Zpomalování hospodářské expanze v Číně a dalších rozvíjejících se zemích podkopává růst německých automobilek. Jejich prodej na tamním trhu ve druhém čtvrtletí klesl o šest procent.
Jsi vtipný, ale trošku jsi to nevystihl. Boomu v Číně se zúčastnili všichni, kdo chtějí něco v automobilovém průmyslu znamenat. Ti co přišli dřív mají investice v daleko lepším stavu než ti, co přišli později.
Jak komu se nedari. Treba D3 vcetne Audi je na americkem trhu velmi spokojena. Zejmena Audi se podaril maly zazrak dostat se behem deseti let z nuly do absolutni elity. To je neco co treba takovy Lexus nedokazal za tricet let existence a to je na americky trh primarne zamereny zatimco Audi je celosvetova znacka.
No Audi v USA kouká na Lexus/MB/BMW z hodně velký dálky. Hlavní prodeje směrem nahoru jim teď dělá A3, ale to nebude donekonečna. Prodává stejně jako Acura. Takže zázrak nevidím.
Audi se nedari nic moc? Za poslednich deset let rust na americkem trhu na 233 % puvodni hodnoty prodeju neni nic moc? Pro srovnani rust Mercedesu za stejnou dobu na 161 %, BMW na 131 %. Kdyz uz tu padnul ten Lexus, byt do tehle top skupiny tak uplne nepatri, tak tam je to vyslovene stagnace a sice "rust" na 108 %.
Audi na BMW a MB ani zdalka nemá, nemá ani na Lexus v prodeji luxusních aut a tak defakto jako konkurence zbývá Linccoln, Cadillac a Infinitti a ještě luxusní modely Hyundai. To tak veškerá jeho konurence v USA, na to trio MB, BMW a Lexus se dívaj opravdu zdálky >:D
Zrovna jsem si četl na uk.businessinsider.com 15 věcí, za které nemám vyhazovat peníze a je tam i "brand new car". Je vidět, že Číňani to už četli s předstihem ...
já se nestačím divit! Konec srpna a na auto.cz zjistili, že prodeje v Číně stále klesají.
Ale tabulku samozřejmě nedají, jak by vysvětlili pokles VW v červenci o 30%?