Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Němečtí řemeslníci se bojí o existenci, vadí jim emisní zóny

Německá města i nadále zpřísňují pravidla pro vjezd do svých center.
Zpět na článek
25. 8. 2012 11:21
25. 8. 2012 11:37
25. 8. 2012 11:57
25. 8. 2012 12:03
25. 8. 2012 20:55
26. 8. 2012 01:04
25. 8. 2012 12:07
26. 8. 2012 08:37
25. 8. 2012 12:31
25. 8. 2012 12:47
26. 8. 2012 08:36
25. 8. 2012 12:53
29. 8. 2012 16:11
25. 8. 2012 15:27
25. 8. 2012 22:19
27. 8. 2012 12:14
Avatar - twistedTSD
25. 8. 2012 11:18
Nemám (slušných) slov
Tohle je normální (eko)buzerace...Kvůli pár starším autům takhle komplikovat životy lidí. :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - euro89
25. 8. 2012 11:24
Re: Nemám (slušných) slov
Ne kvůli pár starým autům, ale kvůli několika kre*énům v Bruselu! Nejsmutnější na tom je, že jsme si je tam sami zvolili. ;-\
25. 8. 2012 12:05
Re: Nemám (slušných) slov
To prece s Bruselem nema nic spolecneho. :-)
27. 8. 2012 08:24
Re: Nemám (slušných) slov
:-)
27. 8. 2012 08:24
Re: Nemám (slušných) slov
S auty to nema co delat. Je to stejne jako hysterie kolem CO2. Za narust hladiny CO2 je podezrivana lidska cinnost , ackoliv se na celkove bilanci CO2 v prirode podili nejakymi necelymi 4mi procenty.
A z techto 4 procent pada drtiva vetsina na energetiku, chemicky prumysl, zemedelstvi atd, na dopravu z toho pada zase jen nepatrna cast, nejakych 15% at nezeru, ale prave auta jsou bita jako hlavni vinik, i kdyz ke globalnimu CO2 prispivaji "neuveritelnym" pul procentem.

V konecnem dusledku pak maji treba cesty pokud se to vztahne na celou primestskou oblast mensi emise CO2 nez zemedelsky obdelavana puda !!!
Rve nekdo po zemedelcich, at prestanou obdelavat pudu a misto toho vysadi stromy ?
Kdyz puvodne byla cela Evropa zalesnena ?
Rve nekdo, at se omezi tepelne elektrarny a jejich vykon se nahradi atomovymi ? Nerve...

[odkaz]

