Netradiční konstrukce zadní nápravy. Tyhle se nechytly!
5
/
17
Prohlédnout znovu
Netradiční konstrukce zadní nápravy. Tyhle se nechytly!
Netradiční konstrukce zadní nápravy. Tyhle se nechytly!
|
acz
Zadní náprava De-Dion Alfy Romeo Alfetta, Giulietta, 75 nebo 90
|
acz
Alfy Romeo měly zadní kotoučové brzdy po stranách rozvodovky
|
acz
Náprava De-Dion je vlastně zdokonalenou tuhou nápravou. Oproti klasickému řešení vyniká nižší hmotností.
|
acz
Zavěšení zadních kol starších citroënů s hydropneumatickou bylo zcela nezávislé na klikové nápravě
|
acz
Sestava typické zadní nápravy starších menších modelů PSA. Třeba Peugeotu 206 či Citroënu Saxo.
|
acz
Peugeot 206 v karosářské verzi kombi dostal vylepšenou tradiční zadní nápravu. Hlavní odlišností je dvojice přídavných šikmých ramen.
|
acz
Kliková náprava italské konstrukce byla poprvé uvedena na původním Fiatu Tipo
|
acz
Podobné řešení jako PSA nabízel Fiat Auto. Jen zkrutné tyče nahradily vinuté pružiny.
|
acz
Náprava De Dion v nejryzejší podobě
|
acz
Zavěšení zadních kol s takzvanou Chapmanovou vzpěrou používalo v 80. letech mimo jiné Audi.
|
acz
Kyvadlová úhlová zadní náprava bývala typickým zavěšením německých automobilů.
|
acz
Šasi vozu Lotus Elan M100 s pohonem předních kol. Zadní náprava je vylepšenou verzí původního Chapmanova řešení
|
acz
Zadní náprava Elanu M100 využívá navíc ještě jedno horní příčné rameno
|
acz
Zavěšení „Multilink“ vozů Nissan z 90. let
|
acz
Nissan tomu sice říkal „Multilink“, ovšem ve skutečnosti jde o nejdokonalejší tuhou nepoháněnou nápravu s takzvaným Scott-Russellovým mechanismem
|
acz
Kyvadlová úhlová náprava byla v poslední evoluci využívaná vozy BMW E34 a E32 a dále Opely Omega A a B.
|
acz
Nová Mazda CX-80 oficiálně: Vlajková loď značky je prodloužená CX-60
Kolaps přenosové sítě? V Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Nissan chce pevný elektrolyt a gigalití. Jde mu o peníze
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud?
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh