Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nespokojení motoristé dnes v Praze uskuteční další protestní jízdu

Možná vám unikla informace o první protestní akci českých motoristů, ale ti nejaktivnější to nevzdávají a dnes se vydají do ulic znovu.
Zpět na článek
30. 1. 2010 11:35
30. 1. 2010 19:48
30. 1. 2010 20:04
30. 1. 2010 20:14
30. 1. 2010 23:23
30. 1. 2010 12:04
neregistrovaný "RayBan"
30. 1. 2010 13:10
neregistrovaný "RayBan"
30. 1. 2010 18:51
30. 1. 2010 19:49
30. 1. 2010 20:37
31. 1. 2010 07:55
31. 1. 2010 13:56
31. 1. 2010 16:37
31. 1. 2010 08:03
31. 1. 2010 16:38
31. 1. 2010 08:43
31. 1. 2010 11:48
31. 1. 2010 13:44
31. 1. 2010 14:02
31. 1. 2010 13:58
1. 2. 2010 00:06
neregistrovaný "FR34K"
30. 1. 2010 11:35
PLÍŽENÍ
Kdykoliv jedu po německých silnicích, vždy a všude zažívám jen dokonale nadávkované omezení rychlosti, dokonce tam, kde se například dostavuje další pruh dálnice je povolená taková rychlost (kolem 100km/hod) že je to občas i na můj bezpečnostní vkus na hraně. Omezení rychlosti je současně umísťované přesně tam, kam být má, nikoliv dva až tři kilometry dříve, jako u nás. Přesto (a asi i právě proto) provoz odsejpá. Popravdě napišme, že tam lidé umí jezdit lépe, že mají vychování a logické šoférské návyky. Rovněž tak ve městech, nejsou li zácpy, pak člověk jede rychlostí, která přesně odpovídá povaze vozovky a provozu, je to pohodička. Nebo průjezdy Vídní, a to i přes centrum, no to je jedna báseň.

V Praze máme pár kilometrů vícepruhů a nyní po nich jezdíme padesátkou. Třeba před letištěm, kde je rychlost prý omezená kvůlivá hluku. Asi i letadlům...

Jedu přes nuselák směrem na Brno. Padesát. Směju se. Směju se i tam, kde široko daleko nestojí ani prasečák, to mi ale už úsměv tuhne, tlak mi stoupá, jedu po čtyřpruhu pade, to je na palici. Za horizontem, tam už je snad i pětipruh mohu stovkou... Jako když ti hodí kus žvance...

Chápu to jako arogantní pomstu, jako odraz celkového stavu společnosti - kopej do těch druhejch,omezuj, buzeruj, povyšuj se, večer se namaž v hospodě a vyplav komplexy. A ráno, no, omez to třeba na dvacet. Nebo bysme v rámci omezení hluku mohli svoje káry na magistrále třeba už zejtra tlačit. Co?
Rozbalit vlákno
8
Avatar - ZoomZoom
30. 1. 2010 19:37
Re: PLÍŽENÍ
GTI
zapomněl jsi připsat k těm omezením, kdy se někde něco opravuje a pod. jaká je česká specialitka... Mnohdy takové omezení rychlosti nikde nekončí. Takže jet třeba několik kilometrů dvacítkou na místě "kde nic tu nic" kde nemůžeš ohrozit sebe, natož někoho jinýho, je vážně k posr*ní. Nejednou se mi stalo, že si tady z toho udělal někdo dobrej automat na peníze. Protože jakej normální člověk by jel jak ovce na místě, kde srážka hrozí maximálně s "volem" nebo nějakou "krávou"...
A to byl taky ten důvod, pořídit si do auta antiradar, kterej mi dá echo, že něco. Podle mě je to dneska snad nutnost.
Nakonec, "oni" tě prostě nutí ty pravidla porušovat a kdo chce psa být, hůl si vždycky najde...

