To je správná odpověď.Každý trh je jiný.Když jsem byl ve Vietnamu,jezdily tam nejvíce Toyoty. Hodně Hyundai/Kia,BUSy téměř výlučně Hyundai,,z japonců Mazda a Honda,převládaly sedany a když se na to člověk podívá seriozně,některé sedany odvozené od EU verzí z 5D jsou hodně podařené-např. od Fiesty.Škoda ani jedna,ale VW,M-B a BMW na to,jak chudobná země,často.Většina aut nových,mraky taxi.SUV minimum.V CZ-SK povede Škoda,něco také korejci z CZ-SK, v Itálii FIat...atd.Nechápat to je na diagnozu.Jo,v Jižní Koreji vládne Hyundai -Kia,nikdo se tomu nediví. ;-)
Má někdo z vás takové velké okno do půlky střechy ? Jak se s tím jezdí? Já si dávám někdy stínítko i když mi nesvítí slunko do očí, dívá se mi příjemněji.
Já se svezl s C3. Pokud je okno dokonale čistý, tak se mi to líbí, ale když je zasraný, tam co nedosáhnou stěrače, tak mě to rozčiluje. Panorama se ovšem dá zatáhnout clonou, s normálními 2 klasickými stínítky.
V první desítce jsou 4 premiová auta a v první desítce jsou 4 auta střední třídy.
A také pěkný výsledek VW UP!
Ale je vidět, jak jsou Němci neestetický, nudně uvažující, v šedi zapadající, protože v celé top30 není ani jeden zástupce K/H. Některými zdejšími diskutujícími považován za nejlěpší, nejspolehlivější, nejkvalitnější, nejhezčí, nejlépejezdící, a mnohdy i nejprémiovější auta.
moc kecas. keby to boli vysledky z fr trhu, tak by bolo na prvych 10 miestach vsetko od psa a potom zvysok sveta. keby to boli vysledky z jap, nic z europy by sa do tabulky snad ani nedostalo. to iste by platilo pre vysledky z usa ci z korei. kazdy trh je specificky, neviem preco ta prekvapuje, ze akurat v nemecku sa predava vacsina aut vyrobenych prave tam. v cr jazdia hlavne toyoty?
kuří oko?
Největší trh v Evropě nemá v top30 ani jedno korejský auto. Jen jsem poukazoval na to, že orgasmy, které tady z korejců panují nejsou nakažlivé napříč Evropou.
Další hormonální krotitel. Zkusím ti to popsat ještě jinak. Myslíš že v korei mají stavy podobné orgasmům z německých aut, jako tady z korejských? Výjimky se asi najdou.
Zkus si o tom aspoň něco nastudovat a pak kafrej. Sice je bezcelní dohoda EU- Jižní Korea, ale ta funguje jaksi jednostranně. Díky dalším poplatkům, které nejsou clem, ale úplně se mu vyrovnají, se dovoz do Koree absolutně nevyplatí. Je to uměle vydržovaný trh :no:
Přidal jsi se do topper klubu, nebo máš jiný osobní problém, že tě to tak rozlítilo? Nebo ti mám posílat své příspěvky nejdřív mailem, aby jsi mi je schválil?
Napsal jsem to, co jsem napsat chtěl a nevidím v tom nic špatného. ;-)
A na závěr ANO DRUHÝ ODSTAVEC JE NARÁŽKA NA TOPPERA A INCESCENTA, kteří sem pod tento článek dnes nejspíše vůbec nenapíší.
Domácí automobilky, Ford, Škoda a Fiat s dodávkou, tak to jsou výsledky do třícátého místa na německém trhu - na největším a nejnáročnějším trhu v Evropě. :yes:
Ak len tym, tak urcite je velmi narocny trh aj v NL, BG, UK, CH, LUX, atd...
A co sa tyka miery konkurencie,tak uz len napr. u nas v banskej bystrici najdes na dlzke 2km 15 roznych znaciek automobiliek.
Vsetky znacky z clanku su zname, prevarene, maju podobnu dostupnost predajni a servisov.
Nie je tam ziadny Lotus, Koeniggseg, Zonda, Tesla ani nic podobne.
Objektivně určit nejnáročnější trh bude samozřejmě nemožné. Ty které jsi vyjmenoval k nim samozřejmě patří a bylo by to na dlouhou diskusi. V případě Německa bych řekl , že nad ostatními ční množstvím solventních kupců vzhledem k ostatním životním nákladům na jednotném trhu. To co uvádíš jako vyspělost u vás, tzn. množství dealerů na malé ploše u vás v BB, vůbec nic nevypovídá o vyspělosti trhu. Podle toho, co jsem zažil u vás, máte podobně jako my před sebou tak 100 let, než se váš trh trochu kultivuje a je to vždy o interakci zákazník obchodník.
Prave o tom som pisal, ako si bobko urcil, ze ide o najnarocnejsi trh??
Je to nezmysel podla porekadla - co sa babe chcelo, to sa babe prisnilo.
Ja by som povedal, ze skor stat, ktory ma najvyssie HDP/persona na svete, Luxembursko, by malo byt nakupne silnejsie, nie? Vobec, v tych menovanych statoch nevidim, ze by mal clovek strednej triedy, problem si vybrat auto, co som tam mal moznost vidiet.
Iba my, postkomunisticke staty s tym mame problem, lebo stredna trieda je predmetom intenzivneho statneho vyciciavania, takze si nedovoli to, co u "starych kapitalistov".
Vztah zakaznik-obchodnik je problemom vseobecne, tyka sa to kazdej sfery, auta nie su vynimka. Hoci by clovek vzhladom k cene, ktoru sa tam chysta zaplatit, ocakaval iny pristup.
Já myslím, že on si to neurčil, ale vyčetl, jelikož Německo je všeobecně takto označováno. A už jsem to tu psal jinými slovy dvakrát, HDP není určující. Je ti na houby dvakrát vyšší HDP, než u sousedů, když ostatní životní náklady jsou vyšší třikrát, a nepletl bych do toho cenu salámu nebo mikiny. :-)
vidis, to je zahada - v Nemecku sa Citigo este v 5 mesiaci nepredavalo, a pritom na uliciach ich vidis na nemeckych znackach.
V Cechach v statistike predajov zvitazilo, ale na uliciach ich nevidis. Takze kde su? :-)
Myslím, že Astre sa už aj u nás (SR) dostáva primeraných predajných čísel, obzvlášť kombíkov vídavam veľa a nedivím sa tomu, považujem to za vydarené auto. Skôr nechápem tú Corsu, tá v konkurencii zaostáva a vek je na nej cítiť. Insigniu tiež považujem za to slabšie v triede, ale kupujúci reagujú na veľký kus auta za slušné prachy (po zľave, nie cenníkové ceny).
Stejně tak můžu napsat, že nechápu, jak může nudný Golf porážet krásnou Astru. Už se prober. To, že se nelíbí tobě neznamená, že se nelíbí jiným lidem.
Dusan je konzerva navyknuta na klasicke, nudne tvary ala VW... to je pak tezko s takovym clovekem resit uspechy jinych automobilu s odvaznejsim designem... ne nadarmo v Corse pri modernizaci zmenili technicke veci a vzhled nechali cca stejny, asi vedeli proc