Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Neuvěřitelný šesnáctinápravový stroj staví mosty jednoduše jako lego

Proč to dělat složitě, když to jde jednoduše? Stroj s komplikovaným názvem Bridge Girder Erection Machine LJ900/32 položí prefabrikát vozovky, než řeknete kung-pao.
Zpět na článek
15. 11. 2016 20:18
15. 11. 2016 20:41
15. 11. 2016 20:46
15. 11. 2016 21:04
16. 11. 2016 09:59
16. 11. 2016 10:48
16. 11. 2016 20:34
17. 11. 2016 08:56
15. 11. 2016 20:18
snad jen
ze neni sestnactinapravovy ale osmnacti
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2016 20:41
Jsme machři
Tady se jede dvacetidilný seriál na téma vezeme letadlo, ale v Číně je to bohužel i díky nám jiná liga. Za chvíli budeme rozvojová země a budeme jim utírat prde. le. Jojo se reme si do hnízda. Dáme jim technologie a cvrkáme si do kalhot z letadla a tam otáčí a staví mosty maličkem, v Japonsku mají díru do týdne zalitou a ještě se omluví i potkanům v kanále a tady se jezdí po tankodromu od nikud nikam a ještě to platíme jako
Š ů L I n i!!!!
Rozbalit vlákno
2
15. 11. 2016 20:46
Re: Jsme machři
A co by jsi chtěl ? Takováto infrastruktura je v evropě již dávno vyřešená. Takovýto kolos tady nikdo nepotřebuje a hlavně ho nikdo nezaplatí. V číně řeší infrastrukturu do míst, kde předtím vedla pouze maličká stezka a navíc polostátní firmy můžou utrácet za kdejakou kravinu, kterou jim vyrobí zase polostátní firma.

Jj se sovětským svazem na věčné časy ... až budou mít životní úroveň na té naší a privatizované hospodářství tak si povíme.
16. 11. 2016 06:10
Re: Jsme machři
Přesně, mluvím tady o privatizaci.
Avatar - Floyd
15. 11. 2016 21:04
Video
To je panečku hejblátek >:D >:D >:D Za mě :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2016 21:27
Blbé kecy redaktora
Je rozdíl most opravovat, navíc nad objektem v provozu a stavět nový na zelené louce. A také nevíme, jak dlouho, s kolika lidmi a za jaké peníze most na videu stavěli. Kromě toho ukazují jen položení jedné mostovky, ale ta se musí nějak na ten stroj zavěsit, což určitě není práce na pět minut. Je také možné, že za směnu nepoloží víc, než 3 - 4 mostovky, takže zase takové nadšení bych nesdílel. Apropó - pracuje se ve výškách bez jakéhokoli zajištění, jestli si tady toho nikdo nevšiml... :-) Číňanů je dost, že...
Rozbalit vlákno
2
16. 11. 2016 08:24
Re: Blbé kecy redaktora
Ty budeš myslitel... Stačí dokoukat na konec, a tam je vidět jak to je.
17. 11. 2016 08:54
Re: Blbé kecy redaktora
Koukám na konec videa a nevidím nikde nijak zajištěné pracovníky proti pádu z výšky, jestli myslíš, že jsou ty dva balkónky na rovných stranách pilíře dostačující, tak tě mohu ujistit, že nejsou. Otec na to koukal, dělal celý život BOZP a první na co upozornil, byla právě ta nezajištěnost.
15. 11. 2016 21:49
Fokt stavařem ?
Stačí si prohlédnout jedno reklamní video a hned je o jednoho odborníka víc. Nebude to spíš taky tím, že rekonstrukce vždycky trvá déle než novostavba ? Jak dlouho trvala komplet celá stavba se z videa stejně nedozvíme, jenom takovou třešničku na dortu. Což takhle udělat nějakou investigativní reportáž s konkrétními odbornými fakty k té Lysské rekonstrukci nadjezdu místo laciného štěku s Ukrajincem ? Že by byl Fokt z Lysé, zrovna tahle zmínka...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jenik3
16. 11. 2016 09:59
jedno je jiste
Fyzicky se nenadreme. V porovnani s vystavbou pyramid nebo stredovekem budovani hradu, je toto opravdu hracka. Stroj se ovlada nekolika tlacitky, na coz staci radne prospokoleny pupkac. Ti zmineni ukrajinci s michackou se nadrou vic.
Technika nam opravdu ulehcuje zivot. :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 11. 2016 10:48
32 naprav
i v nazvu ma ten stoj ze ma 32 naprav a jen Michal Fokt z toho udela 16 napravovej stroj >:D
Rozbalit vlákno
3
16. 11. 2016 17:58
Re: 32 naprav
Má 32 dvojmontáži, každá dvojmontáž je de facto jednou polnápravou, presnejšie by možno bolo napísať, že stroj má 16 osí, ale to je asi tiež diskutabilné...
16. 11. 2016 20:34
Re: 32 naprav
kazda z napav nese po 2 kolech a je plne samostatne natocitelna v 360 stupnich, a tech samostatnych naprav je tam 32, proto se ten stroj menuje LJ900/32, ona totiz existuje i varianta 24, 34 a 40 ci verze ktera nema napravu zadnou a je staticka a posouva se postupne jen diky podperam, lisi se pak i nosnosti

na videu je tusim dokonce prave 34ka
16. 11. 2016 17:55
Ach, tá čeština...
"Neuvěřitelný šesnáctinápravový stroj..." -nezdrhlo stadiaľ jedno písmeno? Nie náhodou "šestnáctinápravový"?
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2016 08:56
Titulek
Šesnáct nebo šestnáct? :-)
Rozbalit vlákno
0