Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Německé automobilky zapomínají na trh levných vozů

Němečtí výrobci automobilů se dostatečně nesoustředí na potenciál trhu s levnými vozy. Myslí si to německý odborník na automobilový průmysl Ferdinand Dudenhöffer.
Zpět na článek
4. 7. 2007 09:36
neregistrovaný "Eonwe"
4. 7. 2007 10:30
neregistrovaný "Stillborn"
4. 7. 2007 22:05
neregistrovaný "."
4. 7. 2007 22:50
neregistrovaný "Bigi"
4. 7. 2007 17:30
neregistrovaný "Hondaman"
5. 7. 2007 11:01
neregistrovaný "Martyr"
4. 7. 2007 09:52
anonym
4. 7. 2007 10:31
neregistrovaný "Stillborn"
4. 7. 2007 14:37
4. 7. 2007 18:20
anonym
4. 7. 2007 19:25
5. 7. 2007 08:19
4. 7. 2007 18:01
neregistrovaný "patrik"
4. 7. 2007 11:13
neregistrovaný "WOLF"
7. 7. 2007 19:15
anonym
4. 7. 2007 13:47
neregistrovaný "ála"
4. 7. 2007 17:33
neregistrovaný "Hondaman"
5. 7. 2007 21:25
neregistrovaný "emylak"
4. 7. 2007 15:45
anonym
4. 7. 2007 16:56
neregistrovaný "SUPERSONIC"
4. 7. 2007 17:35
neregistrovaný "Hondaman"
4. 7. 2007 17:36
neregistrovaný "Hondaman"
7. 7. 2007 19:29
anonym
4. 7. 2007 17:22
neregistrovaný "gogo"
4. 7. 2007 17:23
anonym
4. 7. 2007 18:26
neregistrovaný "tonic"
4. 7. 2007 23:50
neregistrovaný "komik"
4. 7. 2007 23:51
neregistrovaný "komik"
7. 7. 2007 19:34
anonym
neregistrovaný "Eonwe"
4. 7. 2007 09:36
Možná je to pravda...
...jen doufám, že VW nedá na svůj budoucí levný vůz logo Škoda!!!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Stillborn"
4. 7. 2007 10:30
Re: Možná je to pravda...
To myslim nehrozí... Škodovka má svoje vlastní vedení a rozhoduje o svých modelech sama... i když je pravda že jim VW sem tam něco nepovolí...
Avatar - SpiderJ
4. 7. 2007 14:38
Re: Možná je to pravda...
:yes:
neregistrovaný "."
4. 7. 2007 22:05
Re: Možná je to pravda...
to myslis vazne? sefove skody jsou od VW (dole je interview), ktery i jako vlastnik muze treba rozhodnout ze bude vyrabet sekacky.
neregistrovaný "Bigi"
4. 7. 2007 22:50
Re: Možná je to pravda...
Skôr sa budu volať SEAT
neregistrovaný "Hondaman"
4. 7. 2007 17:30
Re: Možná je to pravda...
Jé, a já myslel že se tak už děje...
neregistrovaný "Martyr"
5. 7. 2007 11:01
Re: Možná je to pravda...
Kdyz si sednu do Golfa tak mam pocit ze sedim v levnem voze...
anonym
4. 7. 2007 09:52
názor
Drahými auty je světový trh přesycen. Potenciál kupců je mezi těmi, kteří nemají na drahá auta.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Stillborn"
4. 7. 2007 10:31
Re: názor
ok, souhlas... k tomu snad už neni co dodat...
Avatar - SpiderJ
4. 7. 2007 14:37
Re: názor
spíš bych řekl, že potenciál je v lidech, kteří nemají na nová auta a chtějí je za tolik co mají... ;-) Kvalitních ojetin jsou mraky, jenže lidem se nechce hledat, nebo tomu nerozumí... Co ty na to?
anonym
4. 7. 2007 18:20
Re: názor
Alebo ich nechcu. Inak zaujimave je, ze clovek si kupi ojazdene auto, ale zeby si niketo kupil starsinabytok, alebo pouzitu chladnicku, to som este nezazil :) A vysledok moze byt rovnaky, bud posluzi, alebo bude byt musiet opraveny, alebo sa rozpadne.
4. 7. 2007 19:25
Re: názor
Žádné auto není drahé. Jen je potřeba mít peníze. Cesta není "nutit" výrobce k výrobě levných aut, nýbrž "nutit" sebe vydělat prachy. Cenové spektrum vozů je od cca deseti průměrných mezd (v Česku) což je tedy cca 200tisíc po 30 miliónů za Veyrona. Vybere sí každý, švorcák, střední třída i pracháč. V jaké skupině je nejlepší se pohybovat, to už si rozhodni sám.