Pokud politici uvazuji takovymto zpusobem o mlaceni dopravy hlava nehlava kvuli CO2, tak me vubec neprekvapuje, ze stejnym zpusobem mlati hlava nehlava auta kvuli emisim ostatnich vyfukovych plynu. Dnesni auta uz tak jako tak skodi vice tim ze viri prach nez ze vyfukovymi plyny. Remeslnici v Nemecku dojizdejici do center mest maji dneska ty problemy, ktere budeme mit zitra i u nas. A jak Nemecko ukazalo, zavedenim nizkoemisnich zon se kvalita vzduchu v mestskych centrech vubec nezlepsila :-)
Avatar - euro89
25. 8. 2012 11:21
EU
Kdy už konečně lid napříč Evropu povstane a postaví se proti (nejen) zelenému teroru z Bruselu? Jednotlivé národy ztrácí suverenitu, nacionalismu vymírá a z lidí se stávají ovce... :-! Upřímě by mě zajílo, kolik z těch co byli pro vstup do EU, by se rozhodlo dnes stejně. A to třeba němci jsou na tom ještě hůř, protože jako jedna z nejbohatších zemí euro zóny musí dotovat ostatní.
Rozbalit vlákno
10
25. 8. 2012 11:37
Re: EU
Můžeš mně napsat, co má společného EU s nařízením některých německých měst? Doufám, že podobní lidé jako ty si nenajdou nějakého vůdce, který bude šířit tu svou nacionalistickou pravdu proti většině, která je ráda, že je v EU. A za Němce nemluv. Jsou dost rozumní na to, aby si svůj život uspořádali sami. A pokud jsme u těch ovcí, tak právě ty jednodušší ovce dnes slovně populisticky bojují proti EU.
Avatar - euro89
25. 8. 2012 11:57
Re: EU
A ty myslíš, že by nějaké zelené známky do měst byly, kdyby nebylo euro norem? Jak často jezdíš do Německa? Znáš tam někoho? Myslíš, že jsou němci v EU spokojeni? Že by nechtěli být zcela samostatní a mít např. zpět Marku? Já mám v Německu část rodiny a jezdím tam docela často a můžu ti říct, že se současnou politikou tam moc spokojených lidí nenajdeš - rozhodně ne v bohatých zemích jako Bavorsko a Baden-Württemberg. Evropu čekají do budoucna jen dva scénáře: buď zůstane současný trend a Evropa prakticky zanikne, protože se v ní přemnoží muslimové a všechny firmy zkoupí číňani, arabové nebo rusové. Pak je tu druhá možnost a to, že se v každém z nás probudí hrdý nacionalismu a zbavíme se všech, kdo starý kontinent ničí. Za sebe se obávám prvního, ale v hloubi duše věřím v druhou možnost. Btw. dotaz na závěr: Je ekologičtější udržovat v dobrém stavu starší automobil nebo vyrobit nový (který už stejně nevydrží to, co auta před 20 lety)?
25. 8. 2012 12:03
Re: EU
Místo odpovědi na jednoduchou otázku jen nějaké fašistické bláboly.
25. 8. 2012 20:55
Re: EU
Vy jste neuvěřitelná ovečka...
26. 8. 2012 01:04
Re: EU
Co čekat od človíčka s nickem TDí, jen to táhlé dlouhé bečení.
25. 8. 2012 12:07
Re: EU
Kdyby vsechni udrzovali vehikly z roku 90, tak by se nam cela ekonomika zhroutila.
26. 8. 2012 08:37
Re: EU
Kdyby všichni udržovali "vehikly", tak by se neurodilo dost pšenice :-! ???
Avatar - Bristol
25. 8. 2012 12:31
Re: EU
tvá pravda je někde na půl cesty: jen tak namátkově-kdyby nebylo turků v německu kdo by jim tam pracoval? ;-) Teď neříkám zda-li je to dobře či špatně ale pravda je, že většinu prací, co běžný němec nechce dělat tak dělá přistěhovalec povětšinou tedy turek...
25. 8. 2012 12:47
Re: EU
Turci jsou normální součástí Německa a v žádném případě nejde jen o nekvalifikované dělníky. Němci také nejsou tak xenofobní jako my až tak moc neřeší, kdo má jaký původ.
26. 8. 2012 08:36
Re: EU
Každý! národ je dost rozumný na to, aby si vybudoval dokonalý blahobyt, a zároveň dost blbý na to, aby si "vybudoval" totální průser. Dokladem toho jsou právě Němci.
Avatar - petrumr
25. 8. 2012 12:53
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
29. 8. 2012 16:11
Re: ok
zato znam dost remeslniku, jejichz TDi je zadratovana herka s urezlym vyfukem vcetne te casti, co puvodne byval katalyzator.
