Není GTI jako GTi: Peugeot připravuje model 207 GTI (128 kW)
Neoficiální informace zveřejněné na serveru www.feline207.net říkají, že na jaře se představí Peugeot 207 GTi s výkonnější verzí motoru 1.6 THP 16V. Sportovní nástupce 205 GTi a 206 RC bude od zbytku modelové řady 207 odlišen několika novými detaily jako jsou hliníkově stříbrné kryty vnějších zpětných zrcátek, dvojitá koncovka výfuku nebo sedmnáctipalcová kola se vzorem uvedeným na studii 207 Epure. Důležitá bude také aerodynamická sada aplikovaná na karoserii. Ta bude dodávána v jedné ze šesti barev, pouze pro 207 GTi bude v nabídce žraločí šedá metalíza.
Čtyřválec s kódovým označením EP6 DTS o objemu 1598 cm3 bude mít podobně jako v první představené verzi (110 kW) přímé vstřikování a turbodmychadlo s dvoukanálovou skříní "Twin Scroll". Nejvyšší výkon v tomto případě činí 128 kW při 5800 ot./min, točivý moment má extrémně plochý průběh když maximum 240 Nm slouží mezi 1600 a 4500 ot./min. Motor vyvinutý ve spolupráci s BMW Group bude pracovat se vstřikovacími tlaky 120 bar, nejvyšší plnící tlak turbodmychadla činí 0,8 bar.
Standardní pětistupňovou ručně řazenou převodovku zřejmě v nabídce časem doplní automatizovaná šestistupňová skříň s řazením páčkami pod volantem.
Snad kolem roku 2008 by se na trh mohla dostat ještě výkonnější verze motoru 1.6 THP 16V, připravená plnit emisní normu Euro 5.
Fotografie Peugeotu 207 GTi naleznete na serveru www.feline207.net.