4. 7. 2007 21:28
Re: názor
Nikdo vyrobce "nenuti", jde ciste o maximalizaci zisku. Cisty zisk z levneho auta xL Kc, prodej nL kusu, cisty zisk z draheho auta xD Kc a prodej nD kusu, po odecteni pevnych nakladu a dalsich souvislosti vyrobce proste vidi dve (nebo obecne vic) hromadky a zvazi, ktera stoji za namahu a do kterych pujde. Tvoje uvaha je naprosto iracionalni a pokud z ni neco vyplyva, tak jen to, ze jsi se stale nevzpamatoval z naprosto banalni a nezajimave skutecnosti, ze si muzes koupit dobre auto. Moje auto stalo skoro presne me dva mesicni platy.
5. 7. 2007 08:19
Re: názor
Nemám se z čeho vzpamatovávat. Má úvaha je zcela věcná, praktická a odráží věrně realitu života. Tohle jsem si myslel i v době, kdy jsem neměl ani na kloudnej RC model... P.S. Pokud vlastníš 911ku, pak blahopřeju ke mzdě :-) ;-)
4. 7. 2007 10:11
Lacne a lacne
V segmente do 10.000 Eur predsa napriklad koncern VW ma zastupcov....Fox, v Brazilii aj jeho kombi-verzia, najlacnejsie verzie Pola a Fabie...mali by to skusit este o cenovu triedu dolu, alebo za tie iste peniaze ponuknut viac. Ako napriklad Dacia. A tiez maju po svete dost fabrik s lacnou pracovnou silou, tak potom neviem, kde je ten pes zakopany. Alebo mozno nevidia v extremne lacnych autach prilis velky potencial a do tohto segmentu vahaju vstupit preto.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "patrik"
4. 7. 2007 18:01
Re: Lacne a lacne
Ona třeba i Honda vlastně dementovala, že se chystá vyvinout ultralevné auto. City je pouze relativně levné auto, do téhle kategorie nepatří. Honda se nikdy netajila, že má, stručně řečeno, laťku, pod kterou nepůjde. Podle toho taky vypadají výbavy, které nasazuje jako základ, i takové prkotiny, že jako jedna z mála má metalízu v ceně. - To všechno říkám jako úvahu o tvé poslední větě. Mám pocit, že německé značky to vidí svým způsobem podobně. Myslím to byl Ludanek, který kdysi řekl, že korejská auta pro ně nejsou konkurence proto, protože s nimi nehodlají cenově soutěžit. Jistě to lze brát trochu jako snobárnu nebo i faleš, ale stanovisko je to jasné. Možná dokonce je právě v tomhle tajemství, proč se Škoda-VW nikdy nestala chudinskou značkou slepovanou z německého odpadu, jak jsme se na začátku obávali. Uvidíme, jak třeba právě VW zvládne své projekty v Číně. S tou Jižní Amerikou máš samozřejmě pravdu, ale jednoho Mexičana nám VW i tak do Evropy pustí :-))
Avatar - SpiderJ
4. 7. 2007 20:22
Re: Lacne a lacne
Jako snobárnu lze brát cokoliv, co má nějakou hodnotu.. Nastavená latka a rozumný poměr cena-výkon je to, co prodává vozy v Evropě.. :-) Honda zvolila pro mě vyhovující systém výbavy, kdy ve voze je většinou vše, co člověk od té či oné kategorie očekává, žádné sáhodlouhé seznamy příplatků.. ;-)
neregistrovaný "WOLF"
4. 7. 2007 11:13
RENAULT
nejenom ze ma renault vice malych aut ale ma jiny system marzi... ty jsou vetsinou nulove ... a renault pak vyplaci premie za prodane kusy... ty nahradi marze...
Rozbalit vlákno
1
anonym
7. 7. 2007 19:15
Re: RENAULT
Až na to, že když sem na jednom z evropských autosalonů otevíral dveře jenoho z Renaultů, tak mi to tak trochu nostalgicky připomělo psaní křídou na tabuly před dávnými lety ....
Takže sytémy a jejich mařže odpovídaj GOODWILU dané značky, její kvality a spolehlivosti...
A jediný malý vozy od Renultu je Twingo a Clio..
neregistrovaný "ála"
4. 7. 2007 13:47
VW to nemá zapotřebí
VW to nemá zapotřebí, bohatě stačí nižší hatchback Polo, doplněný takovým lepčím hatchbackem Golfem. Malé auta umí dělat japonci, tak jim je nechejme, ať VW raději dělá klasické robustní a hlavně evropské auta pro normální lidi a ne nákupní tašky viz obludy typu Smarta a podobně.