A to se raději nebudu vyjadřovat o některých městech, vesnicích, kde na začátku obce "Zóna 30" a konec "Zóny 30" je na výjezdu s obce...
30. 1. 2010 19:48
Re: PLÍŽENÍ
Souhlas, je to zoufalé.
30. 1. 2010 20:04
Re: PLÍŽENÍ
Zeptám se jaké zkušenosti máš s antiradarem, jaký je to typ. Začínám totiž taky uvažovat o pořízení, to co se děje nejen v Praze je fakt na hlavu...
Avatar - ZoomZoom
1. 2. 2010 15:50
Re: PLÍŽENÍ
Jedná se o detektor Beltronics 975e EURO (skutečně se jedná o UE verzi) - pevnou sadu...
Nebudu ti tady kecat, jeho pořízení mi poradil kamarád, který se o tuto problematiku dost zajímá. Důvod proč jsem zvolil právě pevnou sadu byl ten, že vmém voze by klasický přenosný detektor fungoval správně jez ztěží a ty peníze jsem do toho holt vrazil, i když to stálo bezmála 2xtolik než přenosný antiradar... Jinak doporučuji si pročíst některé diskuze na netu, dozvíš se z nich spoustu užitečnýho.
U oblíbeného V1 tě ale může potkat nejedno překvapení..
S tim přenosnym zkušenosti nemám. U toho Bel975e se mi nestalo na silnici, aby nezareagoval na měření... Ze začátku mi to řvalo skoro pořád, jenže to bylo ym chybnym nastavenim..
Avatar - petrumr
1. 2. 2010 19:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - ZoomZoom
1. 2. 2010 20:45
Re: PLÍŽENÍ
Jak si pán ráčí přát.
Antiradar mám dva roky a milý pane, divte se te, ale zachránil... Třeba u nás ve městě před neoznačenou octavii hnedle 3x. A z toho co jsem viděl, pčr když už měří, používá ještě ve valný většině mikrovlny.

Nechápu tvoje napadání a pokus ze mě udělat blbce. Třeba já osobně bych si vůz s motorem alá wartburg, nepořídil.
Je promiň, odbočil jsem od tématu. Tak ti nevim, jestli ten passat nějakej radar vůbec má, vyjma těch kamer, což mám v autě taky >:D Vůbec, to auto je tak nenápadný, až hrůza... O podobný splynutí s davem se vždy pokoušeli i revizoři v mhd, co jsi pamatuju, ještě když jsem studoval... No a co se týče motorek, neměl jsem s nima tu čest :'-(
A laser..? Taky jsem neměl tu čest se s ním setkat.. Něco málo o tom vim, sice nic odbornýho, ale stačí. A dík za zajímavej nápad, asi víš o čem mluvim...

Vždycky se najde někdo, kdo tady začne házet machra :-! Já ho nikde nechválil, akorát sem odpověděl na jeho dotaz a moje zkušenosti s ním. To, že někoho načapou i s antiradarem je mi celkem putna...
Navíc ho nemám k tomu, abych jezdil jako dobytek. Ale slouží mi jako pojistka na různých nesmyslných omezeních, kde se odmítám vláčet jak ovce.

