 21:35
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
A v čem je německé ministerstvo usvědčený podvodník, co chce zakázat prodej FCA?
2. 9. 2016 08:50
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
nejsou nahodou americti vlastnici i ve Fordu a Oplu?
2. 9. 2016 09:16
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
To se vážně ptáš?
2. 9. 2016 11:24
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
a ty se taky vazne ptas? nepoznas ironickou recnickou otazku?
Avatar - Emel
2. 9. 2016 09:13
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
Aha, je mi to jedno, diesel mě nezajímá... no, to je zajímavá změna postoje :-)
Avatar - Ja Prvni 123
2. 9. 2016 21:27
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
???
V čem je změna?
Řekl bych, že to tak mám dlouho, jestli ne odjakživa... že jsem 3 roky jezdil v chrochtajícím Passatovi na tom nic nemění - už tehdy jsem z toho byl nešťastnej.

Ale Passat se nekupuje... Passat se fasuje.
3. 9. 2016 22:19
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
Passat sa aj kupuje - ale ako poriadne "vyškolená šunka" z Nemecka. ;-)
5. 9. 2016 08:04
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
>:-[] :yes:
2. 9. 2016 10:18
Re: Ty woe, tak to už je fakt síla...
Hned po prevaleni dieselgate byl Fiat nehorsi v testech NOx u novych motoru. Dalsi byl myslim Renault. V Italii je Fiat presne jako Skoda u nas, domaci autmobilka, plati obrovske dane, zamestnava a navic je silne navazana na nejvyssi poliku. Takze se dalo cekat ze jim to v IT projde a v Nemecku ne. Presne tak jak to roky prochazelo VW v D, az se na to podivali v US.
Avatar - Barrichello
2. 9. 2016 08:29
No jestli budou muset
platit pokutu, tak to už nevím, to aby se spoljili se 3 koncerny najednou.

Jinak v USA to opět drží Jeep, pikapy už stagnují a pár modelů Dodge....
Rozbalit vlákno
2
2. 9. 2016 10:10
Re: No jestli budou muset
Tak hlavně v USA FCA rostlo o 3% zatímco GM spadl o 5% a Ford o 8%. ;-)
Avatar - Barrichello
2. 9. 2016 12:00
Re: No jestli budou muset
jenže GM rostly sedany a osobáky (Verano, Regal, Cruze, Spark , ATS, Corvette, Volt) takže nežije jen z dodávek a SUV jako FCA >:D
Avatar - Barrichello
2. 9. 2016 08:57
Nene :o)
Pentastar dostane přímý vstřik v roce 2017 nebo 2018, ty brdo, jenom 10-11 let zpoždění proti GM >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barrichello
2. 9. 2016 11:57
Re: Nene :o)
No jakej mají náskok, hehe >:D
3. 9. 2016 23:04
Re: Nene :o)
priamy vstrek je aj tak blbosť. pentastar je vyborny taký, aký je.
2. 9. 2016 10:57
Konec dieselů
No jestli to tak půjde dál, konec dieselů v osobácích (ne náklaďácích) to jen urychlí. Osobně nic proti tomu nemám, sazomet kanceromet mi k baráku nesměl.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Stejsn
2. 9. 2016 12:41
Re: Konec dieselů
Nevím co chceš urychlovat, diesel vs benzín (v česku) je v poměru 3/4 ku 1/4 v prodaném objemu na benzínkách a bude to ještě horší až za dva roky zakážou N95. Rakovinometná lobby napřed zdeformovala trh tím, že na benzín dala větší daň než na naftu a teď ho zařízne úplně. Abych pravdu řekl, nevím čí zájem za tím vlastně stojí. Agrofert dodává řepku pro naftu, ale i líh pro benzín, takže by mu mohlo být vlastně jedno na co se jezdí, ne?
Avatar - Barrichello
2. 9. 2016 12:55
Re: Konec dieselů
Nikde není psáno že N95 zakážou úplně a pokud i jo, jistá auta s tím nemaj sebemenší problém.... Vono není benzín jako benzín, že >:D