Rozbalit vlákno
0
4. 7. 2007 13:55
Spis si chtej zachovat hodnotu znacky
K chrleni levnejch kramu se muze uchylit jenom automobilka, ktera nestiha na trhu normalnich automobilu...viz Renault...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - SpiderJ
4. 7. 2007 14:34
Re: Spis si chtej zachovat hodnotu znacky
On Logan nakonec není zase až tak špatné auto.. Jen musíš vědět, co po něm můžeš chtít a co naopak ne... Počkej, až sem začnou vozit okolený papundekly z Indie... :'-(
neregistrovaný "Hondaman"
4. 7. 2007 17:33
Re: Spis si chtej zachovat hodnotu znacky
Mě to tolik nevadí. Až do me nabourá indické auto tak jen opravím lak a bude to... On na tom bude hůř.
Avatar - SpiderJ
4. 7. 2007 20:14
Re: Spis si chtej zachovat hodnotu znacky
...pokud zrovna nepůjdeš po přechodu... :-(
neregistrovaný "emylak"
5. 7. 2007 21:25
Re: Spis si chtej zachovat hodnotu znacky
dobra poznamka :yes:
6. 7. 2007 00:17
Re: Spis si chtej zachovat hodnotu znacky
>:-[] :yes: :yes: :yes:
6. 7. 2007 00:18
Re: Spis si chtej zachovat hodnotu znacky
to je pravda, fakt je to lepsi nez 60% aut na nasich silnicich... ;-\
anonym
7. 7. 2007 19:24
Re: Spis si chtej zachovat hodnotu znacky
Souhlas ale kvalitní automobilka by měla zákazníkovi nabídnout od všeho trochu např OPEL..od malých kompaktních vozů ( Opel Corsa )přes vozy střední třídy ( Opel Astra ) přes vozy vyšší třídy ( Opel Vectra ) až po vozy velkoprostorové ( Opel Agila, Meriva, Zafira ) užitkové jako ( Opel Vivaro, Combo aj. ). Samozdřejmě by neměli chybět sportovní vozy jako ( Opel Tigra, GT, a celá série OPC )
To je umění značky, nabídnout zákazníkovy to co chce, aniž by musel volit jinou značku jen pro její nedostatky..
Avatar - SpiderJ
4. 7. 2007 14:33
Kupní (im)potenciál
TAk já tedy opravdu nevím, jestli je nutné, aby se každá značka snažila vyrobit co nejlacinnější vozítko.. Jen si tím zkazí image.. Jen at´ VW dál vyrábí kvalitní auta... Raději si koupím ojeté VW, Hondu, Ford, Toyotu bez konstrukčních kompromisů s notnou dávkou (byt použitého) komfortu a dynamiky, než novou poloplechovku s jízdními vlastnostmi rozvrzaného gauče a pasivní i aktivní bezpečností žigula... >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
11
anonym
4. 7. 2007 15:45
Re: Kupní (im)potenciál
No jasně! Přece nekoupím nové, když můžu mít super ojetinu po prvním majiteli, nebouranou, v plné palbě, najeto jenom pár km! To už se vyplatí. Člověk prostě nesmí být hloupý....
neregistrovaný "SUPERSONIC"
4. 7. 2007 16:56
Re: Kupní (im)potenciál
VW?HM.. VW SI UZ DAVNO MALA ZMENIT NAZOV,OD ZACIATKU 90 ROKOV TO UZ NIE JE PRAVDA, CO NOSI V SVOJOM MENE... :-!
neregistrovaný "Hondaman"
4. 7. 2007 17:35
Re: Kupní (im)potenciál
Zapoměl jsi přidat překlad. Je tu spousta lidí co neví co volkswagen znamená.
P.S. pro ty co to neví to znamená Lidové vozidlo.
neregistrovaný "Hondaman"
4. 7. 2007 17:36
Re: Kupní (im)potenciál
Zapoměl jsi přidat překlad. Je tu spousta lidí co neví co volkswagen znamená.
P.S. pro ty co to neví to znamená Lidové vozidlo >:D
Avatar - SpiderJ
4. 7. 2007 19:04
Re: Kupní (im)potenciál
Mno, ono to Volks-znamená Deutsches Volk >:-[] ten na to má >:D >:D
4. 7. 2007 19:28
Re: Kupní (im)potenciál
Neposuzuj tu lidovost podle svých finančních možností. Za padesát tisíc nový VW nebude nikdy. Pro průměrného němce je VW opravdu levné auto. A samozřejmě již (bravo) i pro mnoho čechů.