Ještě chceš nějakou, třeba o smolíčkovi?
30. 1. 2010 20:14
Re: PLÍŽENÍ
Jojo, je to tak, do puntíku...
V Německu udelají z tří pruhů pět, doprostřed betonový bloky a 120tku jako omezení. Výsledek je ten, že má člověk akorát dost práce danou rychlostí jet, u nás by tohle prostě nešlo i díky (ne)umění řidičů...
30. 1. 2010 23:23
Re: PLÍŽENÍ
Přesně :yes:
30. 1. 2010 11:52
Policie/Provokace byla aktivni vcera
Vera mezi muzeem a take dane sikanujici 3-4km za kongresakem jezdily 2 Octavie, neoznacene, cervena a modra s radarem a capali lidi... jedu si kolem muzea, vedle me obycejna Octavia1 cervene barvy, jen tak koukam, co ma s cumakem a hle...bradavice, na miste spolujezdce tlusta pani s laptopem....jedu dal a pred nuselakem uz vidim prvni obet provokaterskych najezdu policejni neoznacene Octavie modre barvy na kufr chudaka ucastnika massprovozu... Jednou jsem se jiz se zminovanou cervenou Octavii setkal...nejdriv jeli predemnou na 90tce 60, byla tam plna, pockal jsem az bude prerusovana (protoze jsem o hodinu drive videl, jak zastavili v Moste u OBI nekoho v Pume), tak jsem je predjel, jel jsem predpisovych 90 a cervena octavia mi obtezovala zad ze vzdalenosti max 40cm od meho narazniku....chtel jsem na to dupnout, ale jsem rozumejsi, nez ty *, kterejm to pujcujou....jeste ze mezi nima mam zname....podal jsem stiznost a pani dostali hole platy na 3 mesice.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - saldy
30. 1. 2010 14:58
Re: Policie/Provokace byla aktivni vcera
Passaty s bradavicí jsem viděl prudit i na silnici mezi UL a Děčínem, je možné úspěšně protestovat proti pokutě, když nejsou označené a při měření sami porušují zákon?
30. 1. 2010 15:22
Re: Policie/Provokace byla aktivni vcera
Ano, maji totiz zarizeni ktere nutne potrebuje aby obe auta mela stejnou rychlost, policejni auto nesmi jet rychleji, nez je predepsana maximalka, pokud nepouziva vystrazneho zarizeni, ve chvili, kdy te meri ve 180ti na dalnici a nemaj zapnute vystrazne zarizeni, pachaji prestupek.
Avatar - Ada je zase tady
31. 1. 2010 20:47
Re: Policie/Provokace byla aktivni vcera
Ja bych tedy v takovem pripade urcite prudce zabrzdil. At si tu bradavici rozkrapnou o muj naraznik. Nemaji moznost te v takovem pripade na nic dostat. Proste jsi prudce kychnul a bezdecne aktivoval brzdovy asistent... >:-[]
1. 2. 2010 10:19
Re: Policie/Provokace byla aktivni vcera
Premyslel jsem o tom, ale nakonec jsem se na ne vy_ral, preci jen mam mezi nimi hodne znamych a nebudu jim delat naschvaly, kdyz zrovna prijede nakej blbec od buh vi kde...Jinak se da take zvitezit argumentem, ze jsi dodrzoval bezpecnou vzdalenost, jelikoz auto za tebou ohrozovalo bezpecnost provozu, kratkodobe jsi zrychlil. No, hlavne pevne nervy a znameho generala a je klid...ale mas pravdu, mit nejakou herku, hezky bych si pobrzdil..
neregistrovaný "RayBan"
30. 1. 2010 12:04
Organizátory nakopat do ...
Jejich spanilá jízda mě včera minula, ale nakopal bych tyhle svolávače do análních stahovačů.

Brát ostatní řidiče jako rukojmí to ano, ale auty obstavit sněmovnu, parlamant nebo odbor dopravy tak na to mají plné kalhoty.
Rozbalit vlákno
6
30. 1. 2010 12:20
Re: Organizátory nakopat do ...
Nemas tak uplne pravdu...,,Spanila jizda" bude az dnes a ucastnici nikoho neberou jako rukojmi, precti si stanovena pravidla a pak nadavej. Jet se ma jen v pravem pruhu a ma se uvolnovat cesta u sjezdu, najezdu a vsude, kde to je potreba, nejde o blokovani silnic...
Nicmene souhlasim, ze obestavet snemovnu a parlament by bylo lepsi, ale tam je to o pokuty...
Takhle se jedna o vyjadreni nesouhlasu, bez omezovani cehokoliv, neco, jako kdyz si ucitele daji na hrud faborek s napisem STAVKA...
Avatar - twistedTSD
30. 1. 2010 12:36
Re: Organizátory nakopat do ...
:yes:
30. 1. 2010 12:47
Re: Organizátory nakopat do ...
Ze jo vid :-) :yes: .
neregistrovaný "RayBan"
30. 1. 2010 13:10
Re: Organizátory nakopat do ...
Spanilá jízda omezuje ostatní tak jako tak, přivede zbytečně provoz do již tak husté dopravy.
30. 1. 2010 13:18
Re: Organizátory nakopat do ...
To muzes rict i o svatbach....setkani motorkaru, slavnostnimu prujezdu Kachen centrem prahy....neboj, vsak oni provoz blokovat nebudou, podle me se toho budou naopak ucastnit lide, kteri vedi, jak na silnici funguje zip atd...Cestou z divadla je zrejme potkam, tak pak podam info...
Avatar - Katikakus
30. 1. 2010 15:22
Re: Organizátory nakopat do ...
Proto to delaji v sobotu, aby omezovali co nejmene.
Avatar - petrumr
30. 1. 2010 18:51
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: proč?
Auta jedou padesát,jenže máme 21.století,technologie v automobilovém průmyslu je na dost vysoké úrovni,takže 50-tka na přehledné silnici,navíc dvouproudovce,je vrchol debility :no:
Furt se starají o auta,ať se mrknou na kamióny,letadla atd.,tam je znečišťování a hluk úplně někde jinde 8-s
Avatar - petrumr
30. 1. 2010 19:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ricardo
30. 1. 2010 20:37
Re: proč?
To mi připomíná argument, proč se nemůže u nás zavést na dálnici 160 - "protože by se pak jezdilo i 200" 8-s
Avatar - petrumr
31. 1. 2010 07:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - positivemind
31. 1. 2010 12:39
Re: proč?
Třeba nové části D11 - podívej se, jak každý jezdí rychle - 160 až 190 tam není neobvyklé, navíc jsem tam v životě neviděl nehodu (a to tam mám najezděno moc km). Projdi si návrh ze sněmovny v loňském roce, tam jsou úseky vyznačeny experty ;)
Avatar - petrumr
31. 1. 2010 13:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2010 16:37
Re: proč?
Zlín to je někde 300km od civilizace? U vás jsou čtyřproudovky akorát do JZD Slušovice ne? To tenkrát taky soudruzi stavěli pro 50ku co?
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: proč?
petrumr - špatná otázka.Spíš : jsou dnešní auta stavěná na 160 km rychlost na naše úděsný dálnice? Většina vozů z poslední doby (pokud tu rychlost s přehledem zvládnou)ano,je to alespoň můj názor....
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: proč?
petrumr - to je argument jak polib mě,víte co ...přes Zlím jsem jel vícekrát a pojkaždé když vidím ceduli konec Zlína si oddychnu,že tam nebydlím.Ve Zlíně se nejezdí,tam se popojíždí,plouží,popř.stojí.Pokud bych tam musel jezdit,asi bych si raději prohnal hlavu kulkou.
A kamiony?Nevím jakej mají vejfuk,ale vím jak smrdí,když se za nima musí 3 km táhnout :-( .Zatím jsi mě ničím něpřesvědčil :-(