Ale emise to ma OK ;-)
25. 8. 2012 15:27
a dobře jim tak
Ať přímo, nebo nepřímo to sami začali. Jenže ti vinní si stejně budou vozit pozadí v faetonech a Bentleyich a ti co na tom mají nejmenší vinu akorát utřou držku. A je jedno, jestli je to Boš, Frantík,Jacek, nebo nějakej makarón. Všude se normálnímu dělníkovi, nebo řemeslníku akorát smějí do ciferníku a říkají to ne my, to ti před námi a mi to jen zachraňujeme. :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - shamal
25. 8. 2012 22:19
Emisní zóny
Emisní zóny jako takové jsou do nebe volající nesmysl! Do některých ulic auta smějí vjet, do jiných ne. jakoby to všechno nebyl jeden vzduch. To by se emisní zóny musely flexibilně upravovat i se směrem větru. To je jakoby uprostřed bazénu bylo močení zakázáno a na kraji bazénu povoleno... Hlavně abychom tuhle hovadinu co nejrychleji okopírovali a jak je naším dobrým zvykem byli papežštější než papež a vymysleli k tomu ještě nějakou další vychytávku. Dokud budou lidi doma v kamnech topit PET lahvemi tak je jakákoli emisní zóna u nás jen další způsob jak odrbat nás motoristy a nemá s ekologií vůbec nic společného.
Rozbalit vlákno
0
25. 8. 2012 23:33
My jsme to ještě vylepšili,
naši úředníci vymysleli, že u nás budou nízkoemisní zóny platit i pro motorky a mopedy. Kolik asi takový 50ccm moped nebo skůtr se čtyřtaktem motorem vyprodukuje škodlivin? A kolik jich procentuelně na silnicích jezdí? Hlavně že si bude muset majitel koupit předraženou známku a navíc bude muset začít jezdit na emise. Na druhou stranu se vsadím, že největší znečišťovatelé - smradlavé autobusy dopravního podniku dostanou výjimky aby mohly dál smrdět cyklistům pod nos.
Nízkoemisní zóny jsou opět tunel a další skryté zdanění, o ekologii vůbec nejde. Možná jde o vedlejší efekt vyčištění silnic od těch chudších, aby bohatší měli více prostoru.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
26. 8. 2012 01:20
Re: My jsme to ještě vylepšili,
:yes: Tyhle ekovýmysly mě dokážou rozzuřit. Na čistotu vzduchu to žádný výrazný vliv mít nemůže, jen se tím lidem přidělávají naprosto zbytečné problémy, přidává jim to další a další výdaje, a tradičně ale právě těm, kteří už tak nemají na rozhazování. A proč? Aby se zas někdo napakoval na "ekoznámkách" pod záštitou dnes tak nesmírně moderní ekologie? Hlavně, že zase jak tupé ovce kopírujeme Německo...
26. 8. 2012 21:09
Re: My jsme to ještě vylepšili,
Nejlepší na tom je, že kopírujeme věc, která se v Německu naprosto neosvědčila. Všechny sledované hodnoty škodlivin v ovzduší po zavedení nízkoemisních zón zůstaly na stejné, nebo velmi podobné úrovni. Prostě se zjistilo, že stará auta na kvalitu ovzduší nemají vliv. Ale uznat, že to byl omyl a výnosné známky zrušit? K tomu nedojde. Naopak čekám zpřísnění emisních limitů v očekávání toho, že teď už konečně bude ovzduší lepší. Co se stane, až budou smět do měst jen elektromobily a cyklisté a kvalita ovzduší bude pořád stejně špatná, to lze těžko předpovědět...
27. 8. 2012 12:14
Reseni..
Nemci maji moznost dovybavit auta lepsim katem pripadne DPF u dieselu.
Teoreticky by teda nemelo branit udelat neco podobneho u nas.
V podstate se nejedna o zadny velky problem, rizeny kat u benzinu Euro3 a Euro5 se podle me stejne lisi jen nejakymi prkotinami, mozna je kat trosku ucinnejsi a drazsi a mozna je trosku jinak nastavena ridici jednotka motoru, bych tak tipnul. Univerzalnich katu je v autodilech habadej za pakatel a ceskym garazmajstrum by prestaveni ECU tez nemelo delat sebemensi problem.
Emisema by to projit tak jako tak melo, pokud neni motor KO.

Hlavne to mit moznost zapsat do papiru. V tom vidim nejvetsi problem ceskeho byrokratistanu.
Rozbalit vlákno
0