Avatar - SpiderJ
4. 7. 2007 20:17
Re: Kupní (im)potenciál
Je to tak... V době, kdy si člověk na podpoře může pořídit na půjčku ledničku, hifi, plasmu a ještě mu zbyde na lahváče mi to příjde jako ne příliš smysluplný směr vývoje trhu s vozy... ;-)
4. 7. 2007 20:41
Re: Kupní (im)potenciál
Ty znáš nezaměstnaného který si z podpory tohle pořídil na úvěr?
Avatar - SpiderJ
4. 7. 2007 21:46
Re: Kupní (im)potenciál
tři... :-)
5. 7. 2007 08:21
Re: Kupní (im)potenciál
:-) :-) :yes:
anonym
7. 7. 2007 19:29
Re: Kupní (im)potenciál
Na půjčku, kterej * by něco takovýdleho udělal, to pak ve finále zaplatiíš díky půjčce za daný výrobek dvojnásob. Neni ekonomičtější a inteligentnější si na to radši chvilku počkat a vydělat?
neregistrovaný "gogo"
4. 7. 2007 17:22
Wartburg
Podle mého názoru by se koncernu VW oplatilo zíksat práva na značku Wartburg (nemá-li je náhodou? Po revulici do toho dodávali motry...) a pod ní může chrlit levný fára na rozvojový trhy...
Jinak ten článek je výstižnej... A proč VW v segmentu levných aut zatím (moc) nefunguje? Ne proto, že to nemá zapotřebí (zapotřebí to nemá Porsche), ale rpostě proto, že Němci jsou prostě konzervativní. Kdo někdy pracoval ve firmě vlastněné Němci, asi tuší...
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 7. 2007 17:23
Wartburg
Podle mého názoru by se koncernu VW oplatilo zíksat práva na značku Wartburg (nemá-li je náhodou? Po revulici do toho dodávali motry...) a pod ní může chrlit levný fára na rozvojový trhy...
Jinak ten článek je výstižnej... A proč VW v segmentu levných aut zatím (moc) nefunguje? Ne proto, že to nemá zapotřebí (zapotřebí to nemá Porsche), ale rpostě proto, že Němci jsou prostě konzervativní. Kdo někdy pracoval ve firmě vlastněné Němci, asi tuší...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tonic"
4. 7. 2007 18:26
Re: Wartburg
A hlavne nikto z nas nepozna plany VW manazmentu :) Osobne si myslim ze VW nepostupi vyssie (ako s Phaetonom, na to tato automobilka nema imidz a prsoim netvrdte mi, ze by si to z vas niekto kupil, keby mal na to peniaze, lebo keby som mal peniaze na Phaetona, kupim si nieco s lepsim imidzom, lebo vtejto kategorii aut sa nejedna o to ci je kufor 500l, alebo 450l, ale skor by sa mal pratat nizsie. Ved aj logika hovori. Lepsie zisky plynu z 10 predanych VW Polo 1.2 ako z jedneho Phaetona.
neregistrovaný "komik"
4. 7. 2007 23:50
nemaj za potrebi...
Kdyz na DE trh prisla Fabie, lidi ji zacali kupovat protoze je levnejsi nez Polo i kdyz ma horsi image. Vzdycky budou svobodny matky, studentici atd, kdo bude chtit jezdit a nechce olitany auto, se kterym je vic prace. VW muze nasledovat Ford v USA, ti byli tak hrdi na sve velke a kvalitni vozy, ktere se nebudou srovnavat s nejakejma pidi-japoncema...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "komik"
4. 7. 2007 23:51
nemaj za potrebi
Kdyz na DE trh prisla Fabie, lidi ji zacali kupovat protoze je levnejsi nez Polo i kdyz ma horsi image. Vzdycky budou svobodny matky, studentici atd, kdo bude chtit jezdit a nechce olitany auto, se kterym je vic prace. VW muze nasledovat Ford v USA, ti byli tak hrdi na sve velke a kvalitni vozy, ktere se nebudou srovnavat s nejakejma pidi-japoncema.
Rozbalit vlákno
1
anonym
7. 7. 2007 19:34
Re: nemaj za potrebi
Sorry, ale jako student bych si Fábii nevzal ani kdyby byla za darmo, to bych radši jezdil MHD....Ještě tu vyblitou zelenou..a tu novou bych nechal bez komentáře, menší verze Roomsteru podobná Suzuce Svift..Nic moc Vážení ,,němečtí'' autokolegové