ricardo - přesně
:yes:
Avatar - petrumr
31. 1. 2010 08:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2010 16:38
Re: proč?
jo jo, po těch šesti hodinách jízdy, z toho Zlín-Otrokovice hodina, se ti ani nedivím. >:-[]
31. 1. 2010 11:48
Re: proč?
Vzhledem k tomu co ridis, tak chapu, ze 50 je pro tebe vic nez dost...kazdopadne rekni mi...kde bydlis? Me se totiz cesta do skoly ( bydlim v Pze, studuji v Pze ) timto debilnim opatrenim protahle z prumernych ( a zaroven strasnych) 45ti minut, na hodinu a 5 minut...Coz je * rouzdil, kdyz jedu z Chodova na Andel, coz je par km..
Avatar - petrumr
31. 1. 2010 13:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2010 14:02
Re: proč?
Když už někdo nechce nebo nemůže jet autem, tak MHD bude většinou rychlejší. Nehledě na to, že Praha není pro kolo vhodá už kvůli kopcovitosti, cyklostezky se ted nově dělají vedle smrdících autobusů a podobně...
31. 1. 2010 13:58
Re: proč?
To bych snad jel i metrem, pokud potřebuješ jen do školy a domů.
31. 1. 2010 00:08
Drahý občane - nejsi nic než dojná kráva, tak drž hubu a kro
tak přesně takhle si to "Stát" u nás představuje. Jak jinak si lze vysvětlit aroganci nařízení o "50ce"? Magistrát nestihne vybudovat protihlukové stěny a tak lup - máme tu omezení. A hned se vyrojí pomáhat a chránit - na silnici, kde nikdo nikoho neomezuje a neohrožuje - lup - tumáš pokutu - jel jsi přece 56 za hodinu - *..... Jakto, že nevidím bengalitos hlídat u přechodů pro chodce? Jestli náhodou někdo nesviští levým pruhem a nezastaví, když ten v pravém ano? No jde přece jenom o život - žádná trága.... Les značek je ideálem naší dopravní policie - neotravujte je kravinama, jako předjíždění přes dvojitou plnou, do zatáček, kam není vidět - kurňa to by přece museli někde celej den jen tak stát - to není efektivní - ale těch čárek, za lidi, co to svištěj po magistrále 55 - to bude pochval.....ááách jo...........
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FR34K"
1. 2. 2010 00:06
...
Každá akce proti buzeristánu nutícímu ovčanovi "vůli" státu, prezentovaného bandou korupcí a neschopností prolezlých politických stran je chválihodná. Jen houšť a větší kapky. :yes:
Rozbalit vlákno
0